-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
sebgutkopf
őstag
válasz North15 #139480 üzenetére
Emellett nem értem pontosan a rosebike oldalán leírtakat: "Ha pontosan két méret közül választhat: Válassza ki a kisebb vázat, ha "verseny pozíciót" részesíti előnyben és a nagyobb vázat, ha kényelmesebb "túra helyzetet" szeretne." Ez milyen logikára épít, nem pont egy nagyobb vázon kell messzebre nyúlni?
Nekem világosnak tűnik. Ha méret között vagy, akkor a sportosra a kisebb méretet ajánlja. Miért? A kisebb váz jellemzően máshol is rövidebb, így a fejcsöve is rövidebb, amivel szemben hátul a nyeregcsövet valószínűleg jobban ki fogod húzni a vázból, így elől mélyebbre kell hajolni. Meg ugye egy kisebb váz az súlyra is könnyebb.
Egy nagyobb váz stabilabb egyenesfutást jelent, magasabb fejcsővel, ami miatt általában valóban komfortosabb érzést ad, de kevésbé lesz agilis.Szállítás: nemzetközi szállításra vagy DHL, vagy UPS-t válaszd. A DHL magyar partnere a Magyar Posta MPL, akik nekem Rose-tól csomagot mindig nagyon gyorsan és jó időpontban hozták ki (nem ebédidőben jön mint a legtöbb futár, hanem délelőtt legkésőbb 11-ig). Egész bringa mérető dobozt ők nem tudom hogyan hoznak ki, erről nincs tapasztalatom.
UPS nekik vagy magyar piacon saját jelenlétük, ők nagy bringás dobozokat is tutira kiviszik házhoz a saját autóikkal, más márkát nekem ők hozták.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #139712 üzenetére
Már szemeztem szintén Wexl-el, ezért lenne néhány kérdésem.
A feljutásra a napi jegyet vettétek, vagy az egyik akalmasat?
Milyen gyakran jár a shuttle busz, ami felviszi a bringákat? Kell sorban állni?
Számodra mely nyomvonalak voltak azok, ami élvezetes is volt?
Panoráma köröket is megtekertétek túzának? -
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #140254 üzenetére
Egy egy ilyen eset hirtelen meg tudja növelni a védelem iránti igényt.
A nagyját nekem is felfogták a térd, könyök védő és a sisak (fejemen semmi sérülés), ennek ellenéra parkozásra most berendeltem egy teljes felső páncélt
Az itthoni vegyesebb használatra továbbra is elégnek érzem, amim van, főleg a nyári melegben.Ha már térdvédő. Nekem is olyan van, amiben tekerni is lehet, viszont amikor nagyon meleg van és nagyon izzadok, akkor azért egy idő után elkezd lefelé csúszni és igazgatni kell. Mondjuk annyi könnyebbségem van, hogy mivel zip-es, ezért könnyen és gyorsan le tudom venni és visszavenni, tehát hosszú mászáshoz biztosan nem hagyom fent térdmelegítőnek. Nálad mi a csúszással a tapasztalat?
-
sebgutkopf
őstag
válasz 6030D #140257 üzenetére
Egyébként milyen konkrét bajok vannak a DT1900 spline-okkal? Nekem is az van a bringán és érdekel, hogy mire kell számítanom.
Mint kerék elég stabil és eddig bírja a nyúzást, a racsni az baromi hangos (videókon is hallani), ami a köztes közlekedésekkor a gyalogosok felé jó jelzés, hogy jövök.Mi fogja feladni?
-
sebgutkopf
őstag
válasz StLui #140262 üzenetére
Nem kell szégyellni a beöltözést. Volt, hogy én is védelem és bringa alapján soroltam be embereket és többször kiderült legnagyobb meglepetésemre, hogy én vagyok a gyorsabb és bevállalósabb, pedig kimondottan félősnek tartom magam.
Egyébként meg park-ban Ausztriában a bringások kb 90%-a valamilyen gerincvédőt, vagy még nagyobb projektort is viselt és sose lehetett tudni, hogy épp gyorsabb vagy lassabb.Sima freeride és enduro menetekhez nem érzem szükségét a péndélnak, míg az igazi dh és parkba azért jobb ha van.
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #140263 üzenetére
Ők viszont olyan hibákat írnak a "hub" kapcsán és olyan rövid idő alatt, hogy ott valami gyári hibás szériának kell lennie, mert a leírtak alapján már nálam is rég ki kellett volna jönnie. Február óta nyúzom és emelkedőn pedálnyomatékot kap, a pályákon meg ütést, rázást mindent. Minden tökéletes.
Mondjuk nem tudom az egyéb méret és paraméter mit számít az enyém 27,5 (nem 29, mint amit itt írnak), nálam az M-es verzió fut (itt X-ről van szó) és sram XD hub-al szerelt (a linkelten a kép alapján shimano).Akkor mire is lehet számítani?
[ Szerkesztve ]
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #140525 üzenetére
A személyi sérülés kockázatát nyilván mindenkinek saját magának kell felmérnie.
Az egyéb károk tekintetében viszont lehet mit tenni csak oda kell figyelni, hogy egy sima utasbiztosítás nem elégséges a bikeparkozásra. Arra szépen meg kell kötni az extrém sport biztosítást.Nekem volt extrém sport biztosításom, amikor Semmeringben estem és varrtak. A biztosító szépen térít minden költségemet, sőt a poggyász kár keretén belül az esésben betört órám és az elszakadt mezemet is megtérítette már a biztosító. Ha sérülés van, akkor mindig érdemes először a biztosító assistance szolgáltatását hívni, akik sok esetben már eleve a kórházzal közvetlenül le tudják játszani a költségeket. Na meg egy extrém biztosítás az a helikopteres mentéseket is fedezi sok tíz mio HUF limitekkel.
Szóval aki veszélyesen él, spéci biztosítást érdemes kötni.
-
sebgutkopf
őstag
válasz acsati #140737 üzenetére
A megfelelő nyereg nagyon sokat számít. Mindemellett fontos, hogy a nyereg dőlése megfelelően legyen beállítva. Még mielőtt új nyerget veszel mindenképpen érdemes lenne a nyerget a jelenleginél kicsi előrébb dönteni (1-2 fok) és úgy újra próbálni, mert a túl hátradöntött nyereg pont az ilyen zsibbadást válthatja ki. Persze annyira ne döntsd előre, hogy érzésre előre felé csúszol, de most a nyereg eleje biztosan túlzottan nyom, tehát nem jó rajta a súlyelosztás.
Egy másik saját tapasztalat. Túrásabb tekeréseknél nekem a "betétes" nadrágok esetén mindig elzsibbadtam, majd szépen lecsatoltam a belső bélést és csak simán ültem meg bélés nélkül a bringát és lám nem zsibbadok. Persze év elején egyszer mindig feltöri az ülőgumókat a nyereg, de ahhoz hozzá kell szokni és idővel már nem jelentkezik.
-
sebgutkopf
őstag
válasz bringasisti #140724 üzenetére
Nekem másik bringámon az 530 van. Pont a keret miatt vettem azt, hogy lejtőkön jobban támasszon, ha állok rajtuk, meg néha nagyon technikás részen meg tudjam csinálni, hogy az egyik lábam kicsatolom (biztonság miatt), és úgy is tudjak tekerni. Nyilván egy még nagyobb platformos pedál erre még jobb, de a teljesen keret nélküliekhez képest észrevenni a különbséget.
Nem egy nagy varázslat a pedál, elég igénytelen, lehet nyúzni, amit kell tudja. -
sebgutkopf
őstag
válasz G@ben #140769 üzenetére
Az általad leírt paraméterek esetén nem is csodálom, hogy nagyon szögletes utat rögzít.
Bringához én alábbiakat használom.
Elvárt pontossák 20m
megtett távolság 5m
időintervallum 2 sec
új pont rögzítése: idő és távolság
Ez utóbbit lehet külön is vagylagosra állítani és akkor még részletesebb, ha épp nagyon gyorsan még és 2 sec alatt bőven több mint 5m-t tennél meg.Mindemellett megjelent már a horizontális szűrő is, amit szintén érdemes diszkrét mértékben alkalmazni, ahogy a magasság szűrőt is a váratlan kiugró pontok rögzítésének elkerülése érdekében.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #141069 üzenetére
Minek twisztelsz a pedál szögein?
-
sebgutkopf
őstag
válasz gabro0 #141006 üzenetére
Egyik se nélkülözhetetlen funkció. Ha változatos fényviszonyok között tekersz és gond, ha árnyékban nem látsz tökéletesen, akkor a fotokroma a fontosabb. Ha végig napsütés, vagy nincs különösebben figyelni való, akkor lehet polárra hajtani.
Egy montisnak pl a fotokromatikus biztosan hasznosabb az erdő és tiszta részek váltakozása miatt, országútinál már nem biztos, hogy ez olyan érdekes. -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #141241 üzenetére
Van itthon aki forgalmaz ION cuccokat? Amikor a védő felszereléseket szereztem be kerestem minden felé, de csak külföldi beszerzési forrásokat találtam. Nincs ezeknek weblapja, hogy nem láttam?
Mondjuk annyiból szinte mindegy, hogy németektől is megjön 3-4 nap alatt a cucc és ha vissza kell küldeni (akár csere, vagy elállás) az is ingyenes és korrektül működik.
De azért akkor is, hol bujkálnak itthon ezek a boltok? -
sebgutkopf
őstag
válasz samujózsi #141611 üzenetére
Elnézést a rövidítésért. Noth shore. Onnan nem visz magával semmi szemetet, amit a gyakorlat igazolt is.
Azt számomra sem derül ki, hogy ez partizán akció volt, vagy milyen szinten készítették elő, de semmivel se veszélyesebb, mint kifújni az orrod lefelé eresztés közben, aminek ugye sokkal rosszabb vége lett.
Ettől függetlenül ilyet én se csinálnék, mondjuk nem is tudok -
sebgutkopf
őstag
Most én is kérdeznék egyet. Akik szoktak durván sok védőfelszerelést felvenni parkozáshoz (teljes felsőtestes páncél, gerincvédő stb..). Az apróbb cuccokat, mint kocsikulcs, telefon, tárca hova szoktátok tenni, mi a bevált és biztonságos tárolási forma?
A zsebben tárolást nem tartom biztonságosnak (még ha zárható is), mert ha esés van, akkor a tárgy nem csak összetörhet, hanem a combomon még súlyosabb sérüléseket okozhat.
A nagy mellény protektorokkal hátizsák nem tudom mennyire kibírható, vagy milyen méret az ami jó lehet, esetleg valamilyen apróbb övtáska, egyéb bevált ötlet? -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #141748 üzenetére
Övre nálam max kocsikulcs, telefon és tárca játszik. Parkban inni kocsinál. Hátim nekem egy 14 literes van, ami kényelmes, a köztes térd és könyökvédő is belefér, meg könnyű, ha nincs telepakolva, de néha talán jó lenne egy még kisebb, amikor kevesebb pakkal számolok..
Ez amit linkeltél elég érdekes, nézgettem még a shimano unzen 4l enduro táskáit, ami hasonló kategória. Arra a full face sisak is felcsatolható, vajon erre a henty-re is? -
sebgutkopf
őstag
válasz maximilian4 #141765 üzenetére
Egy ilyen páncélra kell felvenni és hordhatónak lennie kényelmesen annak, amiben azt a pár cuccot elhelyezném.
-
sebgutkopf
őstag
Azoktól kérdeznék, akik akár sport karórában, akár bringás órában garmint használnak.
Van ezekben az órákban vagy 50 féle sport, ami tök felesleges és nem érdekel, ellenben ami az általam használt 4 mellé +1 kéne az persze nincs, vagy nem úgy van.
Gondolok itt a downhill mtb módra (tudtommal a régi fenix 3-ban volt), ami a fenix 5-ben nincsen. Ami miatt érdekes, hogy egy ilyen móddal reggel elindítja az órát és nap végén kikapcsolja rögzít mindent, körökre osztja és magától észreveszi, ha felvonóban vagyok és ilyenkor a felvételt automatikusan szünetelteti (így nem felejti el az ember elindítani, vagy épp leállatani).Funkcióban a sima síelés funkció teljesen azonos ezzel, így első blikkre teljesen megfelel. Azt is meg tudom csinálni, hogy másolom a síelést és átnevezem tetszőlegesen, viszont a sport ikonja marad síelés, ami miatt nem tudom, hogy amikor feltölti majd az adatot akár a garmin connect-re, akár a strava-ra, akkor vajon milyen sportot fog megjeleníteni, mert ugye nem síelni megyek és nincs kedvem manuálisan állítgatni, hogy akkor valójában mit is csináltam. A fizetős nem gyári DH appot fölösleges túlgondoltnak tartom, meg ha nem muszáj nem fizetnék.
Valami tapasztalat? -
sebgutkopf
őstag
Mostanában nincs sok videó. Viszont visszatérve a nyeregbe és a parkok világába, ma felvállalom, hogy képviselem ezt a vonalat: [link]
Sajnos az időjárás mostanában nem túl kegyes, vagy esik hétvégenként, vagy dög meleg van. Hát megittam vagy 4 litert a nap folyamán.
-
sebgutkopf
őstag
válasz maximilian4 #142068 üzenetére
Tudom, hogy vak vagyok, de hol van a sérülés?
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #142064 üzenetére
Tölts fel te is, hogy ne legyen uncsi, más bringa és rider is látható legyen. Jó kis vidik mindig meghozzák a kedvem a következő menetre.
-
sebgutkopf
őstag
válasz maximilian4 #142072 üzenetére
Most akkor mi a cél? Asszonynak otthon kell az indok, hogy új vázat/gépet vehess, vagy megnyugtassunk, hogy nincs itt kérem semmi látnivaló?
Alapból a 2. verziót mondanám, de egy sörért beszélek az asszonnyal is -
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #142075 üzenetére
Hát annak is megvan a maga bája... csak jól kell megvágni.
-
sebgutkopf
őstag
válasz 6030D #142082 üzenetére
Ha már magánzangók: amikor repültünk haza tavasszal Osaka-ból a gépen leszólított a mögöttem ülő kínai fószer, hogy honnan valósi vagyok, mert olyan szépen hangzik ahogy beszélgetünk. Valóban kellenek azok a magánhangzók na!
Egyébként meg nyilván jólesik a nyelvnek egy egy ilyen dicséret, amihez semmi egyéb érdek nem fűződik. -
sebgutkopf
őstag
Ezek a német bringás webshopok újra és újra meg tudnak lepni, ráadásul mindig a pozitív irányba. Ma mondjuk a gyorsaságuk volt a meglepő. Kedd késő délután rendeltem meg a cuccot, erre ma reggel kapom a futártól az e-mailt, hogy fél 10-kor kiszállítana. És tényleg kihozta, átvettem. Bakker németből nem tartott 2 napig a kézbesítés a megrendelés gomb megnyomásától kezdve.
-
sebgutkopf
őstag
válasz IMIIKE1998 #142290 üzenetére
Pont azért 2 ujjas a fékkar, mert nehéz húzni. Ha 1 ujjasat raknál fel ugyanazt a nyomó erőt egy ujjal biztosan nem tudnád produkálni, ezért hagynak helyet arra a karon, hogy még egy ujjal tudd húzni.
El kéne dönteni, hogy mit és mire akarsz használni. Ha valóban olyan terepen mész, ahol indokolt az ujjak állandó fékkészültsége a lejtőn, akkor tárcsafékre kell váltani (pl: egy jó wave servos-s shimano garantáltan 1 ujjas) és kész. Ennek ellenére felmerül egy kérdés, hogy egy olyan bringa, ami V fékkel van szerelve azt a gyártó valószínűleg nem olyan terepre szánta ahol állandó fékkar fedésre lenne szükség. Aszfalton és földúton, de még emelkedőt tekerve terepen erre nincsen szükség. -
sebgutkopf
őstag
válasz flash- #142335 üzenetére
Még egyet ha megengedsz fék témában. Ha a féket folyamatosan (akár kis erővel is) használod, de hosszú ideig, az bármilyen betétet, tárcsát és fékfolyadékot elmelegít. Az autónál is ez van. Hagyni kell visszahűlni. Még a verseny felhasználás során is a kanyar előtt van egy erős fékezés utána gáz (ez alatt ugye nem fékezünk), ekkor visszahűl a rendszer és mehet tovább. A különbség abban van, hogy mennyi idő után melegszik el a fék és milyen gyorsan hűl vissza. De ha 10 percig megállás nélkül húzza valaki akár csorogva is, akkor el fog melegedni még a malomkerék is.
Meg kell tanulni fékezni, nem folyamatosan melengetni kell a féket, hanem amikor kell fékezni és utána békén hagyni.
Ha egy aszfaltos lejtőn mondjuk úgy érzed végig húzi kell, akkor a +1 tipp, hogy húzogasd felváltva az első és hátsó féket, így mindkettő tud néha pihenni.
A shimano gyantás betétektől meg nem kell félni még mtb felhasználással is, ha nem kimondott DH a cél, akkor évekig elmegy egy betét, sok sok ezer km-t és cserébe nem nyikorog és azonnal fog. -
sebgutkopf
őstag
válasz samujózsi #142442 üzenetére
Ezt teljesen jól mondta a versnyző.
Pont ezt írtam, hogy nem folyamatosan kell húzni a féket hanem akkor, amikor tényleg kell és egy pillanattal se tovább. Ha valaki lassan akar csorogni és mindeképpen folyamatosan melegíteni akarj a fékeit (nem határhelyzetben), akkor egy kisebbik rossznak tartom a fék elmelegítése helyett. -
sebgutkopf
őstag
Már megint nagyon termékenyek voltatok a hétvégén. Csak én mentem megint bikeparkba?
De ennek örömére boldogítalak titeket egy újabb 5 percessel Rózsahegyről: [link]
Reggel még sár volt jól megszedte a gumi és elég para volt a tapadás, óráról órára javult a helyzet és szuper időben nagyon jó menetek voltak. Főleg az enduro vonalakat használtuk a modry zamat és blizzard vonalon, bár ez utóbbi sárogsan a gyökerekkel és kövekkel tarkíve eleinte nagyon durva volt.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #143046 üzenetére
Lehet kiábrándítalak a lejtőzésből, de a megfelelő védőfelszerelésekben egy kemény lejtőzés durván megizzaszt és a pulzusod is 170 fölé tolja.
Tiszta ciki, de felfelébe már tekertem le 1600+ m-t megállás nélkül, ezzel szemben kemény, meredek, technikás terepen, tempóra is odarakva, nem bírok biztonságosan 10 percnél hosszabban csapatni, be kell iktatni egy egy pihit.
Elmúlt hónapok nagy tanulsága, hogy nem gondolta volna, hogy ilyen kemény meló tud lenni a freeride és a dh. Cserébe tolja az adrenalint rendesen. -
sebgutkopf
őstag
válasz Hasaggymeg #143059 üzenetére
Ismerős a 30C+-ban hegy mászása erdőben, aszfalton mindenhogy, csináltam eleget. Egy idő után felfelé már nem vettem fel szemüveget, hogy legalább belülről a lencsére ne csöpögjön az izzadság, meg néha még a nyitott sisakot is inkább a táskára kötöttem.
Most a feljutás "könnyű" csak izzadok a cuccokban simán, míg lefelé kiizzadok mindent és nagyon elfáradok, de abban igazad van, hogy a tempótól a menetszél a pillanatnyi közérzeten nagyon sokat segít és csak megállva szembesülök vele, hogy csavarni lehet mindenem.
Egy kis hétvégi élménybeszámoló:
Ezúttal a Wexl Trails lett a befutó helyszín. Valaki itt a fórumon már járt arra és az ő leírása nagyban hozzájárult ahhoz, hogy a mindenképpen kipróbálandó helyszín lett ebből. Nagyon szép és kulturált közegben van. A flow trail valami elképesztő, hogy mennyi döntött kanyart építettek bele. Már a második menetünk végén furcsán néztünk, hogy eddig nem megszokott új fájdalom támadt ránk, a derekunk nagyon fáradt, cserébe a karunk most kevésbé. A megfejtés a sor kanyar volt, mert ilyen intenzitással és darabszámban ilyen máshol egyszerűen nincsen. Persze ha csak végiggurul rajta az ember akkor nem megterhelő, de megpumpálva, döntve nagyon melós. Vasárnap sehova se mentem otthon pihentem egész nap.
Maga a flow trail tényleg szuperül ki van építve és kimondottan hosszú, a transzfer részeket érdemes pihire használni. A single trail természetesebb és keskeny nyomvonal főleg gyökeres részekkel, néha kövekkel, jó hullámvasutakkal és egy egy baromi jó asztalos ugró sorral. Ez utóbbi nyomot végül talán jobban kedveltem, de lehet, hogy csak a fáradtság beszélt belőlem. Veszélyes letörés vagy ugró sehol sincs, nem kellett páncél.
Maga a helyszín a két fő nyomvonal mellett több tanuló és gyerekeknek való rövidebb vonalat is tartalmaz, sőt családi kalandpark is van, aki meg tekerni akar ott a panoráma ösvény, ahova több nyomvonalon fel lehet tekerni még magasabbra, mint ahova a lejtőzősök mennek, így mindenki megtalálja a számítását.
Szintén meglepett, hogy Ausztriában mennyi lány, csaj és már hölgy is nyomja a montizást. Valaki teker, valaki ebike-al, és nem kevés a lejtőző lányok száma sem, sőt láttam 50+-osokat is bőven. Valahogy ott a lányok nem csak a plázába járnak, hanem felülnek a bringára és akkor se kopik le a körömlakkjuk, ha épp nyakig sárosak lesznek (mosó van).Egy rövid 5 perces összefoglaló videó: [link]
Érdemes a lejátszóst 4k-ra állítani, alacsonyabb felbontáson gagyi a youtube minősége. -
sebgutkopf
őstag
válasz Márton #143588 üzenetére
Hero 7 black és chesty-n rögzítve használom. Az jobb sebesség érzetet ad mint ha magasabban lenne elhelyezve.
Amikor a másik bringáról van a felvétel az talán session 4 és 5 (látszik a gyengébb képminőség), az előre szintén chesty, hátra sisak.A legjobb tempó érzet meg nagyjából a villán, vagy az alsó vázcsövön lenne, de az már nagyon veszélyes a kamerára.
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #143946 üzenetére
Majd azt meséld el, hogy milyen gyorsan tudsz belőle ki/be pakolni, illetve sisakot (trail és full face-t) rátenni mennyire könnyű, vagy nehéz?
Alapból én inkább hátizsák párti vagyok, valamiért a derékon lévő súllyal soha sem bírtam megbarátkozni nem csak bringázás során. Max egy kocsikulcs/telefon amit elviselek derékon. -
sebgutkopf
őstag
válasz 6030D #145546 üzenetére
Elég vicces lenne egy terepre használt bringán az összekötő utakon történő közlekedés miatt prizmát tenni. Vaján hányadik letörésnél, ugrásnál, vagy sziklakertnél szakadna ripityára a prizma?
A fullface bukó nem is az esés miatt kéne, hanem a szilánkosra törő prizmák miatt.A küllő prizmát sose értettem, az autókon sincs oldalt prizma elég elől hátul. Ettől függetlenül vannak olyan jó öntapadós fényvisszaverő matricák (fehér, borostyán és vörös). Azokkal biztonságosan és még ízlésesen is meg lehet oldani a váz "dekorálásának" (vagy vázvédelem) keretében a láthatóságot. Azok vázra ragasztása vajon miért nem jó?
-
sebgutkopf
őstag
válasz 6030D #145768 üzenetére
Vannak itt még érdekes adatok.
Egyrészt az 1x12 egyértelmű fölénye mutatja a trendet.
Másrészt a váltásban torony magasan vezet a SRAM, míg fék vonalon még mindig a Shimano az úr, tehát sokan keverik a két márkát. Ez nekem annyiból hasznos infó, hogy nem ördögtől való a sram váltó shimano fék párosítás. -
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #145995 üzenetére
Igen azt a 3 év késést nem lehet csak úgy behozni. Ezek mellett azért még mindig az látszik, hogy a sram-nál még mindig stabilabb a lánc, hiába van narrow - wide és kuplung a shimanokon, valahogy még mindig nem tudja úgy tartani a láncot mint a sram.
Árban az SLX-el azért elég jót húzott a shimano sok hívet szerezhet vele, de kellenének a tapasztalatok meg nem tudom milyen az új rendszer láncstabilitása.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Spórolós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Dark Souls sorozat
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Xbox Series X|S
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs