-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #151441 üzenetére
Ha a gumin nyomja át, azt látod. Ha a felniperemnél, azt is látod. Ha a szalag felé nyomja be, azt pedig a küllőanyáknál lévő szivárgásból fogod látni, vagy a szelep tövénél. Nekem a múltkor 3 hét alatt szinte semmit sem engedett. Pontos értéket nem tudok, de a velencei verseny után még mentem vele egy rövidke kört és annyi. A versenyre meg 2 bar-ra volt fújva, ott meg tuti kifújkált valamennyit, de talán 1,5 bar volt, amikor újra fújtam bele az állás után.
Tegyetek bele több tejet, rázogassátok, fektessétek az oldalára, nyomjátok fel nagy nyomásra és tekerj vele. Ha normális tej van benne, meg kell, hogy fogja.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz trialboj #151441 üzenetére
Ajánljatok valami jó defekttűrő, mégis könnyű külsőt GÖRGŐRE
Ja, de a szivárgásra: én is rátöltenék még tejet, körberázogatás, aztán használni kell. Azt tippelem, hogy ha nem akar tömíteni, akkor nem a futófelülethez közel van a problem, hanem a másik oldalon, ahová alapesetben nem sok tej jut.
Ha jól emlékszem, az egyik gumi első összerakás után nekem is leeresztett reggelre, majd újból felfújtam, mentem vele, és azóta jó. Ha csak hétvégente haszálom ezentúl, akkor ha kicsit is, de fújkálnom kell majd bele valószínűleg.
Ja, lehet röhögni, nem is én lennék..: keresem a Nobby Niceket, amikről írtam, hogy télire szánom, drótosak, stb, hát nem találtam meg őket. Persze, mert ezek voltak az egysebin, amikor eladtam... A jó hír, hogy így vehetek rendes tubeless gumit is, és egy már van, tehát apróból már kinézve a megfelelő darab... találtam pont ugyanolyat, amit bike24-en már kosárba tettem, de így jobb áron van, és egy honfitársnak is segítekBasszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #151441 üzenetére
Én is nagyon bírom a helyi szervizes srácot és van amit hozzá viszek, de a tubelesst nem bíznám rá, sőt, egyetlen szervizre sem . Amúgy +1 6030D-nek, látod, hallod hol ereszti a levegőt, ha meg nagyon lassan ereszt, akkor sem nehéz kitalálni, szétszeded és látod, ha a felniszalag feljött, ha túl nagy a lyuk a szelepnél, a szelepet is meghúzhatod jobban, ha meg minden rendben és mégis ereszti a levegőt, akkor valszeg kevés vagy sz*r a tej.
cdl: kétlem, de használt sisakot nem mernék venni
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #151441 üzenetére
Minden kerék veszít a nyomásból, akár belsős, akár tubeless, nem akadnék fent ezen, hogy 6 nap alatt 0,8-al kevesebb. Azon is múlik, hogy mekkora nyomásról indultál, és mennyi lett, minél magasabb a nyomás, annál könnyebben ereszt. Bár nem tudom mennyi folyadékot öntöttek bele, érdemes az előírtnál kicsit többet. Én minden bringázás előtt beállítom a guminyomást.
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #151441 üzenetére
Hogy legyen más referenciád. Nekem egy héte alatt 0,1 bart ereszt a tubeless, a tiéd ennek min 8x. Ja és tej nélkül se ereszt le a kerék, nélküle is működik csak akkor ugye nincs defekt védelem.
A gumi dolgait illene megfognia a tejnek nálad, így én inkább a szalagra vagy rossz illeszkedésre gyanakodnék.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen