-
Fototrend
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #37156 üzenetére
Hármunk tavalyi K&H appos számlanyitása után egyikünket sem hívták be aláírni semmit. Egyébként jellemzően az aláírásminta miatt szokták behívni az appon számlát nyitó új ügyfeleket (hogy teljes értékű legyen a számla), de ez egyáltalán nem kötelező.
Ha behívtak volna sem mentem volna be.
Az azért lehet majd fontos, hogy a bankfióki ügyintézés előtt legyen aláírásmintád, de azt akkor is levehetik, felesleges ezért bemenni külön szerintem. -
janes1976
őstag
válasz kleinguru #37156 üzenetére
Van, megnyitottam tegnap online a K&H számlát és direkt megkérdeztem, hogy be kell-e menni a bankba vmiért. Nem kell, mondta az ügyintéző. Szóval akinek be kell menni, ott nem értem miért kell.
És amúgy az van, amit már írtam, hogy ha vasárnapig megpróbáltad megnyitni, de bármiért kidobott, benne vagy a black friday akciójukba, mert a telefonszámról látják.[ Szerkesztve ]
Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)
-
pietrrr
aktív tag
válasz kleinguru #37115 üzenetére
Nem tudom, hogy hogyan néz ki egy bankfiókos számlanyitás, szerencsére ezer éve volt a legutóbbi
De nem hiszem, mert ugyanúgy az appal kellett véglegesíteni. Sokkal inkább gondolom, hogy a kollegina kijavítgatta, leellenőrizte és véglegesítette a dolgokat a banki rendszerben. -
őstag
válasz kleinguru #37108 üzenetére
Technikai probléma miatt kilépett.
Teljesen újrakezdtem a folyamatot a számlanyitó appal, ezúttal sikeresen megtörtént. Nem gond, hogy már egyszer szerepeltem a rendszerben, elvileg jogosult leszek a BF kedvezményre.
Igazából nem volt szükség a segítségére, mert ma hiba nélkül végigfutott a folyamat, nem ütköztem problémába.
Vonalban volt végig a kb. 20 perces procedúra alatt.
De nem hiszem, hogy tudott volna segíteni, ha ismételten hibát dob az app. -
pietrrr
aktív tag
válasz kleinguru #37108 üzenetére
Bár nem engem kérdeztél, de én leírom a saját tapasztalatom, hátha segítség valakinek:
Tegnap este b@szakodtam az appal, négyszer próbáltam, de minden egyes alkalommal hibára futott.
Szerencsére kimondottan informatív volt a hibaüzenet, így fingom sem volt, hogy mi lehet a hiba, cserébe érdemben még a telefonos ügyfélszolgálat sem tudott segíteni, de annyit legalább mondtak, hogy ha a héten bemegyek egy fiókba, nagy valószínűséggel még az akciós feltételekkel meg tudom nyitni a számlát.
Ma be is mentem az Etelébe.
Nagyon kedvesek voltak, tényleg segítőkészek, mondták, hogy persze, megkapom a 60ezret, ha meg esetleg mégsem, akkor majd panaszkezelés útján térítik utólag.
Ami viszont meglepett, hogy 1 óráig tartott bent az egész folyamat. Én azért látatlanban azt gondoltam volna, hogy fél óra alatt el lehet intézni egy ilyen ügyet 2024-ben, de úgy tűnik, hogy naiv vagyok
Mindazonáltal, ha másnak is személyesen kell pótolnia, akkor ajánlom az Etelét, mert délben simán tudtam még koradélutánra foglalni, valamint várnom is csak minimálisat kellett. -
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #36542 üzenetére
Sajnos nem, mert 12 hónap a vizsgálati idő visszamenőleg:
"Akik Stratégiai Közvetítő (OVB Vermögensberatung Kft. vagy 2024.01.31-ét követően a Bankmonitor Partner Kft. vagy 2024.06.30- át követően a OC Pénzügyek Hitelközvetítő Kft., az Open House Kft., a Benks Kft. független közvetítő) által kiküldött linken keresztül a Bank online számlanyitási felületén igénylik a Partner Aktív Nulla Csomagot, és a számlanyitási szándékuk jelzésekor és az azt megelőző 12 hónapban sem rendelkeztek lakossági bankszámlával Bankunknál."
Aktuális Hirdetmény 2024.10.01. -
RR-13
őstag
válasz kleinguru #36471 üzenetére
A pontos értesítést nem találom már, amiben benne volt, hogy mikortól nem lehet majd frissítés után sem belépni, ha előtte nem történt meg a frissítés.
Az biztos, hogy az egyik fő oka az volt a 10.0 verziók előtti tiltásnak, hogy a 10 verzió már nem támogatja az Android 6-ot, a korábbi verziók még támogatták.
Vagyis a minimum követelmény Android 7 lett a 10-estől (hiába volt 10-es Androidunk azon sem engedett volna már, be, ha időben nem frissítjük a 10-esre).[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #36471 üzenetére
Az első körös sms értesítések 2024. szeptember 25-én mentek ki a frissítés fontosságáról.
Ahogy írtad: Ha nem frissítetted időben, akkor később már hiába frissítetted, akkor sem engedett be, amiben én nem sok logikát nem látok, de ez volt.
(Talán az oka, hogy a lejárt app. verzió mentett adatai, a frissítés után is megakadályozta, hogy csatlakozzon az app. a Gránit szerveréhez)Még keresem a többi tájékoztatót.
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #36465 üzenetére
Na az jó, hogy sikerült.
Egyébként a Gránit a verzióváltásokkal kapcsolatban kiadta már korábban azt a tájékoztatást, hogy, ha valaki nem frissíti időben az appot, akkor a határidő lejártával már csak az app. törlése, és újratelepítése oldja meg a belépést, mivel időben történő frissítés hiányában nem lehet majd belépni.
Nálunk az Android 8 telón (ritkán használva azt a számlát) ez történt, és 2 napja a törlés segített, de erre számítottunk is, viszont az app. nem a frissítésre hívta fel a figyelmet, hanem lényegében azt írta hibaként, amit Te is írtál:
"Probléma van az internetkapcsolattal"
Vagyis nem minden esetben a Wifi kapcsolat miatt írja ezt a hibát ki, főleg esetedben, aki ugye otthon próbált belépni, és nem ment (persze ezt Te tudod is).
A régebbi letiltott appok. nem kapcsolódnak már a Gránit szerveréhez, és ezért is írhatja a fenti üzenetet, tehát pont fordítva van ez esetben, mint páran tapasztalják, vagy gondolják, mert nem a telefonon nem kapcsolódik a nethez ilyen esetekben, hanem a Gránithoz nem kapcsolódik az app. Az, hogy Nálad is ez volt-e a hiba nem tudom.A beillesztés tiltással én sem értek egyet, egy felesleges intézkedés, és lassítja a folyamatot.
(hadd döntsem már én el, hogy mit illesztek, illesztek-e vagy nem) -
bigdady
nagyúr
-
cocka
veterán
válasz kleinguru #33478 üzenetére
Jó, de az OTP egyrészt "nem bank", másrészt ott semmire sem képesek, még a személyes ügyintézésnél se. Hát régen az is bajuk volt, hogy nem a számlavezető fiókjukba mentem ügyintézni. Meg ahogy hallom, még most se tudnak megmozdulni se bankkártya nélkül.
Telekommal szoktam ügyfélszolgálattal beszélni. Ha szerencsém van, akkor érti, amit szeretnék, ha nincs (és általában ez van), akkor nem, vagy nagyon nehezen.
Hát ez az, ezt mondom, hogy a telekommunikációs cégeknél az esetek túlnyomó részében megy a süketelés, értetlenkedés. Lehet, hogy a bankoknál is van ilyen, de nem ilyen gyakori talán.
-
TrollBalint
addikt
válasz kleinguru #33478 üzenetére
NAV-os ügyfélszolgálat tényleg segítőkész (ha egyszer el tudod érni őket telefonon ) Velük nekünk is jó tapasztalatunk van. Az Erste LTP-be meg szerintem felvételi követelmény, hogy egy szerencsétlen legyél...
Lehet ilyen szempontból is kellene véleményezni a bankokat ajánlásnál? (csak hogy ON is legyek). Nekem eddig két bank ügyfélszolgálatával vannak pozítiv tapasztalataim, egyik a Unicredit, másik az AXA. Mondjuk ez utóbbit azért elég nehéz elérni az utóbbi pár évben És itt nem csak az elérhetőségre gondolok, hanem a stílusra és a segítőkészségre (meg a hozzákapcsolódó tudásra, hogy mindig sikerült megoldani a gondjaim, választ kapnom a kérdéseimre)
[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
Oliverda
félisten
válasz kleinguru #33058 üzenetére
Mondjuk az ciki, hogy a bejövő utalásokról és a kártyás tranzakciókról továbbra sem tudnak pusht küldeni. A kézzel indított kimenő utálásokról szvsz nem sok értelme van pusht küldeni.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
vacs
veterán
válasz kleinguru #31659 üzenetére
Egy pár helyen finomítva ezt nyugodtan küldd el a banknak, tudjanak róla, hátha változik valami.
Pár éve én is írtam egy szép üzenetet a K&H mobilappal kapcsolatban, aztán pár hónappal később pont ott változott az app, amit javasoltam... mondjuk lehet a kettőnek semmi köze egymáshoz!
(^)(>.<)(^)
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #31252 üzenetére
De jár, csak úgy, hogy az első kettő kp. felvét összesen max. 150E-ig díjmentes, és akkor a 3. és a 4. kp. felvétel meg továbbra is díjmentes az alábbi táblázat szerint:
Pontosabban:
"adott hónapban a 3. és 4. alkalom/ és/vagy 150 ezer forintot meghaladó első két alkalom, ha az Raiffeisen ATMből történik: 0 Ft"[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz kleinguru #31252 üzenetére
pontosan, mert akkor idegen automatabol 2 elviszi a kedvezmenyt, amit amugy a 4 sajat automatasra adnak
nem muszaj hogy valahol legyen nyilatkozatod, le lehet siman mondani (kerdes, hogy a lemondas az szinten honapfordulora ervenyes-e - de mivel vehettel mar fel, gyanitom igen) -
#01110937
törölt tag
válasz kleinguru #31023 üzenetére
Gránit? Ott bármelyik banki atmből vehetsz fel azonos feltételek mellett. Bajnos Plussz csomagnál 0 Ft havi első 4 db belföldön
vagy platinum kártya 4 belföldön 2 külföldön*
* ez a külföldi atm üzemeltetőre nem vonatkozik ő számíthat.
Még Wise is egy lehetőség 80 ezer vehető fel.
-
Bogyi007
veterán
válasz kleinguru #30353 üzenetére
Nem istenítem őket, de lassan egy éve van meg a számlám náluk és eddig semmi problémám nem akadt velük..
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
#33802016
törölt tag
válasz kleinguru #30251 üzenetére
Ehhez még fejleszteni kell sokat
"Egy pénzösszeg átutalását az ügyfelek szóban vagy chat formájában is kezdeményezhetik – az előre rögzített partnerek számláira. Az ügyfél például bemondja a mobilbankban, hogy
„Kate, utalj anyunak tízezret!”.
A digitális pénzügyi asszisztens értelmezi a szóbeli utasítást – ha szükséges, további tisztázó kérdéseket tesz fel –, majd a képernyőn összefoglalja az utalással kapcsolatos legfontosabb információkat: a küldő és a fogadó számlaszámát, valamint az átutalandó összeget.
Az utalást kezdeményező ügyfél ekkor ellenőrizheti a megadott paramétereket, és ha mindent rendben talál, megerősítheti utalási szándékát. Mindez pár pillanatot vesz igénybe, így gyors, kényelmes és biztonságos."
Jól hangzó marketing
Aki emiatt [vagy más miatt] szeretne számlát K&H, van ajánló kódomMiért szívatjátok magatokat Hard tokennel? Kivezetésre váró megoldásokkal?
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #30126 üzenetére
Digitális kártyaszolgáltatást önmagában nem lehet az appban igényelni, csak a főkártya kiválasztásával, igénylésével együtt lehet, ami az igénylést követően 1-2 napon belül már látszódni fog, és használható az appban., ha a fizikai kártya díját le tudták előtte vonni, és a fizikai kártyát elkezdték legyártani.
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz kleinguru #30130 üzenetére
A hirdetményben 20Ft/SMS díjat ír. Weben ki sem tudom kapcsolni, eBank még nem él. Így igazából Digitális kártyát sem tudok igényelni.
Érdekes, hogy weben ezeket nem lehet elintézni, az eBank-ot meg nem aktiválják.
Amíg nem aktiválják az eBank-ot és nem történik meg a vásárlás 3x1000 Ft értékben, addig nem írják jóvá a 30 ezret + 8 ezret. De amíg nincs pénz a számlán, nem tudják a kibocsátási díjat levonni, hogy útnak indítsák a kártyát.
Tehát tölteni mindenképp kell a számlára, hogy le tudják vonni a kártyát, amire azt mondták, hogy 7-10 munkanap mire megjön, és csak utána jöhet meg a jóváírás, meg a saját ajánlókód.
Hát ez megvan ám csavarva rendesen.
Ha ezt valahol leírták volna, hogy te hülye barom kérjél digitális bankkártyát nyitás közben, mert használni sem fogod tudni ezt a szart, de legalábbis 1 héten belül kártyád nem lesz, hogy tovább adhasd a kódodat, az talán tisztább dolog lett volna, mint itt utólag mindenre rájönni gheczi módon. Jól indul a partnerkapcsolat ezzel a bankkal az tény.
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz kleinguru #30126 üzenetére
És akkor ezt csak akkor tudom, ha megjött a fizikai bankkártya?
Vagy, ha végre működni fog az eBank, akkor kérhetek én is digitális kártyát, és akkor NFC-vel fizethetek?" Valami hiba történt" eBank üzenet helyett valóban odaírhatnák, hogy légy türelmes, hamarosan működni fog.. vagy valami.
[ Szerkesztve ]
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
sifarr
senior tag
válasz kleinguru #30124 üzenetére
Teljes katyvasz ez a bank (Gránit). Részemről semennyire sem ajánlott. ...
Ejnye, ejnye. Így szidni egy digitális bankot. Hát neked semmi sem jó? Egy győztes sem?
Bezzeg a britek tudják értékelni! (Nekik könnyű, messze vannak.) Díjat is adtak a Gránitnak: Leggyorsabban Növekvő Digitális Bank Magyarországon 2023 díjat.
Azért, be kell látnod, ez nem semmi eredmény, győzelem! Egyből győzni nem akármilyen teljesítmény!! (Mármint egy hazai digitális bank közül elsőnek lenni.) Olyan igazi, virtigli, magyarosch. -
Atomgeszi
nagyúr
válasz kleinguru #30124 üzenetére
Most sikerült belépnem a weben.
eBank app nem működik ugyanúgy. Állítólag idő kell, amíg aktiválódik minden. A videóbankos szerint délutánra talán már működik, de, lehet, hogy 24 óra is kell.
Kérdeztem a saját ajánlókódom is, a videóbankos azt mondta, hogyha megy az eBank, akkor ott látni fogom, a másik meg azt, hogyha majd aktiváltam az eBank-ot, meg vásároltam legalább 3x 1000 Ft értékben kártyával.. Kösz.
Kártya mikor jön egyébként? Arról honnan fogok értesítést kapni?
Nekem van szerencsére máshol működő számlám(OTP), de az asszonynak lemondtuk az MBH-t(bár még elvileg egy hónapig él a számla, a bankkártyát már kettévágták a fiókban, így viszont bukjuk az ATM levételt, marad az utalás(0,6%-kal) hogy majd ez milyen jó lesz, de hát ajánlókód hiányában jelenleg azt se tudjuk, hogy hova utaltassa a fizetését, ha ez ilyen nyögvelősen megy.
Ahhaa, ha nem lépek ki a Kijelentkezés gombbal fent, akkor nem enged újra belépni a Netbank oldalon.. előzményekben kellett keresni egy netbank oldalt és úgy belépés nélkül visszaengedett. Azért másik bank ilyenkor alapból kéri újra az adatokat.. nem azt, hogy jelentkezzek ki és vissza.. Szóval, ha az ember elfelejt kijelentkezni, akkor inkább könyvjelzőzni kell a netbank oldalát.
[ Szerkesztve ]
Eladó gyönyörű, kitűnő állapotú audiophile hangfalszett https://hardverapro.hu/apro/elac_carina_audiophile_5_0_szett_2/hsz_1-50.html
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #29714 üzenetére
.tnm jól írta, nem is rossz megoldás, így szerintem is érdemes lehet mindkettőt beállítani, akkor nem lehet támadni később senkit, ha a rendelkező, és a haláleseti kedvezményezett is ugyanaz pl.
Ilyen szempontból nem érdemes spórolni a haláleseti beállítás díjával, de tényleg minden eset különböző.Viszont Nálatok más a helyzet, ha nem lehet vita az öröklésből, mert nincsenek többen, akkor lehet, hogy elég az egyik.
-
addikt
válasz kleinguru #29714 üzenetére
sztem az a biztosabb, ha halálesetit adsz meg. vagy azt is. nyilván a feleségedet. aztán, ha ne-adj-isten elváltok, akkor ezt vissza lehet vonni, vagy ha gyereked eléri azt a kort, amikor tud már pénzzel bánni, akkor át is lehet állítani.
szerk: ha a likviditás biztosítása a fontos, akkor valszeg mindkettőt érdemes. arra az esetre, ha "csak" hónapokra kómába esel, de jogilag nem vagy halott, és arra az esetre is, ha a haláloddal együtt a telefonod és bankkártyád is megsemmisül.
[ Szerkesztve ]
It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
merqree
őstag
válasz kleinguru #29648 üzenetére
2010-es, saját tapasztalat, amikor anyukám meghalt.
Amikor elhunyt, akkor az OTPs bankkártyájával elbattyogtunk az automatához, és leürítettük a számlát.
A bank zárolta a számlát azzal a dátummal, amikor a közjegyző a hagyatéki eljárást megindította.
Tehát, amíg a hagyatéki eljárás meg nem kezdődik, addig azt csinálnak a számlával az örökösök, amit akarnak.
A hagyatéki végzésben nálunk az az összeg szerepelt, amit a számlán hagytunk (pl számlavezetési díj, csoportos beszedések). Azt a végzést bemutatva a bank az örökösöknek kp kifizette a pénzt, és lezárta a számlát.
Az, hogy a hagyatéki eljárás a halotti anyakönyvi kivonat keltezésétől mennyi idő alatt indul meg és zárul le, az nagy mértékben függ a közjegyző "terheltségétől", és attól, hogy hány helyről kap adatokat. Mert ilyenkor "végigcsönget" mindenkit...Tehát kérdésedre a válasz: amint meghalsz, másnap a család pucolja le a bankszámlákat.
-
tomy86
addikt
válasz kleinguru #29648 üzenetére
"Van rá valami okos megoldás, hogy még a pénzintézet nem értesült a halál híréről, addig a halott belépési adatait ismerve elutalja magának a pénzt"
Persze, amíg a bank nem értesül a halálesetről, addig bárki utalhat. Viszont, ha ezt később a hagyatéki eljárás során bármelyik örökös sérelmezi, akkor abból feljelentés lesz.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #29648 üzenetére
A haláleseti kedvezményezett "helyett" elég, ha rendelkező lesz a számlán (számlákon) az illető, amit jellemzően díjmentesen rögzítenek be, és lehet korlátozott rendelkező is, és akkor baj esetén tud utalni.
Egyébként a bank nem tudja meg, ha valamelyik ügyfele elhalálozott, hacsak nem megy be a családtag a hagyatéki végzéssel, és azzal felveszi a pénz. Viszont ez hosszadalmas, és bonyolult eljárás, egyszerűbb rendelkezőnek lenni, és akkor jogosan utal ahova szeretne.
-
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #29087 üzenetére
Az, hogy nem papír alapon, postán kapod a havi kivonatot, hanem elektronikusan.
Sajnos az Erste telefonos ügyintézői sem nagyon vannak a helyzet magaslatán, korábbi tapasztalataim alapján..., ezért is javasoltam a George Appban írni, mert arra hivatalos választ kell, hogy adjanak, és hasraütésszerű válaszokat nem írhatnak.
A díjmentességhez fentiekben már jeleztem, hogy nem csak a havi 225 ezres jövedelem jóváírását kell teljesíteni, hanem elektronikus számlakivonatnak is lenni kell, vagyis a keretszerződéshez tartozó összes számlához e-kivonat legyen beállítva.
Nem az van -
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #29080 üzenetére
Fentebb az utalási díjakra írtam, hogy mentesített a jövedelem jóváírás.
A kettő utalásod összesen 900.660 Ft körül volt?
Mert akkor az utalások után megosztva számították fel a tranzakciós, és eseti utalások díjait.A 2.702 Ft az összesen a kb. 900.660 Ft általad átutalt eseti utalások egyben felszámolt 0,3% tranzakciós illetékének a díja.
A 484 Ft meg a 2x 242 Ft-os Erste Privilégium 2.0 díjcsomag, eseti átutalási díjai, melyek téves terhelések lehetnek, jóvá kell íratni.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #29078 üzenetére
Amennyiben az utalások júniusban történtek (tárgyhónap), akkor a június 2-ai jövedelem utalása mentesített a díjaktól a júniusi tárgyhónapra. (a terhelések tévesek lehetnek)
Mivel nem írtad le a díjak mértékét, ezért azokat én nem tudom azonosítani, majd az ügyfélszolgálat telefonon ránéz, ha felhívtad őket. -
RR-13
őstag
válasz kleinguru #28424 üzenetére
Adnak mellé igen május 31-ig igényelve, aztán lehet, hogy a BM csomagnál ezt hosszabbítják vagy egyébként is. Jelenleg 2023. május 31. a záró dátuma az akciónak.
Érdemes tudni, hogy a 30 ezres díj jóváírásnak 2 év hűség a feltétele, ami nem tudom, hogyan fog érvényesülni a 3 éves BM csomagnál.
Alap akciós hirdetmény szerint 2 éven belüli számlamegszüntetés esetén azonnal terhelik a számlára a 30 ezret.A jövedelem jóváírást nem tudom, hogyan veszik figyelembe, sajnos elég szűk a leírás részükről a hirdetményben, egyelőre ennyi van: jövedelem, és nyugdíj.
Az ellenőrzést a bank rendszere végzi, hogy milyen utalási kóddal érkezik a számlára, általában CS (csoportos) utalás a jövedelemutalás kódja, és ezt a banki oldal látja. ezen felül lehet más kód is, mert vállalkozók is utalhatnak jövedelmet stb., ezért ingoványos ez a rész még.Pont ezért nem is célszerű az összefoglalóba tenni ezt a Erste Privi 2.0 partner csomagot, mert állandón kérdéseket szülne, hogy, akkor a bank mit hogyan fogad el, és erre a Topik nem tudja a választ "még".
-
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
válasz kleinguru #27298 üzenetére
Gondolom az MBANKING gombra gondoltál, mert belépés gomb nincs (UC app.).
Azért lehet így, mert felette van a mToken kérés rész is, így nem mindenki akar belépni az appba, lehet csak a tokenre van szükség.Más:
Ma reggel töltődött fel 10 óra körül a KH e-kivonat a netbankba, 2023.03.03. készítési dátummal..., ami azért érdekes, mert azt mondták telefonban pár napja, hogy 5-én készül mindig a kivonat, és a hónap utolsó munkanapján van a zárás.[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz kleinguru #26500 üzenetére
Azt gondolom, hogy direkt hagyták nyitva a kiskaput, hogy tudják monitorozni valahogy, ...
Ugyan ... Itt is érvényes az Occam borotvájána elve. Sokkal egyszerűbb a magyarázat.
Hasonlítsd össze a 2022-es és a 2023-as bankmonitoros promóciós szabályzatot! Majdnem ugyanaz a kettő. Csak az 1.1-es, a promóció időtartama változott.
Illetve megváltozott még közben a CIB székhelye, új dokumentumsablon készült. Kimásolták a 2022-es szöveget, kicserélték az 1.1-ben a 2022-t 2023-ra és kész.
Ezzel meg is teremtették az újrakötési lehetőséget, neked is.Gyanítom nem érjük el a kritikus tömeget
Ez biztos. Aki nem kap üzenetet, hogy lejár a BM-es kedvezménye, nem foglalkozik vele. Akik pedig épp most, decemberben kaptak, azok közül az elsöprő többség vagy marad simán, vagy új akciós számla után néz más banknál. Eszükbe sem jut, hogy rákeressenek az újabb BM-es promócióra és rátaláljanak a kiskapura.
A te eseted a legritkább, hogy te itt rákéredeztél a lehetőségekre. -
sifarr
senior tag
válasz kleinguru #26497 üzenetére
Megszüntettem elvileg.
Helyes. Időben és gyorsan léptél.szóba jött, hogy BM kedvezmény miatt kell… már mindent értek volt a válasz
Ezek szerint nem te vagy az első, aki él a lehetőséggel.
Pedig biztos nem ez (felmondás, újrakötés) volt a "központ" szándéka. "Lenn" már tudják, hogy a központban mit "szúrtak el". Ráadásul az újrakötéskor a régi számlaszámodat kapod vissza. Így egész kényelmes a "váltás".
Mivel a végeredmény ugyanaz, ezzel az erővel meg is hosszabbíthatták volna újabb 2 évre a BM-es kedvezményedet. Nekik is egyszerűbb, olcsóbb lett volna.
Ilyen esetek vannak a CIB-nél, amikor az ügyfél extrán jól jár. Figyelni kell rá. -
sifarr
senior tag
válasz kleinguru #26481 üzenetére
Már kaptál választ, hogy bármelyik fiókban intézheted.
A bankkártya azonnali megszüntetésével lehet gond. Ha van zárolt, de még le nem könyvelt vásárlásod, akkor az akadálya az azonnali lezárásnak. Soron kívül az ügyintéző sem hiszem, hogy a zárolást lekönyveltté teheti.
Ha van ilyen tételed, akkor necces a dolog. Zárolás után 2-3 nap a lekönyvelés. Mindenesetre a kártáyt már ne használd. -
sifarr
senior tag
válasz kleinguru #26478 üzenetére
Működik még az a mód, hogy lezárom a számlát és jövőre nyitok egy újat ugyan úgy BM kedvezménnyel
Elvileg igen, de rapid intézkedést igényel.
Megjelent az új promóciós hirdetmény. Eszerint 2023-tól az a nyitási feltétel, hogy "a Promóció kezdő időpontjában nem rendelkezik a CIB Banknál lakossági forint bankszámlával". A kezdő időpont pedig 2023. 01.01.
Tehát azonnal fel kell mondanod a jelenlegi számlád. De arra figyelni kell, hogy legkésőbb a holnapi nappal meg is szűnjön, teljesen le legyen zárva a jelenlegi szerződés. Dec. 31. banki szünnap, ezért 30-a a határidő. Ha ez sikerül, akkor januárban nyithatsz.Más.
A CIB 2023. 06. 30-ig meghosszabbította azt a kedvezményt, hogy csak 20 ezer fölött összegrészre terheli ki az utalás díját. Lásd vonatkozó hirdetmény. -
dredjudge84
őstag
válasz kleinguru #25254 üzenetére
Ezek elméletileg csak egyszerű kérdőívek. Az ügyfél profilozása szempontjából kérdezik. Ha más lesz a forgalom mint amit megadtal, elvileg akkor sem lehet gond, mivel nincs ott a kérdőív alján, hogy büntetőjogi felelősséged teljes tudatában válaszolsz. Bár ezt a kérdőívet én is kicsit túlzásnak éreztem.
-
válasz kleinguru #25077 üzenetére
Címnek érdemes egy ismerőst beállítani, ahol szolgáltatnak.
Pénzügyi szolgáltatónak hamis adatokat megadni nem túl bölcs dolog. Hamis olyan értelemben, hogy nem a valós címedet adod meg.
Pénztárca bemutatók: https://www.youtube.com/playlist?list=PLYQxd5Rbby46cPtVVMQodEGZuxZm7csIo
-
tahepa
senior tag
válasz kleinguru #25012 üzenetére
A telefonom One+ Nord2 12/256
3 számlát ( nem cégest) kezelek napi szinten 5 éve tehát azért van némi tapasztalatom
Utalok rendszeresen , bakkártyákat használok ( virtuálisat is) , megtakarítási " zsebet" is használok , limiteket változtatok stb...- az értesítések megérkeznek ( van amikor 10 másodperc késéssel)
- az app nekem megfelelő sebességű , a plussz belépéssel nincs gondom
- IOS nálam nem játszik és nem is fog
- az új reg műsor valóban zavaró de ez van
- Debrecen Piac utcai CIB ATM-ből rendszeresen veszek fel 400 ezer forintot , nincs problémám az automata sebességével
- a meghírdetett karbantartások valóban néha csúsznak de még mindig jobb mintha csak megszünne a szolgáltatás infó nélkül mint más bankoknál -
bigdady
nagyúr
válasz kleinguru #25012 üzenetére
Lehet akkor pont rossz fél évben voltam anno ott mert sokszor nem tudtam belépni rendszerhiba miatt de volt atm-nél álltam és limitet nem tudtam változtatni pénzt sem tudtam felvenni, utalni nem tudtam nem is egyszer, rengeteg a karbantartás. Olyan olcsó húsnak híg a leve volt be is zártam hiába volt ingyenes.
De érdemes rákeresni a "cib nem megy' szavakra[ Szerkesztve ]
-
-
válasz kleinguru #22665 üzenetére
Köszi, akkor megnyugodtam, hogy nem nálam a hiba
be quiet! Pure Base 500DX || be quiet! Pure Power 12 M 750W 80+ Gold || BQ! DARK ROCK PRO 5 || ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI || AMD AM5 Ryzen 7 7700X, Corsair 32GB KIT DDR5 6000MHz Vengeance || XFX Speedster SWFT 319 RX 6800 CORE || SAMSUNG 980 PRO 1 TB || ASUS Xonar U5 ||Windows 11 Pro FPP
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Kuponkunyeráló
- Windows 10
- TCL LCD és LED TV-k
- Android játékok topikja
- Xiaomi smart home / Xiaomi okos otthon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest