Új hozzászólás Aktív témák
-
MaciG
addikt
Üdv. Van valami naprakész app vagy netes oldal ahol meg lehet nézni az aktuális lezárásokat? Múltkor is csak néztem mikor M5rol akartam M0ra menni Szeged felől hogy zárva. Most meg ha az M5re mennék Szeged felé Kiskunfélegyháza déli részéről, az IGO az istenért nem akar az első felhajtón felvenni, hanem észak felé kerülne. Lehet az is zárva?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Annak mik lehetnek az okai, hogy a magyar rendszámos kamionok az itthoni pályákon átlag 88-90 km/h között mennek? Én busszal (ha nem emelt sebességhatáros) olyan 94-95 között tolom ami még bőven jó, mert nem mér be trafi. Elvileg akkor kamiont se mérné be és pl a románok, bulgárok gyakran tolják is ennyivel.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
1 perc túlvezetésért lehet büntit kapni? Állok a piros lámpánál, kb 300 méterre a cél előtt és lejárt a 4,5 óra, de a pirosnál nyilván nem fogok kivenni 45perc pihit... (oké, hamarabb kellett volna ,de fene gondolta hogy az egész város stop and go lesz )
BANZAII
-
MaciG
addikt
Köszi. Csak azért kérdeztem, mert ugye meg van gondolom (ezt nem tudom pontosan mennyi) a heti, havi,stb munkaidő is határozva a munka törvénykönyve szerint, és ha én szerdán kezdem a fuvarozást, és a hétfő keddre van nyilatkozatom amiről beszéltünk akkor én szerdától kenhetem-e neki vasárnapik, úgy mintha a hétfő kedd pihenő lett volna? (most lehet én éppen hétfő, kedden dolgoztam, mondjuk otthon kapáltam vagy akármi, de ezt a rendőr ugye nem látja, csak a nyilatkozatot)
BANZAII
-
MaciG
addikt
És arról van e infótok hogy ha én csak alkalmanként beugrok tachografos jarműre és a többi időre(pl. vezetek 2.an majd kövinek 23.án) írok egy nyilatkozatot hogy tachograf köteles tevékenységet nem végeztem, akkor ez az idő minek számít? Pihenőnek? (mert akkor akár pihenőt is visszaírhatnék) Vagy egyéb munka (de akkor milyen arányban, mert nyilván nem dolgoztam 0-24ben), vagy mi?
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz #79335424 #3686 üzenetére
Igen, azt tudom, hogy vissza kell írni pl. pihenőt, de ha este kiveszem a kártyát (akkor megkérdezi előtte hogy célország? ) akkor is külön még le kell a kivétel előtt zárni egy beadással?
Egyébként az a vicc ,hogy ott van a gki, amiért elég sok pénzt elkérnek, és igazából annak az elméleti részét, bárki meg tudja tanulni otthon, és igazából a gyakorlat lenne fontos, de azt meg nem igazán erőltetik. Nekünk pl. legutóbb (igaz ez megújító volt) behoztak egy tachografot, az oktató elkezdte megmutatni, illetve csak elkezdte volna, mert rájött hogy nem ért hozzá, így ez elmaradt...
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Köszi srácok az infókat.
Bár kicsit úgy érzem minél többet olvasok tachograf ügyben annál bizonytalanabb vagyok :SBANZAII
-
MaciG
addikt
Ilyet hogy, beadás 1es vezető - > célország - > H majd oke, kezdésnél meg ugyanaz csak "kezdő ország" muszáj megcsinálni? Vagy elég csak a nap végén átrakni ágyra, reggel meg egyéb munkára a kezdésnél?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ha a munka végeztével kiveszem a kártyát, majd masnap reggel be, és nyomatom neki hogy "műszak vége" igen, akkor az ugyan az mintha este benne hagytam volna ágyikón? Csak azért gondoltam kivenni, mert aksi ládában áramtalanítok biztos ami biztos alapon, és úgy a menetiró úgysem kap áramot így nem tudom csinál e valamit
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz #79335424 #3615 üzenetére
Köszi! De ha pihenő nem éri el a 15 percet, akkor is érdemes lehet átállítani rá nem? Mert akkor az a mondjuk 10 perc, nem a munkaidőből/vezetési időből megy.
Mert az egyértelmű hogy 4,5 óra után 45 perc pihi ha nem osztom ketté (15 és 30).
pl. 15p vezetés, 10p egyéb munka, 10p vezetés 12p egyéb, stb. És akkor így nincs megszabva hányszor lehet megszakítani a 4,5 órá, és ebbe a 4,5órába csak az számít bele amit konkrétan vezettem, gurult a jármű?BANZAII
-
MaciG
addikt
Kicsit alap kérdés, de arra van valami korlátozás, hogy vezetés közben mi a legkisebb egység (idő) amikor a menetírót át lehet tenni pihenőre/egyéb munkára? Olyasmire gondolok, hogy pl. megyek, de út közben megállok ilyen 5-10 percekre egyéb tevékenységet végezni akkor áttolhatom egyéb munkára?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ti milyen navigációt használtok? Kipróbáltam egy iGO Primo 9.6-ot, beállítottam neki hogy busz( és megadtam egy nagy dög emeletes paramétereit), kipróbáltam Budapesten, de simán bevisz olyan helyekre ahova be sem fér a busz, vagy egyéb korlátozás miatt nem is mehet (súly,stb.). Ez külföldi célnál is vajon így lenne és csak nálunk nem elég fejlett ez a funkció?
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz #81556480 #2835 üzenetére
Köszi! Hétfőn felhívom őket. Csak nem tudom mennyire éri meg nekik a betanítás úgy hogy csak pár hetet vagyok. Betanítást nem a vezetés részére értem, mert több ,mint 6 éve buszozok, (voltam kint busszal is nemzetközibe), hanem inkább a papírmunka, áru átvétel/átadás,stb.
BANZAII
-
MaciG
addikt
üdv.
Érdeklődés képen kérdezem, hogy szerintetek van-e olyan magyar cég aki esetleg alkalmaz beugrós sofőröket 1,2 vagy 3 hétre? (pl. amíg az övéké szabin van). Mert arra gondoltam ha sikerül találni ilyet akkor kivennék pár hét szabit és kicsit árut is fuvarozgatnék.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ha beteszem a kártyám, majd írja, hogy utolsó kivétel időpontja, aztán kézi adatbevitel igen, utána jön egy olyan kérdés, hogy "Műszak vége?" igen/nem, ott arra akkor az "igen" a jó válasz ha én végig pihenőt szeretnék neki visszaírni az utolsó kivétel óta?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ha pl. 8tol este 8ig tart a muszak es korongos az auto, akkor az ugy szabalyos hogy mielott beteszem a hatuljan huzok tollal pihit 8ig,majd este ha kiveszem akkor megint a hatuljan 8tol éjfélig?
BANZAII
-
MaciG
addikt
A nyitás az megvolt, ahogy írtad, abban viszont igazad van, hogy nem értek még hozzá, mert most használtam életeben elsőnek ,a GKi tanfolyamon meg igazából mindent megtanítanak elméletben, de amikor rákérdeztem, hogy akkor ezt ki is lehetne-e próbálni a gyakorlatban (kártyahasználat) akkor a válasza, erre sajnos nincs lehetőség... És így konkrétan lófaxt sem ér az oktatás, csak pénzlehúzás, mert az elméleti részt neten is bármikor el tudom sajátítani.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Végeztem és átraktam ágyra (gondolom ez a lezárás?) és benne maradt a kártyám és úgy ahogy mondod, bemozdultam. délután 6kor végeztem, már este itthon jutott eszembe, és egyik kollega aki éjfél körül ért be akkor vette ki a kártyát. De én reggel 8kor kezdtem a munkaidőmet szóval bőven túlcsúsztam így :S
BANZAII
-
MaciG
addikt
Urak!
Ha elbaxtam, mert nem tettem át a tachográfot (digitális) ágyikóra, akkor utólag ezt lehet korrigálni? Mikor megkezdtem a pihenőt átnyomtam én, de aztán vissza kellet menjek, hogy arrébb álljak (pár méter) és persze a készülék meg átváltott egyéb munkára amit én nem vettem észre, de a kocsi egész este az üres telephelyen állt...
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz F_Gergely #2466 üzenetére
"Tudom ha X helyre megy, ott hogy megy a rakodás, mennyi idő szokott lenni, satöbbi."
Nem bántásból mondom ,de legtöbb esetben ebből a "mennyi idő szokott lenni" -ből van a baj. Ha én pl. az egyik helyen eddig soha nem vártam mondjuk 2 óránál többet, az nem jelenti azt, hogy legközelebb se fogok. Vagy ha A-ból B-be el szoktam érni 2 óra alatt, az nem azt jelenti, hogy ez sose lesz több. Érted már mire gondolok? Nagy részben persze lehet tervezi, hiszen a sofőrök is ezt csinálják, de aki közúton közlekedik az tudja, hogy bármikor közbejöhet bármi, és akkor borul az egész....
Még a repülők is szoktak késni tiszta idő esetén is, pedig a levegőben nem sűrűn van dugóBANZAII
-
MaciG
addikt
Ha a teherkocsi 75km/h-val tud menni akkor mi a "helyes" magatartás autópályán hazánkban? Ma mentem kb. 100km-et pályán de a sok rohanó kamionos csak dudált, villogott meg mutogatott és bár én jót mosolyogtam rajtuk azért kíváncsi vagyok mit vártak? Azt hogy menjek a leállósávban vagy mi
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ti ismertek olyan alkalmazást androidra ami Magyarországon jelzi a trafikat és a kpn ellenőrzéseket? Egyik kollégám (azóta se tudom ki) mutogatta hogy gps alapján tudja merre vagy a többit meg belső adatbázisból szedi.
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz F_Gergely #2439 üzenetére
De ha pont akkor kapsz egy csekket mikor csak véletlenül belecsúsztál? Nem hiszem hogy nem lehetne bevezetni itthon is a villogó zöldet amit írtam... Mert akkor időben észlelnéd és ha nem akarsz még véletlenül se átmenni a piroson akkor tudnál időben lassítani.
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
Közben ma megvolt a fuvar. NKH-nál azt mondták ha nincs árú elég a megbízási papír, de árúnál már kell mondjuk egy alkalmi munkavállalói. Viszont a tachográfnál picit bajban voltam, mert egy olyan készülék volt a kocsiban amilyennel még soha nem találkoztam. Ő volt és nem is értettem hogy ez akkor most félig digitális meg analóg vagy mi? Kezelési útmutató persze nem volt a kocsiban, én megírtam a korongom, betettem, átnyomtam egyéb munkára ami elindulásnál ugye vezetésre vállt, de mikor végeztem s kivettem a korongot akkor nézem hogy nem írt rá semmit a gép (egyik felére se sóval nem hiszem hogy aa lett volna a baj hogy fordítva van bent)... Most lehet én nem állítottam be valamit vagy csak szimplán rossz volt. (Mondjuk fura is volt menet közben mért villog egy sárga felkiáltójel a műszerfalon.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
A kpn egyébként átlagosan milyen gyakran szed ki ellenőrzésre valakit havonta, aki teljes munkaidőben belföldezik? Nem sunnyogni akarok, kíváncsiságból kérdezem.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Nem fér bele a szerk.-be.
NKH-t munkaidőben lehet zaklatni ilyen kérdésekkel? Vagy ha ők nem, melyik hivatalos szerv tudná ezt megmondani? Mert végül is amiket írtatok beszerezhetőek, ezzel az alkalmazotti papírral vagyok már csak gondban.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Köszi mindenkinek! Akkor ennek még utánajárok, de nagyon megbonyolítják ezek...
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz #79335424 #2318 üzenetére
Köszi!
És valamire kell figyelni még? Úgy értem, hogy a tulajnak kell-e adjon valami papírt hogy az ő kocsiját viszem, fuvarlevél (bár árút nem viszek), stb. Bocs a hülye kérdésekért, de így teherképkocsit még nem vittem, hogy magamnak kell a dolgokat "megszervezni"[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ha Szegedről az M5-ös pályán viszek egy felépítményes teherkocsit póttal (ledfalak és nagyobb méretű üveglapok szállítására alkalmas) Budapestre, akkor a pályán lévő mérőállomásra vagy mire be kell hajtani? (nem tudom pontosan mi a neve, kamionokkal szinte mindig beállnak ide)
BANZAII
-
MaciG
addikt
Köszi mindenkinek!
Annyi kérdés még, hogy ha a kártya nincs használva, az autómatikusan pihenőnek számít? Ha én pl használom egy hónapban háromszor 5. 13. 26. akkor ezt 3 napot leszámítva a többi autómatikusan 24 órás pihenő?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Köszi!
Valaki tud ajánlani olyan videót vagy leírást ami szájbarágósan elmagyarázza hogy kell használni a digitális menetírót, Én eddig még csak anlóggal találkoztam, de nem akarok már egyből az elején balfaxnak tűnni. (
BANZAII
-
MaciG
addikt
Azt jól tudom hogy akkor is kell használni a tachográf-ot ha a teherkocsit (üresen) elviszem a szervizbe és onnan vissza? (összesen kb 15 km)
BANZAII
-
MaciG
addikt
üdv.
Lehet már volt róla szó, de ha sofőr valami kárt csinál (100% ig saját hibából, pl. túl gyorsan akar kanyarodni és beborul az árokba) a szerelvényben és az árúban, akkor milyen szinten terheli ez őt anyagiakban? (nyilván cégfüggő, csak pár példa erejéig vagyok kíváncsi, mert azért egy kamion, főleg ha újabb, nem két fillér, és még ott az árú is ami lehet elég nagy értékű is)
BANZAII
-
MaciG
addikt
Egy ilyen Renault premium-ban gyárilag 1 vagy 2 ágy van a fülkében?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Én is így gondolom, hogy kamion nyugisabb, kevesebb felelősséggel, mégis buszra jóval nehezebb bejutni, pedig nekem az lenne a jó.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Azon tűnődtem aminap, hogy vajon nemzetköziben kamionozni sokkal rosszabb, mint ilyen viszonylatban buszozni? Előzőnél ott van a kínlódás a árúval vagy pakolással (ha nincs szerencsénk), utóbbinál pedig meg kell felelni mind az ~50 utasnak akik azért egy 15-20 órás útnál már elég nyűgösek és szerintem itt a felelősség is nagyobb. Anyagiakban szinte mindkettő hasonló, de kamionra rengeteg helyre keresnek sofőrt (sok helyen már tapasztalatot se nagyon kérnek), viszont buszra meg irtó nehéz bejutni valahova. (Az alkalmi munkától, mint pl. Bécs advent tekintsünk el)
BANZAII
-
MaciG
addikt
Valaki tud esetleg olyan kamionos boltot (ha online shop az is jó) ahol esetleg lehet kapni ilyen ablakra tappancsokkal felragasztható görög zászlót?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Én úgy tudom, hogy ha saját árút viszel akkor árufuvarozói kártya (GKI) nem kell, de tacho az igen ha 3,5 T feletti
Mondanám hogy hívd fel az NKH-t, de mikor n azt akartam megkérdezni meddig jó a külföldi joogsítvány itthon arra se tudtak egyértelmű választ adni és akkor még meg se kérdeztem lehet-e vele hivatásszerűen vezetni...
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Én úgy vélem inkább a munkakörülményeket kellene javítani. Ez alatt azt értem, hogy nincs sumákolás (old meg okosba, most kevesebb a fizud, mert "túlfogyasztós" az autód,stb.) A volánnál ahol dolgozom sokan elmentek kamionozni, majd jöttek vissza, mikor kérdeztem miért, a válsz az volt, hogy az elején elhúzták a mézesmadzagot, aztán meg jöttek a kibaxások. pl. Elsőnek 2 hét távol, aztán 3,4,stb.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Árufuvarozással és rakodással kapcsolatosan hol lehetne elméletben kiokosodni? Van esetleg erre valami weblap? Nem arra gondolok amit GKI-n tanítanak, hanem ami a gyakorlatban van. Mire kell nagyon figyelni,stb. (Lehet kint írben kamionos melóm lesz, ezért kérdezem)
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ez teljesen jogos hogy ne szóljanak bele, viszont ez a "De az ugy nem mukodik, hogy ugyan annyit keresek mondjuk de mashol koltok." nem teljesen igaz, mert sokan csinálják pl. azt hogy pár évre kimennek Angliába, ott laknak 10-en lakásba, pár évig gyűjtenek és aztán hazajönnek és vesznek itthon egy lakást, de ugye ha kint maradnának akkor ennyiből nem tudnának lakást venni,stb.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
És ennek a Tartányos ADR-nek van valami hátránya? Mert egy ADR vizsga nem nagy kunszt és ha jó a meló meg jól fizet akkor gondolom sokan ezt akarják csinálni.
Nekem a várakozással nincs bajom, én is aludnék, neteznék,játszanék vagy olvasnék.
Ami engem zavar az, ha rakodni kell, úgy hogy arról nem volt szó (szerződésben) és ha megy a mutyi a koronggal/kártyával, mert alapjában véve nagyon nyugodt vagyok, de ha tudom, hogy vaj van a fülem mögött akkor nagyon rá tudok stresszelni.BANZAII
-
MaciG
addikt
Gondolom akkor ilyen szempontból a tartályos meg a konténeres a jó (arra gondolok mikor egy komplett konténert raknak a platóra) vagy még esetleg a járműszállítás?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Lehet butaság , de ez hogy ösztönöz csalásra? Direkt kerülővel mész ,hogy több legyen a kilométer vagy mi?
Vagy arra gondolsz hogy így majd valaki jobban nyomja neki a gázt? Mert ha igen akkor hiába nem kilométerdíjat adnak, ha egyszer a fuvarnak időben ott kell lenni! Bár én úgy látom mostanság sofőrhiány van, mert pl. amikor a munkaügyibe bementem egyből 2 nagy plakát fogadott, hogy embereket keresnek kamionra (Gartner és Gyuri bácsi) és már tapasztalatot se nagyon kérnek, meg nálunk a volánnál is nagyon kevés a sofőr, de a másik cégnél meg még kevesebb a villamos illetve a trolivezető, így rengeteg a túlóraBANZAII
-
MaciG
addikt
Köszi. akkor ez elég random
BANZAII
-
MaciG
addikt
A digitális tachográf kártya kb. hány nap múlva érkezik meg az igényléstől számítva?
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz #81556480 #1743 üzenetére
Én a helyijáraton egy ilyet vezetek. Nemzetközi a busznál is hasonlóan kellemetlen a vezetési idők miatt, (helyijáratnál meg 50km alatt helyközinél nincs tahográf) nekem viszont azért szimpatikusabb kicsit, mert ott többet látsz a "világból" hisz a turistákat nem az autópálya melletti lerakónál teszed le
BANZAII
-
MaciG
addikt
Szia!
Én buszozok, csak lejárt a GKI-m és kicsi plusz pénzért megcsináltam a C-s GKI-t is, mert márciusban megyek ki Írbe melózni és ki tudja , lehet kelleni fog, hisz ahogy Zsid is megírta " A magasabb képzettségű, terhelhetőbb, multifunkcionálisabb, több nyelven beszélő és a szakmájukhoz értő egyedek már kivándoroltak,"
Egyébként megmondom őszintén, kipróbálnám a kamionozást (papírok is megvannak hozzá), de én utálok cigánykodni és nem hiányzik az a plusz feszkó amit a "menjél okosba" fuvarok okoznának. ÉS ezzel szerintem sokan vannak így, vagyis ha normális munkakörülmények lenne, nagyobb lenne a sofőr "felhozatal" is. De ha nem jön be a külföldi lét akkor lehet kipróbálom, hisz vesztenivalóm nincs.
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ebben a videóban 0:50 körül azt hogy csinálja, hogy a fék csak az A tengelyt fogja?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Ez esetben elnézést srácok, majd legközelebb úgy fogalmazok, hogy "egy kamionos" is megértse.
De a buszozásnál máshogy kell gondolkodni munka közben, hisz ott vannak az utasok (reggel kb 150 fő tuti van a buszomon) akik azt nézik hogy bliccelhetnek, és ha ez nem jön össze akkor meg ádáz szemekkel nézik mikor hibázol és már megy is a panasz, és mint tudjuk az utasnak igaza van...BANZAII
-
MaciG
addikt
A digitális sofőrkártya (tachográf kártya) van valami kapcsolatban egyéb okiratokkal? Értem azt úgy hogy ha kiváltom a kártyát, de aztán pl. 1 év múlva lejár a jogsim és megújítóm (ugye új jogsi szám), vagy a GKI-t újítom meg, vagy változik a lakcím,stb. akkor a digi kártyát is újra ki kell váltani?
BANZAII
-
MaciG
addikt
Scania mostanában már nem divat? Az utóbbi időben szinte alig láttam ezt a típust az utakon, ha láttam akkor is inkább a régebbi fajtákat. (Magyarországon)
BANZAII
-
MaciG
addikt
Udv. Nagyabol mennyi egy eszaka, egy fonek egy atlagos motelben Europaban? Pl.: Nemetorszag, Olasz, esetleg Francia
BANZAII
-
MaciG
addikt
-
MaciG
addikt
Van egy kicsit fura kérdésem.
Számolgattam a dolgokat és arra jutottam, hogy nemzetközin legalább dupla annyit tudnék keresni kamionozással 1 hónap alatt, mint amennyit most buszozással. Viszont nem szeretnék mindig távol lenni, így nem tudom van-e olyan lehetőség hogy 1 hónap munka majd 1 hónap pihi? ÉS bár ezzel így nem keresnék többet mint most, viszont tele lennék szabadidővel.BANZAII
-
MaciG
addikt
Ezt már máskor is meg akartam kérdeni, hogy mi van akkor, ha a határon valami olyan cuccot találnak a kamionodon ami tiltott (pl. drog,cigi,stb) és te tényleg nem tudsz róla. Mert hiába van esetleg ott az ember a rakodásnál, akkor sem fog mindent egyesével kibontani és átnézni...
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz SzalaiG #1293 üzenetére
Érdekes. És a nagy igazság a végén van: " Ha valaki kamionozásra adja a fejét, annak legtöbbször nincs visszaút," Nekem is van pá ismerősöm aki már régen ott akarta hagyni a fuvarozást, csak még legyen kész a ház, még vesz egy autót,stb; de azóta is csinálja pedig valakinél már gyerek is van...
BANZAII
-
MaciG
addikt
Én arra akartam kilyukadni, hogy hiába kéne egyformának lenni, attól még nem biztos, hogy téged nem büntetnek meg pl. Franciaországban, mert van egy elmélet, aztán erre jön a gyakorlat.
Egyébként ha már felhoztad, állítólag Hollandiában van már olyan korlátozás, hogy bizony erősségű szereket, csak akkor vehetsz legálisan, ha holland állampolgárságod van, ami meg eléggé diszkrimináció és elméletben ezt se engedné az unió. Szóval még1x amit mondani akartam, az az hogy nem az elmélet a lényeg, hanem hogy abból mi valósul meg a gyakorlatban.
BANZAII
-
MaciG
addikt
Mindig annak az országnak a törvényeinek kell megfelelni, ahol éppen vagy, és a szabályok nem ismereten nem mentesít... Pl. ha Afrikában senki nem szól érte, mert jogsi nélkül 3-an utazunk a motoron bukó nélkül, attól itthon még keményem megvágnak érte és hiába mondaná a néger csóka, hogy de náluk pedig nem így van.
BANZAII
Új hozzászólás Aktív témák
- EVGA Nvidia GTX 1080Ti FTW3 ICX 11Gb
- Bontatlan Új M2 M4 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehető
- Akció Új IPAD MINI 6 64GB WI-Fi VAGY 5G LTE , Minden Színben BONTATLAN AZONNAL ÁTVEHETŐ DEÁK TÉRNÉL
- Apple Watch Series SE 2024 40mm Stairlight ÚJ BONTATLAN Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Gara
- BONTATLAN Új Iphone 16 és 16 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest