Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Busterftw

    veterán

    válasz paljani #42 üzenetére

    Dehogynem, ez a full csomag.
    Az Antilag+ is resze annak, hogy az jatek hogy "erzodik" mozgas kozben, foleg multiplayer eseteben. Ez mar csak azert is lesz fontos, mert dinamikusan itt ki es be lesz kapcsolva a az FMF.
    Es ez csak az uj kartyakon megy.

    [ Szerkesztve ]

  • Duck663

    őstag

    válasz paljani #42 üzenetére

    Igen két különböző dolog. De nem úgy ahogy te írod!

    A FSR az a felskálázó eljárás. Ez a 2-es verzióhoz képest kiegészült azzal, hogy lett egy natív változata, amikot gyakorlatilag egy TAA-ról beszélünk. Ez kapta a Natív AA nevet.

    Az FMF az a képkockagenerálás. Ez lehet a driverben is, de lehet a játékban is. Az látható, hogy van különbség a kettő között (minőségileg is és működésben is) de alapvetően ugyanaz a kettő.

    Az FSR esetében is volt driveres megoldás azt úgy hívják, hogy RSR.

    Az Antilag teljesen más. Az inputlag csökkentésében van szerepe, nem a felskálázásban vagy a képgenerálásban.
    Ez a három dolog adja a "fullos FSR"-t. Ugyan működik az FSR és FMF együtt is, de akkor magas az inputlag, működik a FSR és az antilag is együtt, de akkor nincs képgenerálás, és működik az antilag és az FMF is, úgy, hogy nincs felskálázás, viszont ez a 3 dolog együttesen adja a "fullos FSR"-at.

    Ami igazán nagyszerű, hogy mindenki saját maga eldöntheti, hogy mire van szüksége. Nekem pl az jött be, hogy Natív AA + FMF + Antilag. Felskálázás nélkül. Vagy vsync vagy FRTC mellett. Gyakorlatilag tökéletes smooth gameplayt kapsz!

    Megjegyzés. Az antilagnak közvetlenül nincs hatása a képminőségre, de a folyamatosságra és az inputlagra igen. DE a folyamatosságot illetve annak változását, megjelenését, érezhetjük úgy, hogy javult a minőség, pedig csak a folyamatosság javult.

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

Új hozzászólás Aktív témák