-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
rétisün
veterán
ez a méret már majdnem kicsi neked, persze hosszabb stucnival orvosolható, ha rövid lenne a váz, akkor lesz gond, ha a nyerget nem tudod eléggé felemelni.
a giant-el mi volt a gond, miért érezted nagynak?
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
ha a giantet hosszúnak érezted, akkor outin még inkább 'meg leszel lőve', ott még előrébb fogod majd a kormányt/fékváltókart, mint egy egyeneskormányos bringán. bár ez rövidebb stucnival korrigálható valamennyire. ezek alapján inkább tényleg a kisebb váz lehet jó.
mondjuk én a 175 centimhez 56.5 centis felsőcsövű outit hajtok, 100-as stucnival.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
nem csak előrébb kell nyúlni, alighanem alacsonyabban is lesz a kormány, mint egy fitness bringán.
hogy nem nagy-e? már nem emlékszem, egy hete áztam el utoljára, azóta nem ültem rajta
komolyan: nem lehet nagy, ha a balaton kört bírtam rajta
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
a geometria-táblázatokban általában virtuális felsőcső-hossz van megadva, ami a nyeregcső és a fejcső közötti vízszintesen mért méret, ez egyforma slopingos és hagyományos váznál is, emiatt nem lehet gyakorlatban különbség a hagyományos és slopingos váz között, persze csak a méretet tekintve.
ennél a radonnál elég érdekesen van a méretezés, pl. az 56-os vázméretnél egy 560-as méret sincs a felsőcső hosszának inkább az 555-öt mondnaám, az a vízszintes méret.
km-óra: én flight-decket használok. a shimano saját cucca, a kompatibilis fékváltókarral használva áttételt, pedálfordulatot is mutat.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
a radonon 6700-es ultegra van, a 6502-as flight-deck csak 6600-ig jó. a 6700-hez sc-7900-es kell.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
igen, pont most néztem én is...horror áron van, hiába pulzusmérős is meg minden.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Gyufaaa
veterán
-
rétisün
veterán
ha a giantet az 59.5-ös felsőcsővel nagynak is érezted, akkor is jó lehet az 58-as radon, mert annak is csak 56 cm a felsőcsöve. igaz, az outi kormányt azért máshol/máshogy fogod majd, mint egy fitness bringa egyenes kormányát.
meg persze attól is függ, mekkora stucni van a radonon, bár azt a legkönnyebb cserélni.war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
én 5600-os fékváltókarral használom (pontosabban a balos 5601-es, 2 sebességes) de nem biztos, hogy a radonon ilyen van, alighanem 5700-es, az újabb, és az már lehet nem is flight-deck kompatibilis.
a régi 8-as sora is flight-deckes volt, aztán szépen elhagyták az alsóbb kategóriákból. most már csak az ultegra meg a dura-ace flight-deckes.alapból stucnira nem lehet tenni, olyan a konzolja. bár aki nem riad vissza némi barkácstól, megoldható biztos az is.
a konzolból két érzékelő megy a fékváltókarba (azaz utólagos felszerelés újrabandázsolást igényel) onnan kapja a fokozatról az infót. ez alapján számol pedálfordulatot, sebesség+áttátel alapján.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
zoli03
őstag
Én először azt dönteném el, hogy milyen funkciók kellenek (pulzusmérés (ez mondjuk fontos), pedálfordulat, magasságmérés, stb) és az árkategóriát határoznám meg. Aztán megnéznék pár webshopot, amelyik megtetszik, annak utánaolvasnék Testbikeon vagy a Bikemag pulzusmérős fórumában (így pl. a korábban említett VDO már ki is esik)
Úgy nehéz ajánlani, hogy az elvárt funkciókat nem ismerjük.
Itt írnak a pedálfordulatról is. Szerintem a pulzusmérés sokkal fontosabb lenne (bár azt meg tudod oldani később külön karórával is a kormányra szerelve, és akkor az futáshoz is jó.
Érdemes lehet még használtat is nézni akár, akár jóval olcsóbban meg tudnál venni komoly órákat garanciával.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Az én olvasatomban a pulzus mérés és a pedál fordulat mérése kéz a kézben jár egymással.
Gyakorlatilag az előbbit az utóbbi határozza meg. Ha tudatosan edzel, akkor előbb-utóbb elkerülhetetlen lesz egy cad mérő is szvsz.Ha már itt tartunk, BT pulzusmérőkből csak a Polar Wearlink ajánlott, vagy van esetleg olcsóbb is?
Karórám már van sportoláshoz (közönséges Casio G-Shock), szóval inkább telefonos alkalmazás felé mozdulnék majd idővel.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
BB Atom 6.0?
Garancia valószínűleg ugyanannyi jár erre is.Mondjuk csak azt nem értem ebben az órában, hogy a sebesség szenzort mi a fenéért kell a hátsó kerékre rakni.
(#1583) deicide
Nekem az a cikkből az jön le (meg saját tapasztalatom szerint is), hogy a munkavégzés intenzitása határozza meg a pulzust.
Igaz, hogy magas fordulaton az intenzitás valamelyest csökken, de szerintem még így is nagyobb, mint alacsony fordulaton erőlködve.
Saját tapasztalatom szerint is akkor szokott felfutni a pulzusom és elfogyni a levegőm, ha ülve pörgetve tekerek fel vhol, míg ha kiállok és lassan "kényelmesen" megyek fel ugyanott, akkor a légzésem szinte nyugalmi marad.[ Szerkesztve ]
-
marcusa
addikt
& jaris Köszi a válaszokat
Holnap 14-re megyek dolgozni, elindulok negyed 1 felé, hogy biztos ne legyen gond, így elsőre szerintem a mellékutcás verziót választom, legfeljebb majd tolom néhány helyen Ma eltekertünk a Mester utcába a kerékpárboltba venni még néhány kelléket, akkor nem volt gond.
22-kor végzek, akkor talán már nem lesz olyan nagy a forgalom, akkor kipróbálom a Petőfi hidat és a körutat.:-)
-
Teasüti
nagyúr
Ismertek esetleg jó MTB-s útmutatót is?
Competitive cyclist oldalán találtam egyet, nem tudom jó-e.
Holnap át is kéne rágni magam egy ilyenen.
Van olyan esetleg, ami ad ajánlást a stopli beállítására is?
Nyerget és az spd-t kellene beállítanom minél ergonómikusabbra, a többihez nem tudok nyúlni villa csere nélkül.Stoplit azt most a "tyúkszem-csont" adta hosszúsághoz állítottam be, szélességében egyelőre szimmetrikusak a csavar helyek felett, szögre viszont ötletem sincs. Most párhuzamos a stopli hossztengelye a cipő talpával.
A nyereg meg olyan magasan van, hogy az térdkalácsom éppen a pedál tengelye fölött legyen a hajtókar előre mutató, földdel párhuzamos állásában.
Elég sok ilyen leírást látni itt-ott, melyikre lehet alapozni?[ Szerkesztve ]
-
fi:zi'k
nagyúr
Nekem is szokott zsibbadni. Szerintem a cipő merev talpa ellenére egy olyan területet nyom a pedál ami a lábujjak vérellátásáért felel.
Ha észreveszem, hogy zsibbad, olyankor próbálom mozgatni a lábujjaimat, így egy kis plusz vér jut oda.96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
attiati
veterán
Kb 3-4 centit kéne még állítanom hátrafelé és max 5e ft-os nyeregben gondolkodtam, akkor ez esélytelen?
Stucni rövid, gyakorlatilag nincs is, 3 centi csőközéptől csőközépig és az egész biciklin valahogy nagyon elöl ülök, pedig a vázméret elvileg jó, átlépési köz is jó (talán egy kicsit nagy).... de a váz kialakítása nem ideális.
Már így is ráköltök annyit, mint amennyibe került; már csak egy ülést akartam venni.[ Szerkesztve ]