Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz Szplöttyy #112 üzenetére
Beszállsz,elindítod, feltermeled a gépet levegővel,kézifék, odatolatsz a póthoz, beállítod a nyeregmagasságot,betolatsz a pót alá félig,felkötöd a 2 villamos kábelt, az ABSt, a töltő és vezérlő levegőcsövet, majd vársz, hogy a pótot is feltermelje levegővel.Ezután alátolatsz teljesen, felakad a pót. Ezután gyakorlatilag már minden ugyanúgy működik mint személyautónál: kuplung gáz ..
#105: Az R124es Scaniáknál még az első biztosíték volt a határoló. Volt munkatársam ment vele 130at az M3on ( R124 400).
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest