Új hozzászólás Aktív témák
-
MaciG
addikt
A jogsis topikban válaszoltam, de akkor ide is.
Nagyjából ugyanannyi idő mint személyautóra. A gyakorlati része attól függ mennyire érsz rá te és az oktatód. Mert lehet heti 8-10 órát is vezetni meg 2-3-at is. Összességében nem nehéz maga a vezetés, csak meg kell szokni a méreteket, ami egyénenként változó kinek mennyire megy. Elmélet se több ,mint B-nél azt meg csak meg kell tanulni.
BANZAII
-
őstag
közben találtam egy cikket a neten és ez alapján elvileg ha saját árunkat (autónkat) szállítjuk akkor nem kell 3.5t fölött sem tacho egy személyautó+trailer kombóra
kpmnél kell evlileg kérni a mentességet vizsgáztatáskorez így helyes lehet?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
MaciG
addikt
Én úgy tudom, hogy ha saját árút viszel akkor árufuvarozói kártya (GKI) nem kell, de tacho az igen ha 3,5 T feletti
Mondanám hogy hívd fel az NKH-t, de mikor n azt akartam megkérdezni meddig jó a külföldi joogsítvány itthon arra se tudtak egyértelmű választ adni és akkor még meg se kérdeztem lehet-e vele hivatásszerűen vezetni...
[ Szerkesztve ]
BANZAII
-
zsid
senior tag
2.1tonna megengedett legnagyobb össztömegű személyautóval nem igazán húzhatsz 1800 kilós trélert. N1/N1G kategóriás autónál már más a helyzet.
Ha M1-es autóval húzod, akkor nem kell tachográf, N1-nél már kellene ( azt alapból csak úgy vizsgáztatják, ha van benne, aztán a használat alól lehet mentességet kérni ).Ha személyautóval húzod a trélert, akkor kisebb a bukta esélye (főleg ha valami Volvo XC90 méretű autóval vontatsz ), azt kb senki nem fogja ellenőrizni. Az autószállítót már esélyesebb, bukni is könnyebb vele.
#KAMELOT: Vannak még ahol egész értelmes pénzt adnak az orosz útra. Viszont már néhány helyen egész értelmes pénzt adnak az unióra is
Amúgy meg totál egyszerű menni naggyal!
Amíg olyan helyre be nem keveredsz, hogy lecopod magad, mire kijössz onnan.
<tRucKdriFteR>
-
toztaat
csendes újonc
Kösz a válaszokat.
Az állam (meg talán a cégek is részben) fizeti ki a képzést, a cégek csak annyit nyernek, hogy lesz új sofőr, aki aláír 1 évet, és nem mehet el addig.
szerintem egyébként nem jó a konstrukció, asszem nem is vágok bele, de a tájékoztatót még meghallgatom.
-
ooloo
őstag
Ha félreérted , az a Te dolgod .
Egyetértek , hogy "ingyenes" képzésben részesítenek olyan munkanélküli Magyar Állampolgárokat , akik érdeklődést mutatnak a kamionos munka irányában . Azonban.... Kíváncsi lennék , hogy a gartner mennyivel szált bele a képzésbe .... legyünk őszinték ... a labanc gartneros sofőr fizetésének a feléért - vagy egy picivel többért - dolgoztatja a magyar sofőröket . Remek ! És még a sofőr utánpótlásról is gondoskodnak a magyarok ? Fantasztikus !
Ez az üzlet kérem ......Még valami ....
A szotyolásnál egy kezdő , de mások is , bejárja egész Európát . Rutinszerzésnek messze a legjobb cég !
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
#81556480
törölt tag
Pedig igaza van. Miert szabja meg hogy melyik cégnél kell dolgozni? Miert nem csak simán jogsit ad es mondjuk röghöz kot? En sose írnék alá sehol 1 évet az tuti. Majd ha forditva is működni fog. Honnan tudod te fogod e bírni mikor a wabi 6 hétig nem hoz haza. Szegeny nyírségi kollegat ott nyugtattuk az autohofba mert mar 6 hete nem volt otthon. A 3het az mindig tobb,mondjuk 25 nap , az 1het otthon meg 4 nap. En most igen jo helyre kerültem , ugy érzem itt minden adott a megbecsült nyugodt munkához. Csak rajtam múlik mennyit akarok kintlenni a minimumon felül. Plusz a fizetés a kategóriába kiemelkedő. Jo autó, jo reláció.
Új hozzászólás Aktív témák
- Yettel topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- RAM topik
- Politika
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...