Új hozzászólás Aktív témák

  • Zooliegsm

    tag

    válasz Aaron14 #107029 üzenetére

    nem vonatkozik jogszabály a javítások számára, nem határozzák meg, mennyi javítás után KELL cserélni egy terméket. azonban ha egy adott hibát (tehát ugyanazt) többször sem tudják sikeresen orvosolni úgy a harmadik eset után érdemes csereigényt bejelenteni (ezt természetesen a jegyzőkönyvbe bele kell íratni átadásnál). ilyen esetekben szoktak úgy dönteni (vagy a kereskedő vagy később a fogyasztóvédelem, aki ugye nem hatóság, tehát...na mindegy), hogy cserekészüléket kap a fogyasztó.

    ha esetleg a javítást nem végzik el időre és ez kényelmetlenséget okoz a fogyasztónak, vagy bármi hibát vétenek (pl nincs jól kitöltve a jegyzőkönyv, nincs benne vállalt határidő vagy azon belül nem jeleztek csúszást stb) úgy természetesen még több adu ásza van a fogyasztónak egy csereigény leadása után (ezeket érdemes is kijátszani, hogy tuti legyen a csere).

    vagy ha kinyitja a száját. ha valaki sokat hupákol meg szokták unni és cserélik (persze nem a vak világba kell dobálózni, hanem felépített érvekkel).

Új hozzászólás Aktív témák