-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #41429 üzenetére
Már nincs. De egy Giant Rapid 3 volt.
Radon R1 4.0 (2013) országúti van és egy Cube AMS 130 team (2011).
Minden lecserélődött.
[ Szerkesztve ]
-
Narakh
senior tag
válasz Napfénysüti #41441 üzenetére
Az új gép Shimano 2200-as agya is elég diszkrét. Furcsán hangosnak is tűnt utána a monti Joytech-je.
"This was I, a sparrow. I did my best; farewell."
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #41441 üzenetére
Hogyhogy az lesz? Lecseréled a gépen? Megéri? Melyik a befutó?
-
RichieTri
senior tag
válasz Napfénysüti #41441 üzenetére
ne aggódj nem hangos...
inkább amolyan műszer hanglive:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #41461 üzenetére
de miért gold? kell a fux
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #41461 üzenetére
23-mas gumival mi a baj? Én is leszedtem a luganokat, de éns schwalbe one-t vettem. Gondolkodtam a contin is, de inkább ebbe vágtam bele. 23-masba természetesen.
Nekem Mavic Aksium kerekeim vannak. Nemtom milyenek, a súly problémák nagy része rajtam van és nem a bringán.
-
RichieTri
senior tag
válasz Napfénysüti #41461 üzenetére
"Campagnolo Zonda szett lesz helyette"
miért?
csak azért kérdem mert ha jól rémlik Shimano szett van a bicódon. Ezt egy olasz kerékkel keverni szinte szentségtörés. Mavic Ksyrium kerekekből hasonló árban tudnál venni.live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #41467 üzenetére
tudom hogy nem olcsó, ismerem, csak nálam pont az arany nem= a széppel
-
Mansi
csendes tag
válasz Napfénysüti #41467 üzenetére
A testsúlyod szerintem egyáltalán nem vészes.
Amikor kezdtem bringázni én is pont ennyi voltam, de semmi ebből fakadó problémám nem volt, mármint a bringával
Ami a 23-as 25-ös dolgot illeti, a tavaly végig 23-as köpennyel mentem, meg télen is, amíg le nem rohadt róla a Michelin Lithium2. 10K után nem a 23-as vadi új szettet raktam fel belőle, hanem egy használt 25-ös Conti GP4000-et, de őszintén szólva ami a széllességét illeti 2-3K után nem érzek különbséget komfort szempontból. Talán itt még annyira pici a különbség, hogy nem vagy alig érzékelhető. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #41474 üzenetére
Erre csak azt tudom mondani,hogy nem magyar utakra való.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Mansi
csendes tag
válasz Napfénysüti #41474 üzenetére
Egy finom vastagabb bandázs, meg egy jó kis kesztyű a fájdalmon sokat tud segíteni, ha azt vesszük alapul, h a bringa beállítása jó.
Nem is sejtettem, hogy mekkora különbség lehet míg a gyári fapados bandázs lekerült róla és egy Lizard Skins 3.2-es került a helyére. -
Mansi
csendes tag
válasz Napfénysüti #41492 üzenetére
Terjedelmes iromány adtál olvasnivalót
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #41467 üzenetére
Jah én is nehéz vagyok. Használtam 25,23mat is, de nem éreztem különbséget.
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Napfénysüti #41504 üzenetére
hehh, a manual valahol 2080 körül határozta meg emlékeim szerint
És én is Sigma, csak BC 16.12A fura, hogy GPS-hez lőttem be, viszont azóta cseréltem Xperia Z-ről Z3-ra.
Megjegyzem mondjuk, hogy az Xperia Z-nek annyira gáz a gps-e, hogy amíg állok a pirosnál, komplett matyóhímzést rajzol a térképreItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #41514 üzenetére
Nekem ma jött meg a garmin 310xt. Vettem hozzá bontrager sebesség+pedálfordulat mérőt.
Mondjuk én futok is, ezért kellett kombinált masina.
Tényleg, lett is egy Sigma 16.12 STS CAD eladóm. Nem kell valakinek?
-
RichieTri
senior tag
válasz Napfénysüti #41600 üzenetére
amíg a vénáid rendben vannak addig inkább hagyd ki.
ha futnál nagy távokat ott elképzelhető némi pangás, de a kerékpáros mozgás miatt alapvetően nem alakul ki ilyen.
ha feleslegesen használsz ilyet akkor azzal gyakorlatilag leszoktatod a szervezeted arról, hogy maga intézze a visszaáramlást/pangás megakadályozását,DE ha van visszeres problémád vagy hajlamos vagy rá akkor a válaszom egyértelmű igen.live:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #41600 üzenetére
én már külön kerékpáros zokniról is hallottam, nem tudom az miben más
[ Szerkesztve ]
-
parkr
őstag
válasz Napfénysüti #41649 üzenetére
úgy rémlik itt a topikban vannak írások utóbbiról (elég a components szóra keresni)
pár héten belül szerintem én is fogok onnan rendelni. -
Maximum1
őstag
válasz Napfénysüti #41694 üzenetére
Az "elfelejti"t úgy gondolta hogy leszarja.
Én is felrúgok olyan szabályokat bringával amiket kocsival betartok.
A balesetről meg annyit, a sérüléseket nézve berántotta a féket a csajszikám ezért zakózott ekkorát.
Mind ketten hibáztak, minden napos sztori, de Ő olimpikon, ennyi nem több.(#41699) Napfénysüti aki versenyzik az tudja hogy nem sok agya van ilyen helyzetekben amikor már kitekerte magából az életet is, láthattuk a múltheti versenyen is amikor sorban mentek át a lezárt sorompón, nem képesek helyesen dönteni, csak a cél van előttük.
[ Szerkesztve ]
-
Slownz
senior tag
válasz Napfénysüti #41754 üzenetére
Oks, én várom a beszámolót!
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #41538 üzenetére
Bocs, beteg voltam illetve vagyok és nem ültem gép elé. 66 volt a 310XT, pulzusmérős övvel. Vettem quick release kit-et a bringához, ez 4900, plusz a bontrager ANT+ Speed/CAD szenzor volt 7000 (OLX-en találtam egyet), az új ára 10 körül van. Így kompletten 80-ból megvolt.
Ami nem tetszik, hogy bazi vastag az óra a quick release kit-tel. Bár biztos szokás kérdése a dolog. Kipróbálni még nem tudtam, mert ledöntött a kórság, viszont az óra mindent megtalált. Csak fel kell szerelni majd a cuccokat.
superecneB: Én most Smart Sam-et vettem próbára. Ezzel mi a tapasztalatod?
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #41837 üzenetére
[link] Én szinte mindig a fékkarokat fogom. Ha lejtő van akkor lemegyek, meg erős szembeszélben is, vagy ha nagyon rohanni kell. Szeretem a ramps-ként emlegetett fogást is, onnan még gyorsan elérem a féket. Amit drops-nak hív a cikk, na attól eléggé félek még (annyira régen nincs meg a koskormányos gép), nagyon lassan tudok onnan átfogni... A tetejét meg csak akkor ha egy kézzel kell menni (az agyváltó miatt a váltás, illetve ivás közben).
-
veterán
válasz Napfénysüti #41839 üzenetére
Nekem kene mar egy rendes kesztyu a hosszabb tavokra, amugy jo lenne sima fekkar fogasban, csak ne kezdene el olyan hamar fajni a tenyerem..
[Jo, meg igy is orakrol beszelunk,,]Everybody lies.
-
ivana
Ármester
válasz Napfénysüti #41855 üzenetére
Szerintem nincs nem rejtett bowdenes campa fékváltókar.
-
zoli03
őstag
válasz Napfénysüti #41881 üzenetére
Szerintem inkább a GPS csal (ha jól állítottad be az órát).
-
lsebestyen
addikt
válasz Napfénysüti #41881 üzenetére
Hát inkább a GPS csal...Strava-ra gondolsz? Az alapból balfaszul mér szerintem, van egy chrome-os strava kiegészítő az sokkal pontosabb, azzal nagyjából egyet mutat a sigmával. Akikkel menni szoktam néha megnézzük kinek mennyit mutat ha egymás mellett tekerünk, ugyanazt szokta.
(#41882) Krisz79 : decás=btwin vagy mi a franc, az a hosszúkás, saját márkás decás cucc. Bocs ha félreérthető volt. Sigmának egyik legjobb konzolja van a piacon szerintem!
[ Szerkesztve ]
-
lsebestyen
addikt
válasz Napfénysüti #41887 üzenetére
Endo -bár már rég használtam- még pontatlanabb volt mint a strava. De az nem is takargatta, a strava szoftveresen buherál valamit, kisimítja stb, az endo meg csak simán bent hagyta a fals adatokat.
-
zoli03
őstag
válasz Napfénysüti #41887 üzenetére
A Cateye 2096 mm-t ad meg ekkora kerékhez. Én ha nem mérek kerületet, akkor a Cateye táblázata alapján állítom be. Országútinál talán olyan sokat nem változik a kerület gumifajtánként, de MTB-nél mindenképp érdemes mérni, ott már nagy eltérések is lehetnek (plusz ott könnyebben változhat a felniszélesség is).
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz Napfénysüti #41881 üzenetére
16.12-m van. valami 2070mm körül kéne beállítani, de 2000 körül mér pontosan. Most 2010-re van állítva, de még lehet, hogy lejjebb veszem.
lsebestyen
Ha a GPS, és a google maps kb ugyanazt mondja, de én 4-5%-al többet mérek, akkor szerintem az óra csal
Vagy csak valami ravaszság van a rendes kerék kerülete, és a használat közben fordulatonként megtett táv között, amikor terhelt a kerék.
Amúgy pont a Stravát mértem össze az Endomondoval és a google mapsal. A Strava kb pontos volt, az Endomondo nem is tudom, kevesebbet mért talán, viszont a magasságmérő része az totál szar.
Amúgy pont, hogy az Endomondo simítja ki az útvonalat, a Stravában ott van a sok kis ide-oda mérés. Ez különösen jól látszott, amíg Xperia Z-m volt.[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #41898 üzenetére
Én vékonyan bekenném zsírral,majd letörölném,csak,hogy ne legyen teljesen vas a vason szárazon. Enyémet így cseréltem. Ami a kereket illeti,talán egy Tecsóst elvinnék újan centríroztatni,de egy olyant nem adnak ki a gyárból centrírozatlan! Bár majd Lasali megmondja a tutit,de én azt újan nem adnám szerelő kezébe,az biztos!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #41902 üzenetére
Nem hiszem oda különös zsír kellene....ami meg a kerekedet illeti,kicsit utána néztem és kijavítanám önmagam. Meg sem engedném,hogy nézze egy szerelő azt újan! (Tisztelet a kivétel,akit jelen esetben Lasalinak hívnak ) Olyan komoly felszereléssel szerelik azokat,műszerrel mérve még egyes küllők feszességét is,hogy besza-behu. Jah,és ha rendben meghúzták a küllőt a mérő szerinti feszességre,bekenik valami rögzítő sz@rral,hogy ne lazulhasson meg! Ha beszereled már csak a placebo miatt úgy fogsz menni mint állat!
(#41904) Tothgera30...máris vettél egyet-egyet?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
RichieTri
senior tag
válasz Napfénysüti #41898 üzenetére
Centir nem kell,DE
Olyan 3-4száz km után tuti kell hozzá nyúlni. Nem nagy ügy...ha nem bízol magadban mondjuk vidd el a bikeexpresses brigádhoz.
A kazetta alá kell zsír,de vékonyanlive:RichieTriH , origin:RichieTriH , uplay:RichieTri
-
Because
őstag
válasz Napfénysüti #41898 üzenetére
nekem a most érkezett deore agyon alapból volt a kazettatesten zsír, de ha megérkeznek majd meglátod
-
Krisz79
őstag
válasz Napfénysüti #41963 üzenetére
A problémám, fehér bowden, fekete km/h vezeték.
Ha jól emlékszem fehérbe csak ezt láttam a dechatlonba:
[link][ Szerkesztve ]
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Krisz79
-
rétisün
veterán
válasz Napfénysüti #41982 üzenetére
a tárcsa oldalán távolabb vannak a küllők a villától.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #41982 üzenetére
A kerék középen van,csak az agy nem. Úgy mint a te (meg mindegyik több fogaskeréksoros) hátsó kereked,a 2 oldal nem egyformán van fűzve.Vagyis ahol kevesebb a hely mert kell a fogaskerekeknek vagy a féktárcsának,ott a küllők tompább szögben hagyják el az agyat. Úgy látod jól ha belenézel az "élébe" a keréknek,mert míg egyik oldalon látod a küllőket,a másikon nem,vagy alig.
(#41983) Crytec210...életveszélyes tanácsokat ad ez az ember!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
szjoci
őstag
válasz Napfénysüti #41982 üzenetére
Nekem a tárcsás oldalon van az érzékelő, ráadásul 203mm-es tárcsa fölött
Spoiler: tettem alá mégegy gumicsíkot, így már behúz a relé, mér az óra -
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #42182 üzenetére
Jajj mit szenvedtem a hajtogatóssal mire feltettem....
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #42182 üzenetére
Jó azt még így nézegetni pár napig mielőtt feltépné az ember a dobozokat,mi?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #42198 üzenetére
Jah aki görgőzik is. Bocs.
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #42200 üzenetére
Menetszél?
-
Kickass
őstag
válasz Napfénysüti #42191 üzenetére
Köszi fejben tartom, de egyelőre úgy tűnik a befőttesgumi hack megoldja a problémát.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #42218 üzenetére
Mi ez a reménykedés,csak nem te ajánlottad Neki ?!
(#42215) rob210...próbálj még kevesebbet állítani,akár ne is tekerd egyetlen "ugrást" sem azon az állító csavaron és hagyd kiemelve 2 fog között. Szerintem is azokkal a fogakkal lesz baj.Azok vannak a legtöbbet használva és aránytalanul kopottak a többihez viszonyítva.Én már dobtam el olyan nyolcas Alivio sort melyen az (4) ötösön (6) kívűl szinte újak voltak a kerekek,azon meg már terhelésnél átugrott.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #42220 üzenetére
Hát aki már csak 2-3ezer fölött teker évente az akarva-akaratlanul hozzáértővé válik valamilyen szinten.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #42243 üzenetére
Síkosító? Viccet félretéve lehet,hogy megvastagodott a combod.Szakmai ártalom és bár engem ilyen veszély egyelőre nem fenyeget,szerintem egy még vékonyabb,sportosabb,hegyesebb nyereg talán segíthet...bár nem tudom a tied milyen.
A kiállásról még annyit,hogy gyakran olyankor kell kiálljak mikor már 100 fölött van a lábamban és már sem gyorsítani,sem sprintelni nincs igazán erőm,de a hátsóm kéri a szünetet.2 fokozattal nehezebbre váltok és lassú csapással,tulajdonképp ugyanolyan sebességgel tekerek egy pár percet kiállva,hogy megpihenjek.Megváltásként élem meg![ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Napfénysüti #42246 üzenetére
A nyereggel nincs baj,a combod a ludas.Kevesebbet kell tekerni,hogy sorvadjon vissza.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #42232 üzenetére
Nekem egy Charge scoop van az országútin.
A gyári baromi keskeny volt nekem. 130mm...
MTB-re kellene majd valami. Ami dizájnban passzol a géphet. Fehér-fekete-lime
[ Szerkesztve ]
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #42249 üzenetére
Fizik Antares-t akartam. Az kb hasonló méret, de túl drága volt...
M-es a seggcsontom
MTB-re ilyesmi kellene:
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
Zebu
addikt
válasz Napfénysüti #42251 üzenetére
Jah ismerős..... Ha nagyon elkopik az MTB nyergem akkor arra lehet Ergont veszek majd.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen