- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #122188 üzenetére
Hm, én sem gondoltam volna, hogy alu, szép a festése. Az enyém olcsóbb amúgy mindkettőnél. Az biztos, hogy én golyóscsapágyas pedált többé nem veszek, a saját pedáljaim, meg az összes haveromé hónapok alatt megkotyogósodott, a golyók kimarják maguk körül az anyagot, úgy tűnik ezeknek ez az átka... szal siklócsapágy 4ever . A műanyag kompozitnak meg csak annyi az előnye, hogy könnyű. Cserébe a gyengébb darabok törhetnek, emlékeim szerint a topikban is eltörött volt valaki alatt egy XLC (?). Az enyém nagyon bírja, szerintem sosem fog tönkremenni, ha leváltom, az valszeg azért lesz, mert nagyon ramatyul fog kinézni már .
szerk, ha jól látom félig a tiéd is siklócsapágyas, félig meg golyós, sosem láttam ilyen hibridet . Remélhetőleg tartani fog... Egy képet majd dobhatsz, amikor felraktad a bringára[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #122188 üzenetére
A Stamp 1 olcsóbb,50 zöldhasú körül van és kompozit.
(#122196) erh75 ...Szebb...de ezzel el is fogytak erényei.Váltója gyengébb,kereke a kihalásra ítélt 26" méretű.Egy szavazat a Decasra.
(#122197) robee19...azt írja megbízható V fék....ezek szerint az a tárcsafék.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #122203 üzenetére
Nekem a Stamp3 large tetszik,de 100 eurót érte soknak tartom.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #122203 üzenetére
Nekem ez kicsit azért fura, hogy az új csapágyhoz adott hézagolók nem voltak jók, és még alátétezni kellett a lánctányért is. Ez kicsit olyan sufni tuningnak tűnik, pláne egy ilyen rendszer esetében. De ha jól működik, akkor végül is a cél szentesíti az eszközt.
emiki6: Hát nagyjából ilyentájt kezdődik, de nyilván itt a szokatlan jó idő miatt ez kicsit eltolódhat. Általában úgy szokott működni, hogy tavasszal, kb áprilisban megindul a nagy roham, ez tart egészen júniusig, ezen időszak alatt tényleg kb minden szervizben hegyekben állnak a bringák, és akár több hetes várólista van. Utána kezd enyhülni, és úgy kb október- novembertől egészen márciusig csendesebb. Nyilván a legnagyobb ubiszezon a téli hónapok, de mivel egyre többen kerékpároznak a hidegebb időkben is, így ezen a fronton is van némi javulás. Nálunk kicsit másképp működik, mert mi alapvetően síeléssel foglalkozunk, ebben is van a cégnek bő 20 éves tapasztalata. A bringa inkább olyan tavaszi, nyári kiegészítés, ami persze sokat fejlődött nálunk is az elmúlt években, de úgy október-novembertől már egyáltalán nincs bringa szerviz, mert nem fért bele. Maximum ilyen belső cserék, és az esetleges téli, új bringa eladások miatti kerékpár beállítások. Egyrészt helyünk se volt, mert a síkölcsönzőnk lefoglalta a bringa szerviz helyét, másrészt a sí és snowborad szervizelés is jelentős időt vesz el, tehát ezek mellett esélytelen volt, hogy nyitva maradjon a bringaszervizünk is. Ezt mindig ki is írtuk a weboldalunkra, hogy mettől meddig szünetel a bringa szerelés. Úgy néz ki, hogy ez lesz az első tél, hogy nyitva maradhat, mert csináltunk lent a sí javító műhelyben egy kis átalakítást, és oda le tudjuk költöztetni a bringa szervit is, átmenetileg, a téli időszakra. Persze a határidők annak megfelelően alakulnak, amennyi síszerviz van, mert a kettőt össze kell hangolni. Télen a sí sport élvez elsőbbséget, az üzlet is teljesen átalakul.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #122221 üzenetére
Sajnos a kerékpár technika világában is léteznek olyan esetek mint a számítástechnika világában, amikor nehéz magyarázatot adni a történésekre. 2 dolog lehetséges, vagy valamit nem jól szereltek, állítottak, vagy valamelyik alkatrész hibás. Én is találkoztam olyannal, hogy összeraktam zsír új alkatrészekből mondjuk egy 8-as, 9-es vagy 10-es váltást, és nem működött jól, majd cseréltem egy alkatrészt és megjavult. Általában a sorok és váltókarok esetében találkoztam párszor gyári hibás alkatrésszel. 11-es és 12-es váltással ritkábban találkozok, ezek a rendszerek még érzékenyebbek, de ha megfelelő a beállítás, akkor brutális a váltás teljesítmény, főleg a Sram esetében. Ha jól működik a váltásod, akkor nem feltétlen katasztrófa az az alátétezés, csak mondjuk nehogy elkezdjen recsegni, mert azért nyilván tökéletesebben illeszkedik alátét nélkül. Itt csak azt nem értem, hogy miért nem lehet úgy hézagolni a csapágyakhoz adott hézagolókkal, hogy ne kelljen az alátét a lánctányér alá? Vékonyabb hézagoló kell a tengelyre a hajtás oldalon, annyival vékonyabb mint az alátét. A Mesterbike szervizt nem ismerem, de ezt már mondtam, a fotók alapján, amiket csinált, úgy tűnt precízek. De ezek szerint ez a feladat azért csak kifogott rajtuk, ráadásul először úgy kaptad vissza a gépet, 30 ezer ft-os munkadíj kifizetése után, hogy a váltásod ugyan olyan fos volt. Így én azért futnék talán ezzel még egy kört, mondjuk a Dr.Bike-ba, ők tényleg nagyon sok ilyen géppel találkoznak. Ha ott nem lesz megoldás, akkor sehol se. A vázadnak ehhez azért nem is lehetne köze, mert ha ott lenne bármi görbület, a gépednek olyan fos lenne az egyenesfutása, hogy azt meg se vetted volna. Itt csak is beállítási, szerelési, illetve alkatrész hibák lehetnek, semmi más.
Hasaggymeg: Ahogy te azt elképzeled, ezek a komolyabb 1 X 11/12-es MTB rendszerek baromi érzékenyek a láncvonalra, meg a lánchosszra, felső görgő távolságra, mindenre. Itt nem fér bele az, hogy egy félig hozzáértő neki áll vele kísérletezni, aztán valahogy beállítja. Ez alap rendszereknél működhet, itt nem. De ha jól be van állítva, akkor nagyon komoly cucc!
emiki6: Ok! Keress meg privátban, és megbeszéljük.
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #122286 üzenetére
Judy Shiffer-el egy helyen bringázol? . Amúgy simán lehet, hogy ez is van 26%-os, csak vannak rajta rövidebb részek, ahol nem annyira meredek, így átlagolja a Strava.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #122469 üzenetére
Biztosan fel lehet, csak nem tudom hogy kell rákeresni a konzolra. Sztem valami gopro mount-os random lámpatartó ez, nem spec Convoyhoz való:
szerk: [link], már csak valami univerzális gopro konzol kell, amibe ezt belerakd.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #122741 üzenetére
394 grammos GX sort is nehezebb megindítani, mint az X01-et...ha te érzed a 2 sor "megindításának" nehézsége közötti különbséget,akkor a wattmérő kutya f@sza a lábaid mellett. Azt a súlyt,vagyis 100 grammot még a kerékpár összsúlyán is nehéz lenne érezni egy 20%-os lejtőn,nemhogy a megforgatásának a többletenergia igényét.(Napszaktól függően szerintem saját testsúlyod is változik akár 500gr-ot,ide vagy oda.) Ugyanakkor persze érhető ódzkodásod egy szinte dupla súlyú sor felszerelése esetén.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zoli03
őstag
válasz Toobee #122747 üzenetére
A kerék fontos, de a kerületén, nem a középpontjában. Hülyeségeket ne beszéljünk, hogy megérez az ember egy nehezebb sort. Lehet csak az érezted, hogy most hosszú nadrág volt rajtad, nem rövid, mint nyáron, és a többletsúly miatt nehezebb volt mozgásba lendítened a lábad .
-
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #122787 üzenetére
Én úgy érzem terepre nekem két Convoy M1 lenne ideális, de sajnos nálunk 11$ a vámhatár és ez túllóg rajta... Egyiket a kormányra raknám, másikat a sisakra. S2+-nál azért lenne jobb, mert egyrészt picit távolabbra világít, másrészt meg a feje úgy van megoldva, hogy max fokozaton se hevüljön túl.
Közútra, városba már persze ezek nem lennének jók, mert vakítanak, oda valami más kéne... vagy S2+ TIR lencsével.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #122787 üzenetére
Nekem ezek nem is tetszenek, így eleve kilőve. De haveromnak ilyen van, csak a két ledes, nem bírja úgy feltölteni, hogy 3 zöld led világítson.
Nyilván van, aki azt mondja, hogy meg kell venni a jó lámpát 30-40e Ft-ért, mert az B&M, és jó. Az enyém meg olcsó, és látok vele.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #122790 üzenetére
Ezzel csak egy baj van,ha meghal az aksi akkor kuka,mert cserélni nem lehet.Nekem a kis tesó (valójában nagyon kis tesó) Buster 200 van már vagy 3 éve,és nagyon kicsi,könnyű,kompakt és igényes kivitelezésű (12e körül van),de nejem kici kiaija alapfényen veri,és bár nagyobb,nehezebb,tartója gagyibb,cserélhető benne az aksi,feleannyi idő alatt feltelik,tovább tart és felébe kerül.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz Toobee #122800 üzenetére
Áhh, szóval 37 euroig (szállítással együtt) nem kell áfát ráfizetni.
Ez azt jelenti, hogy max 5 db-ot szabad rendelni és csak sima (ingyenes) postával.
Amúgy szerintem tuningolható a lámpa a samsung high-tech akksijával, amibe 3000 mAh fér, a gaciron beépített 2500-asa gondolom nincs 2500 se.
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
emiki6
veterán
válasz Toobee #122808 üzenetére
A fene a mindenüket...
Ezesetben nekem is elég egy. Bár ki tudja lesz e még ez a lámpa és ha lesz, akkor mennyiért fogják adni.[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
emiki6
veterán
válasz Toobee #123551 üzenetére
A freerider ugyanannyi mindkét helyen, Spitfire csak a Biciklikknél volt.
Más: Na, csináltam egy egyedi fűzést: Straight European-nel kezdődik Double Helix- szel folytatódik. (esetleg még egy Bike-os trükköt beszúrok majd a végére, hogy oldalra lógjon a fűző, ha tekerek):
[ Szerkesztve ]
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #123548 üzenetére
Remélem a tohonyaság egyáltalán nem lesz jellemző rá. Összehozhatunk egy bringázást, bár igen hideg idők vannak mostanság, de én vasárnap megyek egy karikát.
Redneck: Nem terveztem téli bringázást, de annyira ki akarom próbálni, hogy akkor is megyek vasárnap ha esik a hó, bár elvileg arra nem kell számítani, mert száraz időnek ígérkezik, sár nem lesz az biztos, maximum fagyott talaj.
Egyáltalán nem volt nagy ugrás árban, az új áruk kb megegyezik. Gyakorlatilag semmit nem buktam a Cannondale eladásán, Amennyibe volt nekem, annyiba adtam el, sőt ha szerencsém lesz, még talán felette is. Beszámítottam egy Bionicon Edison LTD bicót, 200-ért. Egy két apróságot kell rajta megjavítani, de amúgy egyben van. Nem mai gép, és csak 26"-os, de egy igazi ritkaság, anno nagyon menő bringa volt. Ha szerencsém lesz, és belefutok egy olyan vevőbe, aki tudja mi ez a gép, szerintem a 300K eladási ár sem lehetetlen.
Szóval a Merida sem húzósabb árban, mint a Cannondale volt, mindkettő remek bicaj a saját kategóriájában.
Vannak olcsóbban, de az E8000-es általában a felsőbb kategóriás montikba kerül be. Van az E7000 és az E6000 az olcsóbb kategóriákba, kicsit kevesebb nyomatékkal. Amúgy az elektromos kerékpároknál is a leginkább értéknövelő tényező az a váz és az egyéb alkatrészek, nem az elektromos rendszeren múlik.
Itt van pl egy 2018 Merida eBIG.TOUR 9.300, Shimano E6000-es rendszerrel:
[link]
2017 Merida eBIG.TRAIL 500, Shimano E8000-es rendszerrel, ugyan ez van az enyémben is:
[link]
2019 MERIDA eONE-SIXTY 500, ez ugyan az a bringa mint az enyém, csak egyszerűbb felszereltséggel, Shimano E7000-es pedelec rendszerrel.
[link]
Ez meg az enyém: 2018 Merida eONE-SIXTY 800 [link]
Lehet furán hangzik az összeg nagysága miatt, de baromi jó vételt fogtam ki! A 2019-es már 1.550.000, és az pont ugyan az, mert semmit nem változtattak rajta 2017 óta.
Hogyne számítana pár centi rugóút! Rengeteget számít, teljesen más a geo. Az előző bicajom egy trail kategóriás gép volt, a mostani meg enduro.
Hogy ki fogom tudni használni? Őszintén szólva, egészen biztosan nem! 160mm rugóutat csak nagyon profi bringások tudnak maradéktalanul kihasználni. Nem fogok vele 5m magasból leugrani, meg 20m hosszút se tervezek vele ugrani, pedig a bringa bírná. Akkor még is minek, tehetnénk fel a kérdést? Azért sok szempontból nem árt ha van a bringában tartalék, rengeteg hibádat korrigál, és baromi élvezetes vele menni. Az egészen biztos, hogy olyan helyzetbe nem kerülhetek ahol a bringa lesz a szűk keresztmetszet. Viszont ha most normál hajtású gépet vennék, akkor 130-140mm fölé nem mennék. Bár nyilván a 160-as géppel én is bátrabb vagyok egy kicsit mint a 130-140-el, de annyit nem profitálok lefelé, mint amennyit veszítek fölfelé és síkon. Viszont ez egy pedelec gép, amiben ott van a 70Nm-es Shimano E8000-es rendszer , így bátran bevállalom a 160mm-es rugóutakat és a 2,8-as plus size kerekeket. Egy ilyen gép normál hajtással nagyon szenvedős lenne már fölfelé.
Ez amit belinkeltél egy cannondale Moterra LT, azaz long travel. Ez is 160mm rugóúttal rendelkezik, csak a kerekei normál, monti méret, nem plus. Nekem a sima Moterra 3 volt, ami csökkentett, 130mm rugóúttal rendelkezett, viszont szintén plus, 27,5" X 2,8-as kerekei voltak, persze sok alkatrészét fejlesztettem, átépítettem. Az elektromos rendszere pont ilyen volt.
A Shimano E7000/E8000 rendszer jóval kisebb, kevésbé feltűnő, épp ezért a vázak is jobbak. Ez volt a fő szempont, ami miatt bringát cseréltem.[ Szerkesztve ]
-
jjeahh
nagyúr
válasz Toobee #123593 üzenetére
Ezek szerint tényleg esélyes, hogy a kollagén a ludas, mert nem csak én jártam így.
pc360, 6030D: A váltó meg a hajtómű biztosan jó a 2019-es szetteken is, nekem inkább a fogaskoszorú szúrt szemet, a legnagyobb lánckerekek aluminiumok, a középsők titánok, csak a legkisebbek acélok, de látszik a képeken is, hogy különbözőek. Aztán lehet, hogy mégis tartós masszív cuccok lesznek ezek, nem tom... ja és nem csak a lánc speckó, hanem a kazettatest is, ergo az új fogaskoszorú csak 2019-es XTR kazettatestel kompatibilis. Ha vastag a pénztárcád gondolom ez sem probléma, de ha véletlenül ebben a szériában valami hibás vagy kevésbé jó, esetleg valamivel nem vagy elégedett, akkor az alkatrészek felét nem tudod másra cserélni, csak ugyanolyanra. Sőt, az is lehet, hogy az egész csak együtt működik jól, pl azt nem tudni, hogy egy másik hajtókar hogy viseli a speckó XTR láncot.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
deny330
aktív tag
válasz Toobee #124276 üzenetére
Attól függ, hogy milyet. A freerider kellene ahogyan olvasgattam ezek után, a spitfire nem tudom milyen lehet. Freeridert nem láttam 76 euró alatt, az meg már szállítással bőven kiesik a lélektani keretemből, és akkor még fel sem tudtam próbálni, hogy milyen, kényelmes-e. Nekem ez a legnagyobb bajom a ruha / cipő rendelésekkel netről.
Az ION Raideket nézegettem, de nekem külsőre nagyon nem jönnek be.(#124277) emiki6: Volt hasonló pedálom mint ez a Vellgo, ha azon tapad akkor annyira rossz nem lehet talán. Az a baj ezt élőben ki kellene próbálni. Nem tudom, ha lesz rá alkalmam lehet kipróbálom, de így vakon nem tudom bízzak-e benne. Bár a Vans sem jobb ilyen szempontból, csak ott van némi teszt lehetőségem.
(#124279) jjeahh: Adidasom volt, jelenleg is abban bringázok, de csak mert a bőr jól tűri a sarat, vizet. Téli cipőnek használom, eléggé ütött-kopott. Amúgy megértelek, én is a "sablonsága" miatt nem vennék ilyeneket. Northwave Tribe amit linkeltél nem tűnik rossznak, de azt se találtam 80 euró alatt, itthon pedig kétlem, hogy árulnák bárhol is, hogy kipróbáljam.
(#124280) Hasaggymeg: Pont ez az, hogy tapasztalat. Bár tudtommal vissza lehet vinni a cipőt és kicserélni bizonyos boltokban, az ilyennel talán megérné egy próbát tenni a vans-ek esetében, főleg ez szól csak mellette, meg a "talán jó".. .
Múltkor volt szó az Adidas Terrex cipőről, hogy ugyan olyan (vagy hasonló?) a talpa, mint a Five Ten cipőknek. Az a baj, hogy nekem nem túra cipő kellene, hanem akkor már hétköznapi használatra is azt hordanám. Persze személyes vélemény, de nekem nem jönnek be az ilyesmi fajták.Köszönöm mindenkinek a válaszokat és segítségeket!
-
deny330
aktív tag
válasz Toobee #124285 üzenetére
60 euróért hol találtál? Rose-n 75 euró körül van a legolcsóbb. 44-45 körül, chainreactioncycles-en kapásból 100 euró volt az ekkora méretű Freerider. A szállítás talán még hagyján, mert szeretnék rendelni még pár cuccot én is, szóval szerintem nekem is meglenne a 100EUR+ az ingyenes szállításhoz.
(#124286) emiki6: Hm, komolyan ki kellene próbálnom a típusokat. 44-45 körül szoktak jók lenni a cipők amiket hordok. Az a baj ezekkel a boltokkal, hogy Veszprém közelében egy sincsen tudtommal.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #124359 üzenetére
Ha olyan hatékony mint angol névrokona akkor nem lesz bajod vele.
Más...június közepén indul az idei kulacsgyűjtés.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
emiki6
veterán
válasz Toobee #124359 üzenetére
Féltékeny vagyok, olyan színűt akartam venni...
Hasaggymeg: ti nem kullancsot gyűjtötök az erdőben?
Gondolkoztam milyen kulacsot vegyek, ha veszek és valami üveg vagy rozsdamentes kellene, rozsdamentesből meg duplafalu, hogy legyen értelme, de az meg drága...Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
6030D
Ármester
válasz Toobee #124367 üzenetére
Jó-jó, de 11 sebiben melyik a GX?
jjeahh: az sose baj ha olcsó, az a baj, ha olcsó és egy hónap múlva cserélni kell. Most egyből cserélnem kell, az előző tulaj szerint jó az X1, nem is kételkedem az ajánlásában, csak érdeklődöm. Azt hittem drága dolog lesz ez az 1x11, de ha olcsóbb a lánc, mint a 10-es XT, akkor fülig ér a vigyor. Egy évet bírjon ki.
emiki6: nem rossz dolog ezeken morfondírozni, de annyi minden egyéb van körülöttünk, amiről nem gondolnád, hogy árt, hogy szerintem egy műanyag kulacstól nem kell tartani. 2-3 órát van benne a lötty, nem oldódik onnan jelentősen semmi.Ha igen, akkor miért nem fogy el az évek alatt a kulacs?
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #124433 üzenetére
Sok lesz az a 3 mm,de nagyon!
(#124436) emiki6 ...nekem XperiaZ3 Compact-om novemberben múlt 3 éves,munkaeszköz,többször volt elejtve (20-30) és a dobozban hozzá adott gyári fólia van rajta. ...és persze tok.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
HEAHEA
tag
válasz Toobee #124433 üzenetére
Ezt milyennek találod? Zefal Down Tube Armor:YouTube videó róla. Igaz, nem fólia, de megvan 2-3 mm.
Új hozzászólás Aktív témák
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Alig egy nap múlva végre bemutatkozik az Assassin's Creed Shadows
- Xbox tulajok OFF topicja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Óra topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Parfüm topik
- Mobil flották
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs