Új hozzászólás Aktív témák
-
#81556480
törölt tag
Nekem elég volt egy 150 w inverter ami 12 voltról ment ( ez ilyen személyautós cucc, vitte a 22 colos lapos tv-t meg a UPC beltérit plusz telefontöltőt), és még így is sütött a dugó kihúzáskor. Jobb lenne az akkura kötni. De ez a csatlakozástól is függ. vannak olyan gagyi szivargyújtó dugók és aljzatok hogy egy forintot nem ér. Viszont nem véletlenül körsarus csatlakozás van az invertereken ha jól emlékszem.
Szerintem balesetveszélyes. Elalszol hétvégén vagy valami, nem tökéletes a csatlakozás felforrósodik bármi lehet !
Egyébként mire kell 600 W ?
-
-
csibe1
addikt
Szép, és az ára se semmi.
(#1665) LaciCRM
Nem hinném, hogy sznob dolog lenne, inkább gyakorlatias.Ahogy te is írtad egy pendriveról több ezer számot lehet meghallgatni; ráadásnak nem kell attól félni, hogy összekarcolódik a lemez.
Árban sem vészes, már 14 ezer környékén lehet venni sima USB-s fejegységet,
a CD-USB verzió nagyjából 5 ezerrel drágább." Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
-
félisten
Ha oda akasztod el tud csuszni a kampo, amellett, hogy meg is buntethetnek erte, nem is er semmit. En se hittem el addig, mig nem kaptam olyan melot, amit csak oda tudtam lekotni. Papirtekercsek finnorszagbol lengyelbe. Minden pihenonel spani ellenorzes/igazitas, csuszkaltak ossze-vissza. Nem rogzitik az arut rendesen, szoval halottnak a csok.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
"A magyar álláspont szerint kérdéses, hogy az év elején bevezetett szabályozás összeegyeztethető-e az Európai Unió egységes belső piaci politikájával, a szolgáltatásnyújtás szabadsága és a tisztességes verseny elveivel."
Mert az ugye összeegyeztethető a tisztességes versennyel, hogy úgy jutnak árelőnyhöz a kelet-európai fuvarozók, hogy harmad annyit fizetnek, mint a nyugati társaik, annak a 2/3-át is feketén vagy járulékmentesen, műszakilag sokszor alkalmatlan technikával illetve nem ritkán az 561 teljes figyelmen kívül hagyásával..
<tRucKdriFteR>
-
MaciG
addikt
Szia!
Én buszozok, csak lejárt a GKI-m és kicsi plusz pénzért megcsináltam a C-s GKI-t is, mert márciusban megyek ki Írbe melózni és ki tudja , lehet kelleni fog, hisz ahogy Zsid is megírta " A magasabb képzettségű, terhelhetőbb, multifunkcionálisabb, több nyelven beszélő és a szakmájukhoz értő egyedek már kivándoroltak,"
Egyébként megmondom őszintén, kipróbálnám a kamionozást (papírok is megvannak hozzá), de én utálok cigánykodni és nem hiányzik az a plusz feszkó amit a "menjél okosba" fuvarok okoznának. ÉS ezzel szerintem sokan vannak így, vagyis ha normális munkakörülmények lenne, nagyobb lenne a sofőr "felhozatal" is. De ha nem jön be a külföldi lét akkor lehet kipróbálom, hisz vesztenivalóm nincs.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
Zolás
addikt
Wabist cáfolom. Franchise-a válogatja hogy mennyit keresel. És kell egy olyan irányító, aki adja a melót, és nem szar fuvarokkal szúrja ki a szemed. Meg egy olyan autó, ami jól fogyaszt. Ha az egyik nincs meg már csak 320at keresel. Jó esetben.
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
félisten
Miért ne különbözhetne az én véleményem másokétól ?
Mar miert ne kulonbozhetne? Az enyem is kulonbozik a tiedtol, ez igy teljesen jo. Csak nekem ez a resze nem tetszett:
aki nem tudja megkeresni a 380-400 ezer forintot , és nincs itthon 3-4 hetente min.2-4 napot ( ha "kocsigazda" ) , az saját tutyimutyisságának töketlenségének áldozata ...
Ezt te igy kijelntetted. Elarulom sok frencsinel a fonok lopja a soforok fizeteset, szoval ha megszakadsz se fogsz ennyit keresni. Vagy balfaxok a fuvarszervezok es emiatt nem ugy kapod a fuvarokat ahogy kene, sok dolog kozrejatszik abban, hogy te ott mennyit keresel. Ezert jobb a napidij fizetes szempontjabol, mert ott senkit se erdekel van-e munka vagy nincs. A rosszabb oldala viszont az, hogy a napidijert altalaban eleg sokat kell dolgozni.
-
félisten
Azt elhiszem. Viszont tovabbra is csak azt gondolom errol, hogy egyik orszag sem szolhat bele abba, hogy egy masik orszag fuvarozo vallalata mennyit fizet a dolgozojanak. Ennyi erovel magyarorszag is kitalalhatna, hogy a duna magyar szakaszan lehajozo kapitanyoknak ennyi meg ennyi bert kell fizetni. Szerinted a nemetek ezen mekkorat rohognenek? Hogy a magyarok szabjak meg mennyit fizessenek a sajat kapitanyuknak? Hat jo nagyot. Na kb erre lehet szamitani most is. Ugy gondolom eleve jogtalan a kezdemenyezes, masreszt ellenorizhetetlen is, mert semmi koze a francianak meg a nemetnek, hogy en mennyit keresek, nincs es nem is lehet ralatasa a bankszamlamra stbstb....
-
félisten
Persze, hogy nem jonne rosszul, foleg aki keletebbrol jon. Egy franciaval/nemettel szemben viszont igazsagtalan, mert neked kifizeti a francia bert mondjuk es te azt a penzt hazakuldod (nagy reszet biztos), ami sokkal tobbet er itthon mint ott, gondolok itt alberletre, lakasvasarlasra stb, szoval nem az igazi szerintem. A menetlevelen meg csak a wabinal kell rogziteni hatarlepest, mas cegnel nem hallottam ilyenrol. A gartnernal pl csak a magyar hatart kell rogziteni, a tobbit nem.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Nem is tudom. Szerintem egyik szakma sem helyezheto a masik ele, mert ahhoz, hogy ez a vilag mukodjon , mindegyik szukseges. Szoval a kamionsofor meloja semmivel sem er tobbet, mint egy klotyotakaritoe, aki 80 ezerert melozik. Nem helyhez kotott, nincs jelentosege. Nezzuk akkor onnan, hogy esztergalyosnak nem tud mindenki elmenni, mert kell hozza szakertelem, hiaba vegzed el a szakmat, ha hulye vagy hozza. Nemzetkozi sofornek manapsag a legnagyobb troger alkoholista is megfelel, annyira az ember keze ala van dolgozva. Hatarok gyakorlatilag nincsenek, gps elvisz szinte mindenhova. Segitenek akar telon, akar a ceges kutyukon, szoval ha van penzed a papirokra, gyakorlatilag mehetsz kamionozni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A korabbi irasodbol nekem az jott le, mintha elobbre valobbnak tartanad a kamionozast a masiknal, sorry, ha felreertettem.
MaciG Persze, hogy nem olyat hoz. Csak szo volt itt az egyenlosegrol. De az ugy nem mukodik, hogy ugyan annyit keresek mondjuk de mashol koltok. De engem meg mindig az zavar az egeszben, hogy olyan dolgokba szolnak bele, amihez semmi kozuk nincsen. Nekem semmi kozom se a nemethez, se a franciahoz, se nem vagyok allampolgar, se nem vagyok ott szerzodesben senkivel se semmi mas. Most kepzeld el, hogy ha a magyarok kitalalnak, hogy az orszagon athalado kamionosok csak annyit kereshetnek, mint a magyarok. Fele annyi berert gurulnanak a soforok. Mert kb ez utobbi is ugyan az, mint amit a franciak/nemetek akartak/akarnak.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
Nem azért van mert félek ( kicsi para van bennem de ez természetes) hanem mert az 1 hónap alatt meg kell csinálnom az E-t
egyébként a hosszától félek kicsit. azt nem nagyon érzem. Utánfutóval, bármekkorával (tudom más, de valakinek ez se megy) centire tolatok tükörből bárhová
-
#81556480
törölt tag
Hát igen. Alapvetően ellennék a C jogsival ilyen 4 tengelyessel, vagy akármilyen nagyobb géppel de nyergesből van annyi mint a szemét. muszáj volt papíron rutint szerezni, így elmentem 7.5re nemzetközizni. Viszont jó lenne itt a környéken munkát találni, és ilyen csak CE-vel van sima C-vel érdemi nem igazán. van itt gabonás, bánya billencs, földmunkás billencs, meg ilyen olyan amolyan de sima C-vel csaka kukás meg a coopos azok meg kihalásosak.
-
#81556480
törölt tag
Nemtudom miért tökölök. Nem tetszik a távollét, meg a 4 nap itthonlét
Tavaly csináltam ezt , akkor 10-14 napos utak voltak és lepukkant kocsi.
Namost ha nem autópályán megy az ember, és lejár a vezetési idő, akkor majd a z út szélén fogom kivenni a pihenőt ?! az nem olyan frankó.