Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • f4lcon

    őstag

    válasz Rotyi #223212 üzenetére

    a legtöbb súlyt a merev villa karbonra cserélése, az acél hajtókar alura cserélése és a hátsó kontrás agy pálya csapágyasra cserélése hozta, de a kormányon is faragtam 150g-ot például, vagy a gumikon darabonként 200-at

    #223214 bardi igen, még meg lehetne fúrni a kart, ezen még gondolkozom

    #223215 Hasaggymeg te láttad az előzőjét is, igaz? (amit most használ) az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy a gyerekek nagyjából két éven át használnak egy-egy méretet, nekem pont úgy született a fiam, hogy ez egyben két nyarat is jelent. ez már az első pillanatnál bele volt kalkulálva. és ugye ez apának is szórakozás (az építés)

    #223217 Fall-N van Shimano SM-PM70-em, ha gond lenne, de ezek a fékkarok alig húznak valamit, és úgy van beállítva, hogy a kerék blokkolását csak markolatig húzva éred el, de az alacsony áttétel miatt már félúton fog a fék. abban viszont egyet értünk, hogy eladni vagy lehetetlen lesz, vagy csak nagyon áron alul. biztosan kevés olyan bringás van, aki ezt értékelni tudja, és nem egy használt Woom-ot vesz (ahogy nekem is kellett volna :D)

    #223234 Dark Archon szerencsére ez nem fordul majd elő, örökölt elég bringás vért. még nem volt hajtókarja, és ugye nem elég nagy ahhoz, hogy a legalsó állásból pedál nélkül leérjen a lába, így tologatta (!) kint az utcán, mert ez az ő kipiklije (a biciklit érdekesen ejti :D) és a futóbiciklire úgy kellett vissza könyörögni

    [ Szerkesztve ]

    “The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

Új hozzászólás Aktív témák