Új hozzászólás Aktív témák

  • sutszi

    veterán

    válasz abacsx #50987 üzenetére

    A szövegértelmezési problémákkal nem tudok mit kezdeni. :(
    A gépnek meg van garanciája nem ez volt a kérdés, sem az, hogy mennyi. Itt az volt a kérdés, hogy valaki csak a garanciális ügyintézés álomszerű megvalósulása miatt választ egy másik márkát. Felőlem.
    De ezzel már eleve tudjuk, hogy az eszköz biztosan elfog romlani úgy, hogy az hetekig használhatatlan lesz, mert a szerviz lesz@r. Akkor kérdés minek vettük meg? Én azért veszek meg valamit mert tudom, hogy minimális az esély a meghibásodásra, nem azért mert gyorsan meg tudják javítani....10-szer...akár. Tudom kicsit sarkítás, de kénytelen vagyok már így írni, mert itt már mindenki csak Dell NBD szemüvegen lát. Ami nem feltétlen baj, de az sem mindenható. Hiszen az sem vigasztal ha van egy határidőm és amiatt a 2-3 órás hipergyors javítás miatt nem tudom tartani, mert valójában az fél napos kiesést jelent nekem...Ja tudom örüljek, hogy nem 2 hét. Na szerintem hagyjuk a témát... :((

    Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

Új hozzászólás Aktív témák