Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz cocka #33477 üzenetére

    Csak hogy ON is legyen még ehhez: a bankok telefonos ügyfélszolgálatát legalább soha nem hívtam hiába. Ahhoz képest, hogy az egyik a bankszektor, a másik meg a telekommunikációs.. ez utóbbi van tele dilletáns kommunikálni képtelen idiótával.

    Beszéltem mostanában OTP és Erste LTP ügyfélszolgálattal. Az OTP-nél képtelenek voltak megmondani, hogy az egy napon belül kiutalásra kért 3 szerződésemből miért csak 2-t fizettek ki. Hadováltak, hogy lehet ez, lehet az... mondtam, hogy találgatni én is tudok, ezért nem telefonáltam volna. Központból segítséget kért, két alkalommal is, de válaszolni nem sikerült egyszer sem (~40 perces hívás volt). Nekem volt már kellemetlen.
    Erstétől jött egy levél húgomnak, hogy mondja meg, hogy a vásárlás után, amit az OTP-ből oldok meg mennyi marad és mennyit kell nekik az erstés ltp-ből kifizetni. Ez nincs leírva az adásvételiben. Ehhez képest oldalak szólnak erről konkrétan leírva. Arról már nem is beszélek, hogy nekik semmi, de semmi közük nincs az OTP-s részhez, lévén ott én vagyok a vásárló, az Ersténél pedig húgom. Felhívta őket és lediktálta az ügyintézőnek, hogy a levélben feltett kérdésekre hányadik oldal hányadik bekezdése a válasz. A végén azért megkérdezte, hogy valaki elolvasta azért, mert fentiekből "nem derül ki neki sem" világosan (dehogynem :N).

    Csak, hogy jót is írjak: a NAV-val, az Mvm-mel csupa jó tapasztalatom van. Meglepő, de értik, mi a bajom. Ettől is meglepőbb, hogy érezhetően segíteni akarnak és meg is oldják a problémámat (lehet én vagyok csak szerencsés).

    Telekommal szoktam ügyfélszolgálattal beszélni. Ha szerencsém van, akkor érti, amit szeretnék, ha nincs (és általában ez van), akkor nem, vagy nagyon nehezen.

    A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

Új hozzászólás Aktív témák