-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz dobolan #177019 üzenetére
Nekem a 2x9 bőven elég volt terepre, hegyre, felfelé és lefelé is, elől 38/24, hátul meg 11-34.
Az ősmontin van 3x6, na az ki van használva hátul a kb 13-24-es sorralEdit: és van már 11-50-es 9 sebességes fogaskoszorú is, box componentnek, azt kipróbálnám, egy budget montira jó lehet.
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
válasz dobolan #177019 üzenetére
Nem, akkor félreértettél. A 3x-os hajtás felőlem mehet, montihoz amúgy sem értek, nem tudom, ott mi az alap. Amit, és amilyen keveset én használtam, az pont 3x7-es volt, az semmire nem jó, aszfalton a legnagyobb fokozat is kevés, könnyű terepen (rögös-göcsös, köves, gyökeres, vízmarta erdei földút) én csak elöl a nagy tányért használtam, a két kicsi teljesen fölösleges rajt. Technikás mászáshoz lehet, hogy kellene, de technikás emelkedőre ki a fene megy egy 15 kilós montival, aminek csak a telója can vagy 5 kg? Pár %-os aszfalton mászásnál visszaraktam a középső tányérra, de csak mert a pörgetéshez vagyok szokva. Egy jobb váltó, jobb áttétel, 3x9/10-es rendszer, meg főleg egy könnyebb bringa biztosan egészen más világ, ez a belépőszint totál kiábrándító egy belépő, karbonvillás, alu országúti után. És akkor még a keresztbeváltásokról nem is beszéltünk. Szóval ez kb arra jó, hogy a kezdőknek elvegye a kedvét a bicajozástól. Ehelyett lenne sokkal jobb alternatíva egy normális 1x9-12 rendszer, csak sajnos az is drága még.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.