-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Hívtak a k&h-tól, hogy mikor megy feleségem aláírni. Aztán megbeszéltem a hölggyel, hogy semmikor.
Ez k&h specifikus ugye, hogy online számlanyitásnál menni kell aláírni…
deviza használat, ingyenes kp felvét és még pár nélkülözhető dolgoz sorolt fel.
Nektek van tapasztalatotok?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Neked működött a személyi NFC-s olvasás
A 2 hibásban nálam az volt a közös, hogy az nem ment, és emiatt kihagytam / kiváltottam az eredetiség igazolással.
pietrrr: lényegében egy bankfióki számlanyitást kellett végig csinálni?A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
-
addikt
Kérek szépen én is egy ajánló linket K&H-hoz!
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Ha lemondom az unicredit szerződésem idén (leárt a 3 év) és januárban rápróbálok újra, akkor szerintetek az menni fog, mint a CIB esetén?A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Store-ban nem volt hozzá frissítés. Vagy ha nem a friss verzió volt sokáig, aztán a friss lett, akkor sem kellene működjön?
Az év digitális bankja…
Minden, hogy ne lopják el a pénzed dologról küldenek üzenetet, de erről valahogy nem ért utol az információ.
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz bigdady #36464 üzenetére
Cégben én vagyok a rendszergazda (otthon)
Megoldotta az újratelepítés.
Nem értek a beillesztés tiltással egyet, szerintem felesleges nehezítés, semmilyen releváns plusz védelmet nem ad. Ellenben elég sok plusz munkát feleslegesen (32+ karakteres jelszó). Ráadásul, ha valaki ehhez alkalmazkodik rövidebb/egyszerűbb jelszóval, akkor kontraproduktív.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Köszi !
Az év digitális bankja...
Nem bírom magamban tartani:
Hosszú jelszó lett beállítva, nyilván másolom, beillesztem... nem aktív a bejelentkezés gomb... de ha egy karakter beírok és visszatörlök, akkor jó. Vagy 2x a kész gombra nyomok a billentyűzeten iOS 18.1 iphone Se gen2.[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Gránit másnál is azt írja, hogy a baj van az internet kapcsolattal Természetesen semmi baj nincs az internet kapcsolattal.
Ekkora egy kókány céget. Van aki rájuk bízza a pénzét...
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Csak hogy ON is legyen még ehhez: a bankok telefonos ügyfélszolgálatát legalább soha nem hívtam hiába. Ahhoz képest, hogy az egyik a bankszektor, a másik meg a telekommunikációs.. ez utóbbi van tele dilletáns kommunikálni képtelen idiótával.
Beszéltem mostanában OTP és Erste LTP ügyfélszolgálattal. Az OTP-nél képtelenek voltak megmondani, hogy az egy napon belül kiutalásra kért 3 szerződésemből miért csak 2-t fizettek ki. Hadováltak, hogy lehet ez, lehet az... mondtam, hogy találgatni én is tudok, ezért nem telefonáltam volna. Központból segítséget kért, két alkalommal is, de válaszolni nem sikerült egyszer sem (~40 perces hívás volt). Nekem volt már kellemetlen.
Erstétől jött egy levél húgomnak, hogy mondja meg, hogy a vásárlás után, amit az OTP-ből oldok meg mennyi marad és mennyit kell nekik az erstés ltp-ből kifizetni. Ez nincs leírva az adásvételiben. Ehhez képest oldalak szólnak erről konkrétan leírva. Arról már nem is beszélek, hogy nekik semmi, de semmi közük nincs az OTP-s részhez, lévén ott én vagyok a vásárló, az Ersténél pedig húgom. Felhívta őket és lediktálta az ügyintézőnek, hogy a levélben feltett kérdésekre hányadik oldal hányadik bekezdése a válasz. A végén azért megkérdezte, hogy valaki elolvasta azért, mert fentiekből "nem derül ki neki sem" világosan (dehogynem ).Csak, hogy jót is írjak: a NAV-val, az Mvm-mel csupa jó tapasztalatom van. Meglepő, de értik, mi a bajom. Ettől is meglepőbb, hogy érezhetően segíteni akarnak és meg is oldják a problémámat (lehet én vagyok csak szerencsés).
Telekommal szoktam ügyfélszolgálattal beszélni. Ha szerencsém van, akkor érti, amit szeretnék, ha nincs (és általában ez van), akkor nem, vagy nagyon nehezen.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz holex91 #33382 üzenetére
Negyed évente ezt csinálják ~ rendszeresen. Ez úttal fogok 10K fájdalom díjat kérni a banktól a panaszlevelem végén. Amennyiben esetleg nem fogadják el, akkor eljövök tőlük idő előtt, úgy, hogy nem fizetem vissza a nyitási bónuszt. Azt gondolnád, hogy persze, előfordul, hogy hiba van / lehet. Ellenben, mióta itt vagyok, ez csak nekem a 3. eset.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Megjelent egy ideje a Raiffeisen mobil alkalmazásában, hogy jön push üzenet azonnali átutalás esetén. Én kezdeményezem az utalást. A bajom ezzel az, hogy az ugyan ehhez a számlához hozzáférő feleségem (önálló azonosítóval) szintén megkapja ezeket…
Nem találtam az alkalmazásban, hogy lehet ezt kikapcsolni. Felhívtam őket, kapcsoltak privát bankárt és kértem, hogy kapcsolják ezt ki. Ekkor derült ki, hogy ilyen értesítés van fizetési kérelem esetén is és külön szabályozható. Nem lehet applikáció szinten állítani, számla leíró. Tehát kikapcsolták a feleségemnél is
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
A család egy részét is utolérte a Raiffeisen telefon. Mondták a hölgynek, hogy ha arról van szó, akkor nem kérik az újat, a régi jobb feltételekkel van, köszönik. Visszakérdezett, hogy honnan tud róla Apum meg mondta, hogy kapott róla emailt (amit mondjuk nem olvasott el, de szóltam neki még időbe )
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Telefon csere miatt, újra be kellene állítanom a George appot (Erste).
Bemásolom az ecsatorna azonosítót. Szeretném beilleszteni a jelszót hozzá… nem tesz be semmit
Elkezdem kézzel bemásolni (generált 32 hosszú spéci). 26 karakter után kettőt vissza akartam törölni, mert az utolsó előtti karaktert elírtam. Kitörli a teljes jelszó mező tartalmátTöröltem az appot, újrarajtam, ugyan úgy nem megy.
Katasztrófa, hogy engedhet meg magának ilyet bármilyen app, nem hogy egy banki. Kíváncsi lennék, hogy ment át tesztelésen, vagy ha direkt van így (ezt is el tudom képzelni), akkor szívesen beszélgetnék az “igény” megfogalmazójával…iOS 17.2.1
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Ha valakinek Raiffeisen premium gold 2.0 van leadva nyilatkozata ingyenes 150K kp felvételre, akkor nem jár neki a saját atm 300K / nap / 4db / hónap ugye
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
MBH vagy K&H banknak van olyan folyószámlája, ahol kvázi korlátlan a saját ATM-ből pénzfelvétel
Raiffeisen esetén van a select, de a bank atmje messze van tőlem.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
A napokban sikerült belefutnom a curve díjak változásába. Lényegében nekem innen használhatatlan lett (rendszeresen ezzel vásároltam jelentős összeget költve / hó és néha vettem fel pénzt is vele). Jó volt, hogy bármelyik automatából tudtam felvenni pénzt "gondolkodás" nélkül, amikor kellett. Ezt már nem tudom megtenni, illetve nem éri meg.
Milyen alternatívai vannak ennek magyar oldalon (kp felvét elsősorban). Raiffeisen gold2.0 van (max 300K / nap / alkalom összesen 4x egy hónapban) - nem rossz, de a közelben nincs Raiffeisen automata (20km). Cib max 400K havonta 1 alkalom (CIB sincs közel). Unicredit esetén van beállítva a törvényi 150.Esetleg tipp nem magyar esetén? Revolut 75K ismert és van is.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
-
addikt
válasz Stylewars_kp #30558 üzenetére
Bármelyik magánszámla megteszi, ami az igényeidnek megfelel (E.V. nem kell céges számla). Magam részéről a Raiffeisent ajánlanám. Eddigi tapasztalataim szerint az egyik legmegbízhatóbb, ráadásul költség oldalon is jó tud lenni.
Gold 2.0
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz #01110937 #30250 üzenetére
Semennyire, de ha azoknak az embereknek segítenek ( véleményem szerint nem lehet), akik inkább csekken meg automatába rendezik a számláikat, akkor nekem már megérte.
Szerencsére van kh számlám, remélem ki tudom próbálni.
Valahogy így képzelem: Kate, fizesd be a “súlyadó” elmaradásom a NAV-nak.
Kate lekéri a tartozás összegét, beszerzi a NAV számlaszámát, közleményben pedig beleírja az adószámot.
Eléggé AI lenne
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Hétfő délelőtt óta sikerült “azonnal” ma reggelre létrehozni a digitális kártyát (Gránit). Ma megcsinálom a 3 db vásárlást, remélem az ajánlókód kipörög holnap reggelre
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Atomgeszi #30125 üzenetére
Kell a kártyás fizetés 3 x min 1000 értékben. Azt jól mondta. Nem nem kell 24 óra. Ha ismert a probléma, akkor adott esetben tipizált hibaüzenet is mehetne a felhasználónak, mert akkor tudná, hogy mi történik...
Digitális kártya sem megy olyan gyorsan (ez nem baj, csak ne úgy hirdetnék, hogy azonnal...).
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Atomgeszi #30123 üzenetére
Teljes katyvasz ez a bank (Gránit). Részemről semennyire sem ajánlott.
Pontosan ugyan azt jártam végig délelőtt, mint te.Én fel is hívtam őket: mire a válasz 24 óráig várni kell, mert ennyi idő mire minden menni fog a számlanyitás után. Csókolom az előbb kaptam Önöktől a levelet, hogy teljeskörűen használhatom...
Azt már meg sem említem, hogy a cégeds számomról hívtam őket (ingyen). Beazonosít, majd közli, hogy akkor visszahív pár perc. Nyilván a lejelentett telefonszámomról hívott és kezdődött elejéről az azonosítás.... további kérdésekkel. 2023-ban... senki ne jöjjön nekem az IT biztonsággal, hogy így meg úgy...
Nem csak, de rettentően idegesít, amikor megkérdezik, hogy van-e ilyen meg olyan deviza számlám. A helyes válasz, az, hogy igen (persze azt mondom, hogy Önöknél nincs). A helyes kérdés az lehetne, hogy Önnek a bankunknál van-e. Apró, de lényegi különbség.
Azóta sikerült belépni és megy minden rendesen.
Igényeltem a Gránit digitális kártyaszolgáltatást - azonnal használható* - nem, nem használható azonnal --> félrevezetés, félretájékoztatás.*: miután rendelkezésre áll a fizikai kártyához tartozó kártya kibocsátási díj (nem, ekkor sem lesz azonnal használható)
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Nem akartam ekkora “bajt” okozni a kérdésemmel. Ezzel együtt örülök, hogy mindenki álláspontját megismerhettem. Így ennek fényében a rendelkező beállíttatása mellett döntök. Ha azt mondjátok a külföldi bankhoz közjegyző nem tud hozzáférni, akkor a digitális adataim félre lesznek téve erre az esetre, azzal nem foglalkozom.
Jelenleg egy örökösöm van, aki kiskorú, így amúgy is a feleségem (örökös édesanyja) kapja a “vagyont”. Igazából itt nem mindenről kell pontosan gondoskodni, csak ne kerüljön a család likviditási nehézségbe, míg minden folyamat lezajlik.
Köszönöm mindenkinek
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Felmerült a családban, ha valami váratlan ok folytán elhaláloznék, akkor az összes folyószámla (CIB, UC, Erste, Raiff, KH) az én nevemen van. Hogyan fér ilyenkor a családom hozzá az anyagiakhoz.
Annyit találtam, hogy haláleseti kedvezményezette(ke)t lehet megadni. Ebben az esetben kifizeti a bank személyesen a bankfiókban azonosítás után kp, vagy elutalja a számlaegyenleg pozitív részét. Nyilván kondíciós lista alapján.
Van rá valami okos megoldás, hogy még a pénzintézet nem értesült a halál híréről, addig a halott belépési adatait ismerve elutalja magának a pénztA kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz bopeti98 #29465 üzenetére
Valakinek a csekkjeit (sárga) befizeted vele ingyen a postán (40 darabjával rolnizni kell és egy nyilatkozatot is ki kell tölteni) megkéred ezt a valakit, hogy az ellenértékét utalja át a számládra.
Családban mindenki ingyen utal, így már több ezer darab 200-ast váltottam már így be számlapénzre (egy időben gyűjtöttem őket)
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz INGJOKE #29154 üzenetére
Kicsit döcögős az eleje...
Vontak eseti átutalás és tranzakcióra díjat, továbbá vontak kamatot is tévesen (ezt elismerték az alkalmazásban történt levelezésben (telefonos ügyfélszolgálat katasztrófa..)).
Fenti dolgokat az alábbi módon írták jóvá:
Eseti átutalás: 2x
Tranzakció: 1x
Kamat: - (sehogy[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Erste BM miért vont le “Díj / Terhelési tranzakciók után” díjat
Továbbá miért vont le még erre is “Díj / Eseti forint átutalás bankon kívül - elektronikus”
Mobil appból utaltam összesen 2db alkalommal ~1M értékben. Teljesítettem a fizu feltételt is…
Nyilván felhívom majd őket, csak érdekelt a dolog, hátha más is járt már így.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
CIB (bm) eco vagy Unicredit BM vagy Erste BM priv 2.0 számlákra automatába fizethetek be KP-t "ingyen", tehát bármilyen levonás nélkülA kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz INGJOKE #28643 üzenetére
Kifejezetten kitérnek arra, hogy "fizetésnek" kell lennie (bármit is jelentsen ez). Nekem már lényegtelen, mert átirányítottam oda a fizumat, így kapok róla értesítést (miután csodálkoztam, hogy nem kaptam és beállítottam).
Raiffnak meg mindegy, szóval marad az a base számla.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Most nézem ezt a csomagot. Még 30K-t is adnak mellé. Mitől függ, hogy a jövedelem jóváírás-e, illetve hogyan ellenőrzik
Lehet áttenném oda a fizumat, ha máshogy nem megy, aztán amint megjön az értesítés már megy is át a Raiffhoz.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz sifarr #26498 üzenetére
Azt gondolom, hogy direkt hagyták nyitva a kiskaput, hogy tudják monitorozni valahogy, hogy hány embert érint a dolog, akik hajlandóak ennyi munkát bele tenni. Aki meg nem, az nekik nettó haszon. Gyanítom nem érjük el a kritikus tömeget
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz sifarr #26485 üzenetére
Hálás köszönet mindenkinek
Megszüntettem elvileg. Kártyát intézték a számla megszüntetèse előtt a helyszínen, kvázi egyszerre. Nem kérdezték, hogy miért, de valahogy szóba jött, hogy BM kedvezmény miatt kell… már mindent értek volt a válasz
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok! Most kaptam üzenetet, hogy lejár a CIB bm számlám kedvezménye. Működik még az a mód, hogy lezárom a számlát és jövőre nyitok egy újat ugyan úgy BM kedvezménnyel
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok!
Megjött az UC kártyám. Hozzáadtam AP-hez és aktiváltak automatikusan egy sms szolgáltatást. Ez mit jelent pontosan és mennyibe kerül?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Unicredit partner aktív zero számlanyitás tapasztalatok
* BM regisztráció - sima
* Hívtak még az nap - sima
* UC regisztráció ment, voltak fura kérdések (mire használom majd, milyen típusú és mennyi beérkező lesz a számlán stb…) - ez is legyen még sima
* este csináltam, nem tudtam azonnal videó azonosításra menni - sima
* folytatás (macos, safari, desktop gép) írja be a kódot, beírtam, írja be a kódot (smsben érkezik megint), beírtam… 7. után meguntam
* telefon, hogy segítsenek… hibajegy felvéve - sima
* közben kipróbáltam telefonon (iOS, safari), elindult gond nélkül - sima
* létrejön a videó beszélgetés véletlen felmutattam a lakcímkártyám vonalkódos részét, kezdjük előröl - sima (én voltam a hibás)
* újrakezdésnél rengeteg kötelező hallgatás és beleegyezés van, sokáig tart - sima ez ilyen
* a beszélgetés egy pontján kérdezi a hölgy, akkor most mire fogom használni, mert többet jelöltem be és azt is, hogy vállakozó vagyok… igen, kérdi áfakörös, mondom nem… (EV), akkor miért jelöltem be? Tessék? Eszembe nem jutott volna válaszolni, ha nem lett volna kötelező, ráadásul jövőbeli dolgokról szól, amiről kijelentem, hogy a valóságnak megfelel…??? - kezdtem mérges lenni
* végül megértettük egymást, minden rendben ment, értékeltem - sima
* beszélgetés elején jelezte, hogy akadozik a vonal… mondom itt minden rendben, jól láttam jól értettem, mondta rendben, majd szól ha nem lesz jó - sima, végül minden jól ment, nem szólt
* hívnak délután, hogy akkor mi is a baj, mi nem megy… megoldódott már azóta, de elmeséltem, hogy mi nem ment (macos, safari, desktop), pedig kellett volna volt a válasz… - sima mát megoldódott
* hívnak megint, hogy a videó minőség nem volt megfelelő, így nem tudják megnyitni a számlát… elmondom, hogy minden rendben ment, de akkor sem - kezdjem előről
* vissza a BM linkre, megint újra kitölt mindent, megint nem tudtam befejezni, mert már este volt
* másnap az össze desktop böngészőbe próbáltam folytatni (sehol nem ment | macos: safari, firefox, chrome | windows: firefox, chrome )
* telefonon sikerült megint, itt minden alkalommal és még az értékelésbe is beleírtam, hogy láttam, hallottam mindent, szuper volt a minőség - “sima” volt, lett végül számlámA limiteket hol tudom módosítani, mert kaptam rá pénzt, de nem tudok 1000 forintnál többet utalni?
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz Dronte #25076 üzenetére
Próbáld ki az N26-ot. Ugyan nem magyar, de itthon mobillal el tudod intézni. Címnek érdemes egy ismerőst beállítani, ahol szolgáltatnak. Aztán onnan hazaküldik a kártyát. Olcsó, nyugat Európából tudsz vele rendelni (fizetni inkább, cím nyugat európai kell legyen). 1000€/hét kivehető ingyen itthon. Szuper az appja is, költségen még nem volt vele.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz tahepa #25021 üzenetére
i13pm, nálam android nem valószínű. Jelenleg, CIB, Raiffeisen, Curve, N26 (ritkán Monese, Revolut, Wise) appokat használok.
Örülök neki, hogy neked bevált. Pusztán arra reflektálnék, hogy más bankok nem szólnak és úgy nem mennek: más bankok (legalább is, amiket használtam, használok) mennek
Push: pozitív, hogy van, ahogy haladunk előre az időben egyre jobb is, de a jó még nem ilyen
[ Szerkesztve ]
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz tahepa #25011 üzenetére
több mint érdekes... --> szerencsés
Komolyra fordítva a szót, voltak, vannak gondok a Cibbel. Talán túlzás amit bigdady kolléga írt, de messze nem megbízható úgy általában a többi bankhoz képest (nekem Erste, Raiffeisen tapasztalataim vannak a közelmúltból).
Amire gondolok:
* Értesítések megbízhatatlansága (push mobil app)
* Iszonyat lassú az applikáció és nem is annyira átlátható (továbbá itt nekem elvi bajom, hogy nekem kell a belépésre nyomni... azért nyitottam meg az appot, mert be akarok lépni... tudom vannak olyan funkciók, amikhez nem kell belépés (nem használom őket és lehetne legalább állítható))
* Legutóbb már működött iOS bétán is az app, egy ideje már csak várok, várok, várok, kifagy
* Ha szeretnék egy új eszközön beállítani mobil bankot, akkor simán beállítok mindent, majd közli, hogy 13-as szerver hiba. Persze már tudom, hogy új regisztráció kell, de azért ezt mostanában lehetne normálisabban kommunikálni, mint hogy járjak magamnak utána az ügyfélszolgálatot is terhelve
* Néha megfordulok a kékgolyó utcai fiók ATM-nél. Iszonyat lassú az is, ami miatt már sikerült is helytelen összegben pénzt felvenni
* Rendszeresen meghirdetett karbantartások bőven elhúzódtak és nem volt elérhető a bank, nem tudtál a számládról utalniNekem azért van, mert ingyenes és másodlagos számlának használom. Amint letelik újra a két évem megyek tovább innen.
Elhiszem, hogy van akinek megfelel egyéb előnyei miatt (fentiek kivételével én is elégedett vagyok vele).
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
-
addikt
Sziasztok!
Az UC partner aktív zéró köthető online
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
válasz axioma #24874 üzenetére
A nincs push valóban hiányosság
De a limit állítást sosem értettem. Nyitáskor számlaegyenlegig állítattam a limitet és kész. Nem kell agyalnom, hogy mi történt, pedig van pénz a számlán.
Amennyiben valaki fél így használni, akkor vannak alternatívák (curve, esetleg cib eco bm…)
Bátran merem ajánlani. Amúgy gyors az app, átlátható és amikor nekem kell, mindig működik.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
Sziasztok! CIB applikáció másnak sem megy
Felraktam az ios16 bétát. Nyilván nem megy vele az alkalmazás. Gondoltam nincs gond, belépek weben… aha persze. Withkey nélkül… Semmi gond, tabletre telepítem, 131-es hiba a belépési dolgok után.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
addikt
-
addikt
Cib alkalmázás másnak sem megy
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest