-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bardi
aktív tag
válasz andrisbandi #191887 üzenetére
Van egy szett bontrager xr2-es gumim, hasonló lehet ehhez, kicsi bütykök, hátra majd ki akarom próbálni. Sajnos csak szárazon az igazi, picit sarasabb talajban én már elvérzek vele.
Amúgy az rám biztos igaz, hogy szar a technikám, nincs mögöttem annyi terepen gurulás, hogy jó legyen, meg sziklásabb részeken beszari vagyok, ott mindig az van bennem, hogy ha esek, tuti csonttörés.'92 Honda VFR 750
-
Teasüti
nagyúr
válasz andrisbandi #191887 üzenetére
Ezt adom. Múlt hétvégén kipróbáltam magam egy bringás parkban. Be is támadtunk rögtön egy kék vonalat (videón piros 2018 óta megkékült ). Az összes berm ujjnyi vastag porban állt, így elég para volt a szélső bütykökre döntögetni. Ráadásul elég technikás is volt az a szakasz. Észnél kellett lenni, pedig ha hússzal lehetett menni, lehet sokat mondok. Meredek is, poros is, folyamatosan kellett fékezni. Talán egyszer nem mertem úgy igazán lefektetni, főleg becsatolt SPD-vel, ahol még lelépni se tudok. De összességében nem volt olyan rossz a könnyű XC gumikkal sem, sőt! Élveztem.
Egyszer rátévedtünk egy vörös vonalra, ami nagyon meredek és nagyon lassú, még lassúbb mint ez a kék volt. Viszont szűk kanyarok egymás után, 50-70 centis drop-pal megtarkítva helyenként, kanyarba érkezve, ami mellesleg egy rock garden. Hát itt ahogy lejöttem a drop-ból, azzal a lendülettel mentem a fák közé.
De az XC gumik nagyon jól tartottak. Nyomással se volt gondom, nap elején 23/24 psi-t kezdtem, majd ezt visszavettem a kényelmes 21/22 psi-re (54-559 és 57-559 19-es felnin) és nem érzékeltem, hogy egyszer is felütöttem volna. Igaz elég szűkek és lassúak a pályák. Ha ötvennel megyek be egy rock garden-be, akkor lehet ott ezen a nyomáson 0,2 másodperc alatt szublimálna mindkét kerék.
Rocket Ron elől, Racing Ralph hátul. Haver gépén elől Hans, hátul Nobby és alig-alig volt csak gyorsabb előttem. Neki se volt túl sok tapadása a porban, szóval nem voltam akkora hátrányban. Viszont ki kellett mérni nem csak a féktávot, de még a döntés mértékét is, mert azért csúszkáltam rendesen. Nap végére a fekete kerekek világos szürkék lettek, mintha cement por lenne az egész bringán.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- BestBuy topik
- Elektromos autók - motorok
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- World of Tanks - MMO
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Amazon Prime Video
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen