Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #88750080 #10 üzenetére
Meg van számos Vulkan cím Windowsra is. Ráadásul kevesen tudják, de a mai motoroknak van Vulkan és D3D12 leképezője is. Célszerű mindkettő implementálni, mert nem különbözik annyira a két API, hogy gondot jelentsen, és a Vulkan is megeszi a HLSL shadereket, hiszen lefordíthatók SPIR-V-re. Azért nem szokott általában két API-val megjelenni egy adott játék, mert az plusz karbantartási költség, de maga a leképező minden motorban támogatva van és fejlődik. Az OpenGL-nél ilyen nem volt. Az annyira különbözött, hogy nem is implementálták.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatpingvin
őstag
válasz #88750080 #10 üzenetére
elég vicces ahogy arra utalgatsz hogy baj lenne egy olyan API létezése és fejlesztése ami linuxon ÉS windowson is működik, mert hogy csakawin és csakadx a jó.
amiket te próbálsz panaszként felhozni az az OpenGL-re talán valóban igazak lehettek, az ugyanis tényleg csak egy standard keretrendszer, a Vulkanra ez viszont már rég nem igaz.
A tipikus munkafolyamat legjobb tesztszimulációja a tipikus munkafolyamat. A "napi anti-corporate hsz"-ok felelőse :)
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hosszú idő után újabb előzetest kapott a Gothic Remake
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hivatalosan is bemutatkozott a Kingdom Come Deliverance 2
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Rövid teaser trailert kapott a Dragon Age: Dreadwolf
- Fotók, videók mobillal
- További aktív témák...