Új hozzászólás Aktív témák
-
Sza_Sa
senior tag
válasz Hieronymus #100 üzenetére
Tudom mi mennyi, elektromos autóm is van.
"Van három rágóm, pont hárman vagyunk. Egy kell holnapra..."
-
pistokkotsip
csendes tag
Járt márkaszervíz környékén és látta az árakat?
Egy normál olajcsere majdnem 1/3-a költséggel jár - mint a márkaszervíz (Hyundai 117000 Ft-s BS árajánlata után "felüdülés" a saját szerelő (igen, kapok számlát) picit több mint 47000 Ft-os számlája.). Épeszű ember - azonnal vált a bevált, megbízható (jó esetben ) autószerelőjére, amint kifut a kötelező körből. -
dabadab
titán
válasz pistokkotsip #102 üzenetére
Továbbra is: ebből egyáltalán nem lehet levezetni azt, amit noPublicFG állított.
DRM is theft
-
válasz pistokkotsip #102 üzenetére
A márkaszerviz nem csak olajat és olajszűrőt cserél.
Az autógyári előírás alapján km/évek alapján vezérműszíjat, gyertyákat, légszűrőket, fékolajat... cserélik. Illetve általános ellenőrzést végeznek. Gyári előírás, melyik évben miket kell ellenőrizni.
Nyilván drágább a márkaszerviz. A legtöbb járműtulajdonosnak fogalma sincs mi a vezérműszíj. Arról még kevesebbeknek, hogy mikor kell cserélni. Ha időben nem cserélik, vastag lesz a javítási számla.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
pusszycat
nagyúr
válasz Hieronymus #104 üzenetére
"Ha időben nem cserélik, vastag lesz a javítási számla." - csak ha elszakad...
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
worxland
addikt
válasz Hieronymus #104 üzenetére
Éljen a vezérműlánc! 240 ezerig nem volt vele gond. Akkor meg eladtam a gépet.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
-
User64476
őstag
-
válasz User64476 #108 üzenetére
Mi értelme van valótlanságot tovább adni.
Kezdem az elektromos VW autók akkumulátor garanciájával.
A jármű futásteljesítménye legfeljebb 60 000 km, vagy az első átadást követő 3 év, 78% alatti kapacitás vesztés garanciális esemény.
100 000 km-es futásteljesítményéig vagy 5 év , a kezdeti érték 74%;
160 000 km-es futásteljesítményéig, vagy 8 év, a kezdeti érték 70%.Lakkozás és rozsdásodás.
A lakkozás hibákra 2 év. Ez a gyártási hibákra vonatkozik. A kavics felverődés nem lakkozási hiba.
Átrozsdásodásra 12 év. (Ez általános EU követelmény.Gyakorlatilag minden eladott új autóra vonatkozik.)
Az alapgarancia kettő év. További 3 év garancia kiterjesztés választható. Ehhez évenkénti 10, 20 vagy 30 ezer kilométer futásteljesítmény közül lehet társítani.Általános EU minőségi követelmény, hogy 10 éven belül motorbontásos javítást ne kelljen elvégezni az autókon.
Az ADAC (Németország legnagyobb autóklubja). kiadta a tavalyi év TÜF (műszakivizsga) és segélyhívási statisztikáit.
A statisztika értelmezéséhez érdemes tudni, hogy a németeknél, a jármű tulajdonosa közvetlenül vizsgáztathatja az autóját. Nem kell előtte felkészíteni szerviznek a járművet.
[link]A legrosszabb 2-3 éves autók királya a Tesla Model 3. Még a Dacia Logant is veri 3%.-al.
A rekuperáció okán a fékek alig vannak használva. Három év alatt a rozsda megeszik a féktárcsákat. Fékezéskor a fékbetétek is kapnak a rozsda károsító hatásáéból. A vizsgán a nem lesz meg a szükséges fékerő.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
pusszycat
nagyúr
Ez de jó... [link]
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]
-
pusszycat
nagyúr
válasz noPublicFG #118 üzenetére
Ablaktisztitás?
Xiaomi Poco F6 12 GB/512 GB Titanium :-p , Xiaomi Redmi Pad 4/128 GB, Laptop Asus Oled Vivobook 16GB/1TB " Azért vagyunk, h legyünk " by pusszycat [175cm/104kg.]