-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-=RelakS=-
veterán
válasz trialboj #91393 üzenetére
"Volt nálad fogó a verseny közben?"
Itt volt a hiba, hogy nem volt.
Amúgy belsős rendszer, még szét fogom szedni a kerék, hogy lássam, mi történt.
A helyezés amúgy is mindegy volt, mert amit a profik 1 óra alatt letekertek, múlt héten annak a felét én másfél alatt teljesítettem, bár bolt benne tanácstalankodás, meg eltévedésItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Tufa_
aktív tag
válasz trialboj #91431 üzenetére
Sziasztok. Shimano Sora hatso feknel allandoan beleer a felnibe az egyik oldali fekbetet kb egy napos hasznalat utan. Kilazitom, beallitom kozepre, meghuzom eleg erosen, de (jo esetben..) kovetkezo nap ismet allitanom kell.. Van esetleg valami trukk hogy ne lazuljon ki allandoan..?
-
Tothgera30
Ármester
válasz trialboj #91431 üzenetére
Evolution CTD-nél történt olyan hogy a T szárban a becsúszók nem megfelelően voltak ragasztva, így erőhatásra apró mozgásokat végeztek, tekeredtek. Ennek garanciális javítás lett a vége, egy komplett becsúszó részt kapott. Annyi a különbség hogy Merida Big Nine Lite 1500 29er gyári QR9-es 2013-as teleszkóp volt a delikvens.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #91330 üzenetére
A hegyi kerékpározás veszélyes üzem, mindig benne van egy komolyabb sérülés lehetősége.
De még az országútizás is veszélyes, nem rég halt meg a Nicky Hayden motorversenyző, mert figyelmetlen volt kerékpározás közben.
Egy valami biztos, ha ezen aggódsz, hogy úr isten elesek és összetöröm magam, akkor be is fogod vonzani a bajt és nagy esés lesz belőle. Nekem egyébként a legsúlyosabb kerékpáros sérülésem, szintén egy kulcscsont törés volt, szerencsére jó helyzetben lévő, így műtét nem kellett, de azért így sem volt kellemes.
Egy sima aszfaltos úton volt, ahol kicsúsztam egy poros kanyarban.Visszatérve a hegyi kerékpárhoz. Szerintem az a legfontosabb, hogy tisztában legyél a képességeiddel és a bringád tudásával. Ez alapján kell megválasztani az adott sebességet és azt, hogy mit vállalsz be és mit nem.
Mindenképpen a gyakorlat a lényeg, ne azzal foglalkozz, hogy más hogy megy, hanem azzal, hogy te élvezd és még a lehetőségekhez képest biztonságban érezd magad. Persze az igazi élmény mindig az, amikor feszegeted a határokat. Tudom én jól, de észnél kell lenni és fokozatosan haladni. Ettől függetlenül komolyabb sérülés bármikor lehet, ez benne van a pakliban.
Idővel ugyan úgy rutint szerzel mint a kis mazsola az autóvezetésben.
Azon is rengeteg múlik, hogy megismerd a pályákat, a különböző útviszonyokat. Ha meg van a kellő rutin, pillanatok alatt tudni fogod, hogy adott nyomvonalon, adott terepen mit lehet megcsinálni és mit nem.
Illetve azt se felejtsük el, hogy nem mindenki rendelkezik ugyan azokkal a képességekkel, lehet, hogy egy adott ember, soha a büdös életben nem lesz képes úgy menni, mint egy tehetségesebb társa. Ezt is fel kell ismerni, és el kell tudni fogadni.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #91446 üzenetére
Ha előre hátra hintáztatod behúzott fékkel akkor meglehet a betét mozog.Az nem úgy van tervezve,hogy hátrafelé is fékezz,így van mozgása.Továbbá a tárcsa is mozoghat,enyém központos rögzítésű Shimano (center lock) és ha erőből mozgatom előre/hátra,akkor moccan egy hangyányit.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #91431 üzenetére
Pattogó/recsegő zaj valahonnan elölről:
Lemostam a bringát, és szétkaptam ismét a headsetet, sajnos most sem láttam semmi nyomát különösebb kopásnak vagy lötyögő alkatrésznek, sőt, minden be van gyógyulva a helyére.
Látszik valami kopás a villanyak gyűrűjén, ez okozhat ilyesmit?
[kép]
Ezek a csapágyak ki kellene jöjjenek különösebb szerszámok nélkül is? csak mert én nem bírtam velükedit:
Átjött két haver és 3/2 es arányban megszavazták hogy telóból jön és én csak halucinálok Holnap ismét meglátogatom a szervizt.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #91599 üzenetére
Erdőbe kevés outis jár, aszfalton meg a montisok hátrébb vannak.
jilian: nekem M089 van, ami szerintem ugyanez, csak ez az új desgn. Egy számmal kell nagyobb, mint az utcai cipő. Abból volt keskeny meg széles. Nekem keskeny van, de kellett bele talpbetét, mert alacsony a lábfejem.
Az 56-os stopli szerintem felesleges, a pedálhoz kapsz 51-et, szokd meg azzal.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Strezi
őstag
válasz trialboj #91599 üzenetére
Ez sajnos a legnagyobb problámája, szerintem Én sem tudok rá lehetőséget...
Pedig nagyon nem egy kategória országutival megmászni valamit, vagy pl. egy tekerésen átvezetőként montival ugyanazt a szakaszt.Persze ki lehet menni KOM-ot menni egy szakaszon, csak bemelegítéssel, más meg mondjuk egy kétszáz kilométeres körön mente az eddigi top időt Ez is benne van...
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
BlacKSouL
addikt
válasz trialboj #91669 üzenetére
Köszi,
Az olajkieresztés jó ötletnek tűnhet, a fékbetét kivétele nem biztos, mert annyira feszes állítólag, hogy teljesen szorítja a tárcsát alaphelyzetben. Ha kiveszi közüle a tárcsát, esetleg összeugrik a két betét. Akkor meg már megint piszkálni kell. Ha meg kiveszi a tárcsát, és utána a betéteket, akkor meg kiugorhat a dugattyú.
Szokottt amúgy szerelni, saját motorjait is szokta mikor kell.És mi okozhatja ezt? Levegős és attól vizes lett az olaj?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
aicon
senior tag
-
deny330
aktív tag
válasz trialboj #91746 üzenetére
Azt hiszem hogy ezt már egyszer megbeszéltem Runnerrel, hogy a jövőre nézve felejtsem el a 26'-os bicókat hogyha normális áron akarok túladni rajtuk később. Ezek alapján szerintem lemondok erről a kerékméretről, 200k alatt úgyse lesz az igényeimnek megfelelő bicó. Köszi a választ!
(#91748) Dottore: Őszintén szólva én is jobbnak tartom a nagyobb kerékméretet. Nem mentem még annyit ilyen kerék mérettel, hogy azt mondjam stabilabbnak érzem, biztonságosabbnak, de mintha minimálisan jobban tartaná a sebességet. Igen, 185cm vagyok (amit küldtél egyik nap Giant, még mindig meg van, csak sajnos egy százas hiányzik a kasszából). Hogy a nagyobb kerékméret miken megy át jobban, azt nem tudom.
Havert sikerült lebeszélni (vagyis én megírtam neki, hogy számolja össze mennyibe lenne, a végösszeg meg lebeszélte).Kösz srácok!
-
5381
aktív tag
válasz trialboj #91785 üzenetére
Én soha nem hordtam semmilyen szerszámot magamnál évekig. Úgy gondoltam, egy monti nem kap defektet sosem. Nem is kaptam.
Aztán megvettem ezt a drótszamarat és ezzel már pótbelsővel, foltokkal gumileszedővel, pumpával, pár szerszámmal vágok neki az útnak. Már kellett is belsőt cserélnem az út szélén és azóta már a montival is szereztem 3 tüskét egy út alatt, de azzal sikerült hazatekerni.
Igazából nem sok cuccot viszek, de zsebben nekem semmi nincs, mert zavar, így a telefon, pénztárca, lakáskulcs, kis kaja a váztáskába kerül.
Én nyugodtabb vagyok, ha ezek nálam vannak, bár a váztáska nagyon nem tetszik a gépen...
Én is kinőttem már abból a korból, hogy kalandnak tekintsem, hogy étlen-szomjan maradjak valahol.[ Szerkesztve ]
-
deny330
aktív tag
válasz trialboj #91865 üzenetére
Jahj, igaz is. Elnézést (és köszi, hogy jelezted)!
Aszfalt / terep harcos. Döngölt földút kavicsokkal elszórva meg erdős talaj. Weboldal alapján gondoltam, hogy nem lehet olyan rossz. Meghallgatom a többiek véleményét is ezzel kapcsolatban, de mindenképp figyelembe veszem a véleményed és nézegetünk mást még - sok olyan dolgot felsoroltál, amire én rá sem néztem. Köszi szépen!
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #91863 üzenetére
Kösz! Másodikon nem én vagyok Ja különböző géppel lőttem ezeket, G3, GH2 és G6-om van, váltogatom őket, ha egyikre ráunok viszem a másikat . GH2-őt mondjuk én is inkább videóra használom, hekkelve máig brutális videót tud. A foltot nem vettem észre, kösz, mindjárt kiszedem, szerintem dzsuvás a frontlencse.
Én is szeretem nézegetni más merre teker és ugyan az én bringám nem egy carbon fully, de ha más a menő gépjét mutogatja azt is szívesen nézem.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Strezi
őstag
válasz trialboj #91991 üzenetére
Igen, lehet a pumpa az oka. Kis pumpával nehéz akkora nyomást illetve nem lehet olyan légmennyiséget produkálni ami helyrepattintja a gumi peremét a felniben.
Egy megoldás, hogy még félig felfújt állapotban izomból át kel gyůrni a külsőt majd aztán felfújni véglegesen.Vagy rendes nagy pumpával vagy kompresszorral (akár benzinkúton) megküldeni négy bárra és onnan visszaereszteni. Érdekes, hogy belsőnélküli szerelésnél nincs ilyen gond, ha ott egyszer felpattan, ami muszály, ugye, akkor az biztosan egyenesen fog futni is.
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
emre
veterán
válasz trialboj #92016 üzenetére
Van rajta valami jelölés hogy mekkora nyomást bír az abroncs?
Én hiába terheltem, csak a max nyomás felső határ környékén ugrott helyre (5-6 bar), utána természetesen visszaengedtem egy kicsit. Előtte bárhogy próbáltam maradt kanyar a gumiban.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
veterán
válasz trialboj #92094 üzenetére
Én is akkor láttam a táblát, mikor visszafelé indultam Szilvásváradról és a sárga vonal úton jöttem, az ugye ott jön mellette, van kint tábla, hogy tiltott.
Én élveztem, egész jó tempóval végigcsorogtam, sokkal jobb volt, mint az aszfalt, az biztos.
Találkoztam valakivel most, ő említette, hogy az Őserdő felé is le lehet jönni, az nem aszfaltos és gyönyörű a táj.Az egyetlen probléma, hogy Szilvásváradon az építkezések miatt nem megy egyik kút se, aki arra jár, erre legyen felkészülve, tudtommal Jávorkút az utols pont, ahol vizet lehet vételezni, Bánkúton is le volt kapcsolva a forrás, a többi pedig kiszáradt vagy rádőltek a fák.
(#92095) Strezi
Én örülnék neki, ha a strava ennyire részletes lenne[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
andrisbandi
őstag
válasz trialboj #92123 üzenetére
fehér stuci
bike24.com
Német bolt.
Sokmindent vettem náluk pár hete. Minden rendben ment, ajánlott.
Paypallal fizettem, DPD hozta. Készleten lévőket rendeltem, 5 nap alatt ért ide.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #92320 üzenetére
Annak szerintem csak az alföldön van értelme. 39 km alatt mentél 500+ szintet, nem hiszem, hogy bárhol lett volna két olyan km ami egyforma.
Futásnál egyébként tudja a strava is, sőt szinteknél számol valami GAP-et, ami azt mutatja, hogy ha végig síkon mentél volna, mi lenne a p/km.(#92318) dodika66: ha nem menetes a tengelyed, akkor jó lesz mindkettő.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Strezi
őstag
válasz trialboj #92320 üzenetére
Fizetős verzióban van analizis(Watt/km stb.).
Miért lenne csalás saját szakasszal KOM-ot csinálni Amint megcsinálod a szakaszt, felviszi oda az előtted tekerők idejét is, illetve ott a lehetőség mindenkinek utánad. Valakinek elsőnek is kell lenni.Pl.: [Erre megy a Gerecse maraton, ezért van verseny rajta bőven]. A többi helyi szakasz mind vagy hosszabb vagy rövidebb volt előtte, ezért azokon nem voltak rajta a versenyzők, csak a helyi tekerők. Ezért is csináltam, ha nincs vesenytárs, akkor mit ér a verseny
Ha már írsz a KOM-odról, akkor nem értem miért nem az adott szakaszról dobtál screenshot-ot, hanem az egész tekerésről? Félsz hogy más is arra megy
[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
5381
aktív tag
válasz trialboj #92320 üzenetére
Ahogy 6030D is írta, nem sok értelme van a leggyorsabb és leglassabb kilométernek. Barátkozz meg a szegmensekkel. Én mindig kinézek egy útvonalat és azon pár szegmensre próbálok tartalékolni erőt és ott megnyomom. Legtöbbször azonban már a szegmens kezdeténél jut eszembe, hogy tartalékolni kellett volna
Én évekig a runtasticot használtam, de májusban váltottam staravara és jobban tetszik.
Én egyszer mentem egy KOM időt, de másnap is hátszeles idő volt arra és visszavette a korábbi gazdája[ Szerkesztve ]
-
atok666
őstag
válasz trialboj #92320 üzenetére
Probald ki a Stravistix for Strava plugint chromeba, elegge felturbozza az aplikaciot. Akkor mar mutat leggyorsabb km/perc/stb. tavokat/idoket, sot azt is mutatja, hogy egyes KOM-oknal milyen iranybol es erovel fujt a szel
Atok
@92325 - Itt az emlitett segmens
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen