Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz Kinder #28 üzenetére

    Szerintem igen, 2040-re lesz ott az infrastruktura, ahol igazabol mar par even belul kene lennie.
    Azert gondolom ezt, mert:
    - Jelenleg meg nagyvarosokon belul is iszonyatosan keves a gyorstolto
    - Ami van, azokkal a mai napig folyamatos megbizhatosagi problemak vannak; Ami oszinten szolva meglepett, 5 eve azt hittem, mostanra ez mar csak egy keseru emlek lesz. Persze lehet, hogy csak itt UK-ban ennyire elmaradott a dolog, de... Van a cegunknel salary sacrifice cafeteria, amivel relative olcson lehet elektromos autot kihozni (mindenfele kedvezmeny van ra), emiatt sok kollega valtott. Folyamatosan a toltohalozat minosegere, megbizhatosagara, gyakorisagara panaszkodnak. Az altalanos velemeny az, hogy szinte kategoriatol fuggetlenul valami zsenialis dolog lenne az elektromos auto, HA letezne hozza az infrastruktura, ami ki is szolgalja.
    - A fentieken felul nagy problema meg, hogy ha nem tudsz otthon tolteni, ha gyorstoltot hasznalsz, konkretan dragabb, mintha a benzines kocsidat tankolnad. Ha lassu toltot hasznalsz, akkor meg 1-2 hetente ott allsz valahol orakig. Nyug az egesz.
    - Az iszonyatos mennyisegu eladott elektromos auto ellenere nem igazan erzodik az infrastruktura fejlodese. Tele vagyunk olyan 20k plusz lakossagu telepulessel, ahol nulla darab publikus tolto van, nemhogy gyorstolto.
    - 2035-tol kezdve valoban csak elektromos uj autokat lehet majd venni, viszont a 2034-ben vett nem elektromos autoknak a tipikus 5 eves lizingje 2039-ben jar le. Nem en vagyok az egyetlen, akinek az a terve, hogy 2034-ben meg majd gyorsan lecsapjon egy hybridre, hacsak valami hatalmasat nem valtozik valami.
    - Amig nem oldjak meg a megbizhatosagi kerdest, nem lesz nagy beruhazas.

    Ezek miatt mondom a 2040-et.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák