Új hozzászólás Aktív témák
-
paljani
aktív tag
Az FMF és az FSR3 két különböző dolog. Az előbbi driver szintű implementáció az utóbbi meg nem (az adott játékban kell implementálni). Az Antli-Lag (+) egyiknek SEM része, szintén külön implemetálandó (per játék profil) és NEM az FSR3 része.
A fentiek tükrében tehát az Anti-Lag (+) semmiféle “fullos FSR3” része sem lehet, ahogy a Busterftw kolléga süketeli és főleg nem a minőséghez van köze.
Forrás:AMD
-
paljani
aktív tag
Pontosan úgy van, ahogy én írtam mert én azt írtam, amit az AMD írt…
Viszont te most “fullos FSR”-t írsz, a másik kolléga “fullos FSR3-at” ír, holott mindkettőtök az Anti Lag vagy Anti Lag (+)-ra hivatkozik, hogy az kell a frame smoothing (pacing)-hez. Valóban így van, de hol mondtam eddig én az ellenkezőjét? Sehol. Annyit mondtam, hogy az Anti Lag (+) NEM az FSR3 része. Tessék csak visszaolvasni…
(Amúgy gyakorlatilag ugyanazt felsoroltad, amit én is leírtam eddig. Nem értelek… esetleg write-only üzemmódban vagy és nem olvasol?)
Új hozzászólás Aktív témák
ph A szimplán Preview csomagként aposztrofált fejlesztés Fluid Motion Frames technikát teszi kipróbálhatóvá.
- Diablo IV
- Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
- Gaming notebook topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen TV-t vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik
- További aktív témák...