-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz Jester01 #113326 üzenetére
Fiam tegnap visszajött a nyaralásból, első kérdése az volt, hogy holnap megyünk bikeparkba? Hát persze, egy héttel ezelőtti után, életünkben immár másodszor dirt-pumptrack a Hermina bikeparkban, a Szlovák úton.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
SirKero
őstag
válasz Jester01 #113593 üzenetére
Már meg is történt. Kapott két Schwalbe SMART SAM külsőt a régit meg küldik a gyártónak.
[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
StLui
veterán
válasz Jester01 #113687 üzenetére
A profik ugrás közben lenyúlnak, és nyitják külön az elsőt, hátsót! nekem kicsit lassan megy még, leérek egy fél órás lejtőzés végére, és akkor ér oda a kezem a nyitáshoz! (értsd: mindíg elfelejtem kinyitni ha lezárom)
Megvolt a HHH tesztkör a bringával, hát ez valami döbbenet, nem gondoltam, hogy szinte "sokkot" kapok a bringától olyan fantasztikus érzés menni vele. Az sem lett volna sokkal ütősebb ha vasember szerkót veszek magamra. Mondjuk ahoz hogy komolyabban érezzem a terepet azt hiszem eléggé meg fog kelleni hajtani, mert ez mindent kisimít, pedig a telók még nincsenek belőve, nagyon kemények, a javát a max 1,5-re fújható gumik tompítottak csak ma. (a felirat szerint max a 1,5 bar, de ha még ki kell pattintani akkor 2,5-re lehet max fújni)
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
jjeahh
nagyúr
válasz Jester01 #113742 üzenetére
Kissé rosszul fogalmaztam, az izzadtság igazából még önmagában nem zavar, inkább az a gondom, hogy 27-30 fokban már emelkedőn lefő a fejem, túlhevül, elveszi az erőm, a kedvem, még egy olyan sisakban is ami egész jól szellőzik... ha van egy minimális menetszél. De ilyenkor ugy-e nincs. Télen-tavasszal-ősszel vígan tekerészek, de a nyarat nagyon nem bírom. És ha bármit magamra kell még vennem egy nagyon vékony minimális ruházaton kívül, meg vagyok halva . Ilyen plusz a sisak is, bármennyire is jól szellőzzön, ott van a fejemen egy újabb réteg izé és emelkedőn, vagy ha megállok főz.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
őstag
válasz Jester01 #115243 üzenetére
L-es méret.
(#115244) ZolkoW
Oké, de türelmedet kérem, mert a következő két hétvégén családi nyaralás van. Aug. 12 után bármikor.(#115256) Hasaggymeg
Biztos vagyok benne, hogy jobb a Canyon. Teljesen más kategória a Triban 540-hez képest, ezt te is nagyon jól tudod, csak muszáj volt valami utálatosat beszólni. Szóval nem lesz elkeseredve, hogy miért Canyont vett. Vannak itt a környéken jópáran akik nagyon keményen tolják az országútizást, a Triban nem is nekik való. Ha meg összefutunk itt a környéken és látom a szuperkék bringájával, majd integetek neki, és örülök az örömének.
De ha már szurkálódó megjegyzéseknél tartunk....200 ezerért 8 sebes octalinkes Clarissal szerelt bringákat ajánlani mint jó ár/érték arányú vételt? Ugyanekkor a Decathlonos integrált csapágyas hajtóművel, karbon villával, 2x11 fokozatos 105-össel, ipari csapágyas Mavic Aksium kerékkel a nagy ívben kerülendő elrettentő példa?[ Szerkesztve ]
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz Jester01 #116106 üzenetére
Valahol olvastam egy statisztikát, hogy a kerékpárosok több mint 60%-a rendelkezik jogosítvánnyal, szóval én sem értem ezt a felháborodást. Ez az első amit a legnagyobb hanggal követelnek, a bringás jogsi, utána jön a "nem fizet adót" és hogy nem a kerékpár úton teker. A legviccesebb amikor valaki a térd-könyökvédőt hiányolja meg a lámpát-láthatóság mellényt. Könyörgöm, nappal, jó látási viszonyok mellett mi a fenének lámpa? Ha valaki nem veszi észre a kerépárost az sürgősen adja vissza a jogosítványát.
Jogosítvány téma: A statisztika szerint a kerékpárosok több mint felének van valamilyen kategóriából jogosítványa, szóval tegyük fel ismerik a szabályokat. De viszont mivel nagyon kicsi az esélye, hogy felelősségre vonják ha kerékpáron követ el szabálytalanságot, ezért lazábban is értelmezik a KRESZ-t (átmegy piroson, zebrán, telefonál, stb). Persze az autósok sem angyalok (állandó gyorshajtás, zebra előtt nem áll meg, telefonál, stb) szóval minden kategóriában megvan ez a jelenség, nem csak a bringásoknál.
Arra kiváncsi vagyok, hogy ha kiállnék egy tetszőleges kereszteződésbe és elkezdeném számolni a gyalogost/kerékpárost/autóst melyik csoportból jönne össze több szabálytalanság.
Kerékpárút: Ha minden kerékpárút jó minőségű lenne, és nem idióta módon kanyarogna össze-vissza akkor lehet többen használnák. Viszont aki versenyez/edz, akkor használhassa az utat. Sokan azt nem fogják fel, hogy sokszor annyira tele vannak a kerékpárutak, hogy haladni sem lehet. Erre egy jó hasonlat lehetne a 7-es út (mint a kerékpárút) és az M7-es autópálya (úttest). Ha sietek vagy zavar a nagy forgalom a városokban akkor kocsival is az autópályát veszem igénybe nem pedig a lassú főutat. Ugyan így vagyok biciklivel is. Ha csak nézelődök vagy túrázok akkor kerékpárutat használok, de ha edzek vagy haladni szeretnék akkor kimegyek a főútra a kocsik közé.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Jester01 #116106 üzenetére
Én azt imádom amikor a bicajjal úgy közlekedik,mint ha motoros vagy kocsis lenne. Nem menne ám le az út szélére. Neki beljebb kell lenni egy méterrel. Nem szoktam dudálni,centizni. Inkább megvárom a szembejövőt utána előzöm,csak közben anyázok. Ha én letudok húzódni egy forgalmas utcán,akkor ő miért nem? Sokan nem féltik az életüket úgy érzem.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
ZolkoW
őstag
válasz Jester01 #116497 üzenetére
hétvégenként van, nem? én nem követem, nem vagyok rá annyira veszélyes.... cserébe újranyitott a Kemencés ház, új tulajjal... ez félúton van a kanyarban a templom és a kürtőskalácsos (vár) között
Hátha valaki nagyon megéhezik egy túra alkalmával...(a Tour de Hongrie pedig a házunk előtt fog elkarikázni )
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
Jester01
veterán
válasz Jester01 #116500 üzenetére
Közben az étlapot is megtaláltam facebookon. Palacsinta, kávé ... jó lett volna az ha már kürtőskalács nem volt
[ Szerkesztve ]
Jester
-
gabro0
őstag
válasz Jester01 #116445 üzenetére
A rendőrös történetből kimaradt, hogy a két említett eset közt nem telt el 5 perc.
Egyébként persze, ha lehet mindenki lehúzódik. Nyilván oka van, ha az útszegélytől fél méterre megy valaki.Szakbarbár: Való igaz, kerékpárúton csak 30km/h a maximális megengedett sebesség. A pályás ajánlást nem igazán értem, mindegy is.
Szerintem az is jó megoldás lehetne, hogy akkor nem lenne kötelező használni az úttal párhuzamos kerékpárutat ha tartósan tudja tartani a 25-30 km/h sebességet. Ezzel egyetértek. 30-as átlagot még egyedül is tudtam menni, akik komolyan csinálják, azok inkább 40km/h felé közlekednek. -
Zola007
veterán
válasz Jester01 #116605 üzenetére
a bicikliút legyen ugyanolyan mint az autóút, csak keskenyebb
mindössze ennyit kellene a vezetőinknek agyilag feldolgozniMʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
PartyNewl
tag
-
Bencus88
nagyúr
válasz Jester01 #116657 üzenetére
jár a taps!!! Kellett egy kis idő, de megszületett ez is. Még valaki?
pittlaren: szerencsére tudom kezelni ezeket a dolgokat, jókat nevetek, bearanyoztátok az estémet, köszönöm nektek, végre valai örömöt is szereztetek BRINGÁSOK!
Csokicsibesz: igen erre megy ki a játék, de sokat beugrottak a csapdába
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Jester01 #117109 üzenetére
Háát... Elkezdi a barátom akivel mentünk: "az első 200 m sz*r de utána jó minőségű az út".
Na ez úgy nézett ki hogy ameddig emelkedett jó pár kilóméteren át addig végig borzasztó volt az aszfalt. Menet közben arra gondoltam ez amolyan ciklokrossz teszt a gépnek.
Kerülgettem ezerrel az úthibákat. Viszont ahonnan lejtett Csákberényig az már egész tűrhető volt, elég jó tempót lehetett ott menni.Amúgy ez a Mór - Csókakő bringaút is érdekes. Elég szép kis emelkedők vannak benne, rövidek de viszonylag meredekek. Meg is jegyeztem az egyik útitársamnak hogy megnézném ezen mennyi hétvégi kerékpáros megy végig. Viszont itt teljesen jó az út. Visszafelé Zámolytól Fehérvárig meg halál. Tele van idióta, száguldó autóssal meg motorossal. Gondolom a túl jó minőségű aszfalt vonzza őket.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
6030D
Ármester
válasz Jester01 #117709 üzenetére
Bocsi, most nézem, igazad lesz (még nem csináltam én sem ). Tehát flag-elni csak másnak a komplett activity-jét lehet, illetve veszélyes szegmenst.
Akkor próbáld azt, hogy annál a tekerésednél, ahol törölni akarod a szegmenst, rámész a szegmensre egérrel, és jobb oldalt megjelenik a Hide. Azzal eltűnik a listából. Alul meg megjelenik a Hidden segments-nél. Így elvileg nem látszik az eredményed.Ironizer: mikor, hol? Gondolom arra gondolsz, ha magasságot, wattot nem mérővel méred, de az meg nem az app hibája.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #118546 üzenetére
Épp akartam mondani mi ez a sétabringázás,aztán...láttam,hogy felgyorsult a vonat.A lány is bírta?
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz Jester01 #118563 üzenetére
Legtöbbször egyedül megyek nagy ritkán haverokkal. Nem is tempó az aggályos csak kevés emberrel szeretek együtt bringázni. Ufóval mondjuk mostanában kétszer is tekertem a Nutrixxonból de őt ismerem már pár éve.
Most viszont néhány hetet ki kell hagynom, a tegnapi focin alighanem ízomszakadást szenvedtem a bal vádlimban.
Més que un club!
-
emiki6
veterán
válasz Jester01 #119143 üzenetére
Nem tűnik rossz ötletnek ez a beljebb tett szarv, kisebb a beakadási esély. Gyakorlatban milyen? Nem probléma, hogy a váltó/ fékkar és a markolat közé esik? Nem kényelmetlen olyan "szűk" tartásban fogni és úgy kormányozni? Csak érdeklődőm, mert nem tudom az enyém tegyem e belülre, ha veszek.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
HdRew
őstag
válasz Jester01 #119143 üzenetére
Jól néz ki, köszi a véleményedet.
Meglátom még, hogy mi mellett döntök. Szerencsére jön az offseason, így talán elég jó áron hozzá tudok jutni egy normálisabb bringához.
(#119145) Lami66
Persze, csak itt korábban szinte mindenki mondta, hogy a felsőbb kategóriákban nem annyira érdemes decás cuccot venni. Így picit óvatosabban mennék ebbe az irányba, mint mondjuk egy Cannondale felé.
[ Szerkesztve ]
-
-
DUB Inc.
aktív tag
válasz Jester01 #119154 üzenetére
Nem a dőlés miatt, hanem egyrészt a feneked nem ott van terhelve ahol kellene, másrészt folyamatosan tartanod kell magad a kezeddel, mert a súlypontod előre kerül és csúszol is előre a nyergen. Azzal, hogy előre és hátra billented a nyerget a súlypontodat is változtatod. Pl. ha terheltnek érzed a csuklóidat, a nyerget kicsit hátradöntve tudod csökkenteni a ráeső súlyt.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Jester01 #119120 üzenetére
A legérdekesebb nem is ez, hanem amikor meg konkrétan elindítottam a megszerkesztett útvonalat a kezdőponttól, akkor meg valami 93 km körül írt, a tervezőben meg ugye 87 volt.
Na mindegy, ilyen apróságokon nem akadok fenn.jjeahh: Megvolt a tegnapi kis Bryton tesztelős túra. Hát, vegyesek az érzelmek.
Először még egész jó volt, majd Normafán jött az első "eltévedés", amikor is egyszer csak azt írta, hogy off route, azaz letértem az útról. Nagy nehezen visszataláltam az óra szerinti helyes útra, aztán Hűvösvölgyig még egész jó volt. Utána jöttek a problémák, szinte minden út elágazásnál rossz felé mentem, aztán mehettem vissza. Nagyon nehéz követni ezt a kis vonalat úgy, hogy nincsenek támpontok, mert ugye alternatív útvonalakat nem mutat. Végül is eljutottam Dobogókőre, de voltak olyan részek, ahol szó szerint teljesen eltévedtem, aztán már leszartam, hogy mit ír az óra csak mentem egy általam jónak vélt útvonalon, és egyszer csak visszataláltam az óra által is helyesnek vélt útra. Olyan is volt, hogy a jó úton mentem, de még is azt írta letértem az útról, aztán megint jó lett. Tehát a GPS-es helymeghatározása hagy némi kívánnivalót.
Sokkal több idő is lett az egész mint terveztem, későn értem fel Dobogókőre, itt kicsit pihentem és töltődtem, én is meg a bringa is.
[kép]
[kép]
[kép]Gondolkodtam, hogy merre menjek tovább, kb 1 órát elidőztem fent, este 6 óra tájt volt, közeledett a sötétedés és nem szerettem volna este az erdőben bóklászni, eltévedni. Pedig a túra meg volt tervezve, még lett volna egy 400-500m szint és vagy 20km terepezés, de őszintén szólva ezt nem mertem bevállalni, mert ismerve az előzményeket, nem mertem rábízni magam a Brytonra. Ha nem lett volna ilyen késő, akkor biztos megyek arra, de így tuti az lett volna, hogy elveszítem az útvonalat és full sötétben bóklászom az erdőbe. Így ezt elvetettem és inkább mentem egy általam már ismert, kellemes kis csapatós ösvényen, utána meg kénytelen voltam betonon ereszkedni egy nagyobbat, sajnáltam is, de majd legközelebb korábban elindulok. Viszont kíváncsiságból legurultam a sípályán. Tanakodott fent két enduro motoros is, hogy lemenjenek, meg pár bringás, de végül elvetették, és egy egész kis nézősereg gyűlt össze, hogy megnézzék, ki ez a barom aki lement rajta bringával.
[kép]
[kép]
Már nézegettem párszor régebben is, a kép nem adja vissza a meredekséget, de elég meredek, végig fékeztem és még így is elég gyorsan mentem, a 203mm-es első féktárcsám konkrétan lilára égett. Várnom is kellett kicsit míg lehűl a tárcsa, teljesen elment az első fékem ereje, ez az SLX féktárcsa kicsit alulméretezett ehhez a Zee fékhez, kéne az Ice tech tárcsa, most megtapasztaltam. Utána itt még visszatoltam a bringát, és mentem az általam ismert ösvényre csapatni. Majd komótosan haza, aszfaltos utakon.
Pár kép a túráról:
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]Az útvonal pedig ez lett: Strava
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Jester01 #119428 üzenetére
Asszem csak Selle SMP és talán Selle Italiat lehet próbálni.Az utóbbiban nem is vagyok biztos.
(#119429) 6030D ...úgy hiányzik abból egy jó teló,mint az SX4-ből a hatodik sebesség.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bringasisti
őstag
válasz Jester01 #119946 üzenetére
Kezd közeledni az álláspontunk. Mutatja a szintkülönbség értéket mind a két rendszer, drága órákban ahol együttes mérés van ott pontosabb, de kalibralni nem lehet csak szemfényvesztés és tájékoztató jellegűek. Tekerjél el fix úton délelőtt valahova. Mérés lezárva. Délután gyere vissza méter pontosan ugyanazon az úton másik mérést használva. Nézd meg a két útvonal szintkülönbség értékét.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest