Új hozzászólás Aktív témák

  • RR-13

    őstag

    Voltam benn tegnap a Westend CIB fiókban :D hát ami ott volt az nem emberi :N
    annyian voltak, hogy leülni se tudtam.. majd 80 perc várakozás alatt (!) össze vissza járkáltak az ügyintézők, előttem, majdnem elszédültem tőle...

    Egy dolgot szerettem volna elintézni, hogy a családunkban ketten ugyanazon telefonomon, és azonos telefonszámot megadva korábban a bankban, regisztráltuk a mobilappot, de a második reg-et nem engedte végig vinni, mert a wthpay-re mindenképp fel akart iratkozni...
    Ezért az én regisztrációmon leiratkoztam róla, majd csak így tudtam befejezni a második regisztrációt, hogy ugyanazon telefonszámmal feliratkozzak a második reg-ben, befejezve a teljes app regisztrációt.
    Aztán abban is leiratkoztunk a withpay-ről, és most egyiken sem vagyunk.

    A fiókban rendelkezőként a másik családtag számlájához kapcsolódva, szerettem volna megváltoztatni csakis a withpay vonatkozásában a telefonszámot, hogy esetleg, ha később kell, akkor mindketten külön is használni tudjuk.

    1. Nem kérhet telefonszám módosítást rendelkező a számlán, mert az szerződés módosítás.
    2. Nem lehet csak a withpay-re vonatkozó telefonszám cserét elvégezni, mert az összes helyen cseréli ilyenkor a rendszer a telefonszámot, és új mobilapp regisztrációra is szükség lett volna .

    Lényegében a witpay regisztrációt a mobilapp regisztrálásnál kötelező elvégezni..., amit nem értek, hogy miért.
    Az ügyintéző is azt akarta ajánlani, amit magamtól is elvégeztem, korábban (ahogy fentebb írtam).., hogy ez a megoldás erre, ahogy én is csináltam.
    Így aztán semmit nem tudtam elintézni személyesen :U

    Ha valaki hasonlóan jár, akkor legalább itt megtalálja a megoldást :K

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák