-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
válasz imyourfriend #17327 üzenetére
Ez nem feltétlen korfüggő, 38 évesen ugyanígy vagyok vele.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
-
deicide
veterán
válasz eddie1978 #17833 üzenetére
A mászás kemény sport, nekem az ülve taposás jött be, nem szeretek kiállva menni, de eleinte célszerűbb, ha még kevés az erő. Az a pulzus elég kemény, ott én már a halálomon lennék, magamnál 170-nél magasabbat még nem láttam.
Ja és Zirc felé is érdemes elnézni, a dudari domb is az az igazi köpködős fajta De aztán onnan szinte Veszprémig ereszd el a hajam száguldás, megéri.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz lsebestyen #17999 üzenetére
Mekkora lehet a tulaj, ha a 62-es vázból ennyire ki van húzva a nyeregcső.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Packersbay #18011 üzenetére
Az Ádyka féle kormányra rögzíthető XML-T6 Cree-ledes lámpa is váltogatja most már a módokat nálam ha rázkódik a gép, ezért átálltam fejlámpára (szintén tőle van), azzal nincs ilyen gond.
Bringa után nem szoktam nyújtani, inkább egy-egy erősebb tempó, hosszabb táv után tolom hazáig olyan 300-400 méteren a főút-tól a házig, az nekem pont jó izomlazításnak.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz pengemetal #18283 üzenetére
Meg is sirattam, de adok majd egy esélyt a következő albumnak.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Zsolt_974 #18427 üzenetére
26x1.4 hogyhogy nem haladós? Jelenleg 26x2.1 van az MTB-men és 33 feletti átlagot tudok vele menni 42-es első tányérral. Nyilván egy outi ennél gyorsabb, de nem csak a nagyobb és keskenyebb kerék miatt, a hajtás is sokat számít, meg a geometria.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Zola007 #18435 üzenetére
Jó, nyilván kicsit más szinten, de ugyanaz lesz, mint nálam, vagyis gyorsabb lehet a vékony kerékkel, de nem annyival, hogy megérje a ráfordított összeget. Saját tapasztalat, az mtb-m és az outim között kb 6-7km/h különbség van, ha mindkettővel nyélen megyek, ezért a kerékből adódó különbség 2-3km/h lehet max.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz sssent #18437 üzenetére
Ez pontosan így van, annak idején az MTB --> Fitness között a legnagyobb különbség a 42/12 vs 52/11 volt, de ahogy írod, ehhez is az kellett, hogy az MTB 42 fogához már túl erős voltam, nagyon kellett pörgetnem, azt meg nem szeretem. Most meg a fitnessel 60-as pedálfordulat környékén lehet 33-al menni, ez az MTB-nél majd' 80-as CAD.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Zola007 #18441 üzenetére
Az MTB-k jelentős részén tök feleslegesen van 2.1+-os gumi
Én azért most, hogy javul az idő, azért már inkább csak terepen megyek vele, amíg nyálkás idő volt, addig zúztam csak aszfalon, de a városi betyárok nagy része erőlködik széles gumival feleslegesen. Vagy csak erősödni akarnak.[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Osiris #18448 üzenetére
Úgy hirdetik, hogy alkalmas, de nekem fájna a szívem, ha telivernék a hegyen egy vízmosást és kiflibe hajlana a kerék a merev villa miatt. Döngölt földútra, egyenletes murvás szakaszokra jó lehet, de hegyi terepre nem szívesen vinném.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Gizmo94 #18453 üzenetére
Azért terepre mész vele, vagy aszfalton fog ledarálódni róla a teljes mintázat?
Ja, más, nemrég estem a fitness bringával, érdemes figyelni a külsők állapotát. Tükörradiálra kopott és egy teherautóról az útra szóródott sóderen úgy elterültem, mint a béka. Ugyan nem tudom, hogy új gumival is ez lett volna-e, nem próbálnám ki az új külsővel ugyanazt a manővert, de nagyobb eséllyel megúszhattam volna. Akit érdekel, Continental Sportcontact 32-622 volt és 8000km-t bírt. Ha nem kell kanyarodni, még jó lett volna, de az életem azért fontosabb, mint ezen spórolni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz ---Lasali--- #18456 üzenetére
Nem mertem kipróbálni, de ezek szerint Neked akkor van ilyen "élményed".
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
A poplock egy elég jó találmány, nekem sem tűnt fontosnak, de nagyon kényelmes, hogy ha hirtelen egy lejtő után felfelé jön, akkor csak a kormányon átpöccinted a kart és lockolva is van a teló, nem kell a villa szárához nyúlkálni lockolásért.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz #48525824 #18571 üzenetére
Nem mindenkinek akkora kihívás, persze, én is végigmegyek egy velencei-tó kört simán 52/11-el, mint pl tegnap is, de azért nem mindenkinek van, hogy a neveddel szóvicceljek, mammutfenyő vastagságú combja ehhez. Meg aztán az sem mindegy, hogy kiállva szenveded fel a dombra a bringát, vagy kényelmesen 25km/h-val, ülve.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Zola007 #18691 üzenetére
Szerintem is kicsit túl van lihegve a lánc téma. A fitnessbringámon most cseréltettem láncot és sort, 8000km-t ment úgy, hogy sosem áztattam, tisztítgattam, csak néha megolajoztam. Nem ugrott, rendben váltott, de a nyúlásmérő azt mondta, cserélni kell. Nyilván ha jobban figyelek rá, akkor a sort nem kellett volna talán cserélni, de 1.5 év után egy ilyen kiadás bőven belefér. És nem kíméltem, 52/11-52/15 környékén használtam erőből, végig a bringát.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
-
deicide
veterán
válasz wxppro #18808 üzenetére
Nem is merültem bele a témába, mert csak belekeveredtem volna, mint majom a horgolócérnába. Megvettem a bringát, kértem hozzá pedált és cipőt is, aztán használom.
A többi bringámon meg klipszes pedál van, azokkal nincs gond.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz troland26 #18876 üzenetére
Én akármilyen bringával is megyek, nem használom. Egyébként azért van, mert az outisok nagy többsége edzés céljából teker, arra pedig a kerékpárút nagyrészt alkalmatlan, mert léptem nyomon megtöri a lendületet. Rengeteg velencei tó kört megyek, lévén itt lakom, de sosem megyek azon, mert életszerűtlen mondjuk egy 37-38km/h-s kört menni úgy, hogy a bringaúton kerülgetem a lassabbakat/gyalogosokat. Cserébe az út széléhez húzódva megyek amennyire az útviszonyok engedik.
Gizmo94: Azért a BP-i bringások/robogósok fel tudnak ba**ni, amikor előrecsorognak lámpánál én meg indulnék 200 lóval dinamikusan és nem tudok, mert előttem bénázik, nem megy. A körúton szinte minden héten beszopom, ha véletlenül a külső sávba keveredek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz wxppro #18890 üzenetére
Azt én nem mondtam, hogy nem szabad. Csak azt mondtam, hogy idegesít, ha beáll elém és nem tudok tőle normálisan elindulni. Azzal nincs gond, ha velem egyvonalban(!) - mert én is a lámpa vonalában állok - mellettem megáll a járdaszegélynél, mert annyi helyet mindig hagyok nekik. De az neki nem jó, be kell állnia elém, a lámpa alá. Ha én bringázok, ilyet nem csinálok, mert tudom, hogy rohadtul feltartom az autóst.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz fi:zi'k #18922 üzenetére
Saját, a régi F astra mellé vettem, a vezetési élmény kedvéért.
Kb mint az MTB és az outi, mindkettő elvisz A-ból B-be, de azért outival megvan a száguldás érzése.
Toomy: Egyelőre még csak ízlelgetem, mert egyrészt elég sok így is, másrészt tényleg csökken az alkatrészek élettartama a többlet terheléstől.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Because #18926 üzenetére
Azért ne hasonlítsuk már össze a piroson áthajtást a kerékpárút helyett az út szélén kerékpározással...
Piroson sosem megyek át, sem bringával, sem autóval.ludsimon: ehhez olyan erős lobbi kellene, ami nem hiszem, hogy megvalósulna itthon.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz Because #18931 üzenetére
Rosszul vagy nem rosszul, ez van. Ha maszatolni akarnék, nem edzeni, akkor mennék a bringaúton, 38-as átlagot nem lehet bringaúton menni. Tehát vállalom a rizikót, hogy egy elégedetlen autós megpróbál leszorítani, bár ilyenre még nem volt példa. Dudálni szoktak, olyankor intek, hogy bocsi, de a kultúráltabbak, ha látják a mezt, érzékelik a tempót, nyugodtan kikerülnek. Csak az idióta autósoknak nehéz ezt lereagálni.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz imyourfriend #18941 üzenetére
A 38-as átlag nem cél, ennyit most is tudok velencei-tó körön, túl vagyok már a hobbi szinten, most majd az amatőr versenyző szint jön
Csak lehet, hogy nézek valami full karbon bringát, hátha azzal tudok még gyorsulni.
De igazából a 90kg-os súly limitál, ami egy 60-70kg-s versenyzővel szemben elég nagy hendikep, amit láberővel próbálok kompenzálni.Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
-
deicide
veterán
válasz rootkiller #19105 üzenetére
Continental SportContact 32-622 volt a fitnessbringámon, 8000km-t bírt, de ahogy nézem, ebből nincs 23-as...
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
deicide
veterán
válasz rootkiller #19111 üzenetére
A súly miért fontos? Én 90kg körül vagyok, nem gondolom hogy sokat számít a gumi súlya. Vagy ez tartaléknak kell, amit vinnél magaddal és el kell férnie?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- Ukrajnai háború
- Új HMD modell bukant fel
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs