- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz -secret- #190338 üzenetére
“aszfalton laposnak érzem az elsőt 1,9-en.”
Mert az is. Én vagyok a topik hülyéje, ha mtb-ról van szó, de én dupla ennyin használom. Aszfalton így is lassú, meg brümmög, mint egy traktor, földutakon, kavicson viszont egészen kellemes. Terepen meg nem megyek, ott persze megint más lenne a helyzet. Hirtelen kanyarnál meg még mindig pánikba tudok esni, hogy magam alá fordítom a kormányt, ezzel a stucni nélkül a rúdra hegesztett hülye hosszú kormánnyal... De gyakorlok azért!
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz -secret- #190338 üzenetére
Persze ott az egyéni preferencia is mint talán legfontosabb tényező, hiszen a "nekem ez a jó"-val nem igazán lehet vitatkozni. Ha úgy érzed kevés az 1,9 aszfalton, de a 2, vagy annál több sem rossz terepen akkor uccu neki fújd amennyire jónak érzed. Érdekes nálam is mert míg pl. a hátsó-első között 1-2 tizedet szoktak hagyni különbségnek és többet is elviselek mivel mászásnál köves, gyökeres talajon jól jön a puha első gumi mely átgurul mindenen és nem dobálja elejét, lefele meg nem vadulok annyira, hogy mondjuk felüssem, vagy leforduljon. Hátul viszont szeretem ha keményebb mert jobban gurul és félek, mert könnyebben is felütöm. Kinek a pap, kinek a...
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
ZolkoW
őstag
válasz -secret- #190338 üzenetére
Hogy legyen más vélemény is, nekem 29-esben 1.6-1.8 körül érzem ideálisnak, néha próbálkozom lefelé menni nyomásban, néha csak felfújom a PONTATLAN mérőkéjű műhelypumpámmal, aztán megyek vele.. szóval tuti, hogy néha nálam is eléri a 2 bart, főleg a hátsó, de inkább alatta vagyok. (azonos súlyban vagyunk nagyjából)
Attól is füg, hogy mennyire veszem zokon, hogy aszfalton "tapadósabb", vagy azt, hogy terepen könnyebben kipörög. De ha részemről mondani kell valami értéket, ami jó kompromisszum, akkor a hátul 1.8, elöl 1.6 az valami ilyesmi. Az ritkábban fordult elő velem, hogy leszálltam fújni bele, mint az, hogy megálltam, hogy engedjek ki belőle..Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Macska topik
- Autós kamerák
- Okos Otthon / Smart Home
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Autós topik
- Politika
- Motoros topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest