-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #133083 üzenetére
Jó lehet még passzoló műanyag cső, amit levágsz alkalmas méretre (lehet, hogy kell kettő eltérő is), és ráhúzatod a kormányfej segítségével, mint mikor a bringába építed be, csak itt jobban meg kell húzni a stucni tetején a csavart . Ja, nem is kell stucni elég pár hézagoló, és ahogy megy lefelé, pakolsz alá, ha kell még. Csavarhúzóval és más kemény fémmel nehogy megsértsd a golyópályát!
(#133076) Dr. Gonzο : Nekem ez úgy hangzik, mint mikor laza a perem, nem pedig szoros. A könnyen felmenő külsőimet is általában szerszámmal tudom csak könnyen leszedni, kézzel nagyon nehezen. Ha "lötyög" a helyén, nem pedig beül, akkor el tudom képzelni, hogy nem középre áll be, sőt, leginkább azt tudom elképzelni. Nem szakadt meg a perem?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
rétisün
veterán
válasz IMIIKE1998 #133117 üzenetére
így is lehet nézni, de én pl. nagyon szerettem volna egy Canyont, és hiába drága,szívesebben megyek vele, mint a másik bringáimmal. pedig azok ellen se lehet az égvilágon semmi kifogásom, szeretem is őket, de a Canyon a 'kedvenc'.
és ha valami elromlik rajta, hát elromlik, azért van, hogy használjam, örüljek neki, meg a rajta töltött óráknak. lehet szigorúan pénz oldaláról nézni a bringázást, de lehet hogy éppen az veszi az egész örömét.
imádtam ezt a bringámat, és nagyon nem esett jól, amikor ez történt. nem örültem neki, de tudomásul vettem, hogy sajnos ez is előfordulhat. ezek után már ne is üljek fel többet a bringá(k)ra, mert történt egy ilyen?
ui.: természetesen azért nem ész nélkül szórom a pénzt az esetleg elromló alkatrészek pótléséra, hogy outi vonalon maradjunk, alighanem vehetnék dura-ace-t is a bringára (bár fene tudja, nem tudom hogyé' adjá) de fölöslegesnek tartom az én hobbi szintemen, és nem is veszek.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Massmurderer
őstag
válasz IMIIKE1998 #133117 üzenetére
Mondjuk ez igy van.Énis már jóideje szemezgetek a DH gépekkel,már úgyvolt hogy veszek egyet,azt egy fórumon néztem ép a használt gépeket,10böl 9nél ottvan hogy nincs törés,horpadás..na mondom.. Elsö teló is többszöröse egy átlag monti telónak,akkor ott a hátsó rugóstag is,meg úgye legtöbb 1es hajtással van elöl,hosszabb úton megdöglik vele az ember.
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #133122 üzenetére
Jó. Bent gondolom ráülhetsz vásárlási szándékkal, meg vannak tesztbringák.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
xy.zsolt
őstag
válasz IMIIKE1998 #133125 üzenetére
Lehet, de a hozzá kapott gyári felnire max 700x25c fért fel. Amúgy szerettem azt a bicót...3 éven át kedveltette meg velem az outi bicózást...még úgy is, hogy egy mérettel nagyobb volt
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
emre
veterán
válasz IMIIKE1998 #133140 üzenetére
Akkor lehet egy jobb minőségű váltókarral jobban járnék?
Asszem el kell mennünk valahova kipróbálni mi a szitu, mert én nem érzem a jelenlegi fékváltókarokon hogy nehezen mozognának.
Mondjuk biztos nem véletlenül van az összes gyerek bringán marokváltó.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
cdl
senior tag
válasz IMIIKE1998 #133159 üzenetére
Nem szokásom.
-
raggg
senior tag
válasz IMIIKE1998 #133159 üzenetére
Egy kryptonite new yorkkal szoktam lezárni a bicóm, de még így is rohadtul féltem. Ezek szerint Szerinted jogosan?
ragklaatPS
-
Peterhappy
őstag
válasz IMIIKE1998 #133302 üzenetére
Hogy lehet valami borzasztó, ami nem is létezik?
Viccet félretéve, a közlekedési morál remekül passzol az utak minőségéhez. Engem ma csak kétszer próbáltak kilapítani, bár gyorsan hozzáteszem, a második alkalommal nem csupán az autós volt tahó, hanem a tisztelt bringás kolléga is, akinek köszönhetően kialakult az eset. Általánosítok: van még hová fejlődnünk (nekünk, bringásoknak is).
Kíváncsi leszek, jelentős útfelújításokba kezdünk-e a következő napokban. Merthogy igény, na az volna rá. Úgy tudom, a fővárosi bringás utak valamilyen szinten rendbe lesznek téve (mondjuk hogy ez mit takar, arról pontosabb infom még nincs), mindenesetre most elég gázos a helyzet. Vizsgálják, hogy a bringások számát illető, a XXI. század elején bekövetkezett, ugrásszerű növekedés miért csappant meg az elmúlt néhány évben jelentősen.
Reméljük mihamarabb okosabbak leszünk.[ Szerkesztve ]
-
benfolds
őstag
válasz IMIIKE1998 #133563 üzenetére
nincs nagyon összehasonlítási alapom, de azt meg tudom ítélni, hogy a szabása teljesen jó, nekem legalábbis jó áll.
a betét egyszerű, szivacsos.
múltkor vettem egy téli aldisat, annak is olyan a betétje, mint ennek: azt várnám, hogy elöl (is) véd, de inkább a prosztata környékere koncentráltak a tervezők. de mondom, nem ismerem nagyon a technikai ruhákat.[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #133798 üzenetére
Két okból találták ki eredetileg a konzolos első váltót:
1. Elkezdtek nem kör keresztmetszetű nyeregvázcsöveket gyártani (mondjuk erre van más megoldás is)
2. Különböző méretűek lettek a nyeregvázcsövek (a klasszikus acél 28.6 helyett)De ettól függetlenül ma is létezik bilincses váltó, meg átalakító is. Pl. a wilieremen is bilincses van. Ez nem okoz gondot.
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #133798 üzenetére
linkelsz? nem csak acélváznál ilyen?
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #133837 üzenetére
Valóban, ezek szerint ez náluk az eldobható kategória.
Nem gondolom, hogy ettől nem szabad megvenni, de drágábbaknál már én is csak olyat mernék venni, amin cserélhető. Statisztikailag elég kevés fül sérül azt hiszem, és hát spórolnak. De acélnál gyakran elég visszahajlítani, alunál ez nagyobb gond lehet.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
-
rétisün
veterán
válasz IMIIKE1998 #134182 üzenetére
semmi, jól benéztem mire válaszolok.....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
bringasisti
őstag
válasz IMIIKE1998 #134330 üzenetére
Nem lehet hanem biztos. Főleg az üvegházi kultúra esetén
BENEFON DELTA--------N8
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #134337 üzenetére
Nekem ne mond, a jobb könyököm már volt eltörve. Azt nem mondanám, hogy senki nem hord könyök védőt, sok emberen volt, de ahogy mondod, nyilván van akit zavar a mozgásban és ezért nem hordja. A térd protektort egyébként fontosabbnak tartom, előbb csattan neki a térded pl egy kőnek és ott általában az erőhatások is nagyobbak mint könyöknél. Persze a teljes megoldás, egy full testprotektor lenne, térd lábszár védővel.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #134558 üzenetére
Itt a lényeg, hogy eddig egy Sid Brain volt bent neki, most meg egy merev (talán) Ritchey karbon van. És ezzel gyorsabb felfelé és lefelé is.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Massmurderer
őstag
válasz IMIIKE1998 #134558 üzenetére
Nekem levegös az elsö.Kb.2 hete,mondom ha tudok valamit állítok rajta hogy picit keményebb legyen.Bal szárba van a szelep a pumpáláshoz,kiderült hogy 1 deka se volt benne,meg a szelep eresztett,rossz volt.Kicseréltem,fújtam bele levegőt egyböl jobb lett.
-
zoli03
őstag
válasz IMIIKE1998 #134569 üzenetére
Egy nagyon jó XC villa 1,5 kg mondjuk. Ha merevre vált, nyer egy 1 kg-t kb, ami nagyon jelentős a kerékpár súlyához képest, de nem tudom, honnan jött az 1,5-2 kg neked.
-
Ákkk
addikt
válasz IMIIKE1998 #134889 üzenetére
Ezt miből gondolod youtube tele van videókkal.
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #134892 üzenetére
Egy kontinens méretű országban minden sporthoz megvannak az adottságok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #134925 üzenetére
[link] Vagy ez esetleg jó lehet?
(#134902) jjeahh: Tapadásban vettél észre jelentős különbséget?
[ Szerkesztve ]
-
Fetz
csendes tag
válasz IMIIKE1998 #135038 üzenetére
Szerintem ott a legolcsóbbat érdemes, mert saját tapasztalat alapján azzal is jó eséllyel megérkezik.
-
Massmurderer
őstag
válasz IMIIKE1998 #135124 üzenetére
720mm-est vettem én.Stucni hiányába nem tudtam feltenni.Majd jövöhéten.
-
StLui
veterán
válasz IMIIKE1998 #135158 üzenetére
lazább kör az nem edzés, szóval kicsit világosabban is fogalmazhatnál
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
flash-
veterán
válasz IMIIKE1998 #135160 üzenetére
hát én is ezen filózok sokat, aztán kezdek rájönni ,miután van néhány stravás ismerősőm(egyik veresenyez amatör szinten, és sokat is nyer...)
ő egy versenyt (30-60KM) kb 36os átlaggal teker le strava szerinti 3-ik és 4-ik pulzuszónában, az edzésein meg általában 30as átagokat megy főleg strava szerinti második legkisebb pulzuszónában( azok ugyan vannak mindennap de változó, van amikor résztávozik ,stbstb)
én egy ilyen kört versenytempóba le tudnék nyomni mondjuk 28as átlaggal,(de akkor a legfölső pulzustartományban tekerek végig)akkor ez alapján az edzéseken 22-23as átlagokat kéne mennem (most ez nyilván csak sacc) ami érzésre nekem már kb olyan lenne mint a semmi de ekkor lenne az hogy a pulzusom a 2es tartományban van..valószinű ez lenne a helyes edzés" alapja" hogy nem kihajtjuk magunkat hanem megmaradunk egy bizonyos tartományban.amit a pulzusértékeik is alátámasztanak, hisz alacsony-közepes zónában marad nekik edzéseken(nyilván intervalloznak akkor felmegy) mig nekem edzéseken is magas...
ahhoz hogy naponta bírja az ember ebből itélve valószinü az lenne a megoldás hogy sokkal jobban vissza kéne venni a terhelést mint ahogy gondolnánk
viszont iilyen szintre valahogy eljutottak és hogy mi vezet ide azt már egy edző tudná megmondani...
én eddig úgy tekertem hogy 3 naponta toltam izomból egy 50-70es kört ami belefért aztán 1-2 napig izomláz, most úgy tekerek hogy heti 2-3x felváltva egy pörgetős egy erősítővel es ezt váltogatom edzésenként.
meglátjuk pár honap mulva mit javulok[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Ákkk
addikt
válasz IMIIKE1998 #135160 üzenetére
Akkor menj kevesebbet minden nap.
Minnél edzettebb a szervezet annál jobban tud regenerálódni.
És lassan fokozatossan emelni a napi távot.A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
tacto
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #135158 üzenetére
Az alapozást nehéz megúszni. Én 80 - 100 körüli pedálfordulattal 2-es zónában megyek, sokat, a (szezon) elején.
[ Szerkesztve ]
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #135264 üzenetére
17 fokos, de csak 80-as, jelenleg ennél hosszabb nem volt otthon, ami OS (próbálgatom, 65-össel kezdtem, de lehet hogy az tényleg rövid. Ez még csak nem régóta van fent).
a legtöbb mountainbike-os a tegnapi versenyen, amikor eszébe jut, hogy mennyi kár keletkezik a bicóban:
Ezzel párhuzamosan hétfőn megszaporodnak az "alighasznált" sor, lánc, váltó,stb hirdetések.. A legtöbbet keresett kifejezés pedig a "29er mud tyre"[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #135267 üzenetére
én azt nem tudhatom, hogy neked jó/jobb lenne-e, még a magam esetében sem mindig tudom, inkább sok próbálgatás/használat után merek valamit nyilatkozni. Tegnap figyelgettem erre is, az elején, amikor még volt agyi kapacitás . El tudtam volna képzelni, hogy előbbre kelljen nyúlni még 20mm-t (az volna a -17 fok, 100-as hossz), és mivel fájt az alsó derék részem, azon gondolkodtam, hogy a törzsizomzatom gyenge (erre biztos, hogy igen a válasz), vagy túl rövid a stucni még mindig, vagy inkább hosszú, vagy mély... De ezt tényleg nem egy-két út fogja megmondani, adok időt neki, közben a gravel vázzal érkezik egy 100-as, azt is ki tudom próbálni.. (itt kanyarodnék vissza a tárcsás outi témához: még csak az kéne, hogy a kerekeimet ne tudjam cserélgetni a két váz között, vagy a kormányszárakat mtb és outi között Nekem tetszik ez az átjárhatóság, és így kvázi tartalékom is van ebből-abból)
ja, és az ember is változik, ahogy alakul, lehet hogy mélyebbre tud hajolni, vagy pont fordítva.. nem hiszem, hogy ezek kőbe vannak vésve. ami ma épp jó, 2 év múlva már lehet, hogy nem ideális.[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
bringasisti
őstag
válasz IMIIKE1998 #135971 üzenetére
Csak az számít meg a nyomás, tömeg, minta.
BENEFON DELTA--------N8
-
Ákkk
addikt
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #136382 üzenetére
ha erre gondolsz, akkor nem sokkal ezelőttig 2 olyan merevvillám is volt, aminek 9-es helyett valamiért 10-es papucsa volt. Működtek a sima gyorszárral, de tárcsafékkel tudott néha szívást okozni, hogy nem ugyanúgy rakom vissza a kereket. 10-esre cseréltem a tengelyt, javult a dolog, de mástól is hallottam már ilyen villákról. A BTS gondolom valami ugrálós villa, az enyémek nem azok voltak.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #136893 üzenetére
Kb. 52cm.
-
rétisün
veterán
válasz IMIIKE1998 #136895 üzenetére
a Cube elsőkereke (sárvédője) nekem is eléri a lábam, de ezt leginkább akkor veszem észre, ha mondjuk lámpánál pont olyan 'együttállás' van a pedál meg a kerék között. bringázás közben még nem nagyon volt ebből semmi gondom....
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #136897 üzenetére
Alapvetően a helyes országútis kanyarodási technika esetén a belső íven lévő láb a felső, a külsőn lévő láb az alsó pedál állásban van.
-
cdl
senior tag
válasz IMIIKE1998 #136895 üzenetére
Lámpánál állva jött elő Nálam csak ez a probléma, menet közben soha.
Más. Ma majdnem kipróbáltam egy gravel ebiket.
De papírokat kellett volna töltögetni+várni, így lemondtam róla.
Itt a síkságon egy teljesen értelmetlen kategória szerintem, nem töltöttem vele az időmet
Bár ha beleférne a költségvetésembe, a nejemnek vennék egyet. A sebességhatárolóját kitolni 30-ra, mehetnénk együtt többet is.. -
trialboj
őstag
válasz IMIIKE1998 #137127 üzenetére
Ezen nézd meg hol tart a csomag, ha van tracking számod, és már a postán van, menj érte, ne várd meg míg töketlenkednek, túlterhelt a posta a sok kínai szar miatt.
(#137122) Csokicsibesz Már írták, ez gyors záras, nagyon nem passzol már a modern agyakhoz, nem elég merev. Az eredeti árát nem tudom, szerintem csak marketing fogás, nézz egy jó állapotú hasonló villát, mennyiért megy, szerintem nem lehet nag különbség.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #137127 üzenetére
kiakasztó, hogy ez ennyire nem is tudom, mitől függ
én meg a legritkább esetben találkozom cetlivel, még a viszonylag méretesebb csomagokat is házhoz viszik, nó gond eddig. A nyomkövetésben már több az anomália, többször volt, hogy az már kéézbesítettet jelzett, én telefonáltam, erre mondták, hogy nyugodjak le a p*csába (jó, nem ezt mondták), majd jön, és jött.más London Road SL: még 200 GBP-ért van a jobbik (?) változat, és a fejcsapágyat akartam írni korábban, amikor szóba kerül, nos megérkezett, és tökéletesen passzol!
konkrétan ezt vettem 10 dollárért.
A dió szerintem gagyi, azt nem használtam, kár hogy nem anélkülit vettem, de ennyi belefér. rugó elsőre elszakadt, és elforog, ha valakit érdekel, linkelek olyat, ami bevált, és még könnyebb is.
Ja, és hasznos lehet, hogy az SL vázhoz adnak alulra váltóbowdenvezető műanyag baszt, de ezt sehol nem írják, én meg pluszban vettem hozzá, miközben lehet hogy nem is fogom használni (a régi változathoz tudtommal nem adnak).Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
xy.zsolt
őstag
válasz IMIIKE1998 #137131 üzenetére
Persze hogy kérhetsz amint lejár a maximális kiszállítási idő….és akkor gond nélkül meg is kapod a befizetett összeget. Van rá felület a rendelési oldaladon.
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #137194 üzenetére
Nagyon egyszerű a magyarázat, mert megtehetem. Ezt most ne úgy értsd, hogy gazdag vagyok és nagyképűségből mondom. Mivel a kerékpáros szakmában dolgozom, olcsóbban meg tudom venni mint a bolti ár. Használom 1 évet, aztán eladom kb azonos áron mint ahogy vettem, tehát nagyjából semmit nem bukok rajta. És veszek egy újat megint nagykeráron. Amikor Bergamont bringáim voltak, akkor még jobb volt a helyzet, mert a Bergamontot közvetlenül a gyárból rendeltük, a gyári ár még jócskán a nagykerár alatt volt. 1 év használat után drágábban adtam el, mint amennyiért vettem. Ilyen körülmények mellett minek használjak évekig egy bringát? Jobban járok ha egy évesen eladom és így kb különösebb anyagi ráfordítás nélkül minden évben az újabb modellt használom. Tavaly volt egy kis kitérőm a Cannondal-el a használt irányba, na azon pl buktam, mert sokat költöttem rá és eladásnál minden nem jött vissza.
Talán most idén vagyok úgy először, hogy nem biztos, hogy lecserélem a Meridát, mert tulajdonképpen csak a karbon váz lenne mint előrelépés. Viszont erre azért most rá kéne dobnom, nem vagyok biztos benne, hogy van értelme. Lehet ezzel a géppel megyek két szezont is inkább, aztán meglátjuk.Mivel az igazán drága modellekből nem nagyon szoktunk rendelni, sok esetben a saját gépem mint bemutató darab is jelen volt az üzletben.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz IMIIKE1998 #137194 üzenetére
A Cross trekkingem viszont 4 éve megvan. Azt nem fogom lecserélni, legalább is nem mostanában.
Én általában 1 hónap alatt szoktam összeszokni a bringáimmal, persze ez annak is függvénye, hogy mennyi időm van bringázni. De a helyes beállításokat kb az első egy-két bringázás után érzem. Most a merida esetében is azonnal éreztem amint ráültem, hogy kicsit rövid a gyári kormányszár, kapott egy minimálisan hosszabbat, azóta tökéletes.
[ Szerkesztve ]
-
IMIIKE1998
őstag
válasz IMIIKE1998 #137377 üzenetére
*172 centihez.
-
robee19
tag
válasz IMIIKE1998 #137437 üzenetére
Nem is tudnád, mert szögben van hajlítva. Ha megfordítod felfelé fog állni.
-
Yahhher
aktív tag
válasz IMIIKE1998 #137437 üzenetére
Figyi, te pont nem egy nagyobb vázat vettél, mert kicsi volt? Mert akkor nem értelek...
Üdv B.
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #137587 üzenetére
Nem, voltam bikefiten is azzal a bringával. Sőt, a stucnit cseréltem 120-asra. Kicsit hasalós volt az ülőpozíció de én bírtam.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #137598 üzenetére
550 mm-es felsőcső, 135 mm-es homlokcső és 540 mm-es nyeregvázcső volt a Focus méretei, Stack - Reach arány: 1,384.
Ugyanezek a Canyonon: 543 mm, 130 mm, 494 mm, S/R: 1,418.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Háztartási gépek
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Hobby rádiós topik
- További aktív témák...
- DJI AVATA Pro-View Combo (DJI goggles 2) +Fly more Combo FMC +Motion Controller +RC2 +koffer
- Bicikli matrica szinte minden fajta biciklire! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Stabil MoBalux fürdőkád belépő
- Női városi bringa (Sierra City)
- XL vázas, Cannondale Kineto Men pedelec e-bike 170-190 cm/140 kg-ig (beszámítás)
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen