-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ringman
nagyúr
valaki keresett a nyeregre rögzíthető kulacstartót - aliról 6 dollár
-
Ringman
nagyúr
Panaracer GravelKing Slick TLC 27.5" Folding Tyre - OEM Packaging
42 mm széles, 11 euro -
Ringman
nagyúr
aki átesett már a covidon, az utána csináltatott post-covid vizsgálatot, pl ilyet?
sajnos aktuális lesz.
-
Ringman
nagyúr
ha ebben az árkategóriában találnátok teleszkóp nélküli biciklit, azzal szerintem jobban járnátok (+ esetleg bordásszíjasat, mint a cube travel pro, de az egy százassal drágább sajnos)
valami normális lakat mindenképpen kelleni fog majd.
-
Ringman
nagyúr
kompressszor/booster nélkül, egy lidl-ös műhelypumpával neki merjek állni a nuroad tubelessítésének?
az új gumi (hutchinson touareg) sem túl rugalmas (nem lehet csak kézzel feltenni, kell hozzá a gumileszedő), bár ott a fő problémám azzal volt, hogy a műhelypumpa kb. 1,5 barral felülmérte a nyomást meg először nem szappanoztam, a végén kirúgta magát a külső.
-
Ringman
nagyúr
köszi a válaszokat, akkor lehet nekiállok hétvégén.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #191820 üzenetére
vagy le kell mérni mindent és kiszerkeszteni/keresni egy honlapot, ami ezt megcsinálja helyetted.
-
Ringman
nagyúr
válasz flash- #191824 üzenetére
múltkor nekem is volt ilyen, bár ott 3,0 barról ment le egészen puhára, de pár nap alatt.
nem akartam a belsőt cserélni, így meg is lett az eredménye (pótbelső nem volt nálam - pedig általában szokott lenni): 14 km alatt 3× kellett megállnom minipumpával fújni bele, mert már majdnem a felnin jártam. -
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #191825 üzenetére
szerintem pont azért lenne jó lemérni és kiszerkeszteni/betáplálni valami geo-s honlapba, hogy tisztán lássunk (stack, reach, szögek, tengelytáv, stb meglegyen), aztán azt össze lehet hasonlítani más modellekkel is.
-
Ringman
nagyúr
válasz attiati #191912 üzenetére
igen, a villa "hajlatát" is figyelembe kellene venni, pontosabban a fejcső tengelyére merőleges távolságot (angolul offset vagy rake)
a csőhosszakat a csőtengelyeknél kell mérni, a fejcsőnél több méretet is le lehet mérni, valahogy így: [link]
magánál a váznál pontosabb lesz a mérés, ha a négyszög átlóit is leméred (nálam fekete pontvonal)
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #191915 üzenetére
ott a rajzán a stack (500) + reach (465-470).
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #192001 üzenetére
Drága országútit nem vinnék arra, inkább valami gravelt
igazából ez a magyar úthálózat nagy részére igaz, nem? -
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #192235 üzenetére
a g-one allroundot nem ajánlom, egy kis sártól korcsolyapályán éreztem magam.
nekem 80-90%-ban aszfalton (igaz, szar, városi aszfalton) fog menni, ezért mindenképpen csere lesz.
én erre touring külsőt vennék, pl marathon almotion, az tubelessben is elmegy és jól gurul.
gravel gumiból a hutchinson touareg sem rossz (erre cseréltem a gravelen a g-one allroundot), de sajnos nem sokat tudtam használni, mert beütött a covid. bordázat alapján ez sem bírja majd a sarat, de télre úgyis veszek egy cx gumit.
szerk:
a sima gravel gumiknak nem nagyon van defektvédelme, szerintem ott csak a tubeless jöhet szóba, commuteren minek szívjon az ember, fél kiló pluszra lecserélném a reggeli belsőcserét.a marathon 365 gt szerintem jó, az sárban és hóban is elmegy, csak nem könnyű.
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz parandroid #192243 üzenetére
erre szerintem a touring gumik jók, főleg ha a defekttűrés+tartósság is fontos, a súly meg annyira nem:
-
Ringman
nagyúr
válasz ivana #192270 üzenetére
hát ez az!
egy csomó egyenes kormányos modell valójában nem jó geo (olcsósított outi), mégis árulják úgy, hogy egy szó nincs erről, csak összehasonlítod a koskormányos változattal és ugyanaz minden méret.a giant escape és a kona dew deluxe elvileg egyeneskormányos geo, de biztos van több ilyen is ebben az árkategóriában.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #192399 üzenetére
nekem pont ilyen multitoolom van, de nem is néztem, hogy a fekete műanyag az erre szolgál
a sörbontó viszont nem túl jó rajta.10 sebességeshez (tiagra) milyen patentszemet érdemes venni?
[ Szerkesztve ]
-
Ringman
nagyúr
válasz Toobee #192977 üzenetére
én kb 3-4 hete kaptam el, az oltás még odébb van: 1-2 hét min. (most már ugye bármikor lehet oltatni, de pl. a cdc szerint a tünetmentesség után min. 2 hetet javasolt tartani)
azóta 2× tekertem kb. 10 km-t 20-25 km/h-s tempóval gravel bringával aszfalton (egyiket tegnap), de ezt is 130-140 körüli pulzussal sikerült.
"gyógyulás" után van itt minden, köhögés, reggeli berekedés, magasabb testhő, a por/pollenallergiám is jobban előjött, mint szokott. -
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #193062 üzenetére
a szendvicses tárcsát nem nagyon dicsérte pl. peak torque
Why I stopped using Shimano rotors: Disc brake rotor design, cracks & thermal issues discussed. -
Ringman
nagyúr
microshift advent X-szel hogyhogy nem jött ki több olcsó gravel/allroad/commuter (pl. decánál)? 1×, 11-48T, clutch hátsó váltó, shimano lánckerékkel + lánccal elmegy.
tippre a gyártási kapacitások miatt.
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #193149 üzenetére
nexus 8 = alfine 8, csak előbbi roller-, utóbbi tárcsafékes. (ami nem több kiló önmagában)
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #193171 üzenetére
a másik nehezebb volt mint a bubi
-
Ringman
nagyúr
ezekkel a flexibilis karbon nyeregcsövekkel van valakinek tapasztalata? (rose sp-flex, merida s-flex, ritchey flexlogic, etc)?
traktornyomban nem akarok mindig állva tekerni, rugós nyerget meg nem fogok a gravelre tenni
vagy ide egy cane creek elasztomer-es nyeregcső kellene inkább? (csak az baromi drága, 200 € felett van az alu eesilk is)
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #193231 üzenetére
Aztán lehet pár perc is elég alkalmakként megpihentetni a kezed
az is segít. -
Ringman
nagyúr
gyak. én is, nehezítésként békés megyében, szóval errefelé is elég rosszak az utak.
egy alacsonyabb nyomáson használt szélesebb gumi (kb 40 mm-es 2-2,5 bar között) is jó lehet + egy kényelmesebb nyereg (akár rugós, mint a retro bicikliken), mert elsősorban a hátad fogja érezni, nem a csuklód, az kezelhetőbb.
-
-
Ringman
nagyúr
válasz ágensszaki #193411 üzenetére
én ezek közül az escape disk 2-t választanám, mert nem teleszkópos, de 45-ös külső is elfér benne.
fastroad 3-nál 32 mm a maximum, a magyar utaknál az lehet hogy kevés lesz.az hogy az escape disc 1 megéri-e 80k-val többért a felszereltség miatt azt másvalaki megszakérti.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Masszív előrelépésnek tűnik a Zen 5
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Futás, futópályák
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest