-
Fototrend
Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz luciferk #23498 üzenetére
Tavaly tavasszal volt egy pánikszerű hűtővásárlásunk, értelemszerűen hűtővételi gyorstalpalóval összekötve.
Úgy estünk be az első Euronicsba, hogy a Liehherr esélyes, de az eladó pont ezzel beszélt le róla: a kínai kompresszorral jó eséllyel lesznek bajok, előbb adja meg magát, mint ahogy a többi nem olasz gépből eldiffundálna a gáz.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
blattida
nagyúr
válasz luciferk #23498 üzenetére
Ha kínai kompresszoros, olcsóbb liebherr gépről van szó, akkor kerülendő, ez igaz. ezt elfelejtettem kikötni.
Tehát amit írtam a liebherről, az nem azt jelenti, hogy bármilyen liebherr márkanevű hűtőt ajánlott lenne megvenni.
Ha így nézem, akkor meg az olcsóbb gépek között az lg/bosch/siemens az ajánlottabb márka.Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
-
Sinisi
senior tag
válasz #94529552 #23500 üzenetére
Igen?! Na ezt nem tudtam. Akkor vagy az van, hogy nem innen vesz az ember vagy az, hogy kockáztat és nem veszi igénybe a szemléket. Amúgy a gorenje (és gyanítom, hogy a többi nevesebb gyártó is) talán csak ezekkel a szemlékkel adja a garanciát, illetve az általuk jegyzett márkaszervizes vagy szerelővel végeztetett bekötés a feltétetele a garinak (de ebben nem vagyok biztos).
-
blattida
nagyúr
válasz Sinisi #23507 üzenetére
Gázkészülékeknél kötelező az éves szemle/karbantartás.
Fix bekötésű készülékeknél igen, vagy villanyszerelőnek kell bekötnie vagy a márkaszerviznek, hogy melyiknek, az a gyártótól függ, whirlpoolnál például elég a villanyszerelő és az ő pecsétje.Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
madmike
őstag
Megvan az új Bosch gépünk, köszi mindenkinek a segítséget.
Tény ami tény, hogy a bőven nagykorú Miele gépünkhöz képest gagyi hatást kelt, de kifejezetten szépen mosogat és szárít, a Miele pedig szárításban nem jeleskedett.Kérdés, mit csináljunk a Mielével?
Hibás, a 2,3,4,5 ledek egyszerre villognak. Csak az öblítés program megy le. Szerelő szerint valami elektronika döglött meg benne (nem bízom meg benne, kávégépet is ítélt már menthetetlennek, más pedig 5000ért megcsinálta.)Megtartani semmiképp nem akarjuk, de ha sikerül megcsináltatni és többért el tudjuk adni, akkor megcsináltatnám. Szerintetek mennyit érhet működőképesen és mennyit így hibásan?
Miele G 676 SC
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
blattida
nagyúr
válasz madmike #23510 üzenetére
Nagyjából a Sinisi által linkelt árral lehet számolni.
Van ugyan olyan hazai használt miele forgalmazó, aki drágábban árulja ezt a típust, viszont Ő patika állapotú, szervizelt gépeket ad, garanciával.
Mondjuk, bartel miatt beszélhettél volna vele korábban is, most már mindegy.Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
blg
senior tag
én szimpatizálok a Liebherr márkával, de ez egy elég lelombozó történet: [link]
-
ribarszki
őstag
válasz blattida #23514 üzenetére
A Konyhaluxnet egy szemét cég. Én tőlük vettem Miele porszívót, de először egy szarrá tört dobozt küldtek, egy tök más géppel, majd rám akarták beszélni, hogy maradjon. Majd húzták a szájukat, hogy cserélniük kell. Kértem, hogy a doboz egészben érkezzem meg, mert át sem veszem, nem pedig 123 darabban.
Messzire kerülendő bagázs...
-
blattida
nagyúr
válasz Sinisi #23515 üzenetére
Már rég óta működnek, mindig is használt miele volt csak náluk, illetve nála, mert egy tulajdonos van, német, osztrák és svájci eredetű gépeket hoznak be, szervizelik, rendesen becsomagolják őket, mint az új gépeket, adnak használatit, kiszállítják, beüzemelik. Javítással is foglalkoznak, nem csak a saját gépeik esetében.
Mindegyik gépük kimondottan szép állapotú.ribarszki
Egyetértek.
Csak eladni akarnak, az ügyfél amúgy le sincs szarva, és még ők miele referencia partnerek![ Szerkesztve ]
Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
Nestor16
senior tag
Sziasztok.
Innen kinézett Electrolux ZPFCLASSIC porszívót vettük meg. Nagyon komoly a szívó ereje. Egy dolog zavaró benne: a fém csőből elég könnyen ki tud csúszni a műanyag vége. Tényleg ennyire könnyen kijár?
Egyébként köszi mindenki, hogy van ajánlott ennyiért. Az árát szerintem megérte.
Üdv, Dávid
-
ribarszki
őstag
válasz Sinisi #23515 üzenetére
Nem véletlenül nincs porszívó. Mert lutri. Vagy tutira megy, és motort cserél, de akkor meg senki nem venné meg tőle annyiért, hogy haszon is legyen rajta. Mosógépet, mosogatógépet frankón fel lehet javítani, és nagyon korrektnek tűnik az eladó. Többen vettek már tőle, nem kamu oldal.
-
blattida
nagyúr
válasz Voice24 #23524 üzenetére
A forgalmazón múlik, hogy mit csinálnak meg és mennyi idő alatt a szervizesek, illetve a forgalmazón múlik az is, hogy a kért cserét, elállást mennyi idő alatt hajlandó teljesíteni.
Sajnos kis hazánkban a fogyasztóvédelem is olyan, hogy van, de minek?Az más kérdés, hogy a liebherr kinti ügyfélszolgálata miért nem reagált a levélre (amennyiben valóban megkapták azt).
Gauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
Vakegérke
veterán
Sziasztok!
Kiszedtem a mosógépből a mosószer adagolót. Egyetlen rekeszt nem tudok kipucolni, az pedig az öblítő adagoló. Le van rakódva benne a trutyi, kár lenne így visszarakni.
Mit tanácsoltok, mivel áztassam, hogy feloldódjon a lerakódás?
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
Sinisi
senior tag
válasz Vakegérke #23527 üzenetére
Ha van mosogatógép a háztartásba akkor azzal, ha nincs akkor zsíroldóval beáztatod a retkes részét (hagyhatod órákat is had oldódjon) aztán forróvizes zuhanycsővel kinyomatod a feloldott ganét (de a "salagolás" előtt óvatosan zuhanyozd le a tusrózsával a hidegzsíroldót róla!!!!!!!)
-
krx21
nagyúr
Olyat kéreznék, hogy nekem a kis hűtőmben, a még kisebb fagyasztóban volt 2db jégakku...
Ez azért volt benne, hogy használjam hűtő táskában ha kell? Vagy azért, hogy áram kimaradás esetén tovább tartsa a hűtő a hideget? -
blattida
nagyúr
válasz Voice24 #23540 üzenetére
Ők a kereskedők, Ők vannak hivatalos kapcsolatban a készülék miatt a szervizzel, mivel garanciális ügyről van szó.
Ráadásul, mivel egy hűtőről van szó, egy normális cég gondoskodik cserekészülékről a szervizelés alatt és nem elhajtják a "tisztelt" ügyfelet.
A garanciaidő alatt a kereskedő dolga a szervizeltetés és az ügyintézés.
A konyhalux magatartása minden, csak nem vásárlóbarátGauranga! हरे कृष्ण हरे कृष्ण कृष्ण कृष्ण हरे हरे || हरे रामा हरे रामा रामा रामा हरे हरे||
-
Beerwolf
senior tag
Itteni ajánlásra vettem egy Electrolux Zpfclassic porszívót. Honnan érdemes bele majd s-bag porzsákot venni? Igazából a lehető legolcsóbb megoldást keresem.
-
Voice24
őstag
válasz blattida #23541 üzenetére
Hát nem tudom, nekem ha gyári garis cuccal volt eddig gondom, mindig a jótállási jegyen feltüntetett szervízt hívtam fel, és soha nem ráztak le azzal, hogy forduljak a bolthoz. Így volt ez Zanussi és Indesit hűtőnél, Moulinex vasalónál is. Másrészt mi van akkor, ha történetesen az eladó cég megszűnik? Elveszítem a garanciámat, mert nem tudok kihez fordulni? Nem hinném...
De visszatérve az eredeti problémára, az lett leírva, hogy többször is kint jártak szerelők. Nyilván nem a bolt alkalmazottai, hanem a liebherr szerelői. Innentől én azt szűröm le, hogy ha a bolt be is volt iktatva az ügyletbe, eleget tett a kötelességének, mivel mentek a "szakik".
Továbbá úgy gondolom, ha javítás történik, nem a bolt, hanem a szervíz dolga, hogy ad vagy nem ad cserekészüléket a javítás idejére. -
félisten
válasz Voice24 #23543 üzenetére
Nekem sokkal inkább az jött le, hogy a vállalkozás maga végzi az értékesítést és a javítást is, tehát az eladó és a jótállási kötelezett azonos személy. Ha pedig még az importot is maguk bonyolítják (ami szintén elég valóságszagú), akkor bizony nagyon is az a helyzet, hogy számukra a készülék cseréje anyagi ráfizetéssel jár.
MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
Voice24
őstag
válasz MaCS_70 #23544 üzenetére
Valóban kicsit felületes voltam, elolvastam még egyszer a bejegyzést. Az nem egyértelmű, hogy első alkalommal milyen szerelő járt ott, lehetséges, hogy magának az eladó cégnek a szervízese volt. De a végén már a liebherr saját szakija is ott volt, és ő sem tudott mit kezdeni a hűtővel. Tehát valóban sáros a dologban a kereskedő, és maga a márkaképviselet is, mert ha nem javítható (márpedig nem tudták javítani), mindenképpen ki kellett volna állítaniuk legalább egy csereigazolást.
-
Beerwolf
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Háztartási kis- és nagygépek topikja!
● hozzászólás előtt olvasd el az összefoglalót!
● hirdetni a Hardveraprón lehet, a topikban nem!
● a javításra és jótállásra vonatkozó új szabályozást az összefoglalóban találod!
-----------------------------------------
> KÉSZÜLÉK TAPASZTALATOK <
-----------------------------------------
> ALKATRÉSZ BOLTOK <
-----------------------------------------
Kapcsolódó PH! fórum témák
● asztalos topik
● elektromos kéziszerszámok topik
● klíma topik
● kávé topik
● automata kávégépek
● lakásfelújító, szerelő topik
● led világítás a lakásban topik
● légtisztító topik
● mosógép topik
● okos otthon / smart home topik
● robotporszívók topik
Kapcsolódó blogbejegyzések
- Tudástár Vezeték nélküli porszívók - alapok
- Tudástár Amit a robotporszívókról tudni érdemes
- Tudástár Hogyan válasszunk porszívót?
- Tudástár Mi mennyi áramot fogyaszt?