Új hozzászólás Aktív témák

  • Oldman2

    veterán

    válasz bozsozso #292381 üzenetére

    Gyorsan átpörgetve a két HOWTO-t, én még ezeket mondanám:

    A TrueTone és a FaceID funkciók ellenőrzése (kijelzőcsere után sokszor nem működik)
    A Vezérlőközpontban a fényerő csúszkán hosszan nyomva feljön egy olyan képernyő, ahol a TrueTone ki/be kapcsolhatósága azonnal látható. Ha nem jelenik meg ilyen gomb, akkor ez a funkció nem működik.

    A kamera ellenőrzése, egy fehér lap lefotózásával.
    Volt már olyan készülékem, amit nem ellenőriztem meg vásárláskor és egyes fotókon foltosodás volt mindig ugyanott.

    Én vittem magammal külső akkut és egy arra dugható IKES wireless töltőt, a töltési módok ellenőrzésére.

    Ha van rá lehetőség, 3uTools vagy coconutBattery által kiolvasott akkuállapot nem árt.

    A legeslegfontosabb, hogy az iCloud-ból ki legyen a készülék jelentkeztetve!
    Ez egy gyári állapotba történő visszaállítás után, az első Restart után azonnal kiderül, mert ha nem volt, akkor az ELŐZŐ iCloud fiók adatait kéri a készülék.

    A csavarok állapota is sokat mondhat, ha "gyanús", akkor a készülék volt szervízben (vagy legalábbis meg volt bontva).

Új hozzászólás Aktív témák