Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bardi

    aktív tag

    válasz rétisün #175841 üzenetére

    A számla az mondjuk egy adásvételi szerződés használt kerékpárnál, vagy betolom a roncsot egy kerékpárüzletbe, és ők mondanak egy kárösszeget, hogy mennyibe kerülne javítani?

    Remélem nem nagyon off, de mostanság túl gyakori volt az olyan paraszt, aki kicentizett, miközben előzött, inkább felkészülök...

    [ Szerkesztve ]

    '92 Honda VFR 750

  • parandroid

    nagyúr

    válasz rétisün #175841 üzenetére

    Tegnap tekertem egy laza 115-ös kört a kolleginával, akinek a balesetét a minap említettem ( [link] ). A bicajt még mindig nem vizsgálták be (illetve a hivatalos papír még nincs meg), ő szerencsére már jól van, a hegek is potyognak le a horzsolásokról. Ha megvannak a papírok, a vétkes fél biztosítója fizet mindent, a szakadt mezet/nacit, illetve a tört kijelzős telefonját is (mezzsebben volt, a bal alsó sarok lepattant, meg bepókhálósodott a kijelző negyede, amúgy működik, az volt nála most is :D ).

    bardi: Hivatásos kárszakértő (németben Gutachter) méri fel az értéket, illetve a kár mértékét. Ügyesek, nemigen szokott vita lenni az összegből. Amúgy ők is szakszervizektől kérnek ilyenkor ajánlatot, illetve a piacról tájékozódnak. Ha meg cserben hagy, vagy nem ismeri el a felelősséget, akkor rendszám megjegyez, és mindenképpen rendőrt hívsz. Ha egy kicsi karcot is hagytál a kocsin az ütközéskor, az akár már típus + szín kombináció alapján is meglesz. Egy kollégámnál is voltak kint egyszer, hogy látni szeretnék az autóját, mert a nevén lévő kék Clio-val egyező típussal okozott valaki balesetet a városban, és elhajtott. Persze mondjuk egy budapesti szürke focus esetében ez elég necces.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák