-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #127983 üzenetére
típusokban mások jobban otthon vannak, én csak az agyváltóhoz fűzném hozzá, hogy én nem ragaszkodnék hozzá a helyedben,sőt. állítólag egy Nexus/Alfine már jó, de ezek az 500 euróból felemésztenek vagy 250-et. manapság szerintem egy Alivio váltás is bőven használható kategória, és otthon is tudod finomhangolni, ha egyáltalán kell.
szerk: a fékekkel kapcsolatban részben egyetértek az előttem szólóval, de ha v-fék,és tudsz olyat választani,amin legalább van tárcsának hely, az végképp jó, mert tudod fejleszteni,ha tényleg igény. a tárcsának is van hátránya (ha 8as kerül bele,az szívás,és ehhez elég figyelmetlenül odatámasztani valamihez), de én se mondanék le róla.
[ Szerkesztve ]
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
parkr
őstag
válasz parandroid #127983 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #127987 üzenetére
Szerintem egy kicsit még tegyetek az 500-hoz, pl a bike24-en 600-650 euroért már nevesebb márkák gépei is vannak. Kb olyan, mintha 10e ft alatt szeretnél jó futócipőt venni.
jjeahh: 10. képen van geo
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #127992 üzenetére
Egyébként ha a legjobb ár/érték arányt akarod, akkor be kell menni boltokba, outletekbe, és onnan választani készletről, mert azok nagy valószínűség szerint már kedvezményes árak lesznek. Még esetleg legközelebb, ha jöttök haza, akkor kanyarodjatok a Radwelt Michi Knopf felé, ott biztosan találtok valamit.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
IMIIKE1998
őstag
válasz parandroid #128362 üzenetére
Hát nyilván 1-1.5 óra kell hozzá, de ha fél óra szabadidőd van, az is sokat jelent. Sokkal fontosabb a rendszeresség a mennyiségnél.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #128662 üzenetére
A Garmin mellé nem kell semmi. Amennyire neked kell, tökéletesen fog mérni mindent (ahogy futásnál is), de ha nagyon kell a pontos sebesség, akkor veszel hozzá egy szenzort. De szerintem nem fog kelleni.
Veszel hozzá egy ilyet (vagy ugyan ezt aliról harmad ennyiért) és nem a kezedet kell forgatni, hanem a kormányon nézed.ivana+StLui: szerintem elbeszéltek egymás mellett. Triban van az apróban 60-120-130e Ft-ért, a 130-as került fel ma M-es méretben. 60-ért csak 100-as van, a másik kettő 520. A Muddyfox meg a 125 GBP.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #129006 üzenetére
A kerékpáros élet rejtelmei.
(#129009) Toobee...az aszfalton szoktál felmenni,vagy mellette az erdei úton?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #129008 üzenetére
pirossal karikázott 'anyát' kitekerni, nyíllal jelölt pöcköt benyomni. ha szisszen, akkor jó, utána tudsz fújni bele. bár, ha sikerült leereszteni, akkor a dolognak ez a része megvolt......
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
HEAHEA
tag
válasz parandroid #129487 üzenetére
-
beleriand72
tag
válasz parandroid #129502 üzenetére
Na ez jól jött, ezzel szenvedek én is egy ideje. SMR hengeren fetrengek, az is javít.
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #129593 üzenetére
De nem csak a Deca csinálja, máshol is sok ilyen van, és nem tudom, miért. Arra tippeltem, hogy a nyeregvázcsőnek így lesz némi rugalmassága, talán hozzátehet a kényelemhez, de az is biztos, hogy ha Mechanika I-en ilyet mertünk volna rajzolni, a tanár fellógatott volna.
(A francia autók néha tudnak nagyon szépek lenni, bár ha megnézzük pl a Megane II hátsóját, az nálam a WTF kategória.)Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
nagyúr
válasz parandroid #129593 üzenetére
Lapierre is francia és ők tudnak szépet tervezni.
Illetve autós hasonlatban van Peugeot-ból is csinos darab.Més que un club!
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #129661 üzenetére
WD40 helyett műszerolaj (véletlenül sem motorolaj), a sima WD40 nem olaj.
-
Ellia
addikt
válasz parandroid #129661 üzenetére
Olyan mintha belul fordult volna el rosszul valami, mintha a kulcs nem csuszna be valamiert, megakadna. "Henger" alaku kulcsa van. Nem kene koszosnak lennie, bar barmi lehet... koszi a tippet.
[ Szerkesztve ]
-
Ellia
addikt
válasz parandroid #129669 üzenetére
WD 40 után megindult, elfordult, majd a kulcs is beleragadt, majd sikerült beletörni Gondnokok flexel nem merték (mélygarázs, sok autó, sok bicikli miatt), szóval kaptam egy pöpec fémfűrészt, meg segítettek ellentartani, jó idő elment míg sikerült levágni. Reggeli edzésnek jó volt...
-
Ellia
addikt
válasz parandroid #129694 üzenetére
Ez van, annak örülök, hogy védet helyen halt be a zár és nem az utcán...
-
nagyúr
válasz parandroid #129742 üzenetére
Sky store oldalon nézz szét, tavalyi ruhákat féláron szórják ki. Eredeti Castelli én is berendeltem most tőlük.
Més que un club!
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #129787 üzenetére
Ezzel is ugyanaz van, mint akár a pesti boltokkal, hogy szabi kéne hozzá. Május végéig dübörög a projekt, addig nem tudom, hogy tudok szabira menni. A hétvégéim szabadok, kérdés, hogy a kinti üzletek nyitva vannak-e egész nap.
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
G@ben
addikt
válasz parandroid #129794 üzenetére
Körül fogok nézni, köszi!
Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
Fetz
csendes tag
válasz parandroid #131982 üzenetére
Tudnál esetleg linket küldeni erről az invisible q csengőről? Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen!
-
Fetz
csendes tag
válasz parandroid #131987 üzenetére
Nagyon köszi!
-
beleriand72
tag
válasz parandroid #132001 üzenetére
Straván rekordokat döntögetnek, mobillal a kezükben száguldoznak. Ha véletlenül más bicikli kerül alájuk valahogy elfelejtik vinni a sebességmérőt :-)
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Runner_fxr
Ármester
válasz parandroid #132016 üzenetére
peterkeT: A gond az, hogy már eleve azzal nem vagy tisztában, hogy maga a mtb sport, azon belül is az Enduro milyen sport. Milyen edzettséget, erőbefektetést kíván. (Lehet meglepődnél ha tudnád, hogy egy durva lefelé csapatás ugyan annyit kivesz mint a fölfelé, DH versenyeken is ha mutatják a pulzust, 170-190 az átlag pulzusuk lefelé.) Előbb ezt kéne rendbe tenni, kipróbálni, mert így duplán olyan dologról beszélgetünk, amiben semmilyen tapasztalatod nincs. Az enduro egy olyan sport ahol az alap gép is drága, függetlenül attól, hogy pedelec rendszerű vagy sima. Ez a felhasználás megköveteli, nem vehetsz 150 ezerért egy kerékpárt, mert azzal nem lehet ezt a sportot űzni. Nem fogsz tudni vele biztonságban lemenni olyan terepeken. Újonnan ez kb 2000 euronál indul. Ez a belépő az Enduro világába és a komolyabb felszereltségek 3000-5000 euro körül vannak. Hozzáteszem, a pedelec rendszerű árazása is kb ennyi, tehát ezt az aránytalanul drága kijelentést sem értem. Mutatok egy példát.
Ez itt egy top Enduro, analóg hajtással:
YT Capra 29 CF Pro Race 5300 Euro.
YT Decoy CF Pro Race 6600 Euro
Van köztük 1300 euro különbség, ami nagyjából 400 ezer ft. Ezért kapsz egy nagy teljesítményű, bluetooth kapcsolattal rendelkező lithium akkut, aminek a teljesítménye egy jó laptop akku kb tízszerese! Egy DI2 kijelzőt, kontrollert. És egy csúcsminőségű, 2,8kg súlyú, 70Nm nyomatékú, 250W-os (ami gyorsításnál 500-600W) teljesítményű villanymotort. Szerintem ez minden, csak nem aránytalanul drága!
Még egy példa:
Canyon Spectral CFR 9.0 7000 Euro
Canyon Spectral ON 9.0 7000 Euro
A különbség, hogy az analóg karbon vázas, árban ugyan az a pedelec rendszerű is!
De itt van egy finomabb áron: Canyon Spectral ON 6.0 3800 Euro.[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz parandroid #132039 üzenetére
Futásnál általában nem azért mászol föl, hogy sokkal jobb élmény lesz lefelé (szerintem nehezebb, lábnak megeröltetőbb ). Endurozásnál azért mászol hogy lejtőzhess, és lehetőleg minél többet adott időn belül., és nem azért, hogy simán kétszer akkora távon égethess el ugyanannyi kalóriát ha e-montival mész. Gondolom a felvonózós bikeparkozást akkor végképp nem érted, mert ott nulla erőkifejtéssel jutsz föl, csak azért, hogy lefelé, sokak értelmezése szerint, nyilván ellazsálgatva leguruljál Sok gizda DH-s másra se vár csak , hogy beinduljanak a liftek
Hasaggymeg: neked is hasonló példa, akkor síelésből csak a sífutás (meg a nem tudom hogy hívják amikor másznak fölfelé a pályán normál sível, de spéci sarokemelgetős kötéssel), és a lesiklás meg hasonlók nem sportértékűek, mert lifteznek? (régen ugye nem voltak liftek) Szerintem egyszerűen az e-mtb egy másik sport, nem egy xc-t helyettesítő, megkönnyítő valami, hanem más.
De nagyon úgy tűnik , hogy nem értették meg az ellenzők Runner írásainak a lényegét. Pár hét múlva ha felmerülne a téma ugyanazokat mondanák mint eddigMondom mindezt hogy néha már élvezem, ha egy számomra technikás, rövid felfelét meg tudok oldani. De én pl nem tudok naponta bringázni menni, mert nem csak, hogy dolgozom, ahogy nyilván sokan, de vannak programok amiket családdal csinálunk, és nem feltétlen a montizás csak. Vannak kerti munkák, ma pl majd megdöglök a fáradtságtól annyi meló van a kertben, hogy még a szombati lelépések miatt is lelkiismeret furdalásom van. Tudom, hogy vannak csoda emberek akik mindezek mellet még napi 3 órát elmennek tekerészni is, én nem ilyen vagyok, pl szeretek reggel feleségemmel reggelizni, nem lépek le korán tekerni, esténkét szeretem ha együtt vacsorázunk, eszembe sincs elmenni meló után tekerni, hogy majd 8 után magamba bekapjak valamit.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Dudi08
tag
válasz parandroid #133297 üzenetére
Paris-Roubaix után ez felüdülés lesz nekik
-
nagyúr
válasz parandroid #133297 üzenetére
A Tour de Hongriet is meg tudják szervezni pár éve, igaz a Giro azért elég más szint de majd megoldják valahogy ezt az útvonal dolgot.
Més que un club!
-
IMIIKE1998
őstag
válasz parandroid #133297 üzenetére
A közlekedési morál szerintem borzasztó.
-
nagyúr
válasz parandroid #133297 üzenetére
Én egyetértek Veled, az utak állapota (a legtöbb helyen ahol járok) katasztrofális. Autóval, közepesen nagy felnivel, defekttűrő gumikon rengeteget bosszankodok emiatt. Például itt Miskolcon azon az útvonalon ahol napi szinten járok (kb 15km oda-vissza) szinte nincs egy rövid szakasz sem ahol ne "zötykölődnék". Pedig többnyire nem mellékutcákról van szó. Komolyan felháborító! Persze bringával (MTB) még nincs akkora gond, nem tűnik fel annyira. De azzal meg a közlekedési morál miatt lehet bosszankodni. És idén mintha sokkal rosszabb lenne a helyzet mint két éve (nekem kimaradt másfél év bringázás). Van nálunk egy kb 2 kilométeres bringaút szakasz amit 5 helyen is szűk utcák kereszteznek. Mindegyik kereszteződés stop-táblás az autósoknak a viszonylagos beláthatatlanság miatt. Múlthéten egyik alkalommal úgy sikerült végigmenni ezen a szakaszon, h az ötből négy helyen bejöttek elém! Minden alkalommal leszarták a stop-táblát, de kétszer úgy, h jól látták, h jövök. Komolyan nem hittem el! Korábban több hónap kellett ahhoz, h összehozzon a sors ennyi idiótával. Nem tudom, h mi van az autósokkal, de a többségük látványosan leszarja a bringásokat!? Én persze ha autóban ülök már sávon belül sem szívesen előzöm őket, a minimum a másfél méter amit tartok mellettük. Ja! És a gyalogosok sem sokkal jobbak nálunk. Imádnak a bicikliúton sétálgatni - hiába van mellette 5 méterre a járda. Komolyan kezd tragikussá válni a helyzet nálunk.
[ Szerkesztve ]
-
xy.zsolt
őstag
válasz parandroid #133297 üzenetére
1-2 hetente kerülöm a Fertő tavat....az út magyar szakasza, ha tudod merre kell menni akkor a teljes 120km-ből max 1-2km hosszban sz@r...pl Fertőboznál ahol a gyökerek felnyomták az utat. A Fertőd - Pamhagen bringautat pedig el kell felejteni....van másik út....nem bringa út, de itt megszokták a bringásokat az autósok. Az osztrák oldalra meg tényleg nem lehet kifogás. Nem is értem pl miért a Balaton körül szenvednek sokan évről évre folyamatosan amikor van más alternatíva is
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
StLui
veterán
válasz parandroid #134302 üzenetére
Én rendesen végignyalom mielőtt felrakom
Más: Mai kajálásom átlagos lehetne, max kevés, sok embernek. De mennyire rosszak az arányok a szükségletekhez képest, mondjuk megment a mai tekerés (az még nincs beírva), viszont a fehérjebevitel egy átlagos kajával brutál alacsony. Pedig hambiból csak a fél bucit ettem meg, és a harmada krumplit, bacont kihagyattam belőle. Még volt benne tükörtojás, azt beírom még.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
bringasisti
őstag
válasz parandroid #134302 üzenetére
Én felrakom a pántot amikor akarom használni, elkezdek készülődni, és mikor indulók akkor teszem fel a jeladót. Addigra a pánt és a bőröm összenőtt
BENEFON DELTA--------N8
-
Massmurderer
őstag
válasz parandroid #134419 üzenetére
Merev villásba országúti meg a sok no name mtb van.Én mikor elöször irtam ide,meg olvastam a topic leirást,ott az van hogy 26" mtb kihalóba van.Mégis a legtöbb 26-os mostanság is.Eladásnál nézem,20ból 19 26-os.Szóval sehol nem látom ezt a nagy kihalást
Hát ha napi szinten,amit megyek,merev villás bicajjal tenném meg,már nem lenne vesém -
Massmurderer
őstag
válasz parandroid #134425 üzenetére
Csak nem 80-as vagy,vagy azelötti? Akár csak én.Abba az idöbe nem volt mtb.Max versenybicó,de azt a koskormány miatt rüheltem.Csepel volt sok,abból a tacskótól a 28-asig minden Csepelbe volt még kardános is
-
Massmurderer
őstag
válasz parandroid #134433 üzenetére
Az volt nálunk is Akkor ezt gondolom ismered
-
parkr
őstag
válasz parandroid #160799 üzenetére
Edge 130 vagy 520 Plus
esetleg egy karóra tartó kormányra, meg egy sebesség szenzor is megoldás lehet -
Maximum1
őstag
válasz parandroid #160799 üzenetére
Garmin mount + mellkaspánt.
-
jjeahh
nagyúr
válasz parandroid #160799 üzenetére
Ha navi nem kell, Bryton olcsóbb. Vagy Fenix 5-höz valami ilyesmi és egy pulzusmérős mellkaspánt? Mondjuk ha pontos pulzusmérést akarsz, akkor szerintem mindenképp kelleni fog a mellkaspánt. Két haverom is használ Garmin és Suunto karórát mellkaspánttal, mert mindkettőé nagyon mellé mér a csuklón, pedig nem olcsó órák... gyakorlatilag 30-40bpm-el kevesebbet mérnek csuklón, ami szvsz vállalhatatlan kategória
és elvileg mindegyiken ilyen gázos a csuklón mérés. Ja, közben látom írtad, hogy a tiéden okés... akkor nem szóltam[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #160809 üzenetére
Szerintem az F5 jelét nem fogod tudni rávinni bringás órára, de ezt vmi Garmin fórum előbb megmondja. Viszont ha már kormányra veszel órát, akkor én is inkább a F5+tartó+pánt kombót javaslom. Szerintem a 800-as óráktól lefelé minden csalódás lesz a F5-höz képest, pontosságban, paraméterezhetőségben stb.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
werszomjas
őstag
válasz parandroid #160799 üzenetére
magpet elég jól összefoglalja itt:
Edge választóNem írtad, hogy újat vagy használat szeretnél, én a helyedben néznék ebay-en valami használtat, a videó alapján könnyen el tudod dönteni, melyik kellhet neked, de szerintem mindenképp maradj a Garminnál
Én is gondolkodom egy edge-n, mert tényleg zavaró mindig lenézni a csuklóra.
üdv
-
bodazo
tag
válasz parandroid #160799 üzenetére
Attól függ mennyit szánsz rá. Nekem egy 520 plusz van. Az óra képes átküldeni a pulzus adatokat a kerékpáros compoternek. A conectben hozzá adod mint egy új eszközt és működik rendesen. Bekapcsolod a két eszköz között a szinkronizációt és minden eszközön látni fogsz mindent. Ha most kellene vennem akkor 530, de ha egy nagyon egyszerű kell akkor 130 as.
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #160928 üzenetére
Az a baj hogy ha a F5 öt is használod közben a pulzusmérés miatt akkor mind 2 fel fog szinkronizálni a connektbe és onnan a stravára, meg fogsz hülyülni a sok adattól.
Ahhoz hogy legyen pulzusmérésed mindenképpen öv kell mind 2 eszköznek.
Ha lemondasz a pulzusról akkor meg jó a F5 a kormányra.[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #160928 üzenetére
Azért majd írj róla valamit, hogy tényleg működik (vagy nem) ez az F5 pulzus -> Edge átküldés. Ha így van, akkor az elég jó dolog (például egy triatlonosnak is).
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz parandroid #160936 üzenetére
Én ritkán futok, többet bringázok, de teljesen más az energiafelhasználás, azt érzem. Ami jobb bringán, hogy közben is tudsz enni, inni úgy, hogy nem rázkódik benned , egyszerűbb behozni a lemaradást is (pl ha tudod, hogy lejtősebb rész jön, akkor benyomhatsz egyben 2 dl folyadékot, meg szilárdat, ha mínuszban vagy, mert tudsz "pihenni"). Futásnál nem tudom mik a számok, bringán folyadékkal számolj 0,7-1 l/órával intenzív menetnél, a kcal/óra meg picit a futás alatt van, így ha ugyanannyit eszel, nem lehet gond. Ha bírod a zselét, meg a vízben oldható dolgokat, akkor kulacsba minden elfér, és két nagy kulaccsal megvagy 1,5-2 órára. De 1 órára elég a víz + valami kémia, ha nem éhesen indulsz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Maximum1
őstag
válasz parandroid #160936 üzenetére
Ha költeni kell akkor olyat vegyél amiben térkép is van, 520+ vagy 530 esetleg 830, minden másra ott az F5 .
Nekem Etrex touch 35 van, ez is ismer minden szenzort de nem szinkronizál az F5-mel, /vagy csak nem tudom hogy kell/ lehet az Edge tudja, de csak a pulzus miatt nem vennék, azt úgy is érzed ha magas[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz parandroid #161291 üzenetére
Nekem a helyi boltok hosszabb beszerzesi idot mondtak, mint amennyi alatt ideer nemetorszagbol a csomag.
Lehet, hogy koze van ahhoz, hogy mindig all 10 ember a bejaratnal varakozva, kivancsi leszek, mi lesz ezzel a rengeteg kerekparral utana.Everybody lies.
-
ZolkoW
őstag
válasz parandroid #161368 üzenetére
Ami kicsit ijesztő rajt elsőre, az az acél villa, és a négyszöges hajtás, szóval azért látszanak a kompromisszumok. Egyenes kormányos a cél? Meridák, Trek-ek szoktak velem szembejönni az apróban, meg biztos más is - mármint annyira nem ismerem ezeket, de ha árban belefér, egy karbon villa és integrált hajtómű már feljebbi szint lenne, de nyilván lehet élni ezek nélkül is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
geckowize
őstag
válasz parandroid #161023 üzenetére
Szia,
Köszi a választ!
Ha duplázzuk a keretet biciklinként és nem kiemelten szempont, hogy könnyű legyen, milyen opcióink vannak?
-
rétisün
veterán
válasz parandroid #161413 üzenetére
akkor neked valami ilyesmi is jó lenne, ha nem ragaszkodsz a koskormányhoz. (szerintem itt kb. egyedül vagyok a véleményemmel, hogy a legjobb dolog ami történhet egy bringával. a koskormány meg az outi fékváltókar )
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ivana
Ármester
válasz parandroid #161418 üzenetére
Nem teljesen értelek. Ha nem akarsz kost akkor a leggyorsabb gép ami elmegy földúton is az az XC monti. Az ilyen mindenféle trekking, gravel stb. sokkal rosszabbul viselkedik közepes sebességnél is (30 körül) ha nem aszfalton vagy.
-
Gergőke88
addikt
válasz parandroid #161418 üzenetére
Cube sl road?
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait
- Trollok komolyan
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Építő/felújító topik
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Büszke apukák és anyukák topikja
- További aktív témák...