-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #177420 üzenetére
Széles gumis gravel valszeg komfortos lenne, egy xc-vel úgy képzeld el, hogy kb. elfelejtheted az agyalást azon, hogy az aszfalt milyen minőségű, mert annál sokkal rázósabb terepre lett kitalálva, szal eléggé overkill. De sok az xc-s arc, nem tudsz egyet elkérni egy körre?
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz INTELligent #177446 üzenetére
Gondolom az lesz a válasz rá, hogy véd a gaztól, bokroktól stb, de ez szerintem hülyeség. Én is rövidebbet hordok, mert nem akarom, hogy a lábszáram is csak félig barnuljon. A kesztyűre rászoktam, de arra is csak terepen, aszfalton le szoktam venni, különben csuklótól lefele a kezem is fehér marad . Elég nekem az, hogy a combomon és a karomon is brutál "bikinivonal" van, az még belefér, de ennél jobban nem akarok zebrásodni, pl. azt sem szeretem, amikor a sisak szellőző lyukainak a formája ráég a fejemre .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #177451 üzenetére
Annyira, mint a borotvált láb az aerodinamikát?
Ja látom linkeltél is közben. Nekem fura, hogy ennyire alap ez a hosszú zokni a bringásokon, mert tényleg ilyeneket hordanak a legtöbben, pedig egy rövidebb zokninak több előnyét látom.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #177458 üzenetére
Akkor értem. Bár gondolom erről a többség nem tud, csak azért húzza fel, mert... a többi bringás is ilyen zoknit hord .
(#177459) szimpláncsak: télen alapozz síkon, tavasszal jöhetnek az emelkedők. Síkon aerob pulzussal szinte képtelenség megfagyni. Persze néha én sem bírom ki, hogy ne menjek hegyre, olyankor lefelé a kezeim lefagynak, más nem szokott a téli ruházatban. A szoftshellbe sajnos brutál bele lehet izzadni, de cserébe nagyon szélálló, szal lefelé nem fagysz át (annyira).
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #177478 üzenetére
Kíváncsi vagyok nálam mi lesz ennek a vége, nekem bőven jónak tűnik az 1x11 Deore szett minden darabja, egyedül a sor kopásától tartok picit, meg attól, hogy vajon milyenek lehetnek az új shimano láncok, mert a 9 sebességes Deore egy rakás... Szal én nem hiszem, hogy legózni fogok és a Deore felirat sem zavar.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #177491 üzenetére
Elvileg a KMC 11 sebességes láncai működnek a Shimano szetten, gyakorlatban viszont kitudja .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #177494 üzenetére
A régi 11-en, vagy az újon próbáltad? Pl. 5100-as széria. Lehet az új már kényesebb, de remélem nem.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #177498 üzenetére
Ja értem, így tiszta
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #177502 üzenetére
Erről jó lenne videót is látni vagy több panaszt olvasni róla, mert számomra az, hogy egy ismeretlen szerelő mit jósol, sokat nem mond. Mondjuk én 1x11-et néztem ki, de valszeg az is hasonló minőségű, mert a legújabb generáció. No de amire elkopik a jelenlegi hajtásom, tuti több tapasztalat lesz az új szériával . Elvileg 4000km-t még bírnia kéne a hajtásomnak, a váltóm meg... meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz bogarfx #177496 üzenetére
Amúgy most elgondolkoztam én is ezen, hogy a hajtókaromra tányért, de ez nekem új dolog. Azokat a csavarokat mivel lehet kiszedni, hogy kell szétszedni? Mire kell figyelni még tányér vásárlásnál? Legyen narrow wide és? Ha olcsón meg lehet úszni és működik normálisan, akkor lehet én sem vennék hajtókart és lehet szétnéznék Sram fronton is, eddig csak azért kerültem, mert drága volt a teljes szett.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Úgy tűnik a Garmin pulzusmérőm teljesen meghalt és ez a hülye komputer csak az ANT+ mellkaspántokat ismeri fel, egy bluetooth-os van a fiókban, de nem kompatibilis vele . Nagyon megszoktam a pulzuskontrolt, szinte állandóan figyelem, rengeteget segít az erő beosztásában, nélküle szinte olyan, mintha sisak nélkül mennék tekerni. Ha ez nem lenne elég, alapozni egyszerűen nem is lehet pulzuskontrol nélkül. Kicseréltem az elemet 3x, lemostam folyékony szappanos vízben, ezeken kívül szerintetek mit tehetek még? Kva drágák a Garmin pulzusmérők, most nem fogok újat venni. Tudom, Magene, de az másfél hónap alatt ér ide és valszeg megfogja a vámos, mert felénk 10 eur a vámhatár.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #177573 üzenetére
Köszi, kipróbálom .
peterkeT: most ennyit is sajnálok rá költeni, egyelőre kipróbálom Toobee tippjét, aztán meglátjuk. Én is akciósan vettem anno a Garmint, szintén valami régi generációs alap.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #177581 üzenetére
Eh, CAD szenzor pl nem kell, wattmérő vagy mi sem érdekel, a pulzusmérő viszont tényleg rengeteget segít hobbistaként is. Pl. mondjuk mész egy 50km/1000m kört, pulzusmérő nélkül érzésre osztod be az erődet, de mivel csak tippelgetsz, 150-160bpm körül vagy végig, folyton éhezel el és 25km-nél már kidöglesz, aztán a vége már csak szenvedés. Csodálkozol, hogy miért, mert hát érzés alapján nem is nyomtad annyira... Aerob zóna és környéke pont jó arra, hogy kényelmesen, de azért haladósan kitekerj a világból, anélkül, hogy túl gyakran éheznél meg és a végére nem dobod ki a taccsot. + Alapozót sem lehet pulzusmérő nélkül nyomni, mert ha behatárolod, hogy pl 135-140bpm-en tekersz és szenzor hiánya miatt 145 bpm fölött nyomod végig, akkor már buktad. Szal nem vagyok én teleaggatva szenzorokkal, egyedül pulzusmérőt használok, meg van egy Garmin komputerem, de az lassan kb minden bringásnak van, aki méri az aktivitást stravara.
És ja, nem sietek sehova, gyakran megállok fotózgatni vagy akármi, max néha a környéken megpróbálok néhány KOM-ot csinálni, de a hosszabb túrázós körök nem erről szólnak, hanem nagyrészt a természet szeretetéről. Az alapozók meg csak azért kellenek, mert ha nem csinálom, nem bírom a haverokkal a tempót és kva sz*r érzés, amikor a csapatban te vagy a leggyengébb láncszem. + Sokkal jobb érzés mászni ha edzett vagy, nem fulladsz ki csak úgy és nem tolod minden második 15%+ emelkedőn, hanem szinte bárhol ki tudod hajtani. De te kemény vagy alapból, nem ilyen gyenge sz*r, mint én, könnyen beszélszarcitec: 3 éves volt asszem. Durva, hogy egy ilyen minimál vacak ennyibe kerül. Tegnap itt kíváncsiságból kitekertem majdnem csőmaxon, népszerű szegmens, gondoltam hátha bekerülök a top 10-be a nagymenők közé, de esélyem sincs, 7.7km/h és 180bpm lett a vége. Lehet akkor akadt ki a pulzusmérő .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ggeleven #177590 üzenetére
Nem tom mennyire lehet egységes, nálunk Romániában ez van és nem is az a legnagyobb bajom, hogy rá kell fizetni mittoménhány százalékot, hanem az, hogy egy pocakos bunkó román a vámos, aki asszem csak kedden-szerdán délelőtt fogad, szal sorba állsz, utánna kötekedik, ha nincs számla a csomagban, megint kötekedik, aztán kibontja a csomagot és megint kötekedik, elkezd vallatni, hogy mi az. Ha túléled az egész marhaságot és valahogy sikerül kiszedni a kezéből a cuccot, elgondolkozol, hogy valaha akarsz-e még 10 eur fölötti kütyüt rendelni kínából .
Hasaggymeg & xy.zsolt: pontosan!
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #177595 üzenetére
Itt felénk pl sok olyan emelkedő van, amikor az egész banda 22/34T, 32/50T vagy hasonló áttételre vált, mert másképp nem tudjuk kihajtani. Ha 50km+ körökön az összes ilyen emelkedőn állandóan tolnánk, macera lenne. Különben is, egy vér ikszcés sosem tolja, max lefelé .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
No, Garmin pulzusmérő probléma (egyelőre?) megoldva. Eddig is tudtam, hogy kényes az elemekre, nagyon válogatós a kicsike, de hogy ennyire? Random kínaival nem működött, eredeti Panasonic-al sem, most beletettem egy kínai, de márkás elemet, amit régebben rendeltem ebayről, ezzel műkszik . Remélem így is marad.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz arcitec #177612 üzenetére
& ggeleven: én sem értem. A kipróbált Panasonic elemeket beletettem lámpába és tökéletesen világít. Ugyanilyen Pana ment a mérlegembe és ott is jó, csak a pulzusmérőben nem. Még anno egyszer jártam így, az egyik kínai elemmel nem működött, de akkor azt hittem azért, mert sz*rkínai.
6030D: én Gopro kábellel
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #177620 üzenetére
Megvolt, többször
Runner_fxr: szomorú, ha tényleg így van .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #177639 üzenetére
Szerintem én megvárom, hogy legyen hosszabb távú tapasztalat is a Shimano váltókkal és ha jó, akkor Deore 1x11-re váltok, ha nem, akkor semmire. Amúgy is van még kb 4000km a hajtásomban, annyit még kibírok első váltóval és csattogó hátsó váltóval. A télen amúgy sem fogok sokat terepezni. Tesztek dicsérik az új Shimano szetteket, hogy van benne anyag és tartósabbnak tűnik az Sramnál, itt meg az elmúlt 2 napban csupa rosszat olvastam róla, de ahogy majdnem minden új cuccal szokott lenni, lehet itt is csak az elején van néhány rossz tapasztalat. Sramról is olvastam rossz véleményeket anno, aztán hosszú távon kiderült, hogy szélesebb körben viszonylag bevált cuccok. Ha a Shimanok tényleg ipari hulladékok, akkor ez van, majd keresek valami más megoldást a csattogó váltó problémára és az első váltó valszeg marad. Nekem az NX, GX szettek túl drágák.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #177646 üzenetére
Akkor sorstársak vagyunk . Az NX-ről azt olvasom mindíg itt, hogy fapados és minimum GX vagy jobb ajánlott, de pár napja is próbálgattam és rövid próbák alapján nem igazán látom, hogy súlyon (?) kívül mitől fapados, teljesen jó és masszívnak tűnő szerkezet.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #177652 üzenetére
Inkább arról volt szó, hogy az új 1x12 Shimano váltók sz*rok, ugyanakkor akik ezt írták, mind az SLX-XT-re céloztak ha jól értem, a Deore váltóról még senki nem írt semmit, ráadásul ha jól gondolom az 1x11-es Deore megint más konstrukció és más anyagokból van. Szal lehet, hogy ezek is rosszak, mert azonos generáció, de jobb kivárni, hogy legyen több hosszú távú tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Csokicsibesz #177657 üzenetére
Hajrá, nyáron majd be is számolhatsz, hogy 4-5000km után kotyog-e .
ZolkoW: 11-es Sram nem tud 50T-t asszem, 12-es drága, Shimano Deore M5100 már tudja és olcsó, ráadásul HG kompatibilis. Ezért cuppantunk rá egy haverommal, meg Hassagymeg is hasonló okokból a legózásra.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #177659 üzenetére
Az ilyesmivel az a bajom, hogy "talánra" és "valószínűlegre" nem akarok építeni. Ha itt lenne előttem összerakva egy 11-50T sor 11 sebességes Sram váltóval, kipróbálnám hegyen és ha működik, meg a váltás minősége is tökéletes, akkor átgondolnám és kiszámolnám megéri-e. De vakon nem merek mindenfélét összevásárolni, ami elvileg nem kéne kompatibilis legyen, de talán műkszik, mert nem akarom becopni. Nem fővárosban lakok, ahol 5 perc alatt tovább lehet adni egy 80 eurós sort, ha nem válik be.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #177662 üzenetére
Ja, fontos, 46-ig én is lemennék minimum, mint Hassagymeg, de talán 30-as hajtókarral, ami már kompromisszumos.
Csokicsibesz: nálad műkszik, ugyanakkor valahol olvastam, hogy Shimano 11 sebességes váltó + Sram sorral van akinél vannak bajok .
Hasaggymeg: a 11 sebesség valszeg amolyan átmenet volt a 2x, 3x rendszerek és a 12x között és gondolták nem írnak rá max 50T-t, hogy legyen majd a 12x-et akinek eladni .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #177738 üzenetére
Ha megunod, jövőben eladhatod nekem a vázat occóé, tudom úgyis 120mm duci trailcountryt akarsz . Viccet félretéve, talán én is szívesebben építenék bringát, csak egy jó nagy akadálya van: soha, sehol nem látok jó áron xc vázakat. A CRC-n pl vannak olcsó alu vázak, de mindegyik trail és dirtjump . Ha nem elég az, hogy ritkák az olcsó xc vázak, még igényeim is vannak, ami még jobban szűkíti a kört . Tudom, hogy drágább bringát építeni, mint egyben megvenni, de nem egyszerre kell kiadni a pénzt, van egy rakás felhasználható alkatrészem itthon és a gépen minden olyan lenne amilyent szeretnék, egy készen megépített bringán mindíg akad valami, ami nem tetszik.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #177740 üzenetére
Pinkbike általában megírja a tutit, nem úgy, mint a bikemag, persze ők is óvatosan fogalmazva. Az XT-re érdekes, hogy ha jól értem azt írták, hogy hosszú távú használat után sem kezdett kotyogni, mint az X01: [link] . A topikban pont ellentkező a vélemény .
"My SRAM X01 Eagle bike is about the same age as the XT bike and it's already developed the usual free play at the upper pivot where the derailleur mounts to the hanger. I've been riding the heck out of both bikes this season and XT's pivot bushing is still like new"
Szerintem maradjunk annyiban, hogy jövőre valszeg letisztul a kép az új szettekről, meg az 1x11 Deore hajtásról is. Az új bringákon már gyakran ilyenek vannak, így valszeg nyárra már sokkal több lesz róluk a tapasztalat.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #177743 üzenetére
Követtem én is, de mindíg nagyok voltak, egy sem volt S-es . Vagy talán volt egy valami Thompson (?), de asszem valami nem volt oké rajta, gyorszáras váz volt vagy ilyesmi.
6030D: ezen a Cubén is talán az NX a legkisebb baj, én pl. már a teló miatt nem venném meg, a kormány instant cserés és a kerékszett sem szimpi. Akkor olyan apróságokról, mint a gumik még nem szóltam... szal kb. a váz maradhatna meg a hajtás és talán a fék, de lehet az is kuka . Szerintem én meg Hassagymeg ha bringát váltunk, azon minimum Reba/SID Select szintű teló lesz az elvárás és "rendes" kerékszett, pl. valamilyen jobb DT vagy Mavic. Szal ha lecseréljük az öreg vasat, az új ne legyen semmiben visszalépés, mert akkor fölösleges cserélni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #177756 üzenetére
Nagyon remélem, hogy a következő Count Solo hátul átütős lesz és az ára a régi marad. A Chiselből meg lett új 2021-es modell, amiből asszem már nem árulnak Expert-et Rebával, csak Judys belépő gépeket .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ZolkoW #177759 üzenetére
Olyan vékonyka a váz, mint egy vastagabb acél és nincs már Expert, de az a Mazda vörös meg káposztalé zöld b*romira bejön, csak a színéért elfogadnám a vázat.
Más: ez nem lehetett semmi, mi az a kézben maradt kormány? Meg utána a drága Oakley (?) szemüveget az egyik csaj csak úgy eldobja .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz maximilian4 #177768 üzenetére
Lehet nekem is jobban kéne egy Chisel váz, mint egy belépő karbon váz, az "olcsó" Scott Scale váza 1200g, a Chisel 1400g és az a 200g+ nekem annyit megér, hogy nem kell attól tartanom, hogy törik. A múltkor is egy körön 2x akkora kövek verődtek fel a vázra nagy sebességnél lefelé veretve, mint 3x az öklöm, hogy kíváncsi lennék egy karbon váz túlélte volna-e.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz xy.zsolt #177791 üzenetére
A Piricskei lejtőről nincs képem, de viszonylag köves, rázós terep, eddig akit oda elvittem, a végén mindenki a csuklóját fogta jajgatva . Néhány ilyen kő elszabadul és nagy sebességnél bizony fel tudja verni a gumi a vázra. Ez nem ott van, de kb ilyesmi, mint a bringa előtt és nagyjából 10km lejtő, szal ha a féket elereszti az ember, eléggé nagy sebességet lehet elérni. Tudom, trail-enduro karbon fullyval ennél kövesebben is veretik a komoly arcok, de azok a vázak vaskosabbak. Lehet fölösleges ezen parázni, de amikor egy karbon váz csak 200g-al könnyebb, mint az alu, akkor én valszeg az alut választanám. Ja és kicsi az öklöm .
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz IMIIKE1998 #177869 üzenetére
"Most ha jjeahh-t veszem alapul, akkor hiába jó nekem a Kellys, ha túl hosszú a TT. Jeahh-val gyakorlatilag egymagasak vagyunk, akkor ezt is mókolni kellene egyenes nyeregcsővel meg rövidebb stucnival"
Nem kell mókolni semmit, mert gyárilag egyenes a nyeregcső és rövid a stucni . Az viszont biztos, hogy az nem annyira S-es bringa, inkább amolyan S/M, a kettő között.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Amúgy a tegnapi körön teljesen letisztult bennem, milyen terepet szeretek a legjobban. Legyen köves, gyökeres, de a kövek ne laza kövek legyenek és zúzott sem, hanem az a stabil csuklókat szétcsesző fajta. Sár hatalmas előny és picit dob az élményen az is, ha singletrail, de amúgy szinte mindegy. Meredek lejtőt egyáltalán nem igénylem, sőt, lehet emelkedő is. Kár, hogy tegnap nem videóztam végig a kört. Ez viszont nem volt olyan kellemes .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #177999 üzenetére
Ezért utálom a port meg a laza köveket, mindkettőn hihetetlenül hamar kicsúszik alólad az első gumi . Eső után, ha kicsit atázott a föld, sokkal biztonságosabb. Jobbulást neked, remélem nincs nagy gond.
Amúgy a haverinámat amikor elütték és kulccsonttörése volt, neki is elszakadt egy inszalag (legalábbis ezt mondta) és fogalmam sincs miért, de máig nem műttette meg . Azóta is bringázik, de az elején azért terepezések után fájt neki.Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Bike Tire Pressure Calculator. Egyszerű, nem olyan részletes, mint a Schwalbe féle kalkulátor, de jónak tűnik, ugyanakkora nyomást ajánl nekem, mint a Schwalbe sáros terepre, szal sziklás terepen nem árt bele még 1 tized. Terepen szinte állandóan előfordul, hogy valamelyik havernek túl rázós vagy túl puha a gumija és ezzel hamar ki lehet deríteni a megfelelő nyomást. Legutóbb is felütéses defekt lett az egyik havernek és mivel pótbelsője sem volt, autós mentést kellett hívjon.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #178126 üzenetére
Szerintem akkor vedd, ha tisztában vagy vele, hogy idővel tuningolgatnod kell, valszeg a teló cserés, a kerék nem tudni milyen, de egy ideig gondolom elleszel vele, a hajtásba viszont szinte biztosan bele kell majd "nyúlkálj", én legalábbis hamar cserélném elöl 32 vagy 34T-re és hátul 11-50T-re. Amúgy meg irigyellek, ha megveszed, nagyon jó tuningalap a gép . Mondjuk most épp "Currently not in stock" és lehet nem is lesz már .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz itouchfan #178134 üzenetére
Egyetértek, ugyanakkor a Chisel váz még mindíg kva jó tuningalap . Tudtommal a Hassagymeg által linkelt gép 11.9kg nehéz alkatrészekkel, szal egy Rebával, pár apró könnyítéssel és tubelessel 10.xkg lesz, ami 2000 eur fölötti karbon montik súlya . Mondjuk amíg nincs raktáron, úgyis mindegy.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz 6030D #178140 üzenetére
Kíváncsi vagyok . Mondjuk a pedál és a kerékszett esete alapján szerintem úgyis csak pár év múlva lenne esedékes az első tesztkör, mert Hassagymeg megvárná, amíg elkopik a régi, addig a Chisel a dobozban pihenne .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
Úgy tűnik balszerencsét hozok az emberekre Somlyón. Tavaly novemberben egy haverrel tekerésztünk és hatalmasat esett lefelé, az orra, ujja eltörött, szája, nyelve felszakadt, a bringán a fékkar elgörbült, a kerékben nyolcas lett. Idén nyáron szintén Somlyón egy másik haverom eleresztette a féket lefelé, poros nyomvájúban megcsúszott az első kerék és fejjel berepült egy gödörbe. Csúnya zúzódásokkal megúszta, a nyeregpálcája elhajlott és azóta nem jött ki tekerni . Ma szintén Somlyóra kitekertünk egy másik haverommal, ő eleresztette egy lejtőn, az egyik "ugrató" sáros volt és valahogy megcsúszott, majd lerepült a bringáról a kormányon keresztül. Egyelőre úgy tűnik horzsolásokkal megúszta, a bringán a nyereg szétment, az első kerékagynak annyi.
Kezdem azt hinni, hogy ez valami vudu dolog . Védelmemre szóljon, hogy valszeg mindhárom srác gyorsabban ereszti lefelé, mint amennyire biztonságos lenne az ők tapasztalatukkal-tudásukkal .Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz ggeleven #178192 üzenetére
Amúgy én tényleg lassabban eresztem, mint pl. a mai srác, sőt, gyakran egyszerűbb nyomvonalat választok lefelé és nehezebbet felfelé. Szólni szoktam, hogy vigyázzanak, de nem parancsolhatom meg, hogy lassan eresszék .
Somatom & Hasaggymeg: . A mai után lehet tényleg nem jön egy ideig ez a haverom sem, mert így már mindkét kerékagyának lőttek (a hátsó már a kör elején rágott és kotyogott), ma megmértem a láncot a bringáján, az is durván meg van nyúlva és most a nyerge is tönkrement... lassan totálkáros a bringája, sok cuccot kéne rajta cserélni.
Kemény 11km/575m lett amúgy a mai kör
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpár matrica a legjobb minőségben azonnal! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- BABOLAT AERO PRO TEAM 280 grammos teniszütő és labdaszedő
- IGAZI RITKASÁG: Számozott, limitált kiadású Assassin's Creed Valhalla Orlog Deluxe Edition
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs