Új hozzászólás Aktív témák
-
Szplöttyy
senior tag
Széptopic! Imádom a kamionokat
Viszont lenne egy kérdésem is! Hogy valaki letudná írni részletesen, hogy miből ál legy elindulás? Onnan kezdve hogy beszálsz, rákasztod a pótot(vagyhogymondják ) stb?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Köszi!
Levegős dolgokról vna tudomásom, imádom a buszokat, teherautókat, kamionokat!(Ciki volt mikor a megállóba beáltunk, szusszanás, és akkor elfogyott a levegő Utasok picit morgolódtak,[főleg hogy hideg volt, és ugye az ajtókat se lehetett becsukni] hogy túráztattuk a vén ikarust, hogy legyen valamennyi, hogy menni tudjunk)Csak a pót ráakasztását nem értettme edig, filmekbe láttam hogy sok kábel
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
BKV busz volt... Padlón ki lehetett látni, fordulatszámmérő nem ment... a vicces az volt ,hogy haveromat megkértem magyarázza el mit csinál ez a sok kapcsoló..a válasz az volt, hogy "95%uk semmit, be sincs kötve, vagy már nem is megy...." Egyik buszon amivel mentünk, hiába volt bekapcsolva az ajtófék, akkor is ment nyitott ajtóval, stb. Am ezek autómaták, azokba nem levegős a kuplung, nem?
Ja akkor még egy kérdés a "ZF" váltó, márka kijetése micsoda? Sokan hívják "Zéef" nek sokan meg "Cetef" mi a helyes kiejtés?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
Hát kitudja.... Amúgy melyik ország kamionosai a legelvetemültebbek? Nálam eddig az ukránok vannak az első helyen... Toyota Corollával megyünk a belső sávba 140-el M3ason...ukrán kamion 90el kivágódik elénk, mikor alig pár méterre van elöttünk... Meg hasonlók.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Hála istennek románokkal még nem hozott össze a sors
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Balesetmentes és gázolajár-esésben gazdag új évet kívánok mindenkinek, aki 4nél több kerekűt vezet!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Sziasztok!
Jól gyorsulnak ezek a gépek, azt eddig is tudtam, de ennyire?:
Piros lámpánál ált egy "Klacska"s Volvo azthiszem, tartályos póttal, mellette meg egy 1,9TDi csoda(passat volt vagy octavia?) zöldnél a tdi-ből korom(onnan gondoltam, hogy eléggé nyomja neki) és a Klacskamobile( ) is megindult, és eléggé szépen legyorsulta, úgy ránézésre ~40-50km/h-ig...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Énvoltam a hülyeIlyesmi volt... Csak vmiért nálam a tartályos=Klacska, bár ez a Shell-es Volvo is Klacskások között áll...
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Értem, köszönöm! Akkor ezért variálnak annyit rakodáskor? Láttam már hogy felpakolták az egészet, aztán a felét le, aztán vissza stb. Gondolom akkor is azért, hogy ne boruljon szét minden, meg hogy ne a tengely felett legyen a sok súly.De szeretnék már kamionozni Marhára vonz a dolog, csak sajna semmia kamionos közvetlen ismerős nincs, akivel elmenjek 1-2útra No, majd egyszer énis úgy fogok ide írogatni, hogy alattam lesz valami nagy (Nem félreérteni)
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Új kérdés lenne.
Ma, M3as ~ 20:00körül... Jöttünk a hightech Kinglong busszal, 80-al... Kb a metrónál lehettünk, ahol is a besorolósávban jött egy Révész tartályos pót(nem nem csak pót jött, húzta is valami, de azt nem láttam) a buszos nem nagyon akarta beengedni, tehát lepadlózta a gépet, de hát amilyen szar kínai ez a dolog 80ról nem nagyon gyorsult, mentünk a kamion mellett kb. Kezdett elfogyni a besorolósáv(vagy mi ) a buszos fékezett egy nagyot, kamion bejött elénk. Na, itt lesz a kérdés: A kamionos indexelt egy villanást balra, aztán egy villanás jobbra, aztán egy villantás balra, és jobbra, remélem érthetően írtam le, tehát: balra,jobbra,balra, jobbra. Ez mit jelent?
Amúgy, rájöttem, hogy tulképp igazam volt a múltkor, a Shell-es Volvo-k is Klacska KFT-nél vannak
Széles utat!
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Köszi az infót, vészvillantás, akkor az csak személyautósoknál divat?
Ja, meg kérdezek akkor még egyet Szóval, mi az az AdBlue? Sok helyen olvasom Camion Truck magazinba is, hogy húdejó, van adblue tartály, mennyire jó, meg Euro 4es lett tőle, stb. De hogy konkrétan mi az?Ja, sorry a sok kérdésért, csak nagyon érdekel a téma, szeretem a nagy vasakat Csak még nem lehet rá jogsim, úgy hogy esélytelen, hogy legálisan vezethessek
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
A Hűtőnek, kell külön áramforrás is, vagy elég az neki, amit egy átlagos pót is kap a lámpák stb miatt?
Én is sok fuvarozótól halottam ezt a "közös lónak túrós a háta" mondást, és amiket láttam igaz is volt. Pl volt egy 3,5tonnás régi Iveco, minden nap más ment vele... mint utólag megtudtam 93'as gyártású volt, pedig úgy érzésre volt vagy 25éves... Minden lötyög, zörög, elszakadva, vagy nem is működik...Mondjuk, hegesztve volt a hátsó futómű, és volt hogy 5tonna össztömeggel ment, külföldön is... De ugye nem látszott rajta...
Ja, és ha esetleg pont úgy nézelődtök, megmondanátok, hogy 90km/h-nál mennyit forog a motor, a legnagyobb sebességbe? Mert van egy olyan érzésem, hogy a játékokat nagyon elszúrják. Van ez az Euro Truck Simulator... 9sebességes Volvo, 9esben 90nál 3ezres fordulaton, és ott a vége, annál többet nem forog a motor... a 14sebességes Volvo az 90nél olyan 2500at forog, amit még mindig soknak tartok...
Smoke & Torque
-
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #27070592 #304 üzenetére
Én is azóta nézegetek Youtubeon Volvo-s, Renault-os, Merci-s videókat, és én is hasonlóképp láttam, tehát a fordulatszámmérő bőven a zöld zónába van a videókon is(nem mindenhol látszik hogy mit mutat az óra) a játékba meg bőven a zöld zóna után. Kár érte, nagyon kár... Sajna lehetőségem nincs még, hogy igazi kamiont vezessek, ezért ezzel kell beérnem... Csak illúzióromboló, hogy vagy megyek autópályán is 60-al, vagy halhatom a zörgő, visító motort... Meg, pl a játékba a váltó úgy van, hogy vagy automata vagy manuális, de a manuális se úgy ám... egyesével lehet váltogatni ugye, de mondjuk 14esbe vagyok, lelassítok 50-re, 3at vissza akarok váltani, akkor visszapakol 6ot simán, ahova neki tetszik és üvölt a gép
Sorry az eléggé off, és eléggé hossz Hszért
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Miért nem születtem régebben Mire odajutok, hogy vezethessek egy nagyvasat, addigra kiveszik az egészből az amit szeretek.
Megvettem ma a "CAMION Truck&Bus" magazint... És egyik szemem sír, a másik nevet.
13%os fogyasztáscsökkenés, és teljesíteni fogja az Euro 6-ot is. Ez szép és jó, de már nem tetszik az egész móka... Nem kocka formájú a gép, és a pót se már, pont ez a amit szerettem, nincs rajta batár nagy tükör, és abból is sok...Nem... Van helyette két kis szárny, benne kamerák... Minden kiveszik ebből a kategóriából, amit szerettem benne.
Ki hogy van vele?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Camelferr: Hát, remélem még maradnak egy ideig... Jó dolog a környezetbarátság, de személyautóból nekem örökre a W123 200-240-300D lesz az isten, traktorhangú, régi, és ereje sincs, de 1milliókilométert elfutkározik.
Ez a VW meg nagyon csúnya,370lovas motorral, sztem itt ebben az országban, hááát... Ahhoz kell már perverzitásZsid: Na, ehhez nem tudok mit szólni, sajna úgy mélyebben még nem volt közöm ezekhez, csak olvastam, hogy hű de jó, mert keveset fogyaszt.
Én nemsokára 17 Én lehet, sőt tuti őrült vagyok, mert mindig olyan autókat szerettem, amit mások utáltak Kezdve a 30éves dízel merciktől. Én sajnálom hogy lemaradtam, egy úgy vezetnék egy terepes IFA-t. Persze, nem mindennapokra, melózni, de a hangulata miatt, jó lenne. Barkas pl., az nagyon szeretem Régi A60as platós AVIA, meg egy rakás régi vas. Meg fater mesélte, hogy vittek ki Törökországba csőrős merci gépeket, 280loerős, és mondta, hogy úgy volt hogy a kipufogóba volt valami salakgyűrű, és nem engedte hogy nagyon menjen, és ahogy kezdett bejáratódni,egyre jobban kiégett onnan a salak, és már nem volt annyi fojtás...Akkor mentek már 130-atJaj, elkalandoztam
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez egy vicc!
Megjelent egy peccs a játékhoz, hogy lehessen menni Angliába! Betöltöttem, Angliába kezdtem...Naná, hogy bal oldalon van a kormány... Mondom az finom, azon se lepődtem volna meg, ha Angliában is jobbos közlekedés lenne, de hál istennek az jól van megcsinálva. Vicces volt, mikor gyümölcsöket felszedtem, úgy kellemesen lendületesen(index nélkül,mert elvolt állítva a gombja ) kikanyarodtam és szembetaláltam magam egy Actrossal Mondtam is, jaj rossz oldalSmoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Esetleg nem akarjátok elmesélni, hogyan zajlik az áruleadás? Van elképzelésem, gondolom a portán szólni hogy jöttél, nyissanak sorompót, meg ilyesmik
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Nowhereman #326 üzenetére
"...A szerelvény végére 70cm hosszú légterelők kerültek..." Azt nem írják sehol hogy pluszban van rajta, vagy a hasznos raktérből van elvéve.
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz #27070592 #333 üzenetére
Fúúú, köszi a részletes leírást, végre kezdek képben lenni, hogy ennek a szakmának is vannak árnyoldalai !
Ja, a másik, olyan gusztustalan dolgot láttam, hogy az hihetetlen, mentünk Szilvásváradra, de ráértünk ezért a régi 30-as tehát a mai 3s úton mentünk végig, ez eddig nem is gond, nem kell fizetni a pályáért, na de! Egyik szakaszon kinn van a tábla hogy erre az útra is matrica kell, de CSAK teherautóknak... Tehát Nyugodtan mehetsz az M3ason is, úgyis fizetned kell, még véletlen se úszhatod meg...
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Nowhereman #352 üzenetére
De a szippantós a legjobb gép, ha tele a tartály szarral, akkor isten áldja azt, aki a seggedbe bújva közlekedik... Lehet gyáva vagyok, de én nem mernék Nem kell pár köbméter szar a nyakamba
Zsid:Szal, temeg montad, hogy azért nemjó a tartályos, mert megálsz és lötyög benne a cucc... De ha teljesen felvan töltve? Akkor nincs benne levegő(leglaábbis nagyon minimális) és akkor nem lötyög nem? Vagy úgy nem lehet?
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
válasz Nowhereman #357 üzenetére
Ha megnézed, pont ezt a tágulásos dolgot írtam fentebb
Amúgy, egyszer úgy kiváncsi lennék az ilyen nagy vasak határaira De komolyan, pl ma is jöttem Volvo 7700as Volánbusszal, körforgalomba 30al jöttünk, de már visítottak az emberek Egyszer annyira kipróbálnám, hogy "mi a vége" hogy mivan akkor ha én 50-60al megyek be, kijön? Meg úgy általánosságba, kiváncsi lennék egy nyergesre is, hogy vajon mik a határai, hol és melyek azok a sebességek, amikkel még ki-be-stb. tud kanyarodni Lehet perverz vagyok?
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Nem kamion, nem fuvarozás, de Tuareg vs. Boeing
"A V10 TDI – minden idők egyik legerősebb, széria személygépkocsiba épített dízelmotorja
Fergeteges, mint egy sportautó, nagyon alacsony kibocsátási értékekkel és dízel-részecskeszűrővel. 10 hengerrel, 230 kW-os (313 LE) teljesítménnyel és a lenyűgöző 750 newtonméteres forgatónyomatékkal 7,4 másodperc alatt gyorsul 100 km/h sebességre. Végsebessége 231 km/h. (Üzemanyagfogyasztás: 12,6 l/100 km; CO2-kibocsátás: 333 g/km)"
750nm? Az "elég sok"Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Persze hogy a C a hajtott rajta, nem ikarus ez már sajnos. Hullik is szét mint a fene, multkor az első ajtó fölötti méretes darab hulott le, szl szépen kilógtak a vezetékek, meg szép kis "dobozok" meg a munkahenger ami nyitja az ajtót Nemhiszem hogy 60 lenne a vége... Bár többel nem szoktak menni, mert mindenhol 60-as tábla van
Smoke & Torque
-
Szplöttyy
senior tag
Ez a 417 egy az egybe 435, csak más az eleje Az is C tengelyt hajtott, bár a BKV-nál vannak olyanok, amik B-t hajtanak, de abból kevesebb van. Viszont, azt nemtudom hogy oldották meg, hogy csuklós, C-t hajt, motor hátul, és kéziváltós... Jó hosszú váltórudazat, vagy nemtudom mi van benne, de eléggé szar is, küzdeni kell vele, az biztos
Smoke & Torque
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Futás, futópályák
- Milyen házat vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Telekom mobilszolgáltatások
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Házimozi haladó szinten
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- További aktív témák...