-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
Csomagtartó már maholnap meglesz és új védősisak is megvan (a régi filléres volt). Gyári KTM csomagtartó van kiszemelve és fémbetétes pedálok cseréjén is erősen agyalok (kicsit használatos műanyag pedált törtem már, de szerencsére magamat még nem annyira). Most igy használom, és visszarázodom fizikálisan és technikai tudásban, mert néhány évet kihagytam. Gepida 700-at láttam egy bringa üzletben jó drágán. Itt sok a Kellys meg a Caprine, és ezek közül néhány jó lett volna nekem, de azok gondolom a felszereltség miatt kikerültek az érdeklődési körömből. Kalkhoff trekkingen még egy kicsit agyaltam, de nem tetszett néhány felszereltsége... mert hát a kinézetre is adni kell.
[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
Persze, ezek az adatok szépek, de nincs két ugyanolyan váz, amiből kapni 6061-es és 7075-ös verziót is, így semmit se érnek. Mert attól, hogy rá van írva, hogy 7075-ös alumínium ötvözetből van, még nem tudjuk, hogy hol milyen vastag a cső, hányszor húzták, milyen minőségben hegesztették, mennyire vették komolyan a minőségellenőrzést, stb.
-
dokee78
félisten
Akkor kormány eldöntve. Zoom Alu 600/20
Ez lett volna:
XLC HB-M04Egyébként megér 2000-et a gyári kormány és 2 db Alhonga fékkar?
Gyárilag volt a Btwin RR340-en.[ Szerkesztve ]
-
HEAHEA
tag
Szia ! Nekem tetszik a Mango . Maxilmilan4 jó tippet mondott, az Author nem lenne rossz választás, csak kifutó széria. A bringámon Tektro Spyre mech. tárcsafék van, teszi a dolgát. Amint látom a Mango-n az Avid BB7-es van, teszteken jókat olvastam róla, jobb fajta a kategóriájában. Amilyen fékkel szeretnéd nézd meg esetleg ezt: Votec VRX. Te tudod honnan akarsz rendelni és meddig mehetsz el összegben.
Anno én is néztem a Diverget, pont azt a típust amit linkeltél, csak az ára miatt letettem róla, meg itt a fórumon is sokallták. Kategórián belül maradva lett helyette GT, Tiagrás szettel nagyrészt.[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
egy képet dobhattál volna, mi az hogy vízszintes....mert olyan kormányszár nem nagyon van, vagy nem ugyanarról beszélünk.
mod: ha ezt nevezed vízszintesnek, akkor elég megfordítani:
ilyen lesz:
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ennek már az eredeti beállítással is kényelmesnek kellett volna lennie, mivelhogy a nyereg magasságában van a kormány, ami országútin nem előnyös a stabilitás, kanyarvételi sebesség, és a légellenállás felől nézve. Kivéve ha van valami súlyos gerinc problémád ami miatt nem tud hajlított pozícióban fájdalom mentesen működni.
A nyerged is borzalmasan elől van. Az orrának kb a hajtómű tengely középtől 5 centivel hátrébb kéne lennie. Hosszúnak érzed a vázat?[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Nem szeretem a Kellys bicókat, de a Swag nem tűnik rossznak. Ez az egyetlen fully gépük, aminek már ránézésre is értelmes geometriája van. 340-ben teljesen jó vétel. Itt inkább az a kérdés, hogy pontosan mire szeretnéd használni? Gondolok itt arra, hogy milyen terepen, milyen távokat mennél vele, milyen szintekkel? Egyedül mennél vagy esetleg nálad erősebbekkel? Ez egy Enduro gép, ebben a kategóriában alapnak számító felszereltséggel, közel 15kg-os súllyal. Mászni ezzel azért melós lesz a lock ellenére is. Egyébként jó kis bicaj. Amit kb azonnal cserélni kell rajta az a fékszett, egy tektro auriga egy rossz vicc egy enduro gépen.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Túrázgatni hazai terepre nem egy Enduro az ideális választás. Kevés olyan szakasz van ahol érdemben kihasználod a 160mm rugóutat. Többnyire csak kolonc lesz a nyakadon. Még ha egy komolyabb felszereltségű lenne, 12-13kg körüli súllyal akkor okés, de közel 15kg-al ez inkább csak lefelé lesz élmény. maga az Enduro kategória amúgy is inkább lefelé van elemében. Még szép, hogy átütős, nem gyorszáras, 160mm rugóút mellett. Manapság ez már egy komolyabb XC géptől is elvárható, AM, Enduro-ban nem is kérdés. Szerintem AM kategória fölé menni hazai terepen csak akkor van értelme ha egy top gépet veszel pehely súlyban, vagy elektromos rásegítés is van rajta. Amúgy Trail, AM maximum. Ezek 14 kiló alatt maradnak, és bőven elég 95%-ban mindenhova.
-
-=RelakS=-
veterán
A képből nem jön át teljesen, de Heiligenblut gyönyörű kis osztrák falucska. 2008-ban mindenképp az volt ^^
Mindenesetre az tuti, hogy errefelé nem a fogaskoszorú közepe, inkább a két széle kopik
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
veterán
En inkabb lennek orszagutisnak alkalmas allitolag, de valahogy nem tudnam hegyek nelkul elkepzelni a tekergest, hogy mindig csak sik terepen, ott nem az igazi, legalabbis itt borsodban. Kiprobalnam mashol, orszagutival, vagy itt is orszagutival, de az meg odebb van.
Everybody lies.
-
Runner_fxr
Ármester
Csalás akkor lenne ha sunyiban egy versenyen indulnék vele, a normál bicajok között.
(válaszoltam)dokee78: Köszi.
6030D: A stereo nekem is jobban tetszett, főleg azért mert az egy enduro 160-as rugóúttal. Azért ez sem lesz sokkal rosszabb, 140mm hátul, 150mm elöl, hasonló villaszöggel. A kuszaság azért túlzás, gondolom arra a plusz görgőre gondolsz. Haibike is alkalmazza, szerintem nem hülyeség, lánccsapkodás gyakorlatilag teljesen megszűnik. A contrail-en is ilyen volt. Viszont azért felszereltségben ez a trailster sokkal jobb mint a stereo. Reverb, Pike RCT3, Monarch RT3, Sram X1 stb. Ráadásul 300k-val kevesebbe lesz nekem ez a Bergamont mint a Cube lett volna.
maximilian4: Melóba nem használom, ez kizárólag csak hegyi kerékpár. De ha gondolod szervezhetünk közös tekerést.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Az átütő tengely egy vastagabb tengelyt jelent az agyban. A sima gyors záras agyakban 9mm-es a tengely. Az átütőtengelyes agyakban elöl 15mm-es és 20mm-es verzió létezik. Hátul 12mm-es. Ez sokkal nagyobb merevséget ad a villának és a váz hátuljának is. Sok szempontból hasznos. Precízebb az irányítás, hatékonyabb a hajtás. Kanyarokban kevésbé hajlamos a tárcsaféked ciceregni. A kinézett bicajban az ég világon semmi kifogásolni való nincs ezen az áron. Jobbat nem találsz újonnan. A villa gyors záras, de a váz az 12mm-es átütős. Később tudod cserélni benne a villát átütősre.
-
Runner_fxr
Ármester
Mielőtt hozol egy elhamarkodott döntést, előbb azt mérlegeld, hogy egyáltalán szükséged van e enduro bringára? A kellys swag egy enduro gép 160mm rugóúttal, jelentősebb súllyal 14,7kg. A canyon nerve pedig egy trail bicaj, 2kg-al kisebb súllyal, ami elérhető 120mm rugóúttal 27,5"-ös kerékkel és 110mm rugóúttal 29"-es kerékkel. Itt tulajdonképpen almát hasonlítasz a körtéhez, mivel jelentősen eltérő karakterű bringákról van szó. Teljesen más a felhasználási terület. Előbb azt tisztázd magadban, hogy pontosan mire van szükséged. Ha már a kellys swag-nak állítasz alternatívát, akkor miért nem a Strive sorozatot nézegeted? Mivel ezek a canyon enduro kategóriás gépei. De legalább a Spectral-t nézegesd.
[ Szerkesztve ]
-
maximilian4
addikt
Honnan tudod hogy kell-e neki? Legalább annyi hátránya van mint előnye, de inkább több hátránya, ha nem a megfelelő terepen használod. Oké, kényelmesebb és még...? Sokkal nehezebb, sík terepen sokkal lassabb, mászni sokkal nehezebb. Ha még ráadásul mászás közben is rúgózik alattad össze fogod sz*rni magad egy enduró bicajon mire felérsz egy komolyabb emelkedőre. Ha mondjuk hosszú a túra és sok ilyen emelkedő van, akkor a pokolba fogja kívánni a gépet, főleg ha nem egyedül megy túrázni. Egy sima föld úton meg egy merev első telós gép sem sokkal kényelmetlenebb.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
LordAxwell
senior tag
A Canyot javasolnám talán én is, a kellys felszereltsége enduro bicajhoz képest gyenge, plusz tényleg nem igazán lehet azt kihasználni itthon. A canyon pedig egy rohadt jó bicaj, minőségi dolgokkal.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem ez a villa 120-as. Manitou black-ből nem volt nagyobb. A 150-es hátsó rugózással abszolút összehangolhatatlan ez így, látszik a geometrián is, hogy túlzottan előrebukik a bringa. Ha neked ez így okés volt, akkor a canyon nerve teljesen jó lesz.
Csak arra figyelj, hogy a súlyodhoz optimálisra fújd a telókat és a csillapítás is legyen összehangolva.[ Szerkesztve ]
-
Zola007
veterán
Igen, tudom, de akkor is gáz, hogy lakótelep közepén a nyílt utcán így lefosztják
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- World of Tanks - MMO
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Facebook és Messenger
- Google Drive
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen