-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
grizlisandor
addikt
válasz D.Orion #19402 üzenetére
Köszönöm. Csak kicsi szakaszon, az lenne a legrövidebb, de lehet áttervezni, hogy végig aszfalton menjek.
Én is a Genesis-en gondolkozok. Esetleg, mennyire jönnék ki egy kezdő, nekem megfelelő bicikli építésével? Vázat találtam nagy méretűt Final-X by Trimota Cross Country váz (katt) 25k.
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz D.Orion #19405 üzenetére
már nincs. 12 éves a canga. nem tudom miota lehet repedt nem ma repedt el tuti....
de ma vettem észre és szomoru lettem.nem ugrálgatok pedig vele.max a járdaszélről ritkán de semmi extrém...
merida matts vázról van szó.
nem a heggesztésnél van elrepedve hanem ahol a villacső megy be felfelé a kormányrud felé egyenesen kb 4cm az emblémáig...pedig épp minap dicsértem de faxa...alu mégse törik reped...
na akkor hajrá ki ismer jó vázheggesztő emberkét? javítható ez? esetleg addig egy szoritógyűrűt rakjak rá nehogy tovább repedjen?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz D.Orion #19434 üzenetére
igen a c részen van. nem a heggesztés a külső íven felfelé.a kormánycsapágy alsó része elrepesztette volna?
mér amugy hosszutávon ezzel mi történhet? .az anyag repedt el..de lehet leszedem egy kicsit a festéket megnézem..mert egy tucat év nyoma azért látszik...de amikor fékezek és lassulok kb 10>>0.ra akkor éreztem eddig picit kotyog nem tulajdonitottam neki jelentőséget.fogalmam sincs miota van igy....
gondolom eza kotyogás a repedés miatt van nem??hol találnék jó áron merida vázat? gondolom csak az átépítés egy 20as....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz D.Orion #19441 üzenetére
Hát nekem anno mikor vettem mindneki azt mondta 3 évet adnak az alu váznak...
nekem 12 éve megvan....
szoval sanszos fáradásos valszeg...
rendes telo van benne RST...
az a baj kormánycsapágyam nem volt még sosem cserélve..... ....de a hajtóműcsapágy sem tudom mikor volt....havernak szétment ettől alul a váza ez lehetséges?[link]
ez a váz tetszik is..de 14,5"? nekem 20"os vázam van....
és nem szeretnék semmit kidobni.gondolom nyeregcső szabvány, V fék szabvány.váltók mennyire szabvány? hajtómű?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
válasz D.Orion #19530 üzenetére
nem néztem, megmondom őszintén.
amennyit én tudok a hegesztésről az annyi, hogy van egy nagyon jó hegesztő gyerek Veszprémben, 20-25 éve hegeszt, kólás dobozt összerakja neked.
nem mindegy milyen az alu, ezerféle pálca van hozzá, nem mindegy a hő, semmi sem mindegy.
nem is akarok belebonyolódni, mert fingom nincs a rács-szerkezetekről, a millióféle aluról, meg úgy kb semmiről ami ezzel kapcsolatosどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-=RelakS=-
veterán
válasz D.Orion #19729 üzenetére
Lehet, megint sodródunk afelé, hogy: Wait! Someone is wrong on the internet!
Mind1 úgyis fejtágításon vagyokItt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Zola007
veterán
válasz D.Orion #19741 üzenetére
Ez sem ellened irányul, de az embereknek 95%-ban abból indulnak ki, hogy bringát csak fényes nappal, a főtérről lopnak.
A tolvajok se hülyék ennyire, bármennyire is nem NASA-kutatók közül kerülnek.Gondolj bele, ha bringatolvaj lennél, akkor mikor és honnan lopnál bringát?
és igen, senkinek fel nem tűnik, hogy mi van nálad.én ezennel szívesen meginvitálom a debreceni fórumtársakat egy "tesztre", hogy el tudjuk-e úgy lopni a saját vagy egymás bringáit (persze a másik tudtával és ott van a közelben), és mindeközben a kutyát nem érdekli majd mi történik
nekem van rá 1db vékony sodrony és 1 láncot, lakatos záram[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
razzorr
őstag
válasz D.Orion #19741 üzenetére
Ne adjunk inkább tippeket a mocskoknak.
Szerintem is a lakat a legbiztonságosabb, az ilyen nyomkövetős cuccokban valahogy nem bízok.Ettől függetlenül, ha egy ember nagyságú erővágóval bont le egy bringát valaki az utcán, azt is simán lesza.ják az emberek. Max azt mondja hogy elhagyta a lakat kulcsát és valahogy haza kell mennie.
Ne viccelj, itt Mo.-n az se érdekel senkit se, ha összeesel az utcán mert mondjuk epilepsziás rohamod van, max fintorogva rádnéznek, hogy "részeg disznó" és továbbállnak.
Baj van a fejekben, nagyon nagy -
dewil666
őstag
válasz D.Orion #19850 üzenetére
Szia!
Nem tudom hogy milyen volt mert 2 bringából csináltam 2 bringát. És ezt a váltót az újonnan szerzett bringáról van (németből behozott használt). Gyanítom hogy laza volt már akkor is. A váltó legalsó váltókerekét könnyedén előre lehetett mozdítani és ugye ez adná a feszességet neki. De nekiálltam és amit lehetett kihoztam belőle. Spanoltam mindkét rugón és most már feszesebb a lánc (pont jó). Igaz még most sincs olyan erőssége a rugóknak mint az új váltónak (de nem is várhatom el). Beállítottam a váltót és most már jónak tűnik. Majd használat közben kiderül.
A váltókarok ilyenek: 3x8 sebességesKözben egy 28-as agyváltós (Peugeot) bringa váltóját is sikeresen megcsináltam
KLÍMA szerelés, telepítés, karbantartás! dewil666 felhasználónak 270, 940 (régi) pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! Motoros üdvözlettel ! ! ! Ne vezess olyan gyorsan hogy az őrangyalod lemaradjon!
-
Zola007
veterán
válasz D.Orion #19915 üzenetére
Nem rossz az annyira, csak a helyén kell kezelni
A divat retro-bnziság terjedt nagyon, ez vitte magával az egészet, aztán még többen rákaptak mint boci a tőgyre (tisztelet a kivételnek, aki nem divatból vesz ilyet, hanem mert tényleg tetszik neki)Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Zola007
veterán
válasz D.Orion #19919 üzenetére
Az a baj, hogy még nem is marketing. A márka olyan eget rengető marketinget nem nyomott szerintem
Főként kerékpárboltok csinálták neki a nagy hype-ot, mert a sok belépő tinédzsernek el lehetett adni egész jó árréssel, de még belefér abba a határba, amit a szülők képesek voltak bringáért kiadni.
Ez az emberek 90%-nál mai a lélektani 80-100e ft-os határ
Később más a folyamat önfenntartóvá vált, mert divat lett Royalt birtokolni[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
HookR
addikt
válasz D.Orion #19968 üzenetére
Egyetértek. Marhára nem hiányzik, hogy még jobban elmélyítsék a biciklisekkel szembeni előítéletet. Például ez a rész itt a tahóság netovábbja - 14m34s
És sajnos messze nem az egyetlen a videóban.Amúgy #19910-re valaki cyclocross és Quiker Pro témában?
▌www.thunderbolts.info | youtube.com/ThunderboltsProject ▌16personalities.com▐
-
lsebestyen
addikt
válasz D.Orion #20094 üzenetére
Majd egy hónappal előtte De amúgy hazai pálya Eddig ezek az elhatározásaim mindig bejöttek, tavaly ugyanitt a rövid távon indultam, elhatároztam h korosztály első háromba benne legyek. Addig mentem mindig újra a pályán míg el nem értem azt az időt egyedül, végül második lettem. Nyilván itt 80km-en egyedül nem fogok 38-as átlagot menni, de a pályát legalább kívülről fogom tudni.
-
syberia
veterán
válasz D.Orion #20245 üzenetére
+1
Ismerősnek segítek MTB választásban és találtam is két jónak tűnő vételt, neki ez a KTM jobban tetszik, amit én néztem ki az olcsóbb és 29" CTM Rambler 2.0. Mindkét bringának Shimano M395 fékrendszere van ami szerintem fontos lesz neki (100kg)
szerk: a ktm most 240-ért van kint a Hervisben de láttam hó elején akcióban 200-ért ami szerintem egyértelmű vétellé tenné, de így szvsz nekem soknak tűnik...
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
pomk
őstag
válasz D.Orion #20284 üzenetére
Innen vettem a használt Merida-mat. Minden rendben volt velük, tudom ajánlani őket. Akivel beszéltem nyomta a sódert, és pár kamu is volt benne, de ettől függetlenül a bicajjal minden rendben volt.
Jaaa, és a becsomagolt bicaj mellé kaptam egy kis csomag gumicukrot is a dobozba. -
Tomi_Sci
őstag
válasz D.Orion #20530 üzenetére
Sajnos az önkormányzatoknak semmi érdeke nem fűzödik hozzá, hogy rendes kerékpárút épüljön, illetve a vendéglátósok lobbija is negatív irányba befolyásolja a dolgokat. Például ha a balatoni kerékpárút végig a főút mentén haladna, akkor egész használható lenne, de mivel minden utolsó porfészekbe beviszik hogy kierőszakolják a hétvégi bringások pénzköltését, teljesen reménytelen.
Városokon belül meg inkább a spórolási faktor van jelen, ha például kéne valahova egy járda, akkor arra viszik a bringautat, aztán gyorsan festenek rá két vonalat és kész. Vagy fel kéne újítani az útpadkát, csatornázást stb stb... És máris van egy több km-es használatatlan és életveszélyes kerékpáros infra, amivel lehet fényképezkedni meg dicsekedni, illetve még a központi költségvetés bevételeit is növeli az útón haladók bírságolásával és "küllőprizmavegzálással".
Off(#20532) Cyberpunk: Nem lehet, hogy a "váltó fogakat" nézed félig lekopottnak? Több sebességes hajtóműveken bizonyos helyeken vannak fel/le váltás segítő fogak.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
dqdb
nagyúr
válasz D.Orion #20808 üzenetére
Az egyetlen esélyed az eBayen történő vadászat, ahol találhatsz akár új állapotút is, csak sokszor szállítással együtt annyira jön ki, hogy az elvileg olcsó-spórolós indokkal vásárolt vintage felszereltség fenntartása igen drágává válik.
De új esetén sem szép minden, sokan fognak meglepődni mostanában az árakon, amikor az új Shimano tárcsafékben (XTR BR-M985, XT BR-M785, SLX BR-M675) elkopik a gyári fékbetét ...
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Runner_fxr
Ármester
válasz D.Orion #20823 üzenetére
Sajnos a többség még mindig úgy van vele, hogy a kerékpárt azt addig lehet használni amíg gurul és szét nem esik, ha mozgásképtelenné válik na akkor esetleg elviszik szervizbe, persze akkor se kerüljön többe 1-2 ezer ft-nál, mert hát ugye ők nem versenyzők, meg ez csak egy olcsó bicaj. Erre csak annyit tudok mondani, hogy szánalmas.
-
Zola007
veterán
válasz D.Orion #20896 üzenetére
Én egy olyat akartam építeni korábban (mtb + merevvilla+agyváltó+tárcsa)
minden bringaboltban hülyének néztek ahol rákérdeztem, hogy bevállalják-e az alkatrészek összeválogatását[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
Cathfaern
nagyúr
válasz D.Orion #21006 üzenetére
Szerintem ebben semmi extra nincs a videó alapján. Oké, nagyon biztonságosnak tűnik a zár része, de amennyire tudom, a jelenlegi zárak 90%-ánál meg se próbálnak a lakathoz nyúlni, mert egyszerűbb átvágni az U alakú részt. Ellenben így jó macerás használni, illetve mivel az egyik végén rögzítve van az U szár, ezért sokkal nehezebb hozzálakatolni dolgokhoz.
Szóval összeségében ez semmivel se ér többet, mint bármelyik másik U lakat szerintem. -
peugeotmate
őstag
válasz D.Orion #21203 üzenetére
Ú tényleg, ez eszembe sem jutott, köszi! Bármilyen típusú lánchoz jó, értem ezalatt, hogy mindegy hány sebességes bicó láncát tisztítom vele? Patentszemem nincs, de idővel beszerzek egyet, ha kopottabb lesz a lánc. Addig meg szuper lenne, ez a fajta a tisztítás. Eszembe jutott, hogy van még valamiféle decathlonos lánclemosó sprayem még nekem is, azzal átfújom a láncot és aztán újrakenem. Csak nem teszem tönkre.
meg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest