Új hozzászólás Aktív témák

  • Gedeon31

    addikt

    Most jött az e-mail. Remélem nem olyan lesz ,mint a Telekom anno mindig jobbat akartak aztán csak rosszabb lett.

    Kedves Ügyfelünk!
    Sajnos az elmúlt napok során fennakadások voltak tapasztalhatóak elektronikus csatornáink és egyes fióki szolgáltatásaink működésében, melyért ezúton is szeretnénk elnézést kérni.
    Ennek hátterében az áll, hogy április 19-20-án került sor a CIB Bank informatikai eszközeinek új adatközpontba költöztetésére, illetve fejlesztésére. A költözés miatti, előre bejelentett szolgáltatáskiesés a meghirdetettekkel összhangban 2019. április 20-án (szombaton) 20 óráig tartott, és ezt követően szolgáltatásaink szombat estétől kedd délelőttig megfelelően működtek. Kedd délelőtt azonban technikai problémák léptek fel, amelyek miatt az ügyfélkiszolgálási idő elektronikus csatornáinkon, illetve fiókjainkban jelentősen lelassult.
    Ezen problémák megoldása jelenleg is folyamatban van, melynek részeként ma éjszaka javításokat végzünk, amely következtében a felsorolt szolgáltatásaink nem, vagy csak korlátozottan lesznek elérhetőek:
    Elektronikus szolgáltatások:
    2019. április 26-án (pénteken) 2 órától 6 óráig:
    A CIB Internet Bank, a CIB Bank Online, a CIB Bank Mobilalkalmazás, az eBroker, a Business Terminal és a CIB Business Online nem lesz elérhető. A CIB24 telefonos ügyfélszolgálat korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás lehetősége természetesen ebben az időszakban is biztosított lesz.
    Bankkártyás szolgáltatások:
    2019. április 26-án (pénteken) 3 órától 4 óráig
    A CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók (bármilyen vásárlás és készpénzfelvétel) nem lesznek elérhetőek.
    ATM szolgáltatások:
    2019. április 26-án (pénteken) 2:30 órától 4:30 óráig:
    A CIB Bank által üzemeltetett ATM-ek szolgáltatásai nem lesznek elérhetőek.
    Kereskedői kártyaelfogadás:
    POS terminálok esetében a saját kártyás, vagyis a CIB Bank által kibocsátott betéti és hitelkártyákkal végzett tranzakciók:
    2019. április 26-án (pénteken) 3 órától 4 óráig nem lesznek elérhetőek.
    CIB eCommerce (internetes kártyaelfogadás) szolgáltatás esetében semmilyen kártyatranzakció:
    2019. április 26-án (pénteken) 2 órától 6 óráig nem lesz elérhető.
    Nagyon sajnáljuk az okozott kellemetlenséget, és nagy erőkkel dolgozunk, hogy mielőbb megoldjuk a problémát. Informatikai területünk munkatársai éjjel-nappal, megállás nélkül dolgoznak, hogy szolgáltatásaink ismét a megszokottak szerint álljanak rendelkezésre.
    Kollégáink a fiókhálózatban és az ügyfélszolgálaton mindent megtesznek, hogy ügyfeleink segítségére legyenek addig is, amíg minden helyreáll.
    Honlapunkon folyamatosan friss információkat teszünk közzé szolgáltatásaink elérhetősége kapcsán.
    Köszönjük a türelmet!

    Üdvözlettel:
    CIB Bank

Új hozzászólás Aktív témák