Új hozzászólás Aktív témák
-
-
jerry311
nagyúr
válasz FET-MEN #11032 üzenetére
Az a lényeg, hogy ne legyél ideges. Vedd be a leszarom tablettát és csináld legjobb tudásod szerint.
Ha elbaszod, akkor ott az oktató, hogy megoldja. Ha nem tudja megoldani, akkor is az ő autója, biztosítása, jogosítványa, megélhetése.
Sokkal jobban figyel ő, mint amennyire mutatja.(Mondjuk az már másik kérdés, hogy a fentieket szemét módon ki is használtam néha. )
[ Szerkesztve ]
-
Killing
addikt
válasz FET-MEN #11045 üzenetére
Végül átengedtek mindenféle probléma nélkül, kint meg sem állított a rendőr, visszafele se volt probléma.
De ahogy ezek a Románok vezetnek...
Kamionos pótkocsival rámelőz simán ha 100 alatt megyek, bevágnak elém a kereszteződésbe a kanyarodósávban, belvárosban (Arad) 70-80-al előznek.Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
Carlo009
tag
válasz FET-MEN #11068 üzenetére
Nem szabad elkeseredni miatta. A következő biztosan sikerülni fog. A gyakorlati vizsgán már a leparkolásokat megcsináltad a padka mellé vagy két kocsi közé és utána volt ez a sávváltás?
Addig is érdemes még gyakorolni, betonplaccon, bóják helyett vízzel tele flakonok közé a beállásokat. Ha van egy ismerősöd, akinek van kocsija és segítene. Utána meg érdemes végigmenni a városon, akár bringával és felmérni a rizikós helyeket, ahol le vannak kopva a fehér csíkok. Ezt én fel is írnám füzetbe, hogy tudjam, ott ne váltsak sávot.
-
bzoley
veterán
válasz FET-MEN #11090 üzenetére
Nagy nehezen odataláltam(Győri út 23, 25). Ez így fasság, főleg, ha ott váltottál sávot, ahol jelölted. Záróvonal csak a zebra előtt van/volt pár méteren. Sajnos ez egy ilyen dolog. Van akinek szerencséje van, van akinek nincs. Nekem az volt. Kb le sem tojtak út közben, beszélgettek az okatóval, folyton meg kellett kérdeznem merre menjek tovább. Közben kétszer mentenem kellett egy kitolató vak autós, és egy idióta biciklis miatt. Egyedül jobbkezeseknél történő "látványos" lassítások miatt kaptam megjegyzést, de hát erre lettem utasítva vizsga előtt, nehogy az legyen, hogy észre sem vettem. De megnyugtattam, hogy ez volt kiadva
Emellett egy visszafordulást leállított, mondván biztos meg tudom csinálni, elég széles az út, menjünk inkább balra. Ezek szerint neki nem voltak anyagi gondja, vagy a tisztességesebbek táborát erősítette.[ Szerkesztve ]
-
Carlo009
tag
válasz FET-MEN #11093 üzenetére
Ilyenkor milyen lehetőség van? Lehet még vezetni pár órát a következő vizsgáig, külön pénzért? Vagy nem kötelező? A másik vizsgán is ugyanaz a vizsgáztató szokott lenni vagy mindig más?
Motoros vizsgával kapcsolatban:
Akik A1 motorról vizsgáznak, azok úgy vizsgáznak, hogy megy a motoros vizsgázó a forgalomban és mögötte meg megy a vizsgabiztos személyautóval? Ha így vizsgáznak, akkor honnan tudja, a motoros elöl, hogy merre menjen? -
jerry311
nagyúr
válasz FET-MEN #11108 üzenetére
Nem az a kérdés, hogy szabad-e ott menned, hanem hogy a vizsgabiztost ez mennyire zavarja. Ha zavarja, akkor extra szigorúan vesz minden szabályt, 3 perc alatt meglesz a 10 hibavonal és lehet befizetni a következő vizsgát.
A jogosítványhoz gyakorlatilag egy feltételt kell teljesíteni: a vizsgán úgy kell előadni a vezetési tudást, hogy a vizsgabiztos szeresse. -
jerry311
nagyúr
válasz FET-MEN #11110 üzenetére
Én buszmegállót buktam be. Ami ugye nagyjából úgy szól, hogy ha a helyi járat jelezte indulási szándékát (villog ugye balra) és nem jár hirtelen fékezéssel, akkor ki kell engedni az autóbuszöbölből.
Ha ezt elmulasztod vagy a vizsgabiztos szerint nem járt volna hirtelen fékezéssel, de mégsem álltál meg, akkor nem adtál elsőbbséget és ez azonnali bukást jelent.
Én úgy gondoltam, hogy hirtelen fékezés lett volna. Az oktatóm szerint is. A vizsgabiztos meg csak annyit mondott, hogy álljunk félre...
Welcome to the real world, Neo!(Igaz, ez az egyik olyan vizsgabiztos volt, akiről már előre megmondta az oktató, hogy egy getzi. Jó fej csaj volt, el is mondta aznapra a többi vizsgázóját. Hiányzás esetén nincs kötelező pótóra, csak bukásnál. Mondjuk ez lehet változott azóta.)
[ Szerkesztve ]
-
jerry311
nagyúr
válasz FET-MEN #11130 üzenetére
En kenyelmetlennek tartom, hogy ket labbal alljak a pedalokon. Eleg ha a feken rajta allok, de persze azt is csak akkor ha egyebkent gurulna az auto.
A muszaki kovetkezmenyei meg aranylag egyertelmuek...bzoley
Kanyarban nem kellene sebesseget valtani, elotte vagy utana, de kanyart illik felengedett kuplunggal bevenni, lehetoleg a kanyarsebessegnek megfelelo fokozatban.
A szabadon gurulas megint egy masik kerdes, B-nel fogalmam sincs mar, hogy mit tanitottak. En siman kiteszem uresbe aztan ahol kell ott majd szepen megallok fekkel. C-nel viszont hatarozottan tiltotta az oktato az ilyen viselkedest. Sot mar arra is azt mondta hogy ne, amikor kicsit korabban valtottam vissza es nagyon lassan/hosszan engedtem fel a kuplungot. -
máyköl
veterán
válasz FET-MEN #11200 üzenetére
Én tegnap kb. a Petzvalba 10 perc alatt végeztem, az okmányirodába 15 perc alatt, mivel nem volt előttem senki. 15 perc alatt elintéztük a papírokat, a fotót, a csekkbefizetést. Kérdeztem, hogy itt nem nagyon kell sorban várni? Mondta a srác, hogy nem nagyon jönnek jogsi miatt, szóval ha mázlim van, hamar ki is küldik.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz FET-MEN #11270 üzenetére
Igen,durva a különbség.
Am egy kérdés mindenkinek:nem könnyebb úgy elindulni,h nem ül melletted az oktató?
Mert sztem könnyebb,igaz,az diesel astra volt,a miénk benzines(mindkettő G),de ég és föld a különbség,mondjuk az a szegény kis kocsi nem volt annyira toppon akkor+nem is egy dragster,de akkor is nagy a különbség.[ Szerkesztve ]
-
-
Bati0501
őstag
-
tatabánya
senior tag
válasz FET-MEN #11338 üzenetére
a jogsi megszerzésének napjától számított 2 évig kezdő vezetői engedélynek minősül, és eddig nem vontathatsz pótkocsit. 17 év az alsó kórhatár így sehogy se fér bele...
jó nekem még frissek az emlékek, de szerintem 5 évente meg kellene ismételni a kresz és elsősegélyvizsgát..[ Szerkesztve ]
-
tatabánya
senior tag
válasz FET-MEN #11340 üzenetére
dehogynem, sokan elfelejtik mi a záróvonal, forgalomtól elzárt terület, forgalommal szemben nem parkolunk, nem foglaljuk el a teljes járdafelületet, zebra megközelítéséről ne is beszéljünk. mennyi mennyi büntit oszthattam volna már... bicosként is élvezem amikor a visszapillantóval csapkodják a nyakamat, de biztos csak elfelejtették az egy kocsiszekrénnyi távolságot...
[ Szerkesztve ]
-
mephi666
nagyúr
válasz FET-MEN #11440 üzenetére
ja, 30óra és minimum 20km/h-s átlag... biciklivel többet hozok belvárosban
engem inkább ez zavar: "Egyszerűsödnek a képzésre történő beiratkozás feltételei. Mostantól nem szükséges az orvosi alkalmasság, illetőleg az alapfokú iskolai végzettség igazolása a képzésre történő felvételkor." <- adjunk minden alkalmatlannak jogsit... nem baj... tegnap is csak valami vadbarom hajtott pesten egy megállóba, ahol meghalt egy 4gyerekes anyuka, aztán azzal mentegetőzik a fickó, hogy epilepsziás rohama volt az ilyen NE kaphasson már jogsit, ha tényleg beteg és hiába tünetmentes már 5 éve...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
A topicban jogvédett szellemi termékeket (szkennelt szervízkönyv, stb.) megosztani szigorúan tilos!
Aki mégis megteszi, azt figyelmeztetés nélkül véglegesen kitiltjuk.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest