-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz SkyS1gn #70393 üzenetére
De most ez nem erről szól, itt arról van szó hogy még mindig nem halt ki az országnak az a maradi felfogású rétege, akinek a bicikli a nagy meg a kiskerekű csepelben merült ki, és mint sport tárgy nem létezik és azon kívül hogy kényelmetlenül és lassan eldöcörög vele a boltig meg vissza, semmire nem jó, mert amúgy mindenre ott van az autó meg a master card. Valamint neki a meccs nézésen meg a sörözésen kívül komolyabb kapcsolata a sporttal soha nem is volt. Nem véletlenül vagyunk az érrendszeri megbetegedésekben az élen Európában.
Szerintem a kerékpárra nem költünk 20 ezernél többet meg úgy egyáltalán nem költünk rá, meg azt se tudjuk miaz meg hogy van ez az egész, az erre eredeztethető vissza.
Ha ezek az emberek ráülnének egy normális biciklire, akkor talán szeretnének biciklizni, nem utálnák a biciklizést, meg a mozgást ami vele jár. Hanem élményben lenne részük, és csinálnák.
És erre van jópár példám, mikor valaki kapott egy bringát, vagy csak egyszer úgy döntött hogy vesz egy jót, és utána mosolyogva jött vissza, hogy minden héten megy vele legalább 2-3 szor, mert tök jó, pedig eddig soha nem bringázott, mert utálta.(#70391) imyourfriend
Vegyen azt amit akar, csak ne engem nézzen hülyének, mikor szívrohamot akar hallani hogy 3 ezer ft volt a javítás, meg 5 darab utazási iroda tulajdonosaként vissza kérdez, miután mondom hogy a teljes felújítás 57 ezer volt, hogy "nem 55 öt beszéltünk meg?".[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Fred23 #73395 üzenetére
Ez marha érdekes, milyen agyról van szó?
Át kéne nézni az egészet, lánckerék nem-e járta ki a retesz pályákat amikben ül, tehát nem-e kottyan előre hátra, irány váltás közben. Lánc mennyire lóg, kontrafülnél rendben van-e minden, nem-e lazult szét az agy.
Nexus 3 ból már egy rakattal szedtem szét, de ilyet még nem vettem észre. Egyszerű és jó minőségű, tartós a fékszerkezet benne. Mennyit ment egyébként? Még azt tudom elképzelni hogy annyira elkoszosodott hogy szorulnak benne a görgők, esetleg beázott, és ragad benne a zsír, és el van lustulva.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz hegyimorc #73417 üzenetére
Cikk alatt megint valaki okos volt. Kardántengelyes, meg bolygóműves... aha.. kardános hajtás olyan veszteséges hogy az olyan bringákat csak tekered de nem mennek, a bolygóműves agyváltó meg még ráadásnak végképp kell hogy teljes legyen a kép.
(#73418) -=RelakS=-
Atyaég elsőről sosem hallottam, a másodiknál meg fel kellett lapoznom az értelmező kéziszótárat.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Fred23 #73440 üzenetére
Na akkor lehet meg is van a hiba oka.
De nem árt ezeket szétszedni, itt egy 10 éves nexus 3, egyszer sem volt előtte szétszedve, de nem futott sokat.
KÉPEK
A kontra oldali kónusz be is volt rágódva csúnyán, nem volt jól összekontrázva az agy, és megszorult.
Negyed óráig csak mosogattam az alkatrész mosóban, dőlt ki belőle a szenny.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Fred23 #73445 üzenetére
Szét kell pedig szedni őket rendszeresen! Különben olyan kopásnak indulhat a belseje, hogy már semmit nem lehet vele csinálni. Dobtam már ki így inter 7 -et. Nexus 3 ból is tavaly 2 -t.
Ha már rozsdás a belseje, akkor annak vége van.
Nincs köztük különbség, csak áttételben, ha jobbat akarsz venni akkor Alfine -t vegyél. Annak jóval komolyabb a belseje.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz joysefke #73800 üzenetére
Valamivel biztos gyengébb lesz, de azért biztos meg van tervezve. Kíváncsi lennék, ha kivennénk belőle a dobozt, hogy csak maga a karbon vázanyag legyen az üreg szélénél, és raknánk bele egy mérőhasábot, ami pontosan akkora méretű mint az üregnek az átmérője, és elkezdenénk oldalról megterhelni a vázat, mintha egy 110 kilós ember kiállva sprintelne, akkor a mérőhasáb megszorulna-e, vagy lötyögne benne, és hol mennyire.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #73863 üzenetére
Ez oké amit mondasz.
De pont volt egy ügyfelünk, aki előadta a "forintb*szót" mikor elvitte az új ultegrás (jó nem volt minden ultegra rajta de nem volt rossz felszereltség) biciklit 270 ért egy full-full karbon cannondale villával meg fulcrum kerekekkel, és még ötször megkérdezett hogy jól járt-e meg megért-e ennyit, majd egy másik boltban megvette a 36 ezer ft os rudy project bukósisakot kérdés nélkül, mert neki a biztonság az fontos.. de egyébként 200km -t nem tekert egész nyáron. Én meg mondjuk vagyok olyan hülye hogy 4300 at eljártam melóba tavaly sisak nélkül, úgyhogy ne is hallgassatok rám.
De egyébként senkinek se legyen igaza, de szerintem túlzás ilyenekben hinni, hogy egy 35 ezres rudy project fogja megvédeni az életedet, 8 ezerért nem néz ki olyan sz@rnak az a decathlonos sem.Én egyszer ott vettem egy BELL sisakot 8 ezerért, le volt árazva fél árra, mondjuk ez legalább 8 éve volt.
Azóta egy 24 ezres ABUS sisakot használok, amit 5 ért vettem, mert lejárt a szavatossága pár éve. Úgyhogy igazából megint csak az életemmel játszom..[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz IMIIKE1998 #73801 üzenetére
Szia!
Az az igazság hogy az olcsóbb levegős villák a rock shoxnál nem dual air rendszerűek, és negatív rugójuk sincs, így ezek nem mozognak valami jól. Tehát ha olcsó de jó villa kell, akkor inkább egy rugós TK32 -t választanék, csak ugye ez nem könnyű, az acél becsúszók, és cromo nyak miatt, na meg a rugó is rádob egy 100 grammot legalább.
Levegősből is meg lehet venni a TK goldot, pl, ami már alu becsúszós, alu nyakas, de ez sem mozog olyan szépen. Levegősből már recon, reba szinten érdemes gondolkodni. És a null kilóméteres szerviz létfontosságára előre felhívnám a figyelmet, azonnal szét kell szedni, és megadni neki a megfelelő kenést.
Egyébként van egy bontott TK32 szerű villánk azt hiszem, de lehet van gold is. A nyak hossz lehet problémás, ha érdekel megnézem majd a jövő héten.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #73869 üzenetére
Hú, megint ilyen alap bringád lesz? Vehetnél már valami normálisat.
Viccet félre téve.. a csillapító rész biztos jól össze van rakva, ez az amibe a nitrogént is kell tölteni, különben nem működne a tag csillapítása. Viszont hogy a szimeringnél, és a légkamránál van-e normális olaj mennyiség, az baromi jó kérdés, én is csak egy pár tagot szedtem eddig szét, mert mivelhogy nincs nitrogéntöltő állomásom, teljes szervizt nem tudok rajtuk csinálni. De azt meg lehet csinálni, hogy lehajtod a külső burkolatot, széthúzod, és rátöltesz egy kis sűrűbb teló olajat, vagy fox fluidot, ha nincs benne. (előtte persze le kell engedni teljesen, különben kézigránát lesz belőle és szétugrik a kezedben az egész ) Le is lehet húzni, akkor látod benne a szivacs gyűrűt, meg a többi gyűrűt, ezeket mind be kell olajozni vastagot, a levegő kamrába is kell némi olaj, de csak annyi hogy épphogy legyen az aljában egy mogyorónyi, különben iszonyatosan progresszívvá válik a tag, vagy ha olyan sokat raksz bele, akkor mozogni sem fog.
Ha fejtetőn van beépítve a tag, az a jó ha nagyobb igénybevétel után kicsit nedves a becsúszója, persze ha nagyon új, akkor még tökéletes lehet a tömítettség, de később kéne neki ereszteni, ha nem ereszt, akkor már gyanús hogy kiszáradt. Ha meg nyekereg, furcsa nyiszegő hangot hallat, az már gyanús hogy a központosító gyűrűk hangja, ezek olyanok mint a kocsiban a dugó gyűrű, csak műanyagból vannak.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #73869 üzenetére
Szóval igazából én megvárnám az első 100 üzemórát, utána szedném szét. Ez kimaradt.
Amit viszont feltétlen nézzél meg, hogy a beépítő kitben elfordul-e a tag épeszű erő hatására. Tehát egyenként le kell csavarozni a tagot, egyszer az egyik forgáspontot máskor a másikat, és megmozgatni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz IMIIKE1998 #74341 üzenetére
Ez borzalmasan rövid neked.. Meg alacsonyan is ülsz.
Milyen magas vagy?
Hogy lenne ez jó bárkinek aki 165 nél magasabb? Olyan kicsi hogy a felső cső vonala a hátsó felni alá mutat. 15" os váz ez?[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz samspade #74649 üzenetére
66 centi széles kormány egy trekkingbe szerintem túlzás, hacsak nem borzasztóan széles a vállad. Vagy kicserélteted a kormányt, vagy tudom ajánlani a csővágót!
Igen, hosszúnak tűnik a cső, ha behajlítod teljesen a felső csővel párhuzamosan a kormányt mindkét irányban, akkor az a szabály hogy nem szabad ezt a mozgást gátolnia a csőnek, de lazának sem kell maradnia.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz r.levente75 #75053 üzenetére
A WCS -t van értelme megvenni, jók a kormány geometriák, dizájnok, megbízhatóak még mindig.
A kisebb kategóriát régen sem volt sok értelme megvenni, ma meg főleg nem, mert kevésbé neves gyártók is tudnak pl könnyű kormányszárat csinálni, ami ugyan olyan jó, ha nem jobb.
Egyébként a kínaiak nagyon hamisítják egy ideje, nem árt vigyázni. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz geotigris9 #75068 üzenetére
Nem sok értelme van, be tud alá menni a kosz, rendszeresen kell mosni, különben pont hogy az lesz a probléma hogy a bent tartott kosz, meg víz cseszi szét a villát.
Ráadásul ha nagyobb villára rakod, akkor ahogy mozog, mint a vízpapír szétcsiszolja a villát.
Inkább a kis műanyag lapból készült sárvédőt szereld fel a villa fékhídja alá, az tök jó, meggátolja hogy a sár bemenjen a becsúszó meg a fékhíd közé.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Meg az a méret.. de van itt minden, sikerült venni KTM mezt, meg gatyát, hát azok nélkül egy métert nem érdemes menni.
Még a mekis vueltás láthatósági mellényért is pénzt kér de itt főleg a "kér" -en van a hangsúly, ugyanis a "kap" nem biztos hogy összejön.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz concret_hp #75851 üzenetére
kb, bár a régebbi az nekem eléggé tetszett, az inkább 105.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz maximilian4 #76236 üzenetére
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #76703 üzenetére
Pedig rengetegen mennek javított vázzal, van aki nem is tud róla, hogy azzal megy...
Versenyzőknek is sok vázat javítanak, karbonostól tudom pl hogy karbon villanyak törés javítás az hétköznapi rutin neki, arra mondjuk marha kíváncsi lennék hogy csinálja..
Mi is javíttattunk meg vázat, aminek a támvillája végig volt repedve, és boldogan használják. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Willie #76907 üzenetére
Az ékes hajtás az egy botrányos hitvány egy dolog. Már rég négyszögessel szerelték a háború környékén is a Weiss Manfréd bringákat, csak a csepel visszahozta... Rengeteget javítunk, és elegünk szokott lenni belőle, mikor különféle módszerekkel kell kipréselni, meg kifúrni az éket hogy szétszedd, mert lehetetlen kiütni, úgy belegyógyul 30-40 év alatt. Munkahelyi baleseteink 90% -a csepel miatt történik.
Ha a középcsapágy is rossz már, akkor kell bele rakni egy egyszerű négyszöges hajtóművet, egy olcsó sunrace monoblokkal, aztán kész.
Egyébként ezeket az egytányéros acél hajtóműveket ki lehet "centrírozni" ha nagyon muszáj, egy kalapács kell hozzá meg némi "szép" érzék. Mútlkor egy NSU hajtómű tányérjában volt fél centi, levittem 2 mm alá pár ütéssel...
Egyébként lehet excenteres is, azzal már nem tudsz mit kezdeni.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #80243 üzenetére
Cube kivétel?
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #80254 üzenetére
Néha benézek, csak úgy láttam megoldották a dolgokat, aztán nem szóltam hozzá. Plusz totális káosz volt a meló, nem igazán volt kedvem hobbiból is vele foglalkozni.
Egyébként ha valakinek van valamilyen technikai kérdése, szerelni valója, esztergálni valója akármilye amiben segítset szeretne kérni, nyugodtan tegye fel privátban, (Attól eltekintve, hogy mostanában nem jelenek meg itt a topicban sokszor még minden nap felnézek, nem tűntem el.) nem veszem tolakodásnak!
Nem tudom, nálunk páran használnak rajtam kívül is cube-ot, eddig elég jók voltak a tapasztalatok.
Egyik támogatott versenyzőnknek annyi volt vele a gondja, hogy elég magas a homlokcsöve a testalkatához. Hosszúak a kezei. Teljesen le kellett raknunk a stucnit, és még úgy is gondolkodtam rajta mit lehetne elkövetni hogy lejjebb kerüljön a kormány, akartam esztergálni egy teljesen lapos kormánycsapágy záró kupakot, majd kell keresni valami iszonyúan negatív stucnit, 29 es montikhoz mostmár előfordulnak ilyenek nagyobb választékban, csak azt hiszem eleve 120 as stucni lett a jó.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Runner_fxr #80562 üzenetére
És mi volt az oka, hogy nem ment annyira mint a MTB?
Valaminek lennie kellett, mert egy 26 os montinál egy 622 es kerekű fitnes 23 as gumival mindenképp jobban kell menjen. Geometria, rossz beállítás, rossz méret? -
---Lasali---
Közösségépítő
Valahol osztom ezt a véleményt, csak az emberi lény olyan szinten tud állat lenni, hogy kordában kell tartani valahogy, főleg személytelenül, amikor mindenféle lelkiismeretét karóbahúzva azon munkálkodik, hogy az internet pöcegödrét kiássa. Aztán persze erre is létezhetnek, léteznek helyek. Elég régóta forumozok itt (régebb óta mint ez az account), és nekem még jók az emékeim arról, hogy milyen házirenddel indult el ez a dolog. De távol álljon tőlem, hogy elrontsak bármi féle mókát, ne érts félre, igazából már el is kanyarodtunk nagyon messze.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz flash- #81000 üzenetére
Az a baj hogy ez az egész fék lehet hogy kevés.
Rakhatsz hátra egészen 203 ast is, másik adapterrel, de az elég beteg lenne, elég a 180.
Ebben a fékben a gyári betét sima organikus fémes lehet, ami nem valami harapós. Ha kicserélnéd valami utángyártott szinter betétre, vagy a quaxar valami csoda betétjére, biztos jobban fogna. Csak ezek az olcsó tárcsák nem annyira szeretik a szinter betétet, megeszi hamar, túl puha anyagból van. Tehát amiket írtak előttem tárcsákat, legalább azt a szintet kell választani, és én raknék bele valami tuning betétet is.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dottore #81045 üzenetére
Pont ezekre értem, hogy elenyésző különbség tud lenni, amik nem hiszem hogy sokat számítanának.
Itt egy SLX szétdöntve, ami híresen az egyik legjobb fék a tesztek alapján is:
Ez meg egy M542, deore:
Attól tekintsünk el hogy a dugattyú az SLX ben kerámia, mert eddig kerámia munkahenger nélkül is csináltak jó fékeket. Tudom, hogy nehéz lesz, mert ráadásul szép fehér.
De van bontottban egy halom avid, meg mindenféle szemét amit szétszedtem, régi hayes nine tól elkezdve már azt sem tudom hogy mik, és nem látsz bennük hatalmas eltérést, a karmantyú főleg kb mindben ugyan olyan csak a dimenziók egy picikét eltérőek. Egy két fék volt csak ami nagyon különbözött, magura marta, louise nak voltak óriási munkahengerei pl, de ne ilyen szélsőgéses helyzetet nézzünk, hanem pl egy jelenleg futó shimano patella, vagy avid.
De az ásványi olaj meg a DOT közti vita is marhára érdekes. Itt van egy jópofa cikk: DOT Brake Fluid vs. Mineral Oil
Itt pl nagyon érdekes hogy a magura royal blood 120 fokon forrt nekik, tehát kb olyan mint egy 1.1 baros hűtővíz az autóban. Ami elég nevetségesnek tűnik, mégis működnek a magura fékek. Én egyszer az MT fékemmel lilára égettem egy avid hs1 es tárcsát, és alig lett puhább a fékkaron a felkeményedési pont.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz TomMusic #81115 üzenetére
Én egyszer nyáron felmentem a járdára itt a belvárosban Siófokon, mert meg akartam nézni hogy az ismerősöm dolgozik-e az utcafronti pultban, aztán láttam hogy nem, és siettem tovább, a járdán meg két eszetlen kisgyerek rohangált meg csesztették egymást, de mint az elmebetegek, az anyjuk meg ordibált velük, hogy be lehet fejezni, én meg pont mentem feléjük, mire a gyerek a járdára ültetett fa mögül nekem rohant, nem vett észre, én meg feltételes reflexből még rá is húztam a kormányt, meg izomból bele is tapostam a pedálba, úgy hogy még ellentétes lábammal húztam is spd vel, hogy ne essek el ha ütköznénk, akkorát csattant a gyerek a kormányon hogy az botrány, lepattant rólam gyakorlatilag, pedig nem vagyok nehéz, 64 kiló vasággyal, az anyja meg ordított vele, hogy na most lehet befejezni a baromkodást, én meg nem is gondolkodtam mentem tovább örültem hogy nem álltam fejre, sisak se volt rajtam.
Én nem igazán éreztem semmit, nem sérült meg senki, ha megsérült volna akkor nekem is lelkiismeret furdalásom lenne, lehet ígyis annak kéne lennie mert gyerek az gyerek, de már ott ordibált vele az anyja nem tudom mióta, látszott a nőn hogy 2 méteres a feje már a két gyerektől.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Hasaggymeg #81138 üzenetére
Belőlem valahogy felbugyogott az ijedtségtől az bukás mentő reflex, versenyeken anno csak így maradtál életben... nem is gondolkoztam mi lesz abban a pillanatban, csak mint a tank mindenki meghal megyek át mindenen efektus..
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Dottore #81147 üzenetére
Én tesztelgettem több fékbetét, nagyon nem mindegy hogy mit használ az ember.
A gyári magura betét amivel elkezdtem használni ezt a féket, az elvileg egy fél fémes betét. Hidegen olyat fog hogy csak rángatja a bringát, FOX villámon olyat rántott mintha neki koccoltam volna egy falnak, viszont ha folyamatosan fékeztél, akkor meg egy 15% os lejtőn folyamatosan csökkent a fékerő, hiába húzod jobban a féket, nem ér semmit, 15 másodperc alatt félelmetesen elment a fékhatás.
Aztán próbáltam egy teljesen organikus betétet, azt igazából 1 colos slick hez használtam, ha hosszabb túrára mentem, ne húzzam satura. Aztán bent hagytam egy nagy terepezés alkalmával, egy durva eldobálós lejtőn szétégettem a betétet, semmi fékhatásom nem volt a végére, már nem tudtam hova kiülni a nyereg mögé hogy ne essek át az első keréken, feketére elszenesedett a betét, vissza kellett csiszolnom, tárcsa meglilult, és még haverjaimmal azon röhögtünk 5 percig hogy bringázás közben lehetett érezni az égettszagot, fékkaron pedig éreztél 1 centi nyúlósságot, ami folyamatosan elmúlt, nem is légtelenítettem le, pedig ez 3 éve volt legalább.
Aztán vettem egy amerikai utángyártott betétet, ami full szinter, DH -hoz ajánlotta a gyártó. Na ez tökéletes, hidegen nem ránt akkorát, jobban adagolható, és még nem sikerült teljesen elmegítenem, és nem is kopik. Jó kis esztergálós hangja az tud lenni, de engem az abszolút nem zavar. Ha megsütöm keményen, akkor pedig iszonyatos módon sikít, rettenetes hangok jönnek belőle, mindenki szétszalad ha jövök
Tehát nem mindegy hogy valami azért nem fog, mert egy szemét és elolvad, megég, és csak melegszik a végtelenségig, vagy fog, mert jobb a hűtűrő képessége, és keményen marja a tárcsát, és nem is melegíted fel annyira. Fékbetéten marha sok múlik.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz -=RelakS=- #81161 üzenetére
Azta a betyár mindenit! Micsoda precíz, kivitelezést megelőző mérnöki munka lehet ez mögött!
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Packersbay #81444 üzenetére
Krómtisztító paszta, ha kevés, akkor finom vizes csiszolóvászon. Aztán maximum tudsz rá fújni egy kis lakkot zsírtalanítás után, de igazából annak már vége van.
-
---Lasali---
Közösségépítő
Semmi nem megoldás, az a baj. Csak a felső rész csere.
Ha egy kő ejt egy mélyedést egy becsúszón, azt még ki lehet töltögetni, meg finoman megcsiszolni, hogy ne hordja ki az olajat meg ne tegye tönkre a szimeringet, perselyt, de ha elkopik a becsúszó, akkor nem tudsz vele mit csinálni. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz geotigris9 #81664 üzenetére
Nekem itt csak egy tűnt fel, ahol század pontosságra belövi "kb" ra a kesztyű anyagának vastagságát.
Valójában lehet megvan még 1,54 is, nem lehet?"új darab a ruhatáramban
egy
szörf kesztyű!
- neopren ... kb. 1,52mm vastag"[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Nehéz, ez könnyebb:
AX LIGHTNESS VIAL EVO
Emlékszem valami 550 gramm körüli vázszettre is, de nem jut eszembe melyik volt az..
De majd jönnek a grafén vázak.. -
---Lasali---
Közösségépítő
válasz TomMusic #81781 üzenetére
"Három első lánckerék esetében fűzzük a láncot a váltón át, tegyük elöl a legnagyobb, hátul a legkisebb lánckerékre, és annál a hossznál bontsuk a láncot, ahol a váltókanál függőleges helyzetben van."
Én ezt a módszert szoktam használni az országúti 2 tányéros rövid kanalas rendszereknél, ezt írja egyébként a shimano is. MTB -n vagy Trekkingen a 3 tányéros rendszereknél jó az a módszer, hogy kihagyod a váltókat, és rárakod a legnagyobb lánckerekekre a láncot, és egy szemmel többet hagysz mint amennyivel körbeéri.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Tothgera30 #81900 üzenetére
Az a kérdés, hogy folyamatos lassításnál mit bírnak. Nem a pillanatnyi fékhatáson.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Xbox Series X|S
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Nők, nőügyek (18+)
- Battlefield 2042
- Hobby rádiós topik
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen