Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Batman2

    őstag

    válasz Lompos48 #11873 üzenetére

    Szevasz

    Egy injektornál ez nem gond, hiszen az csak akor van nyitva, ha áramot kap !
    Tehát adott fordulat fölött, vagy motorfék esetében egyszerűen nem ad neki semmi áramot a befecskendezés vezérlő !

    De egy karburátoros motor esetében ez az út nm járható, ott más kell legyen a taktika !
    Ha üzemanyagot akarunk elzárni, akkor mindenképpen kell egy külön egység, egy elektromágneses üzemanyag szelep !

    Ez is járható út, ha be lehet ilyet szerezni.

    Nekem volt egy a járgányomban, én anno egysaját gyártású inditásgátló áramkörhöz vettem, hogy semmiképpen sem legyen indítható a motor, ha az elektrnika tilt !

    A szályozás lényege akkor is ugyanaz, mérni kell a fordulatszámot, csak a beavatkozás módja és helye más.

    Üdv.

    [ Szerkesztve ]

    Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979

Új hozzászólás Aktív témák