-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #124245 üzenetére
Megjött a "pót" csomag bike-discountról. íme
... egy nyomorodványos tölcsért kértem, mert azt írták tartalmazza, linkeltem is nekik, azt írták h küldik, erre jött még egy pont ugyan olyan, nyilván tölcsér nélkül.(#124684) jjeahh
Ne viccelj már, ez a váltó drágább mint az m8000-es XT, nehogy ilyenre költsd a pénzt, főleg nem 9 sebességre.Inkább próbáld az egészet m6000-es deore-ra cserélni, az tuti megéri, sokkal jobban feszít és kevesebb lánc csörgésed lesz, én nem hiszem hogy a te mostani váltód gagyi lenne, ha nincs vele gond, nem hezitál váltás előtt nagyon alacsony v magas fokozatban akkor jó az úgy ahogy van.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #124737 üzenetére
Kösz! Komplett hajtást megint nem cserélek, szal marad így ahogy van és aztán ha elkopik, akkor szétnézek 2x vagy 1x fronton...sőt, annyit dicsérték az sram-okat, hogy lehet majd az lesz. A mostani váltóm rugója elég jó ahhoz, hogy ne csörögjön a lánc, ha jól be van állítva, akkor egy fél hajtókar fordulattal vált kb., gondolom az okés... ezek szerint most akkor szinte fölösleges váltanom 9 sebességes XT-re. Mondjuk annyira nem is éltem bele magam, csak megint rámjött a fejleszthetnék . De asszem inkább beruházok egy szett gyors gumiba, pótbelsőbe, új láncba, kicserélem az összes bovdent mindenestől és kéne a hosszú nyári túrákra valamilyen 1000ml kulacs is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
SSJmeszes
senior tag
válasz trialboj #124746 üzenetére
Az nem kérdés, hogy sokkal látványosabb, és élvezhetőbb kintről nézve. Nem véletlen terjed ilyen ütemben.
Olyan mintha valaki mindig lenne veled, aki tudja intézni ezt a kamerázás részt.(#124747) jjeahh
" de kétlem, hogy valaki képes egész nap a bringát cipelni, hogy aztán félóra alatt lecsapasson"
üdv..
Pedig de, van ilyen.[ Szerkesztve ]
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
eddie1978
aktív tag
válasz trialboj #124746 üzenetére
A másodikat láttam. Abban a drón pilóta tudja a dolgát. Nagyon profi és emiatt nagyon látványos is egyben.
Az első videóban is gyönyörű helyeken megy. Ez a trend. Mindig nagyobbat kell durrantani mint az előzőek. Meg kell nézni egy '90-es évek elejéről egy DH videót. Mi volt akkor és mi ma. Ma egy merev xc géppel meg lehet azt oldani simán ami akkor extrém volt.
Mindenkinek más a bringázás. Élvezze úgy, ahogy. Ez a jó az egészben.
Videózásra is van már ipari robot ami emberi kéz által nem megoldható nagyon látványos mozgásokra képes. Egy darabig újdonság, aztán megszokjuk.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #124746 üzenetére
Olyan fel van tolva az ingerküszöb,hogy egyre többet kell kockáztatni a nézettségért.Helyenként még gyalogosoknak is sodrony van az átjáráshoz,ez a fickó meg ott kerekezik.Ugyanakkor persze egy ilyen videóban elég sok pénz van,így ügyesen megkonstruálják,hogy a rengeteg bénázás,kerékpár tologatás,próbálgatás egy egyenletes gurulásnak tűnjön.Én jártam eleget a hegyeket és hidd el nekem ő ott a párkányon végigment gyalog,majd tolva kerékpárját,míg végül úgy érezte itt-ott felülhet,hogy folyamatos kerékpározásnak tűnjön.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #124782 üzenetére
Ja, erre gondoltam én is, hogy videón lassúnak fog tűnni a tempó, de lehet engem nem zavarna, már alapból turistás a stílusom is. A bemutatásra alkalmas helyszínek felénk kb kimeríthetetlenek, szal nekem ez sem gond... viszont még így is agyalok én is, hogy van-e értelme ezzel is foglalkoznom, mert a videóvágás túl sok időt vesz el ahhoz képest, hogy semmi hasznom nincs belőle
6030D: De van sáár!
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #124850 üzenetére
Még régebben is linkelte valaki, ezért már kb. harmadszor néztem meg. Frankó videó, de ezek is valahogy teleportálnak a hegy tetejére és onnantól csupa lejtőzés, ugratás és móka van . + Már klasszik XC-vel is muszáj endúrózni?? . Akkor már valami klasszik Kony Stinky-kkel kellett volna csapassák vagy mittomén, az legalább erre való
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #124853 üzenetére
A modern shimano canti fékek (ezt a pillangó féket nem tudom ki találta ki, szerintem maradjunk a normális nevénél) elég jók. Megfelelő beállítás után fékerőben alig van különbség, modulációban meg talán még jobbak is mint a V-fék. A probléma, hogy beállítani írtó nagy szívás, szóval a nagy részük baromira nem jól van belőve. Viszont, ha tudod, hogy kell beállítani, normális pofát raksz fel és rendes bowdent akkor bőven jó a fékereje. Ami előnye még, hogy a hátsót tök más karakterre is be lehet lőni. Pl. nálam az első harapós erős, a hátsó viszont nagyon finom.
Ha megnézed koolstop salmon fékpofái vannak, na az a legjobb amit lehet venni. Viszont nyilván nem tárcsafék szóval azon a csapatós lefelén gyanúsan elmelegedett.[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
válasz trialboj #124850 üzenetére
A videot néztem,és tutti hogy azon a terepen nem most voltak elöször.Ha valaki ismeretlen terepen van,azért óvatos,de itt a srácok már tudták hol a sima fa amin átmegy,a buckók,stb.Ha valahol énis 4-5x vagyok,akkor már bátrabban hajtok mert tudom mire számihatok,mi van ott.
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #124850 üzenetére
Ez egy .... bicikli
A váz ennek a régebbi változata: [link]
Én a Vértes déli felén túrázgatok vele. Amikor ezt a vázat vettem, 50%-ban az hajtott, hogy régóta érdekelt a single speed téma, a másik 50% az volt, hogy az akkori vázamat épp javítani kellett, mikor ez feltűnt az apróban. Az előző tulaj maratonokra járt vele, nem rossz eredményekkel
A szarvak kísérleti pozícióban vannak, egyébként a hely jó, azzal van a gond, hogy a fékkarok eléggé belelógnak a kezem útjába - bár így lehet őket onnan is húzni, és azért még használható marad a szarv is. Talán ha nem vágtam volna le 66 centire a kormányt, épp maradt volna annyi hely, hogy ezt is megoldja. De már látom, hogy lesz ezzel még próbálkozás, mert van benne potenciál. A két szarv így 40 centire van egymástól, ami nem is áll távol egy oúti kormányszélességétől.. És lájt terepen/földúton már van létjogosultsága. Ja, és én sosem markolok úgy rá a szarvra, hogy a vízszintesnél jelentősen feljebb kellene állnia. talán kiállva tekerésnél, de akkor meg jellemzően előre dőlök, legalábbis ha nem laza a talaj. Úgy már nem is tudnám használni, ha felfelé meredeznének.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #124850 üzenetére
-What's the scariest part of riding a bike of this vintage?
-Cantilever brakes....ivana...magyarul himba fék,nem?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #124853 üzenetére
Én 94-ben vettem az első komolyabb montim, egy GT karakoram-ot, full LX szettel, marzocchi olajpatronos villával, akkor az LX még mtb szett volt nem pedig trekking, és azon a bringán is LX kantifékek voltak. Nem emlékszem rá, hogy gondom lett volna a fékerővel.
Ez is olyan dolog, hogy vfékben is van fos, meg olyan amivel kb fejre állsz.De amúgy olyan 95-96 tájékán a cannondale gépekre már kezdtek kezdetleges tárcsafékeket szerelni. Meg ugye ekkor már javában volt magura hidraulikus felnifék is.
Ár tekintetében ezek a bringák csillagászati áron mentek. Az én gépem 122 ezer ft volt 94-ben, ami akkor igen durva összeg volt, mert kb 20 ezer ft volt egy átlagos havi bér. Arányait tekintve ma olcsóbbak a bringák, hiába is sokallják az árakat egyesek.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #124850 üzenetére
Jó ez a videó. Azért amikor felrakja a fehér sziklára (pont, ahogy belinkelted indításnak), és kihúzza a lábát az SPD-ből (!) kicsit megfeszítettem én is a vádlim.
eddie1978: szívesen segítenék, de én nem látok különbséget. Valószínűleg azért, amit StLui is ír, hozzászoktam már én is az élénk színekhez, pedig az áruházi demo videók kifejezetten nem tetszenek. Nekem kicsit fakó mindegyik, viszont a terep az király. Ez mekkora gumival van, milyen nyomáson? Nem az a sima apró köves gravel út...
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125468 üzenetére
Már beletörődtem egy Race Face Chesterbe,de Jézuska meghallotta mit szeretnék,így elhozta. Enyém egyelőre még bírja a zsírfürdőben,de nem tudni már meddig,így megvan az utódja.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #125501 üzenetére
Nyugis tempóban haladni aszfalton, trekkingre szerintem is elég lehet a belépő szint akár hosszú távokra is, egy montin terepen 100x nagyobb igénybevételnek van kitéve a bringa. Gondolom nem véletlen, hogy a régi libakergetőm pl. van minimum 20-25 éves és egészen addig makulátlanul működött, amíg ki nem vittem terepre. Úgy 2-3 terepezés elég volt neki, sajnos kis túlzással darabokra hullott . Na akkor határoztam el, hogy muszáj vennem egy montit...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #125501 üzenetére
2002 óta működik az ugyanilyen váltó az edzőbringámon, teszi a dolgát, vált. Volt terepen is pár évet, már amit egy full merev hi-ten vázas géppel lehet terepezni (gravel...). Olcsó rajta minden. Be kell állítani, néha bowdent, láncot cserélni. Nyáron a haverom ezzel ment boltba (papucsban, spd pedálon... én aludtam még, nem is tudtam róla), meglepődött milyen jól gurul az ő trekkingjéhez képest. Most vennem kell rá láncot, mert a februárban felrakott 2-3000 Ft-os KMC megnyúlt. Lehet, hogy sort is cserélek, mert csak 3000 Ft.
A legtöbb embernek bőven elég lenne a fenti rendszer, de mindenki a legjobbat akarja, ha van rá pénze. Csak annál egy picit több a még jobb, és elbizonytalanodik, hogy akkor az eredeti terv mégsem jó?
Ugyanígy vagyok az Suntour XCT villákkal is. Öcsémnek is ilyen van a kb 10 éves bringájában, működik. Haveromnak is megy 2 éve, pedig jár vele a Börzsönyben is és 100 km. Nyilván nem vadulva, de azért mozognia kell. Mégse hullott szét egyik sem, ahogy a nagy könyvben meg van írva.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #125516 üzenetére
Nem csinálok, de sok mindent lehetne. Egyedül a kettlebell, amit pluszban csinálok erősítés céljából. Illetve heti egyszer futok.
Fittness bringa nincs, régi acél 26" van, amivel aszfalton megyek. A görgőben meg öcsém bringája van. A görgős edzés arra jó, hogy úgy tudsz edzeni, ahogy te akarsz. Nincs emelkedő, lejtő, lámpa, gyalogos, autó, semmi. Be lehet lőni, hogy milyen pulzuson akarsz edzeni, és ha odafigyelsz, azt be tudod tartani. Kint nem, vagy nehezen. 3 hétköznap görgőzöm, januártól 1 órákat.
Hétvégén hosszút kell menni, mivel a verseny is hosszú. Ez kb görgőn 2-2,5 óra, aszfalton 3-4 (nettó, megállni csak forgalom miatt vagy kulacstöltésre, de akkor áll az óra). Ha megy, akkor mehet a kinti mennyiség görgőn is. Na ez az, amihez k*rva nagy monotonitás tűrés kell, illetve elszántság. Nekem jobban fekszik a kinti edzés, ezért inkább kimegyek, ha nem szakad az eső. Mínuszokban is. Haverom meg inkább a pincében megy 2-3 órát. (se zene, se youtube, csak a pulzusmérőt nézed, figyelsz, hogy körbe forgass, hogy veszed a levegőt... egy pincében, 3 órán keresztül )
Egyébként az idei szezonból kiindulva nekem valószínűleg előny volt vele szemben, hogy kint mentem, ő meg görizett, ezt meg is beszéltük. Viszont kint érhet bármi, megfázhatsz stb., ami miatt ki tud esni pár nap vagy hét. Ezért járnak a profik meleg helyre edző táborozni.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125551 üzenetére
Hát nem is tudom,ezzel 100+ km aszfalton nem lehet olyan mókás.A Race King azért más,sűrűbb és kisebb bütykei szerintem kevésbé zavarók aszfalton.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dunkel
őstag
válasz trialboj #125551 üzenetére
Kezdő és életunt görgőzők ugorjatok be Dan LLoyd mellé és garantáltan nem fogtok unatkozni.
-
SSJmeszes
senior tag
válasz trialboj #125750 üzenetére
Szép tempós pálya. Átjönne egy ilyen a bringaszezonra!
Tőlem az a baj, hogy az ilyen helyek min. 6-700km re annak. De kénytelen leszek egyszer egyszer ilyen távokat is bevállalni. Ezért is mondogatom mindig, hogy csapatba állva sokkal jobb lenne, minden téren.YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #125776 üzenetére
A vázcsőre szerelhető akku szerintem praktikusabb megoldás, nem véletlen, hogy a Canyon is ezt választotta, pedig már elég sok gépet vázcsőbe integrált akkuval gyártanak. A vázcsőbe integrálás majd akkor lesz szerintem jó buli, ha fejlődnek az akkuk. És mondjuk viszonylag kompakt méretben legalább egy 1000Wh lesz a vázban. A Speci Turbo levo 700Wh-ja már egész jópofa, csak rohadt drága a bringa, mert csak a karbon verziót szerelik a 700-as akkuval. A Focus Jam 2 és Sam 2 mondjuk érdekes elgondolás, a vázban van 375Wh kis akku integrálva, és az alsó csőre szerelhetsz optimálisan még egy 375Wh-t, így együtt már 750Wh van, ami elég jó. [link]
Az az USB töltés szerintem nagy ötlet a Canyon bicón.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125758 üzenetére
...gyors kioldód van, az meg minek?...Ez volt rajta gyárilag,így aztán maradt.Csak azt szoktam cserélni amit nem érzek jónak,vagy már elkopott és bár nem tudom egy fix bilinccsel is recsegne néha,de gyakran kiveszem,megtörlöm,kenem és visszateszem a nyeregcsövemet recsegések elkerülése végett.Ez egyszerűbb gyors bilinccsel...amúgy meg a csavar kék színű rajta.
(#125737) 6030D......legyél Froome! Vagy az a fogyatékos kategória?...Szerinted?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Jester01
veterán
válasz trialboj #125758 üzenetére
Nekem podium ice van. Tényleg nem látni mennyi lé van benne, de ettől függetlenül nekem bevált. Ha neked olyan kulacsod van amiben 4 óra után még iható a víz akkor örülj neki. Ebben 4 óra után még az eredetileg jeges víz is felmelegszik. Sima kulacsban ez már 1 óra alatt megtörténik.
Jester
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #125805 üzenetére
Kabbe , azt észrevettem, de csak a fotózás után. Rajta volt a neoprén láncvilla védő mosáskor, és amikor levettem, az alatt volt egy kis por. Azt letöröltem, de onnan nem.
A Focusnak volt két versenygeós váza, a Raven (karbon), meg ez. Ez alatt van a Whistler (asszonyé), ami a hobby/túrázós szint. Idén már nincs Black Forest, mert a gyár úgy döntött nincs igény a versenygeós aluvázra: karbon merev, hobbi merev, fullyk, ebikeok... ezek mennek a németeknél.
Nem tudom, hogy milyen vastag, de amit itt hallottam, hogy be lehet nyomni a falát valamelyiknek, meg hajlik, hát ez nem. A kerék az gyári, saját márkás felni meg Deore agyak, tehát nem súlybajnokok. Egy teló és hajtás vagy kerék cserével 10,x kg lehet. Ja igen, ez a legszerényebb változat, volt ebből Rebás 1x11, az jó súlyban lehetett. [link]A bowdenházak meg a fékcső a fejcsőnél mennek be és az alsócső alján jönnek ki. A negyedik luk elvileg a dropperé, vázon belül be lehet fordítani a nyeregvázcsőbe.
ZolkoW: pedál 355 g volt rajta, igen az plusz
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #125805 üzenetére
Ritka az ilyen könnyű alu gép, de tényleg létezik pár, pl. ez is 12kg alatt van.
6030D: Durva mennyire jó allapotúnak tűnik, nem értem hogyan bringáztál vele
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #125842 üzenetére
Most akkor a görgőn használva recseg vagy amúgy is?
Először nyilván ki kéne szűrni a görgőt, ha ez megvan, akkor a bicajon ezer féle dolog recseghet.
Nyeregcső, nyereg pálca, kormány, kormányszár rögzítés, pedál menet, pedál csapágy, középrész menet, középcsapágy, hajtómű rögzítés, gyorszár. Össztelós bringánál még a forgáspontok is. Ezeket mind végig kell nézni. A hajtásnál kell kezdeni. Párszor olyat is láttam, hogy a kulacstartó csavarja recsegett a vázban.
Repedések is okozhatnak furcsa zajokat, de kb ez az egyik legritkább eset.[ Szerkesztve ]
-
Toobee
veterán
válasz trialboj #125912 üzenetére
Hátsó sárvédő nélkül sajna mire a műútról leértem, már picsáig át voltam ázva. Ezen kívül tényleg nem volt rossz, csak a tologatás nem hiányzott. Csak az ujjaim fáztak, mert nincs rendes téli kesztyűm, csak ez az Aldis, ami nagyon szar.
Nyomás 1,7/1,7, bár nem nekem szólt a kérdés.
(#125915) Hasaggymeg: tiszta, ja...tiszta retek A prológ nem tett jót a gépnek. A balos térdem meg sajnos megerőltettem, mindig nagyobb fokozaton mentem, mint szoktam, hogy ne pörögjön ki a gép
[ Szerkesztve ]
https://barbieripnk.hu/
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #125912 üzenetére
Ok, talán félig el kell ismerjem hogy ez az első vagyok az erdőben, mégsem akkora móka, mint amekkora dicsőség
Mikor már lefele is tekerni kell mert nem gurul a bringa a hóban, akkor tényleg nem olyan jó móka visszamászni. De legalább jól elszórakozhatsz azzal, hogy megpróbálsz a saját nyomvonaladban haladni visszafelé.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125969 üzenetére
Kihajtod magad és rájössz nem mindig a kilométerek száma,vagy a szintkülönbség mértéke a minden,vannak más tényezők is...lényeg a mozgás a friss levegőn.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz trialboj #125985 üzenetére
Szerintem maszk nem sokat segít, a friss oxigéndús és CO2-ben alacsony levegő hideg lesz, hacsak nem fűtöd fel valamivel.
A megoldás az, hogy lassabban mész, hogy ne kelljen lihegni.
Vagy a ruhád alól beszívod a levegőt egy csövön keresztül és a használt levegőt kifújod a szabadba, ezzel biztosítva az állandó, meleg és friss levegőt. (ez is a felfűtés témájához kapcsolódik természetesen.)[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125985 üzenetére
Szórakozás ide,vagy oda,bár egy-egy kerékpározás rövid időtartama miatt combom nem tud bedurranni,de télen hamar elfogy a levegőm a kínlódás miatt.A hó ellenállása miatt folyamatosan kell járjon a hajtókar,ki-kicsúszik az első kerék,ami után vissza kell újra nyerni a lendületet,stb.-stb.,szóval a másfél óra alatt bár a szokásosnak csak a felét tekerem le nettó távolságban,tulajdonképp ugyanúgy elfáradok.Lábujjaim,kezem és talán füleim szoktak fázni,amúgy meg csurom vizesen érkezek haza...és nem a hótól.
(#125988) deny330...szerintem nem feltétlenül csak a fák,vagy egyéb akadályok közötti tulajdonképpeni fizikai helyre gondolt mikor a rövid láncvillahossz előnyeit méltatta,hanem egyáltalán a fordulás sebessége,a kerékpár mozgékonysága,fürgesége,a hátulja ide-odapakolásának egyszerűsége az ami más lehet egy rövidebb tengelytávú kerékpárnál.Én ugyanakkor persze nem hiszem,hogy gyakran érzem az enyém 438 mm-es láncvillájának előnyeit,az én tempómban elmenne az iskolabusz hosszúságú Nicolai is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ákkk
addikt
válasz trialboj #125999 üzenetére
Nekem ilyen. De sajnos télen minden párásodik mivel amit kifújsz levegőt az kb 40c° fokkal melegebb mint a kinti levegő és ha nincs menetszél pld mászáskor nem tud leszáradni egyébbként az enyém kb +6c° fok alatt kezdi ezt csinálni 10 km/h alatt.
Dombon lefele meg hidegebb időben sincs vele gond eshet esső hó is.Csak nem olcsó de néha jó áron ki lehet fogni.
Amúgy látni vele egészen más mint az olcsóbbaknál..A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #125999 üzenetére
A lencse felett a lyukak arra kellenek, hogy cirkuláljon benne a levegő. Told lejjebb az orrodon a szemcsit fél centit, és egyből kiszárítja a menetszél. Ha sokat mászol, le is lehet venni, akkor nem megy semmi a szemedbe, csak ilyenkor nem olyan egyszerű zsebre tenni. Aki tudja, beszúrhatja a sisakba.
Ákkk: igazából nem a meleg levegő miatt párásodik, hanem azért mert a kifújt levegőnek magas a páratartalma, és az csapódik le a hideg felületen. A hajszárító is meleget fúj, mégis leszárítja a párát.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #125999 üzenetére
Szerintem az úszószemüveg sem lenne jobb.Én azt tapasztaltam,hogy ha túlmelegszem,akkor már akár a szemem körül kiválasztódik annyi izzadság,hogy bepárásítsa a szemüveget,hiába záródna légmentesen a szememre.Ha meg nagyon átfúj a szél,akkor,főleg hidegben,könnyezel és azért nem látsz.Nincs jó megoldás a menetszél nélküli hideg ellen,...talán valami fűtött szemüveg. Amúgy én sem tudok jobbat mint 6030D,letolom az orromra és (vakon,mert gyógyszemüvegem is van) várom leszáradjon.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
IMIIKE1998
őstag
válasz trialboj #126028 üzenetére
Azért 30-40 között szoktam én is "darálni" vele(persze nem átlag), de enyhe terepen és szar városi utakon kívül nem kell komolyabb terepre számítani. Amúgy azért vagyok annyira fillérbaszó vele, mert most mindent összeszámolva van 50k-ban megállt a bicó és teljesen megfelelő az igényeimnek. Plusz ugye az előző vázat simán eladhatnám 10k-ért, mivel karcmentes gyakorlatilag, de inkább megtartom, mivel 8 éves bicóra nem igen kap az ember ilyesmit.
ivana: Na meg nem hinném, hogy a 60 kilóm meghatná.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Robotporszívók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mercedes topic
- Gaming notebook topik
- Bestbuy játékok
- Destiny 2 (Xbox One, PS4, PC)
- Politika
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs