Új hozzászólás Aktív témák
-
Sipi16
senior tag
Milyen kocsi pontosan? Amúgy nehéz elnyomni, de 3-4 illatosító hatásos... Akkor igazi "retro" illat lesz a kocsiba...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
fero02
veterán
Az maga a full retro. Golf I 1.6 D
Illatosító még nincs benne. Még majd alkoholos ablakmosóval a kárpiton meg a műszerfalon átmegyek vagy 2-3 szor, márcsak a kosz miatt is és gondolom akkor vmennyit az is közömbösít a szagon. Utána jöhet az illatosító áradat.
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Winner_hun #3255 üzenetére
Nem is tudtam őket megnézni.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Sipi16
senior tag
válasz Winner_hun #3257 üzenetére
Nekem is jó a gyomrom, de a felénél már elég volt.
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
Bubu79
addikt
válasz Kötelező #3216 üzenetére
Ave Cézár, üdvözölnek a halálba menők...
Komolyan gondolod, hogy egy 523-as gép a legjobb tanulóautónak?
Kívánom, hogy túléld a leckéket, amiket prezentál majd Neked... Hátsókerekes, eleve másképpen kell terelgetni, megy mint az állat és ha megindul, nem biztos, hogy tudni fogod mit kezdj vele...
Egy BMW tulaj...
Haggyuk most a de én tudok vigyázni, meg nem fogom nyomni a pedált, meg ésszel vezetek típusú dumát - felbőg a sorhat elől és csak azt veszed észre, hogy hopp, megyünk mint az állat...
AMD Power: Azzal legalább nem lesz olyan nagy a késztetés, hogy száguldozz - az idősebb dízelekkel vigyázz, mert könnyen kiűrítheti a pénztárcádat egy motorgenerál - de ez már másik topik témája.
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
AMD Power
titán
-
fullextra
tag
válasz AMD Power #3264 üzenetére
Ajánlanám a Volvo 440-460(1986-1996) páros 1.9 lityis Turbódízeljét, 90Le, De mégis nyomatékos motor, első kerék hajtás.
Okok: Olcsó ár( 400-600ezer Forint), Alacsony fenntartási Költségek, Nagy belső tér, Biztonság, Vezetési Élmény, Megbízhatóság, alacsony fogyasztás.
Túra kedvelőknek az 1.7 lityis 130 lovas, nyomatékos Turbo Motort ajánlanám, Első kerék hajtás, vezetési élmény, tökéletes úttartás, Biztonság, gyorsulás!!, de ez a gépezet már inkább a rutinosabbaknak ajánlott, mert 160-nál kezd igazán sprotos lenni, egyébként, 230-nál fogy ki az ereje.
Nem utolsó sorban, ezek a gépek egyészen jól néznek ki, bár nem ritka a 350-400eKm-t futott darab sem.
Nagyon kényelmes, biztonságos, gépek ezek ,ám ha kell akkor mégis van bennük erő.[ Szerkesztve ]
-
-
Bubu79
addikt
válasz AMD Power #3275 üzenetére
Előkerült már más topikokban is a link és ott sem voltak elvarázsolva tőle - a modkerben már jeleztem, hogy talán ki kéne szedni...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
fero02
veterán
Figy srácok. Nem azért linkeltem, h kidobjátok az ebédet. Eszem ágában sem volt, bocs ha vkinek úgy jött le.
Ezok a képek a száraz tényeket mutatják be.
Vezessen mindenki óvatosan és körültekintően függetlenül attól, h 2 napja vagy 20 éve van jogsija.
-
Bubu79
addikt
"Amúgy a sebesség más egy BMW-ben. Irányíthatóbb stb."
Nem mondod? Sasolj be a BMW-s topikba
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Kötelező
senior tag
válasz dragonfx #3281 üzenetére
valaki aki már jár iskolába az elmesélné hogy is zajlik le ez az egész?
pl:. bemegyek első nap, és utána? Rutin oktatásnál mi van első nap? forgalmi-nál?
Őőő...valaki rakta már le ugy a jogsit hogy express-el vagy gyorsitottan? Mennyi idő volt ugy?
Ha én mondjuk tudok az oktatónak fizetni nem részletbe megyek és van időm minden nap bejárni több órát ugy előbb lesz meg a jogsi?[ Szerkesztve ]
:(
-
jerry311
nagyúr
válasz Kötelező #3282 üzenetére
Bemész az iskolába. Beiratkozol. Megmondják / megkérded mikor és hol lesz az első elméleti óra. Elmész az elméleti oktatásokra. Bejelentenek elméleti (KRESz) vizsgára. Megmondják / megkérded mikor és hol lesz a KRESz vizsga. Megvan a KRESz. Kérsz az iskolától gyakorlati oktatókat. Felhívod az oktatót. Megbeszélitek hol és mikor lesz az első óra. Megmondják / megkérded milyen színű / típusú / rendszámú autót keress majd ott. Rutin oktatás. Óra végén megbeszélitek mikor és hol lesz a következő. Rutin vizsga. Forgalmi oktatás. Forgalmi vizsga. Papírmunka Petzvál-ban. Okmányiroda. Postaládában jogsi.
FONTOS! Ha nem jössz ki az oktatóval / nem úgy oktat, ahogy elvárnád / durva hangnemet használ / bármi más ami akadályoz miatta a tanulásban, minél előbb válts oktatót! Nem szégyen / nem tilos. Neked is és a többi autósnak is az az érdeke, hogy felszabadultan probléma mentesen vezess, ezt olyan oktató mellett tudod elsajátítani, akivel jól kijössz, aki a te stílusodban magyaráz / tanít.
-
Sipi16
senior tag
Nem olyan erős... Ebbe nem lennék biztos... Pont a héten kanyarodott ki mellém egy BMW hát padlógáz 1-es tiltásig... kb. 18-19 lehetett a srácc. Tükörből csak néztem ahogy kidobja a kocsi a seggét. Biztos nagy rutinja volt már...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
fero02
veterán
Sorry.
Eagl3: nekem az a tapasztalatom, h az ilyen kocsikban még a sebességérzet is más.
Egy jóbarátomnak van egy 2.5 V6 TDI automata Audi A4-ese. Mentem már vele jópárszor és rendeszeresen azon veszem észre magam, h már 80-100-al megyek, pedig alig nyomtam kis gázt. Ha azzal az autóval közlekedek külön figyelmet kell fordítanom a sebességre, ellenben pl a sajátommal (jelzem alig 2 hete használom) ahol semmi ilyen gondom nincs.
Ja és mégvalami: imádom az Audi-t.
[ Szerkesztve ]
-
fullextra
tag
Az a gond ,hogy mivel még nincsen sok rutinja, gondolom az autót sem ismeri igazán.
BMW 523 (1996-2002, ha jól gondolom) 6 henger, 160Le körül, végsebesség: 235Kmh körül, hátsókerék hajtás.
Ne mondd ,hogy egy kezdőnek nem erős ez az autó!
Azt tanácsolom ,hogy legyen inkább itthoni 2000Km rutinod és utánna vágj neki ennek az útnak.
Sok szerencsét a jogsihoz! -
AMD Power
titán
-
Eagl3
veterán
válasz fullextra #3289 üzenetére
Én nem azt mondtam, h. nem erős, csak azt, h. nem olyan vészes... Szépen lehet vele közlekedni, betarta a sebességhatárokat. Ha valaki nyomni akarja neki akkor úgyis tolja majd, nem kell annak feltétlen BMW-nek lennie. Sőt az legalább biztonságos ilyen szempontól. Ha meg valakinek annyi esze van, h. friss jogsival száguldozik, az meg is érdemli ha megcsukja a 2millás autót.
-
Bubu79
addikt
Ahham - aztán beülnek a haverok, beszólnak, hogy mi van nem megy a szekér? Nekiáll tolni neki, mert még a hangja is gyönyörű, aztán lehet gyűjtögetni a temetésekre...
Tanuló autónak sok az 523 - de a kétezer kilométert is keveslem rutint emlegetve ( tudom, azt nem Te írtad )...
Emberből vagy Te is, Ő is, én is - előbb utóbb elő fog fordulni, hogy megindul a szekér alatta - mi van, ha nem sikerül kordában tartani, mert még az előtt indulna meg, hogy megismerhetné a lelkivilágát?
Mert mondjuk kicsit elsokall egy kanyart és nekiáll csúszni az eleje. Elsőkerekes autónál evidens, hogy kis gáz és kihúzza magát a kanyarból, de ha ezt megcsinálja egy hátsókerekesnél, akkor aztán lehet a traktor után kötni a gépet, hogy kiszedjék az árokból... Erre céloztam példul amikor a kezelhetőségről beszéltem.
És van még számtalan dolog, amivel meglephet az autó, mert más, mint egy elsőkerekes - ne kelljen már elmondanom - Te is bimmerben ülsz, meg én is...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
N4r4ncs
aktív tag
Szerintem abszolút nem lehet vele nehéz vele közlekedni,sőt. egy friss jogsinak pláne, mert tény hogy tolni neki bármilyen autonak lehet de ilyen kategóriánál más.
Az elektronika ott van alattad a sok 3 betűs rendszerekkel stb. Legalábbis én így éreztem mikor kezdőként levezettem párezret 320-as mercivel. de végülis ez egyéni vélemény A sebességet viszont tényleg nem lehet érezni,alig veszed észre már 120-nál vagy,de meg lehet szokni és könnyen lehet kezelni.Mátyással együtt az igazság is meghalt
-
Eagl3
veterán
válasz N4r4ncs #3293 üzenetére
Nem írtam, h. nehéz kezelni sőt... nagyon is kordában lehet tartani. Viszpnt aki nem ment még hátső kerekes autóval mindenféle rásegítők nélkül azokat csúnya meglepés érheti, ahogy Bubu kolega is írta
Télen én is pördültem már meg véletlenül, szerencsémre nem jött senki szembe a kanyarból. -
Bubu79
addikt
Pont. Arról ugyanis nem szólt a fáma, hogy milyen korú ötösről van szó...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
fullextra
tag
Tehát úgy gondoltam ,hogy legalább 2000Km-ert vezessen le itthon, természetesen balesetmentesen, és CSAK ezután vágjon neki Horvátországnak, melegben, autópályán, mert ugye Horvátország híres a sok jó minőségű sztrádájáról.
Az is egy megoldás lenne ,hogy ha egy pl 86'-os évjáratú 320-al kezdené, ha mindenáron Bimmert akar, Elősszőr tanulja meg elektronika nélkül kordában tartani, és ha ez megvan, akkor már nem jelenthet nagy gondot, a minden bisz-basszal megáldott E39 523.
Sajnos tényleg a 160-180-at sem érzed meg egy ilyen autónál, a hangszigetelés és a minőségi összeszerelés miatt. -
fero02
veterán
válasz N4r4ncs #3293 üzenetére
És mi van 3 betűs cuccokkal? Sztem erre ne alapozzon egyetlen pilóta sem. Nem lesz sok a 90 sem a városban, mert az ABS majd megfog. Tolom neki kanyarban is, mert van ASR meg menetsabilizátor, így nem tud kifarolni...
Sztem kezdő jogosítvány mellé kezdő kocsi kell. Ne a jót szokja meg elsőre, mert ha utána véletlenül úgy hozza a sors, h kicsit "gagyibb" kocsiba kell ülni, akkor lehet probléma adódik. Aztán ha lép egy lépcsőfokot (felfele), akkor fogja igazán díjazni a kisegítő dolgokat.
A BMW-s dologhoz csak annyit fűznék hozzá, h csúnya meglepik lehetnek. Nekem az 50 Le-s '81-s Golf 1-em tudott meglepiket produkálni, ezek után a 160 paci...(jó tudom, nem lehet összehasonlítani a két kocsit, de azért mégis csak...)
-
Kötelező
senior tag
Köszi mindenkinek. Csütörtökön megyek először elméletre. Remélem semmi gond nem lesz.
Én mindenféleképpen 3 márka közül szeretnék autót: BMW, Mercedes, vagy Alfa Romeo. persze valami olcsóbb kategóriás igy kezdésnek. Mit ajánlotok? az 523-as addig pihen szépne illetve bátyám használja addig...[ Szerkesztve ]
:(
-
fullextra
tag
válasz Kötelező #3299 üzenetére
Szia!
Mercedes 124-et(kb 1990 évjárat) ajánlanám, vagy BMW 320(kb 1989-es évjárat), ezek közül a Mercedes, DE Mivel Volvos vagyok ezért felajánlanám az 1.8 , 1.6 lityis 440-460(1992-1996(phase II )) szériát, ami mégiscsak elegáns, ha előzni kell akkor tudsz,mert van ereje, de azért mégsem egy sportkocsi.
Ha mazohista vagy akkor megfelel az Alfa Romeo is (csak azoknak ajánlom akik szeretik a fájdalmat), de jobban jársz a fennt említett 3 márkával.
Balesetes Mentes vezetést és sikeres Vizsgát kívánok.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest