Új hozzászólás Aktív témák

  • kchris78

    veterán

    Egy tanács azoknak akik szervizeltetik a telefonjukat: nekem mikor visszavittem lazaságból semmilyen munkalapot nem adtak. (ezt nem is rovom fel nekik mert én sem gondolnék rosszra) Viszont kollégámnak gondja volt garanciával, és a végén már (mivel egy kinyitás nem nyomtalan) azzal gyanúsították meg hogy nem Apple Premium Service-ben nyúltak hozzá a telefonjához. Ilyenkor jó ha van az embernél egy papír amivel tudom igazolni hogy hol, mikor és miért nyúltak bele a garanciális telefonba.

    A konkrét eset az volt hogy I4S, Wifi chip szállt el. Garancián túli dolog, de abszolút típushiba, és még szavatossági időn belül volt, de elvileg a szavatosságnak pont az a lényege hogy ha gyári hiba van akkor azt javítják... Gyanúsítás: azért szállt el a chip mert nem Apple premium szervizben lett hozzányúlva a telefonhoz...

Új hozzászólás Aktív témák