-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsohi
őstag
válasz Zsohi #138045 üzenetére
Sikerült felülnöm a szopórollerre ezzel a bringával rendesen. Erről a vázról tudni kell, hogy a boost specifikációk köré épül, hajtás és hátulsó sarutávolság. A vas amiből komponenseket emeltem át, pedig egy normál Dartmoor Hornet kerékpár volt és többszöri után kérdezgetés és kutakodás után végül arra jutottam a vázcsere szimpla és relatíve olcsó mulatság lesz. Hát k*rv*ra az volt és még vége sincsen... A problémák már a Dartmoor szétszerelésekor elkezdődtek, nevezetesen az alsó kormánycsapágy úgy beragadt, hogy kalapáccsal kellett kiütnöm a helyéről és egy óvatlan pillanatnak köszönhetően sikerült a csapágy belső gyűrűjére ütnöm aminek köszönhetően szétesett és a golyók elgurultak. Mivel már égtem a vágytól, hogy végre megtekerhessem, így az internetes rendelés ki volt zárva. Szóval be az autóba a villával együtt, mivel az új csapágy mellé új"crown race" is kell ugye és én csak egy csavarhúzóval tudtam volna leverni otthon ami rajta volt, így inkább elvittem a szakihoz aki anélkül leoperálja, hogy szétcseszné a festést a nyakon. Megint csak kurva nagyot sikerült tévednem, az a jó ember egy rohadt csavarhúzóval esett neki, amivel persze ott is hagyta munkájának lenyomatát az örökkévalóságnak és még pénzt is volt pofája kérni érte az új csapágyszett mellett, hogy szarna sünt... A bringa összeállt az előző kommentben említett problémával együtt, bringa egész jó volt azon az aprócska tesztkörön. Minden más zsír volt, így ki is vittem a terepre ahol sikerült belefutni két újabb problémába... Az első, hogy az acél váz sokkalta rugalmasabb, komfortosabb, olyan karbon szerűnek tudnám leírni az érzést és ez a 2.8"as pluszos külsőkkel egy kontrollálatlan pogózásba csapott át a pályán. A külsőket a mai nap le is cseréltem egy 2.6-os Continental X King V2 köpőnyögőkre, amik annak ellenére, hogy papíron nem sokkal kisebbek, a valóságban még is jelentősen másabbak. Az arany középút, minden jóval és rossz tulajdonság nélkül amit a traktor gumik kínáltak. A másik gond a láncvonallal volt. Mint, ahogy említettem utánajártam a témának és a legtöbb emebrtől azt a választ kaptam, hogy néhány kivételtől eltekintve a boost hajtás nem több, mint marketing bullshit, meg hogy a Sant Cruz normál hajtókarokat használ a boost-os kerékpárjain és a többi... Lehet tippelni ez az NS Eccentric váz melyik kategóriába esik. Úgy bizony, a jó édes anyád kategóriába... Szóval a mai nap meg is rendeltem hozzá a boost-os XT hajtókarokat egy új boost-os hátsó kerékagy társaságában amivel a fékproblémákat tudom abszolválni. Ne lapozz még nincsen vége... Mivel ez az első acélvázam, így a témát alaposan körbejártam és több helyen is belefutottam egy bizonyos tanácsba, ajánlásban. Fújjak a szellőző lyukakon keresztül "fogging" olajat(Olyan belsőégésű motorokban használják amiket hosszabb időre nem terveznek használni) a váz belsejébe megakadályozva a rozs kialakulását, mivel jó ötletnek tűnt meg is tettem, csak éppen ez a szellőző lent közvetlenül a fék mellett van. Az olaj kis mennyiségben szépen kijutott és rájutott a féktárcsára...
Még szerencse, hogy még nem egy háztartásban élünk a barátnőmmel, mert nem tudom hogyan bírná a sima vizet és a száraz kenyeret.
szerk: Esetleg, ha valakit éppen érdekel néhány Hope kerékagy jó áron kapható most a Bike24-en. Innen rendeltem most én is.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz robee19 #138382 üzenetére
Hát én pont fordítva voltam ezzel, nagyon utáltam több okból kifolyólag is. Egy, meg nem nevezhető tájékon okozott nagyon komoly zsibbadást és fájdalmat, szóval az első utam úgy éreztem az impotencia örök szégyenletes mezeire fog elvinni. A másik gondom az ideges kormányzással volt és az igazság az, hogy még most se sikerült még összebarátkoznunk, persze a sebesség páratlan.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
-
Zsohi
őstag
válasz maximilian4 #138715 üzenetére
Nukeproof Horizon van a nagy DH vason és Hope F20 a merev gépen. A két pedál közül a Nukeproof klasszisokkal jobb tapadást biztosít, a pedálok Szent Grálja.
A térdvédőből az IXS Flow Evo-hez hasonló, egyszerűbb darabok közül nézegetnék, amiket, mint egy zoknit húzol fel, kényelmes és elégséges védelmet nyújtanak. Sisakból mehet a legolcsóbb MIPS-sel felvértezett darab, mondjuk a Bell-től.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
-
Zsohi
őstag
válasz rushty #138924 üzenetére
Erőből megpörgetve, szerintem a másfél fordulat tekinthető ideálisnak újkorában. Az, hogy milyen egy ideális pedál változó, az enyém legyen széles, teljesen lapos, szegecselt és ipari csapágyas, a fémhez nem ragaszkodom feltétlenül.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz trialboj #139706 üzenetére
(#139674) Zsohi: Most amit leírtál ez alapján teljesen biztos vagyok benne, hogy a fékbetétek oda-vissza mozgását érzed a féknyeregben. Erősebb fékezésekkor a villa rugalmassága okozza azt amit érzel, az összes agyon könnyített 32-es becsúszóval szerelt villa ilyen: [link]
A Rhythm széria a Fox termékpaletta legalját képviseli(Rhythm->Performance->Performance Elite->Factory). Néhány évvel ezelőtt jöttek ki vele, amivel megpróbáltak kifogni a szelet az RS vitorlájából, a költségeket annyira igyekeztek a minimálisra faragni, hogy egy új GRIP névre keresztelt csillapítással is előhozakodtak(Marzocchi DBC csillapítás koppintása, talán ezért is vásárolták fel őket). Az új csillapítás akkor siker lett, hogy még abban az évben több gyári versenyző is az akkori csúcsnak tartott FIT4-es rendszert kidobta és a helyére bekerült az új GRIP és, ha jól rémlik 2019-ben meg is jelent a GRIP továbbfejlesztett verziója a teljes termékpalettán. A Rhythm széria akkora siker lett, hogy ma már Marzocchi név alatt gyártják és bárki számára elérhető vált.
(#139725) Csokicsibesz: Ha valóban érdekel a téma, ebben a könyveb gyakorlatilag minden össze van szedve, nagy segítségemre vált az elmúlt években és ez alapján már megépítettem néhány tucat kereket. További ingyenesen elérhető írások a témakörben: [link], [link] és talán a legfontosabb írás a témában még ha már egy kissé elavulttá is vált.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Hasaggymeg #139783 üzenetére
Akkor ezt is nézd meg.
(#139786) StLui A 40 és a 100psi között azért van egy kis szakadék. Az alacsony sebességű kompresszión próbálj meg állítani, ha a magasabb légnyomás nem járt sikerrel.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz AtHoS #139828 üzenetére
Squrox anyákat ne vegyél, nagy szívás velük dolgozni, ha nincsen meg a hozzá való spéci szerszámod... Sokkal jobban jársz a sima 12mm-es réz anyákkal, olcsók és teljesen átlagosak. A küllőből, pedig én a Sapim Race-t ajánlom, vagy a D-Light-ot amennyiben többet is szánnál rá(ha meg egyiket se találod mehet a DT Competition).
A neten található infók alapján az első kerékhez, mind a két oldalra 264mm-es küllőkre lesz szükséged, ha 3 kereszetes lesz(felni valós belső átmérője 540mm, a kerékagy: flange diameter 38mm, center to flange .35.8mm mind a két oldalon)
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz csipesz2020 #140072 üzenetére
Ha a két külsőt lecseréled, lesz egy könnyen tekerhető kényelmes bringád amivel betonon egy 20-as tempót simán tarthatsz. Conti X-king Black Chili, Schwalbe Nobby Nic Snakeskin Speedgrip a külsők amikkel van tapasztalatom, könnyen tekerhetőek betonon is, anélkül, hogy le kellene mondani a terepezésről.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz ivana #140082 üzenetére
A kényelmesen volt a hangsúly, melegbe se izzadva. A jelenlegi két merevferú monitból 1x11-es hajtással a 29-30-as tempó a maximumom és 24-ig mondanám hosszútávon is lazának. Azzal a Michelin külsővel a 15-ös tempó is vértizzadós lenne betonon, olyan az a keverék amit hasznának, mint a ragasztó kint az utakon.
(#140084) X2N: Nekem általában simán rácuppan a felni peremére a külső műhelypumpával is, de mivel a tejet amúgy is csak azután kell majd beöntened, így nem vesztesz semmit és maszatolás se lesz. A Magic Mary egy hardcore dh külső, betonon érdekes lesz.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Csokicsibesz #140491 üzenetére
WTB ST i23 Jómagam bő egy évig használtam ezt és most is ezt használnám, ha kapható lett volna mikor szükségem lett volna rá... Minden szempontból kiválóan vizsgázott, tubeless problémamentes volt, alacsony profilú, 2.35"-os Schwalbe külső tökéletes profilt vett fel rajta, merev és szinte ingyen adják. A Bike24-en meg mondjuk veszel mellé egy DT 350, vagy egy Hope Pro4-es agyat. Sapim Race, vagy esetleg D-Light küllőkkel fűzve. Azonban, ha a súly nem szempont, miért nem 32 küllős kerékben gondolkozol?
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #140587 üzenetére
Olyan vázat kell venni ahol nem a vázon belül van elvezetve a kábelezés és lőn világosság. és egyenesen álljon a váltótartó, legyen elegendő kábelrögzítő a vázon, ne C klippel, hanem műanyagbilinccsel legyen rögzítve a kábel és ezután még egy legalja Tourney is úgy váltana, hogy kiutat nyerne a pokol legmélyéről.
Az új 12 sebességes Shimano hajtás nem érdekel? Állítólag szépen felmosta a padlót a SRAM Eagle-lel, terhelés alatt is finoman vált, a legnagyobb tányéron hátrafelé tekerve nem dobja le a láncot.
---
Amúgy meg mára már annyira elidegenedtek egymástól a sport különböző alfajai, hogy egyszerűen nincsen értelme egy kalap alá venni mindent. Azonban még is, az amit Jjeahh csinál az áll legközelebb ahhoz amit a hegyi kerékpározásról gondolok(all-mountain). Az XC és a DH csak egy, egyfajta perverz kivetülése egy vágyakozásnak, ahogyan a pedelec kerékpárok is.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Runner_fxr #140603 üzenetére
Jó pap holtig tanul. Nem is olyan régen tanultam meg a leckét jómagam is, miszerint szemmel ezt nem lehet megállapítani. A mai 11 sebességű hajtások, pedig megkövetelik a precizitást és amióta megvettem a Park Tool Dag 2.2 szerszámát rá kellett jönnöm még az új bringákon is csak a legritkább esetben áll teljesen síkban az a fül.
Azt mondják jobb lett, persze bennem is megvannak a kételyek, hiszen a 11 sebességű rendszereik nem lettek problémamentesek és véleményem szerint az M820-as széria óta nem alkotta még igazán nagyot.
A pedelec témakörben egyet kell, hogy értsünk. Viszont én képtelen vagyok nem úgy tekinteni rájuk, mint a lusta kerékpáros(már bocs ) legjobb barátjára. A mai 1x rendszerek olyan áttétekkel rendelkeznek amivel úgy érzem a falra fel tudnák tekerni, szóval a célközönség azon bringások akik a lejtőzésben lelik az örömüket. A megfelelő technika megléte, pedig nem csak a lefeléken szükséges.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Massmurderer #140721 üzenetére
Mont Sainte-Anne-n a 80km/h fölötti sebességet is elszokták érni, viszont régebben mikor még a sport megalapult, merev vázas bringával tolták le a sima kanyargós hegyoldalakon, akkor a 100km/h határát súrolták.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
A mai nap a bringa parkban adtam egy új esélyt a carbon felninek, a nagy dh vasban elől.
Talán néhány hónappal ezelőtt azt hiszem írtam egy röpke beszámolót a kerekekről amiket akkor a merev narancs NS bringába szereltem be. Akkor az egész úgy ahogy volt nem nyűgözött le, túl merev volt ami rányomta a bélyegét az egész útra, élvezhetetlenné tette az oda vezető szakaszt a pályáig és ha az első benyomás nem jó utána már nehéz javítani... Na már most ezek a kerekek nem voltak olcsók annak ellenére se, hogy kínai cucc, így gondoltam kellene kezdeni valamit velük és hát adta az ötlet magát, miért is ne. Szóval tegnap este még gyorsan átszereltem az első kereket a mai kalandtúrára, hogy tovább már ne húzzam a szót, íme a tapasztalatok:
Az első kört a szokásos nyomvonalon tettem meg, a pályát ismerem, mint a tenyerem, így próbáltam kizárni minden egyéb változott ami elvonhatná a bringával kapcsolatos változásokról a figyelmem. Szóval, az első kör elég küszködös volt, a szokásos ívek valahogy nem működtek és az eddig jól bevált beállítások se tűntek megfelelőnek, amiket néhány kör múlva végül sikerült orvosolom. Miután a felfüggesztést sikerült behangolnom(1-1 klikkel lassabb visszaút elől hátul), kezdtem ráérezni. A döntött kanyarokban sokkal jobban tartotta az ívet, több önbizalmat adott aminek hála gyorsabban és mélyebbre is mertem bedönteni a bringát mindenféle dráma nélkül. A kormányzás is valamelyest direktebb érzést keltett a gyorsabb szakaszokon, alacsonyabb tempóval ez nem volt észrevehető. Gyökerekkel és sziklákkal teli tűzdelt szakaszokon, viszont egy kissé nehezemre esett tapadást találni, túl merev, ami miatt úgy éreztem elpattog a kerék, megfelelő nyomválasztás... A helyzet végül is nem volt olyan rossz, úgy érzem jóval többet nyertem a kanyarokban, mint amennyit vesztettem a sziklakertben és úgy éreztem nem is annyira a felhasznált anyaggal volt a gond, inkább ez a magas profilú dizájn egyszerűen nem jó. Egyszer ha lesz rá lehetőségem átfűzőm a kereket D-Light küllőkkel amivel talán orvosolható lehet a problémám. Végezettül a mai nap végére jelentősen átformálódott a kialakult véleményem a carbon kerekekről, de ettől még nem győztek meg 100%-osan és addig amíg nem lesz lehetőségem kipróbálni egy másik talán nem is fognak. Egy alacsonyabb profilú(vagy esetleg egy szélesebb 30mm-es, kicsit alacsonyabb nyomáson) , 32 lyukas, D-Light, vagy CX-Ray küllőkkel fűzött kerék szerintem megtudna győzni.
[ Szerkesztve ]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz nagylaci32 #141398 üzenetére
A kereket érintő apróbb változások is jelentősen kihathatnak a kerékpár viselkedésére, az alu felni carbonra való cserélése, pedig az egyik legkomolyabb váltás amit megléphetsz. A réz küllőanyák cseréje alumíniumra is érezhető bárki számára, aki már egyszer is ült már kerékpáron. A küllő rugalmasságából adódó eltérések szintén érezhetőek, de itt inkább a kerékfűzés mikéntje a meghatározóbb tényező.
A valóság és az elmélet sokszor nem fér meg egymás mellett. Az alu és a carbon közötti különbség nagyon is markánsan érezhető, főleg a kanyarokban.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Toobee #141397 üzenetére
Akartam neked is válaszolni az előzőben, csak elmaradt.
Ott az EX471, vagy az EX511, mind a két felni bőven bizonyított már a versenyeken és 1/4 annyiba kerül, mint a legolcsóbb szénszálas, vagy kétszer annyiba fáj, mint egy átlagos alu. Nézőpont kérdése. Ha meg valami igazán olcsót akarsz, ennek nincsen párja.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
-
Zsohi
őstag
válasz Ferdzsoo #142399 üzenetére
Brand-X, az egyik legolcsóbb dropper a piacon és a legmegbízhatóbb is. Azonban a hozzá adott kallantyú elég vacak, hajlamos törni és rövid időn belül igazából mindegyik elkezd kotyogni oldalirányban amiből használat közben semmi nem fog érződni, beülni nem fog, levegőt nem ereszti. A Reverb és a Raceface dropperek, ha elkerülöd igazából nem nyúlhatsz mellé nagyon.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Ferdzsoo #142407 üzenetére
Úgy mondanám az a kettő elég problémás tud lenni, ha működnek nagyon is jók. A saját bringában a Brand-X van, összességében a legjobbnak tartom, ha mindent figyelembe veszünk. A Brand-X droppert be lehet fogni szerelőállványba, sima acélkábeles és nem olajos, a mechanikája elnyűhetetlen, viszont nem egy finom szerkezet, nem egy Reverb, vagy Fox. A másik közkedvelt márka amit sokaknál láttam még a KS, viszont ezekkel semmi tapasztalatom nincsen.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Ferdzsoo #142434 üzenetére
Nekem egy 150-es verzió van tőlük ami teljesen megfelel az 1.78-as magasságomhoz. Arra figyeljél, hogy a kábel hol fut, kívül, vagy belül és arra is érdemes odafigyelni, hogy a dropper hosszabb egy átlag nyeregcsőnél.
(#142457) jjeahh: A Wiggle nekem se a szívem csücske, ezért is használom a CRC-t ha lehetőségem adatik rá. A support messze földön ott a legjobb és az, hogy a DHL Express ingyenes már csak hab a tortán.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz f4lcon #142468 üzenetére
Igen, azt akartam is írni, csak valahogyan lemaradt. Viszont attól függetlenül, hogy ugyan az a kéz alatt van és a készlet is majdnem azonos, egészen más a kettő. A CRC már aznap postára adja a rendeléseim és 2 napra rá már itt is van, gyorsabban, mint ahogy magad megjárnád az utat.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz IMIIKE1998 #143277 üzenetére
Hát a BB7 egy nagyon kellemes darab, sokan még DH-ra is használták évekkel a hidrós fékek tömeges megjelenését követően is, az Avid Juicy-s időkben.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
Jó ideje nem jártam errefelé, mostanság nem jutott sok idő a tekerésre. Viszont történt valami amit muszáj megosztanom. Ma reggel újra elővettem a bringát felkészíteni egy nagyobb tekerésre és mikor a kerekekre került a sor észrevettem nem volt beléjük tej töltve, ne kérdezzétek miként felejtettem el, de az elmúlt 3 hónapban talán ha 2x kellett rápumpálnom. A legszebb az egészben, hogy Conti külsőkről van szó amik hírhedten problémásak tudnak lenni és egy szita hatékonyságával tartják meg a levegőt, vagy még se.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz -=RelakS=- #148980 üzenetére
Ez jó! Az adapter fordítva és az alátétek se kellenek oda, legvégül szerencsésnek is mondhatod magad, hogy a csavar nem szakad ki a helyéről még.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Massmurderer #148990 üzenetére
Az 180-as adapter, rá is van írva. A Shimano 203-as adaptere így néz ki: [link]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Massmurderer #148997 üzenetére
Ugyan az a két adapter(Shimano és a BBB) csak másként lett kialakítva, enged el.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz Massmurderer #149000 üzenetére
Mind a két adapter eltolja 1cm-rel a féknyerget a tengely közepétől, a Shimano így, a BBB meg úgy oldotta meg. A végeredmény ugyan az, de hogy még bonyolítsam a dolgot a Shimano 3 különböző adaptert is árul ugyan erre a feladatra. [link] [link] [link]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz -=RelakS=- #149005 üzenetére
SRAM-nál van szükség azokra az alátétekre, de ott se mindig.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz jjeahh #149203 üzenetére
A helyedben maradnék a 29-nél, úgy is abba az irányba indultak el a trendek. Viszont mindenképpen XC-ben gondolkozol? A merev trail vázak között is érdemes lenne körülnézned, egy alu NS Eccentric [link] egy dropperrel megtoldva nagyon kellemes és talán többet is nyújtana összességében arrafelé.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
Esetleg ha valaki éppen acél merevfarú vázat keresne a CRC-n az NS Eccentric jó áron vihető: [link] -10% az EXTRA10 kóddal.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
A Hope is megkapta a licencet a Microspinle szabadonfutóhoz: [link] Már rohadtul ideje volt.
Miután volt szerencsém kipróbálni az új SLX-t, azonnal rohantam is volna megvenni... A terheléstől független váltás nagy királyság.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
Idén nálam letudva az idei bike parkozás, sajnos megjött a hideg és frankón sikerült letörnöm a váltókart.
Kissé sikerült elmérnem egy kanyart aminek következményeként leszaladtam a nyomvonalról és balról(!) odavertem egy fához, kisujjam és a gyűrűsujjam úgy ahogy átvészelték a dolgot, de a jobb oldalon a váltó csavarja szépen kettétört. Ne kérdezzétek ezt hogyan sikerült.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
Rampage élőben: [link]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
Még a képernyő előtt is beleborzongok. Az is egészen hihetetlen ahogy a közeli képeken megjelenik a félelem a szemükben, beteg.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
Új hozzászólás Aktív témák
- Netflix
- eMAG/edigital vélemények - tapasztalatok
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- BestBuy topik
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen