Új hozzászólás Aktív témák

  • dptrsk

    addikt

    válasz Oliverda #17667 üzenetére

    A Gránit leállása a kommunikáció miatt volt aggasztó, ennek sok oka lehet, például nem mindenki írhat le bármit egy közösségi oldalra a munkatársak közül.
    Kis bank lévén lehet, nem 8-10+ kommunikációt jóváhagyó vezető van, hanem 1(max. 2), míg egy nagyobb banknál a második ember akit hívnak jóváhagyta volna mondjuk a facebook posztot, addig itt lehet csak a 10. ember volt a láncban a kommunikációs jóváhagyó, aki rosszul döntött és egyeztetni akart a vezetéssel(nem vállalta saját hatáskörben).
    Remélem sokat tanultak belőle, ha legközelebb is lenne ilyen tudják mit kell máshogy csinálni.

    A CIB leállásai éves szinten összeadva többszöröse a Gránitnál történt leállásoknak, az sajnos nem vígasztal, hogy a bank bejelenti 2-3 hetente, hogy leállás lesz nála a hétvégén/éjszaka, ha akkor kellene valamit intézni nem tudnám megtenni, bejelentés ide vagy oda.

    Amit ezen sorokkal szeretnék mondani, az az, hogy minden banknak vannak hibái...

Új hozzászólás Aktív témák