-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Csokicsibesz
tag
válasz Toobee #201364 üzenetére
Én felraknám apróra, had paráljon kicsit.
Egyébként kegyetlen, hogy milyen dolgok vannak ebben az országban. Nekem az Ikea baszta el a teljes konyhámat több mint 2 hete, olyan szinten hogy se víz nincs, se főzőlap nincs. Most perelhetem be őket, hogy kifizessék a kárt amit okoztak. Szóval a nagyjátékosokban sem lehet megbízni, nem csak a kkv-ban.
Mondjuk annyi az egyetlen előnyöm, hogy ők tudom, hogy nem fognak eltűnni. -
nagyúr
-
-
rígel
őstag
válasz Toobee #201382 üzenetére
Bocs tényleg nem akarok sem beleszólni, sem észt osztani, csak olyan nehéz visszatartani, ha az embernek van ez irányú rossz tapasztalata. És az összes ilyen esetben kisértetiesen hasonló klisék vannak. Visszagondolva szörnyen naiv voltam, elhittem mindent én is, persze utólag könnyű okosnak lenni.
Remélem végül jól végződik az ügyed. -
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #201348 üzenetére
Örülök, hogy kezd jó irányba menni az ügy.
#201349 bardi
Ha sokat akarsz menni télen, talán van értelme a hígabb olajnak, de pár bringázáshoz nem igazán.#201355 MPowerPH
Valószínűleg az elkövetkező néhány évben marad is az áru hiány, de télen biztosan érkeznek 22-es bringák, érdemes addig eldönteni mit szeretnél és lecsapni egyre, akkor tuti meglesz a következő szezonra. Ha megvárod a jövő évet, simán lehet, hogy lecsúszol a kiszemelt bringáról.Minden a fizikumtól függ, hogy mennyire élhető. Anno a 18-20 kilós kona stinkyvel, 180mm-es rugóúttal is képes voltam egész nap a hegyekben bringázni, de akkor kb egész héten ott voltam. Ma már nyilván teljesen más a fontossági sorrendem, más bringa az optimális nekem. Te érzed, hogy mennyi van benned, az biztos, hogy az XC után egy 140-150-es Trail gép, sokkal lomhább lesz fölfelé ezt tapasztalatból tudom mondani, de ez nem jelenti azt, hogy ne lehetne neked jó. Én a helyedben bérelnék valahonnan és elmennék egy egész napos tekerésre, azzal sokkal közelebb kerülsz a megoldáshoz. Elmélkedni lehet akármeddig, az egyéni próba fogja eldönteni.
#201358 sebgutkopf
0W-30 nem újdonság, régóta használja az RS. Persze bele lehet itt menni a számháborúba, de azt se felejtsd el, hogy azok a gyári olaj előírások akkor állják meg a helyüket ha be is tartod a gyári szerviz intervallumokat! Na és itt kezdődnek a bajok, a legtöbb felhasználó sokkal később viszi szervizbe a telóját mint amit a gyár előír! Ha mindent be akarnál tartani akkor fél max évente teljes nagy szerviz kéne a villának és a tagnak is! Sőt, tényleg kemény használat mellett pár havonta szét kéne szedni. Nyilván ezt senki nem fogja kifizetni. A kedves szerelő azért teszi bele azt az olajat és annyit amennyit jónak lát, nem feltétlenül mindenben a gyári előírásokat követve, mert nem versenyzőknek, hanem átlag embereknek szervizel, akik jóval ritkábban látogatják a szervizt. És aki mondjuk 20 éve szerel telókat, nyilván van némi rálátása erre, meg tapasztalata, hogy mi működik és mi nem. -
Toobee
veterán
válasz Toobee #201442 üzenetére
Szóval körbefotóztam a bringát, fel is dobták bikemarktra. Úgy beszéltük meg, hogy közvetlen hozzám jön a pénz. Persze nagyon óvatos vagyok, ügyelek rá, hogy ne vágjanak át megint. Ez a bicaj akkor megy el tőlem legközelebb, ha az utolsó forint is a számlámra került.
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #201733 üzenetére
Újra csak kifejezem értetlenségemet a geokkal kapcsolatban, nem értem miért nehéz lekoppintani egy nagyobb név rajzait.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #201736 üzenetére
Nem tudom, de nem csodálkoznék ha a kategóriában még a vázgeometria is megállná a helyét a piacon. ...utána meg már csak az a fránya matrica marad.🤭
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #201717 üzenetére
Nyilván ízlések és pofonk, nekem már ránézésre elmenne a kedvem ettől a bringától. Szerintem borzalmasan néz ki ez a váz. Én mindig azt vallottam, hogy a váz legyen tuti, és a körítésben lehet kompromisszumot kötni, de ha az alap szar, aggathatsz rá bármit.
Egyrészt ugye a geo, a decathlon híres arról, hogy eléggé konzervatív a vázgeometriákkal. A másik meg a hajtáshatékonyság/vázmerevség. Ebben sem túlzottan jeleskednek. És a felől is kétségeim vannak, hogy milyen minőségű csapágyazása van ennek a váznak. Illetve maga a csapágyfészek minősége, nem túl színvonalas fully vázakba ki tudnak tágulni azok a fészkek, aztán ragaszthatod be a csapágyat. Én fázok ezektől. -
nmate91
tag
válasz Toobee #201736 üzenetére
Én inkább ott kötnék bele, hogy míg más gyártóknak hosszú évek során összegyújtött tapasztalata van a versenygépek gyártásáról, addig a decathlonnak nulla. Összedobtak pár versenygépet, hátha bejön, nem tudom a Van Ryseleket mennyire veszik ezen a szinten, azok 1-2 éve kint vannak.
Btw. most vettem egy Rockrider 540 v2-t, nagyon megtetszett a színe Gyorsan nyereg és markolat csere, első kör megvolt, szokásos állítgatások, tárcsafék, nyereg stb., de teljesen rendben van amire nekem kell.
A jövője, hogy a teló megy majd a levesbe, kéne lőnöm egy 1 1/8" geo adjusted merev villát hozzá. Kormány tekintetében valami kényelmesebbre ruházok majd be, így lesz egy jó széles gumis túrabringám, amin szinte nincs komprumisszum. -
jjeahh
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #201844 üzenetére
Csak óvatosan lefelé, ne törd össze magad az új gép előtt...gondolom az nem mászható, amolyan DH szerű, mi?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #201844 üzenetére
Blankát beelőzöd merevvel? Nekem ez volt ilyen "benchmark" szegmens, ahol be akartam kerülni a top 10-be, mert itt az összes helyi kemény arc rajta van: fel és le. Mostmárlenyugodtam és egy ideig többet nem hajtom szét magam ezen a szegmensen, majd pár év múlva, ha sokat fejlődök. Nem valami jó érzés max pulzuson, sípoló tüdővel átlag 15%-os terep emelkedőn mászni, még fél kilómétert sem . Sweet spoton általában 6-7km/h körül tekerek ki és így utánna is marad erőm.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #201822 üzenetére
Csak beállsz a YT-sek táborába.
Ami a hátránya egyben az előnye is tud lenni a direct sales-nek. A YT nem fog eltűnni a pénzeddel.
Mielőbb el kezdesz aggódni az automata leveleken kívül elég lassúak a reakció idejeik. A fieztést pl a hozzájuk beérkezést követő péntek, amikor visszaigazolják, ha kártyával fizetsz hétfőn, akkor is pénteken jön a megerősítést a beérkezésről. Nagyon heti ciklusokban dolgoznak, megvan a számázási nap, a csomagolós nap stb...A core 2-nek az NX hajtás talán az egyedüli gyengéje. Ahogy nézem a core 3 már megkapta a gx-el a teljes tudású eagle rendszert, meg ott már performance elite a felfüggesztés elől és hátul, tehát komolyabb jobban állítható, valószínű a felár is inkább a két nagyobb tudású fox komponensből jön össze.
Azt teljesen megértem, ha azt nem akarod megfizetni, főleg ha ennyi mindent nem tudsz vagy nem akarsz állítgatni, az pont plusz 2-3 akár fölösleges tekerő, amivel el lehet rontani a beállítást, ha nem tudja az ember mit és miért állítgat.Szeretni fogod
-
sebgutkopf
őstag
válasz Toobee #201828 üzenetére
Bringás pajtásnak pár hete nyekkent meg a 1,5 évet használt XT váltóján a kuplung, már a kuplung kapcsoló kar se tudott a helyén maradni a végén gyorskötözővel rögzítettük, hogy ne essen le a lánc.
Úgy tűnik ezek a shimano cuccok nem igazán bírják a kemény terepet és komolyabb rázkódást. Azóta nála is sram eagle van (igaz x01 nem nx). -
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #201822 üzenetére
Én állandóan szabin? Ne szórakozz, többet vagyok a bikemen-ben mint a családommal. Soha nincs semmire időm, alig tudok az otthoni dolgaimmal foglalkozni. Lassan de biztosan válaszút elé érkezem, hogy inkább az otthoni legyen a prioritás, mert így a kettő együtt brutál.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #201909 üzenetére
Ezen is azt írja 11s-ig...de gondolom jó a 12-esnek is.
#201910xy.zsolt...adták a sajátját vele, aztán én meg le sem veszem soha, csak eldobni így hagytam a gyárit.🤔
#201911jjeahh...biztos van abból is 12 sebis, de egyelőre a gyárit akartam és úgy tűnik jó is, hisz 4500km nem rossz...a 10-eseim is "csak" 5500-6000km-t mentek.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Pepszi
tag
válasz Toobee #201844 üzenetére
Hali, az utóbbi 10 évben főleg városi/túrázós felhasználó voltam. Fél évig volt egy merev vázas Haibike e-mtb, ami mókás volt egy ideig, hogy felfelé is jól megy, de aztán nem volt elég élvezetes a lejtőkön ezért eladtam. Sok évvel ezelőtt specialized fsr-em volt, arról akkor időhiány miatt kellett lemondanom, de vonz újra ez a világ.
Tavaly voltam krvavec bringa parkban, idén meg wexl trail-en bérelt bringákkal és jó lenne ezt sűrűbben kiélvezni bp környékén és kisebb lejtőkkel is megelégszem. Egyelőre a nagy kérdés, hogy sima enduro vagy e-mtb fully legyen. Ezeknek az árával egyelőre nem barátkoztam meg, de ezzel tudnám kimaxolni a lejtőzést azt hiszem.
Strava-ban lehet valahogy böngészni ilyen útvonalakat, mint amit linkeltél? -
bardi
aktív tag
válasz Toobee #201957 üzenetére
Sajnos ez még nem az én árkategóriám, de elfogadnám. Az effi gear annyiból jobb lenne, hogy az működik hagyományos váltókarokkal, meg lehet a kihajtásához rakni a láncvilla forgáspontját, ezáltal nem kell semmilyen feszítő. Az, szíj hajtással nagyon király lenne.
'92 Honda VFR 750
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #202163 üzenetére
Nekem is Crossride van, nem írta, hogy tubeless ready, de 100% kompatibilis, amióta megvan úgy használom, még mindíg nincs benne nyolcas és semmi baja. Egyszer cseréltem egy csapágyat valami minőségi normális márkára, asszem 3 euróba került . Nemrég szervizeltem a kazettatestet, a kalapácsokat újrakentem, de nem volt semmi bajuk és még kenés is volt rajta, pedig már nem is tudom mennyit futott, 12-16.000km-t talán .
szerk: szervizben nem tudom mennyiért cserélnek csapágyat, én összelegóztam menetes szárból és alátétekből egy célszerszámot kb. 100ft-ért és itthon kicseréltem.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #202167 üzenetére
Ja, ha csak a csapágy cserés, cseréld ki és lehet hajtani tovább. Ha iparis, valszeg olyan egyszerű, mint az enyém, az egyetlen ami picit megszívatott, az a zégergyűrű. Na meg az, hogy a csapágyak csak egyik oldalon jönnek ki és én rossz oldalon akartam kiütni
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #202169 üzenetére
Ja, az valami régi felnifékes Mavic ahogy elnézem, szal kitudja... az is lehet kónuszos . Ilyen régebbi Mavic-ot még nem láttam belülről. A modellnévre rákereshetsz, hátha van youtube tutorial vagy robbantott ábra.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #202251 üzenetére
Tény, hogy nem kell nagyon lehúzódni mert akkor úgy érezhetik az nem is előzés, nem kell tükörbe nézni, jelezni stb. és közel mennek, alig kerülve téged, neked meg az út kátyús széle mellé marad ráadásnak még a szegély is centizni. Ki kell menni rendesen, biztonságos távolságra a szegélytől, hogy szabályos előzésre kényszerítsd, így mindkettőnek jobb esélye van a balesetmentes kimenetelre...természetesen ha már muszáj autók között menni, mert ha nem akkor inkább kerülni kell, bringásként nem vagy parti egy 1+ tonnás száguldó vasnak sem kamerával, sem nélküle.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
maximilian4
addikt
válasz Toobee #202262 üzenetére
Nekem ugyanezen az útszakaszon volt múlthéten incidens (Szolnok-Tószeg-Abony-Kőröstetétlen-Törtel). Ment gps szerint 23-28-cal a traktor. Akkor pont hátszéllel tekertem már haza, 40 körüli tempó, megelőztem. Aztán elkezdi nyomni mint állat, meg hallom hogy túráztatja a motort. Megállok elengedem, visszalassít, megint megelőzöm, ugyanez. Aztán mellétekerek, már kellően idegállapotban voltam. Nem szépen beszéltem: megkérdeztem hogy "mi a k*rva anyád bajod van", aztán szóváltás, lemaradt majd mindenki ment a saját útjára...
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #202262 üzenetére
Ezt a sok gyökér bringást nem lehet elviselni józanon.
Beri... ha nincs tiltva ott megy ahol kedve tartja, 30+ tempó nem bringásúton kivitelezhető. Azt meg külön élvezem mikor kihajolva mutogat a bringásút felé és dudál az aki amúgy sem az előzés, sem a sebességkorlátozás, vagy a dudahasználás szabályait nem tartja be.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #202425 üzenetére
Az a baj, hogy egy gyengébb kéz lerángatja a szelepet a felniről ezzel...az amolyan kihúzható tömlősöket szeretem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Fotók, videók mobillal
- World of Warships
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Gumi és felni topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- DIGI kábel TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest