-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #11460 üzenetére
Szép kerék. Miért igen és miért nem érdemes használni a küllőket:
A felni dupla falú, elég erősnek tűnő darab, tehát ha ilyet kapott, akkor oda kellett erő rendesen, magyarán szólva meg lettek gyepálva biztosan a küllők.
A felni kicsit úgy néz ki mintha csavarodott volna, nem tudom milyen irányú ütést kapott, mezőnybukásba előfordul hogy a fekvő bicikli kerekin átmegy valaki, ilyenkor csavarok általában a felni, ilyenkor a küllőket nem éri akkora terhelés.
Ha alu anyával lenne fűzve, akkor azokat biztos kidobnám mert leszakadhat a feje főleg ha nem ért benne végig a küllő, a réz anya rengeteget bír ha nem volt rövid a küllő (!) de viszont nem drága ezért nem sok értelmét látom a megtartásának.
A küllőket végig kéne vizslatni, a fejüket hogy nem-e látszik rajtuk túl terhelés jele, amikor kifűzted a kereket, akkor is lehetett érezni hogy valamelyik küllő agyon volt-e tépve, szinte elnyalódott a küllő anya mikor próbáltad lazítani.. na ezeknek a sorsa már meg van pecsételve.
Szóval ezeket mérlegelve kell felhasználni a bukást szenvedett alkatrészeket, lehet tök jól fogja bírni, és ennyi küllős kerék esetén egy küllő szakadás még nem jelenti azt hogy egyből életveszélyessé válna a kerék. Láttam én már elszakadni alig futott DT küllőt is.. ami el tud romlani az el is romlik, a bukást átélt alkatrésznél a bekövetkezés időtartama nyilván hamarabb várható. Szerelő fejjel nem ajánlhatom az ilyen alkatrészek újra felhasználását. (Ugye ennyi erővel az agyat is kidobhatnád.. túlterhelt küllő perem ha leszakad egy pár küllőnél, abból már lehet kemény bukás.. de ha nincs anyaghiba akkor ezek a túlépítettség miatt ki kell hogy bírják..) De én magamnak visszafűzném egy másodrendű biciklibe.Bicikli hogy sérült-e, nagy de üzemszerű terheléseket adni az alkatrészeknek, ha nem recseg, nem mozdul, akkor valószínűleg nincs baja, torzulásokat madzaggal tudsz mérni, felfeszíted ide oda a vázra, és nézed hogy párhuzamosak-e a távolságok a csövektől. (Ezzel egyébként be tudja az ember magát csapni a nagy okoskodás közben, mert ki lehet mérni még ezzel az egyszerű madzagos eljárással is gyári hibákat amik nem a sérüléstől lettek hanem már előtte is megvoltak...)
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz jackbacsi87 #11522 üzenetére
Én HG 73 at találtam 2800 ért, de kiderült róla hogy hamisítvány!!! Pedig egyből rendeltem volna 25 öt legalább..
Elképesztő hogy láncot hamisítanak..
HG 50 az elég régi már, szóval elképzelhető lenne hogy ennyi, de én a hamis hg 73 után már semmit nem hiszek.
Egyet amúgy kéne rendelni belőle, kiakasztani az üzletbe mutatóba, hogy milyen is a hamisítvány, mert itthon is van aki nagyker ár alatt árul shimano láncot, lehet hogy az sem az..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz jackbacsi87 #11540 üzenetére
Nekem bevallotta aki árulta. Egyébként biztos hogy ha kézbe veszed, akkor meg lehet mondani hogy mi más rajta. Én is kíváncsi lennék, hogy mennyire más..
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #11579 üzenetére
Ez egy eredeti HG-73
Ha megnézed a feliratot, a kínai láncokon mintha el lenne csúszva valamint a betű típus is másnak tűnik:
Amit te mutattál.
Legolcsóbb ~2700 ért
3000 ért egy következő..Másik kérdésre pedig (#11583) Runner_fxr válasza helytálló.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Sokat számít. 172.5 nekem pont jó országútin, szépen tudok vele pörgetni, hosszasan, nem esik szét sok km múlva se a technikám, és van nyomatékom is. 170 essel úgy érzem hogy üresbe forog a lábam, tolom neki de nem megy, mintha húznám a féket, pörgetni meg úgy pörgök mint a veszedelem, egyáltalán nem okoz problémát a pörgetés és a körkörös hajtás de mégse megy a bicikli annyira. 175 össel sokkal nagyobb nyomatékot érzek mint a 172.5 el, erősebben tudok megindulni, terepen is hirtelen kis emelkedőkre kis tempóval is rá tudok indulni stb, de nem tudok annyira pörgetni, a körkörös hajtásom is érezhetően gyengébb, és sokkal fárasztóbb is jó technikával haladnom. Ezért használom országútin 172.5 öst, MTB-n on pedig 175 öst. Én kb 181 magas vagyok, és 44 es a lábam.
(#11649) Zola007
Ezt én is néztem ma a Lidl be, nagyon jónak néz ki, ugrótérd szindrómára nézegettem annó, 8 ezer alatt nem volt, ez meg elvileg arra is jó, és 3 ezer, minőséginek is néz ki. Amúgy hogy ez érjen is valamit, ahhoz elég szorosnak kell lennie, persze nem úgy hogy elszorítson meg fájjon stb, szerintem ki kell hogy cseréljék, főleg ha időbe visszaviszed (3 napon belül).[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zola007 #11680 üzenetére
Bicikli miatt történt minden! Fel se üljön rá soha többet, mert meg fog HALNI!
Nekem azt mondták az ortopéd rendelésen 18 éves koromba, hogy ne biciklizzek, mert a gerincem annyira rossz, hogy nem tudok majd vele semmit se csinálni.. Na utána versenyeztem 4 évig.. majd még eltelt 2-3 év hobbistaként és még mindig itt vagyok, és nem fáj annyit a hátam mint azoknak, akiknek teljesen normális a gerince.
Mondjuk ez a TV shopos "szar" sokat segített, mert felüléseket nem csinálhattam: AbSwing
Egyik szezonra felkészítő edzés tervbe betettem ezt a gépet, minden nap nyomtam vele kétszer, végén már 2x150 ment a legnehezebb fokozatba, de ott már vicsorítasz és folyik rólad a víz, nem vigyorogsz mint a tv reklámban.. Előtte 40km után már olyan volt a hátam, mintha lefagyasztották volna, nagyon fájt, és a kormány magasságától nem függött, miután a géppel megerősítettem a hát és has izmaimat, 10 centivel lejjebb levő kormánnyal 200km as tour de pelson sem fájt a hátam.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Voltunk ma biciklizni, mielőtt összekoszoltam volna, csináltam egy két őszi képet, itt egy jobb:
Nagyba
Jó látni hogy a becsúszószár tetejétől nincs 1 centire a bemozgást jelző O gyűrű.. hatott az air chamber mod.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Köszi a dicséreteket, a többieknek is.
Igen itthon baromi drága az a kulacs tartó, de ha keresgélsz a neten, rájössz hogy külföldről töredék áron be lehet szerezni, és elég jó darab, ráadásul megy a teleszkóp színéhez.
Ami nem látszik a képen, a sok titán csavar ami belement.. na azok voltak inkább a megkérdőjelezhető dolgok, az értelem terén. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zola007 #11795 üzenetére
500 as meg 750 est megtartja faszán, jó ez a kulacs tartó, nagyobb kulacsom nekem nincs meg nem is volt.
Az országútin van kínai karbon, abba rezonál mint az álat, nem sokat tart, meg kopik róla erősen a lakk is.. úgyhogy az alsó feltámasztáshoz ragasztottam kemény szivacsot, belül meg ahol hozzáér a kulacs, végig befedtem ragasztó szalaggal, szépen körbevágtam pengével.. sufni tuning.. így már használható, de ez a bontrager ez fasza.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zola007 #11802 üzenetére
Régen cateye kulacstartót használtam ami nekem a legjobban bejött: [link]
Sokan szidták hogy törik, én ki is könnyítettem őket maró szárral pár óra munkával , és még mindig lehet őket használni. Buktam is velük többször, sokszor keményen bele lett csapva a kulacs, és tökéletes. Ezek baromira tartottak nekem minden kulacsot, és vakon ki be lehet bele rakni. Hátránya: ronda, nehéz.
Egyébként a bontragerről youtube on is van fent egy bemutató, ott úgy széthúzza az ember, hogy az enyémmel azt nem mertem volna megcsinálni, szóval elvileg bírnia kell ha az ember nem kesztyűs kézzel bánik vele. Mondjuk van egy rész, ahol annyira kicsi az anyag keresztmetszete, hogy az nekem gyanús, hogy ott könnyen törhet. Az a rész, ahol a kis gumi betét van, ahol a kulacs hasára támaszkodik fel.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
Egy kis etalon szemléltető sematikus rajz, Menetes VS Kazettás agy témában.
Nem én rajzoltam, neten találtam, csak átírtam magyarra. Laikus számára szerintem kellően egyértelműsíti a különbségeket. Érdemes betenni a téma összefoglalóba. Üzletben állandóan magyarázni kell, rakunk egyet majd a falra is.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz #90933760 #11924 üzenetére
Miért nem veszel rá egy hayes MX4 et használtan aztán kész? Megint fölösleges barkácsolásokba akarsz kezdeni... az a fékhíd az elvileg egy acél lemez (lehet ez "komolyabb" és alu ból van, nem látom innen), hogy akarsz hozzá rögzíteni valamit, aminek van 1 centi menet benyúlása? Acél féktüskét lehetne ráhegeszteni amit felkészítesz arra hogy sík felülethez hozzá rögzítsd, vagy azért átfúrni hogy a lyuk is tartson, és abba belehegeszteni, fel kéne csiszolni, stb. aztán ha nem lesz szimmetrikus a két oldal, meg párhuzamos a vonaluk, akkor lehet nem fogod tudni beállítani a féket.
Abszolút kínai gagyinál sokkal jobb ez a bicikli, de ettől függetlenül én nem használnám komolyabb dologra, mint a városba, faluba, a-ból b-be eljutásra, és csak a minimum pénzt és időt ölném bele, ami kell ahhoz hogy részt lehessen vele venni a közlekedésben.[ Szerkesztve ]
-
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz madmike #12120 üzenetére
A motorosba nem fogsz tudni tekerni, az nem lesz jó szerintem, meg nem fog rásimulni a bringás gatya ha rá akarsz venni valamit.
Decathlonos jó lehet, csak nem tudom milyen az anyaga, nekem van decathlonosba hosszú, termós bélésű, az jó, ha ez is olyan akkor jó lehet, de télen ugye akkor még egy termós hosszú gatya rá, és akkor fasza.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz jackbacsi87 #12184 üzenetére
Licitálós!
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz jackbacsi87 #12422 üzenetére
Duplát általában semmilyen lánc nem ér meg. Két kicsit gyengébb lánccal mindig többre megy az ember mint egy darab kicsit jobbal.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12440 üzenetére
Grafitos kenőanyagot próbáltál már?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12442 üzenetére
Nem biztos hogy kapható még, nekem ez van:
44670006 WELDTITE LÁNCSPRAY GRAFITOS GPO
De létezik rengeteg félébe. Van csepegtetősbe is, de én azokat nem ismerem személyesen.
Nekem ez tűnt a legkevésbé csirizesnek, viszont a legtovább tartónak. Egy hátránya van, hogy szürke lesz tőle a lánc, tehát nem nagyon lehet megkülönböztetni az "olajsártól". Érdemes kipróbálni.(#12443) Baltoafarkas
Erre elsőből vagy valami rövidített, elvágott hátsóból lehet tákolni, lehet meg kell hozzá fúrni a hátsó részt is. Ezekre nyeregcsőre rögzíthetőt szokás rakni, de az csak a hátadat fogja védeni, vagy azt se.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz superecneB #12449 üzenetére
Pontosan le is írtad hogy mi a hátránya a motor lánckenő sprayeknek biciklis felhasználásba, tehát fogalmam nincs hogy a grafitos motor kenő is olyan ragacs, vagy sem.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #12490 üzenetére
A szelep mellett kezd el befűzni mindig, úgy hogy ne a szelep felé forgatsd el a fűzést mikor elkezdenél keresztezni, hanem ellentétes irányba, és akkor biztos úgy kell kijönnie a végén, hogy a szelepnél szétáll kicsit vagy párhuzamosan jön el mellette a két küllő. Mert lesz a kerékben olyan rész, ahol meg szétáll, de azt nem lehet előre kiszámolni hogy hova fog esni, vagyis hát biztos ki lehet, de én még nem gondolkodtam rajta.
Neked sikerült a legjobban keresztbe álló küllőket tenni a szelephez ahogy látom.
Mechanikai oka nincs, csak a pumpálás megkönnyítését szolgálja. Gyári fűzéseknél, "készre" szerelt bicikliknél is látom ezt a hibát sokszor..
Van egyébként aki azt mondja, hogy őt nem érdekli hogy a szelepnél hogy van, de a felni illesztésnél csinálja úgy, hogy ott úgy legyenek keresztbe a küllők, ahogy most nálad szelepnél, hogy összehúzza a felnit. Én mondjuk ezt az elméletet kétkedve fogadtam, mert ha megnézed, hajtáskor az egyik ilyen küllő ellentétes a húzó küllőkkel, tehát nem hiszem hogy az ott sok mindent összehúzna olyankor. Minden esetre hajtás és tárcsa fékezés mentes keréknél lehet jogosultsága.
Egyébként te hogy fűzted, ha már tökéletességről van szó, a hajtásnál húzó küllő oldal az amelyiknek a feje kifele áll?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hoffman_ #12497 üzenetére
Szívesen.
Kérdés sorozatoddal az a problémám, hogy az utolsó kérdésre nem tudom a pontos választ, ami értelmet adna az egésznek. Beszéltem már szerelő ismerősökkel, de ők se tudtak rá értelmes választ adni.
Úgy kell, hogy amelyik küllőt húzza az agy hajtáskor, szóval amik hátra fele néznek, azoknak a fejeinek kell befele nézniük. Tehát amit az agy belső feléből kifele fűzöl be, aminek bent van a feje.
Én a tárcsafékes kerekeimet úgy fűztem be, hogy hátul ugye így a hajtásnak megfelelően, elől pedig ahogy mondod, felni féknél értelmét veszti a szabály, ott én meg pont fordítva fűztem be a tárcsaféknek megfelelően. Tehát a hátsó keréknek pont ellentétes van elforgatva a fűzés.
De ez is olyan szabály, hogy szerintem 10 szerelőből ha 1 betartja, már jót mondtam, mert fordítva is működnek a kerekek, vagy nem is hallottak róla.Igen, ha már be volt fűzve meg használva is volt ráadásul az agy, akkor sok lehetőséged nincs a fűzésnél. Ilyen miatt szerintem már én is jártam így, ahogy te, hogy nem jött ki a szelepre.
Egyébként gyári komplett bicikliknél olyanokat lehet látni.. csepelnél is rendszeres volt hogy a szelepre véletlenül se figyeltek.. de komoly külföldi márkák olcsóbb biciklijeinél előfordul hogy akár 2 mérettel is rossz küllővel van befűzve..
Egy műkedvelő úriember hozott egyszer egy kereket, az volt a csúcs. Szerintem azt valami ügyes hobbista csinálta.. Első kerékről volt szó, Campa Record pálya agyra hasonlító agy volt benne, magas küllő peremmel, könnyített elvékonyodó küllőkkel. És olyan felnivel, ami nem szimmetrikus felni volt, tehát hátra való! Szakadtak benne küllők is, és aki javította, nem tette vissza az anyákra az alátéteket, mert ez még olyan felni volt, aminek nem volt vastagabb az anyaga a küllő furatoknál, és adtak hozzá egy alátét készletet, ami elossza az erőt, hogy ne húzza ki a luk körül az anyagot a nipli.
Azt mondta akárhogy rakta be a villába, hát nincs középen a kerék.. aha .. megnéztem 3 centivel nem volt csak középen. Iszonyat nagy hekkentés áldozata lett a kerék.. sikerült behúzni nagyjából középre, az aláteket pótoltam, dehát ilyeneket nem lehet már külön kapni, ezért került rá sima 4 es alátét. Csakhogy volt olyan küllő furat is, amit már kihúzott az anya.. oda hosszú anya került egy 4 es majd egy 5 ös alátéttel.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zola007 #12499 üzenetére
Valahogy nem értem amit mondasz. Úgy van befűzve ez a kerék ahogy én mondtam, ha a hátsó meg ehhez képest van fordítva, akkor meg az is ugyan úgy ahogy én fűzök.
Te rossz küllőt jelöltél be, a másikat kellene, ha megfogod az agyat a tárcsával, akkor az óra mutató járásával ellentétes irányba "előre" akar elforogni a felni az agyhoz képest, tehát pont az ellentétes küllőket húzza, mint amit te bejelöltél a képen.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Szakbarbár #12533 üzenetére
És ha bicikli szervizben dolgoznál, és jönne az ügyfél a bicikliért, és te mondanád hogy 2 ezer ft, akkor jönne a kérdés: "MIVÓTEZEN KÉTEZER?"
Mi ezt úgy szoktuk hogy semmi fa alap, anyát is rajta hagyom, satura felrak a bicikli, pofa közé az ék túl oldala beilleszt, másik ember meg üti mint az állat, ha ferdül akkor még időbe egyenesbe vissza kalapál, menthetetlen esetben fűrésszel levág, aztán onnan üt tovább valami nem hegyes végű pontozóval. Először kell szépen függőlegesen rohadt nagyot ráütni. Melegíteni is ér.
Persze a művelet előtt csavarlazító az mindenképp ajánlott, már akkor mikor betolják a biciklit.
Utáljuk mi is. Vissza ékelés is egy vicc mikor ki be próbálgatod az éket hogy kell-e rajta még reszelni hogy szépen álljanak a karok. Mi írtjuk egyébként őket, nem tartunk hozzá alkatrészt, csak éket. Ha a tengely vagy a kar sérült, akkor sajnáljuk, van négyszöges monoblokk meg hajtókar olcsón.
Egyébként a csepel katalógusban létezik ékes monoblokk, csak nem lehet kapni.. pedig annak azért lenne itthon létjogosultsága, már mondta főnököm a nagykerben hogy rendeljenek, megvesz akár egyszerre 100 at is, de nem.. nincs.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #12536 üzenetére
Az mi fék már rajta ott elől. Mekkora tárcsa lehet az..
-
---Lasali---
Közösségépítő
Mindjárt apró darabokra vágok baltával egy Look 595 ös vázat! Másfél órája próbálom belefűzni a váltóbowdeneket a vázba, és nem tudom..
Egyszer sikerült egy óra alatt az egyiket behúzni, hogy wincseszter mágnessel húztam az alsó cső aljának belül a bowdent, és egyszer sikerült elkapni mágnessel hogy beletaláljon abba a 4mm lukba.. aztán a másik oldalit meg még ez mellé kéne ugyan azon a lukon... aztán próbáltam kívülről hozzá fogni a mágnessel a másik bowdenhez.. vége az lett hogy véletlen azt is kihúztam amit sikerült befűzni...
Ráadásul a sram red fékváltókar úgy megpödri befűzéskor a bowdent.. hogy eleve nem áll egyenesen hogy lehúzza a súlya egyenesbe..
ISTENEM... francia hulladék megőrülök![ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zola007 #12570 üzenetére
Problem solved.
Megoldottam..
Egy vékony cérnára rákötöttem egy rövid 2 es csavart, azt bekurkásztam, és mágnessel azt véghúztam, aztán hozzá ragasztottam a vázhoz a cérna két végét, jöhetett a másik oldal, ott is behúztam a cérnát.
Aztán a bowden végére rátekertem a cérnát, pillanatragasztóval ráragasztottam, aztán szépen át lehetett kurkászni, persze így se volt egyszerű, mert elakadtak egymásba a bowdenek, meg rátekeredett a cérna a másikra stb... -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Zola007 #12648 üzenetére
Létezik olyan is, de ritka (freeride/enduro biciklikben látni), az már fölösleges súly és még több inkompatibilitást okoz.
Alul el kell viselnie a kerék által jövő erőket amit felerősíti a villa beépítési magasságával egyenlő hosszú erőkar. Felül csak a kormány csavarodását kell elviselnie, arra meg viszonylag elég az 1 1/8 col.De hogy ne csak írjak, beszéljen a film: Rock Shox Stress test A 16. másodperc körül látod hogy a nyaka mennyit "nyeklik". Az 1.5 colosok nem tudnak ekkorát hajolni ezen a ponton.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz jackbacsi87 #12669 üzenetére
Valami hasonló mavic cipőt hozott egyszer egyik haverom mutatóba, de olyan gyenge talpa volt, nyeklett nyaklott nagyon gáz volt az én sidi cipőmhöz képest.. az anyaga se nézett ki tartósnak, szerintem hanyagold.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #12720 üzenetére
Csókakő! Ahol a térkép van meg a padok, na ott boroztam egyszer, koncert után meg ott felül ahol van egy játszótér szerű pihenő hely, ott sátraztunk haverommal.
Hú, jó kis videó lett! Még csak a 12. pernél járok mert technikai gondjaim voltak meg olyan fáradt vagyok mingyá eldőlök.
A fejkamera az milyen típusú szerkezet volt?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz csabi94 #12728 üzenetére
Aham, látszik 28 percnél mikor bekerül a vízálló tokba. De előtte az az esés az egy kerekezésből, az kész. Ilyet haverom csinált egyszer a műhely előtt a murván, kikapta egy kerékre, aztán hasonlóan leállt a bicikli mögé aztán utána futott majd elesett, persze lassabb tempónál. Sírva röhögtem, nem lett semmi baja.
(#12729) Kiss_R
Ha olcsó kell és nem rossz, akkor Berner Nagyteljesítményű kenőanyag spray.
Ha valami extra és nem számít hogy szürke a színe, akkor grafitos lánc kenő. pl Weldtite GPO[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Kiss_R #12731 üzenetére
Nem rossz ám a berner, sokan használjuk, ultegra-dura ace kategóriában is!
Ami bringáknál még elterjedt a Motorex Bike Dry Lube, de szerintem elhanyagolható mértékben jobb a bernernél viszont kétszer annyiba kerül. Szervizben használtam a biciklikre egy időbe Repsol Moto Chain sprayt is, ez motorokhoz való, de igazából sokkal hígabb mint amiket a motorokhoz szoktak adni, szóval ez jó biciklihez is. Ez se rossz, de én még mindig jobban kedvelem a bernert.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz stracker06 #12764 üzenetére
Tesa vagy 3M öntapadós szövetszalaggal. Piacon is árulják. Mi ezzel szoktuk, így esztétikusabb is, de csak fekete van belőle.
De egyébként jobb fajta szigetelő szalaggal sincs baj, végén nem kell annyira húzni mikor befejezed, és akkor nem nyúlik vissza. Meg át lehet törölni mondjuk féktisztítóval ha ragacsos lesz kicsit, az leszedi.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Na rommá törtem az első bontrager karbon kulacs tartómat.. hát ku*vára örültem neki..
Utcai ruhába mentem át siófoki haveromhoz a műhelybe, laptoppal meg mindennel, aztán csak a jobb gatya száramat tűrtem be a zokniba, balt nem, erre nem beleakadt a kulacs tartóba mikor gyorsítani akartam aztán szétrottyantottam az egészet...
Eszembe jutott amúgy hogy ugyan így akadt már bele régen gatya száram aluba is amit szintén majdnem letéptem, meg kompozitba is, amiből kiakadt, aztán azért nem téptem le.. persze ez csak azután jutott eszembe hogy már megvolt a baj.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Microsoft Excel topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- World of Tanks - MMO
- BestBuy topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest