Új hozzászólás Aktív témák

  • daninet

    veterán

    válasz ekrisztian #96848 üzenetére

    Nekem egyenlő tapasztalataim vannak Mo.-al és Dubajjal mobilszolgáltatók terén
    Bementem a helyi telefon bótba, új vizumot kaptam le kellett adni a másolatot. 45 percet vártam majd egy nagyon segítőkész indiai emberke mellé leültem.
    Itt is ugyanaz most a tendencia mint otthon a telenorban, hogy próbálnak nagyon emberközpontuak lenni, ezért nem szemben ülsz vele hanem mellé, meg nem sorszám alapján hivnak hanem név alapján

    Csak ugye a legtöbb esetben fogalmuk sincs mit lehet hogy elintézni. Forgatja a fejét, keresi a másik embert aki egyszer már csinált ilyet, de az is foglalt, most nem tudja megkérdezni.
    5 perc alatt odáig jutottunk, hogy én nyomkodtam a képernyőn a menüpontokat és további 2 esetben helyette rányomtam a gombra, mert ilyen bonyolult kérdések voltak, hogy Akar-e további dokumentumot hozzáadni? Válasz igen/nem.
    A faszi ettől a kérdéstől megijedt, és az X-re nyomott. Kb 3x egymás után. :W

    Szóval nem csak otthon fenékig tejfel az élet :D

    De az állami hivatalokkal jó tapasztalatom van pl. jogsit 5 perc alatt kaptam amiben benne volt a sorbaállás, fizetés és a kártya elkészítése (!!)

    Miért vegyem meg, ha 3x annyiért, 3x annyi idő alatt megépíthetem? ´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>

Új hozzászólás Aktív témák