-
Fototrend
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
anorche1
őstag
Szállítás miatt kiakartam venni a bicóból a hátsókereket, és fájdalmasan tapasztaltam hogy az nem fér ki. Muszáj voltam leengedni a kereket, hogy kiférjen. Más oútinál is van? Vagy csak nálam van exrtra kevés hely a kerék és a váz között?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz anorche1 #24634 üzenetére
Nem nem, ahogy emeltem ki, a váz miatt nem fért ki a kerék. Ahogy láthatod, a papucs előre fele ível, és ez pontosan annyira teszi, hogy ne férjen ki a kerék.
És nem, ne ma fékbe akadt meg. Már nem vagyok teljesen kezdőSzerk. De ha kell lövök róla képet/vidit, mert ez tényleg durva
Vagy a váltó nyomná a vázhoz?[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Cathfaern #24878 üzenetére
Fizikából szar vagyok, és mindig az is voltam. Nem is szerettem sose, ezért nem is tanultam. De én úgy emlékszem, hogy a tapadás nem függ a felület nagyságától, csak az anyag típusától, tömegétől, meg az erőtől.
És ha jól értelmezem, ezt a wikipédia is megerősíti:
"A száraz súrlódás nem függ az érintkező felületek nagyságától."
Ha nagyon nagy baromságot írtam volna, légyszi javítsatok ki[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
anorche1
őstag
Csak "hajlítsd" meg a láncot, valahogy így. Fogóval így már könnyen össze tudod nyomni.
(#25299) Zola007
Januárban vettem a bicót, azóta 2000km -t mentem, országúton.(#25300) dqdb
Ha puszta kézzel nem bírod összenyomni, akkor bizony kell fogó. Nem mindegyiket egyszerű összenyomni, pl. az enyémhez fogó kell, egy ismerősömét meg egy laza mozdulat.(#25301) Because
Mehetsz 30km fölé is nyugodtan. Ha eszel eleget, akkor nem fogsz fogyni, csak állóképességet szerezni.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz yodamester10 #25333 üzenetére
10%? Nem 100%?
Beszereztem egy új nyerget. 5400 volt. Mentem most vele egy rövid 20km -t, és jobb mint a gyári nyereg, kényelmesebb. Majd hétvégén megyek egy hosszabbat, remélem ott is hasonlóan fog teljesíteni.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Polacheck #25472 üzenetére
Úgy félek hogy egyszer engem is elütnek, én meg gta -s stílusban kirángatom a sofőrt, és összeverem dühömben. Főleg, hogy 50% hogy nő, és 50% hogy idős. Ez a két típus képtelen a vezetésre. Az egyik fél a kreszt soha nem tudta, a másik meg már nem hal, nem lát, és a reakcióideje és 2 perc fölött van. Nagyfaterom mellé is 3 vagy 4 éve ültem be utoljára, soha többet. Öngyilkosság. Nem látja a táblákat, még a rendőrautónak sem adta meg a járó elsőbbséget.
Tegnap mondjuk egy nő megadta az elsőbbséget nekem, pedig nem is járt. Széttárt karokkal kérdeztem tőle hogy mi a @&#˘° csinál.
Amint az országban egy magas rangú ember leszek, elintézem hogy a nők nem vezethetnek, vagy csak nagyonnagyonnagyon komoly vizsga után, amit minden évben meg kell ismételniük. Meg olyan 50év fölött is megtiltanám."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Ha már szóba jött a középcsapágy, és én őgy is tervezek beszerezni szerszámokat, ezért megtudnátok mondani hogy mihez mi kell?
A hajtás gondolom négyszögetngelyes, ezért egy ilyen kell.De a középcsapágyhoz mi kell? 12 pirosan bekarikázott rész van, és 4 kékkel keretezett.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
-
anorche1
őstag
válasz -=RelakS=- #25708 üzenetére
Csinálj belőle karkötőt vagy nyakláncot
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
anorche1
őstag
Ha egy első átdobó 30-39-50 fogas tányérokat támogat, attól még lehet hogy működni fog ha az 50 -est lecserélem egy 52 -esre? Felfog tudni váltani? Vagy próba szerencse?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
anorche1
őstag
válasz pepe091 #26227 üzenetére
Nekem olyan van
Gondom vele csak annyi volt, hogy a ócsó kmc lánc már 1200km után szarrá nyúlt, és a hülye nyergcső átmérő. Már nem emlékszem mekkora, csak arra, hogy csak egyetlen egyfajta nyeregcsövet lehet hozzá kapni, tehát ha mondjuk idővel leakarnád cserélni karbonra, akkor nem fogod tudni, mert sehol nincs ebből választék. Talán valami átalakítóval vagy nem tudom. Egyébként defektem 2000km alatt nem volt, a gyári gumik jók, csak esőben nem tapadnak (2x estem vele vízes úton, szerencsére semminek nem lett baja).
Még hátránynak mondható a 3 tányéros rendszer, nekem tök felesleges még ide a Bükkbe is, és 2 tányéros hajtásokból nagyobb a választék is. A microshift váltó jó, csak alkatrész kb. lehetetlen beszerezni hozzá, e-bay -en sincs. Egy másik fékváltókargumit szerettem volna venni, de sehol nem találtam."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Elméleti kerdes:
A tandem hátulján ülő ember, lehet részeg? Mert ő nem vezető, csak egy utas, illetve a fél "motorja" a bicónak"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
-
anorche1
őstag
válasz tatabike #28155 üzenetére
Akkor Te valamit rosszul tudsz:
Köhém, 2013 decemberAz MR. 116. §-a és az azt megelőző alcím címe helyébe a következő rendelkezés lép: „A közúti közlekedésben részt vevő kerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek 116. § (1) A kerékpárt fel kell szerelni a) könnyen kezelhető, megbízható kormányberendezéssel, amely semmilyen helyzetében nem akadályozza a kerékpár egyéb kezelőszerveinek működtetését, b) két, egymástól függetlenül működtethető, száraz és nedves időben egyaránt hatásos fékszerkezettel, amelyek közül az egyik az első, a másik a hátsó kerékre hat, c) hangjelző berendezéssel, amely csak csengőhangot adhat, d) egy előre fehér vagy kadmiumsárga fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható lámpával, e) egy hátra piros fényt adó, sötétben, tiszta időben legalább 150 méter távolságról látható helyzetjelző lámpával, f) elől egy fehér, hátul egy vagy két piros színű, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú fényvisszaverővel, és g) legalább az első keréken, legalább 2 db, egy átmérő mentén elhelyezett borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával). A küllőprizmák helyett vagy mellett alkalmazható két oldalon fehér fényvisszaverő körgyűrű felület is a kerékpántok közvetlen közelében vagy az ENSZ–EGB 88. sz. előírásának megfelelő gumiabroncsokon. (2) Az (1) bekezdés d) és e) pontjában meghatározott világító berendezés elhelyezhető a kerékpárt hajtó személyen is. A világító berendezések által kibocsátott fény villogó üzemmódú is lehet. (3) A kerékpárt fel szabad szerelni a) oldalán borostyánsárga, b) mindkét oldali lábpedálon elől és hátul borostyánsárga fényvisszaverővel, továbbá c) a kerékpár bal oldalán, hátul elhelyezett, személlyel vagy tárggyal való ütközéskor visszahajló szélességjelzővel, amely előre fehér, hátra piros színű fényvisszaverőt tartalmaz. A szélességjelző behajtható kivitelű is lehet. (4) A kerékpárra felszerelt fényvisszaverőknek sötétben, tiszta időben – olyan járműből, amelynek távolsági fényszórója azt megvilágítja – 150 méterről észlelhetőnek kell lenniük. (5) A kettőnél több kerekű és 0,80 méternél szélesebb kerékpárt mindkét oldalon fel kell szerelni az (1) bekezdés d)–f) pontjában említett világító vagy fényjelző berendezéssel. Ezek a berendezések a jármű legszélső pontjától 0,15 méternél távolabb, egymáshoz pedig 0,60 méternél közelebb nem lehetnek...
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Lézeres biciklilámpa ákció
Nem mintha ez érne bármit is. de hátha valaki venne egyet ákcióban."It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz lefkosia #28576 üzenetére
Most láttam én is
Nem véletlen hogy már én sem tekerek az út szoros jobboldalán városban, hanem majdnem a sáv közepén, így vagy nagyobb ívben kerülnek, vagy meg se előznek. Tudtommal városban úgysincs szoros jobbra tartási kötelezettségünk.
Remélem kiderül k ivolt ez a köcsög sofőr, és azonkívül hogy kirúgják, még törjék is el 7 bordáját. De hát itt magyarisztánban nem fog kiderülni hogy ki volt, és ha mégis, max kap egy ejnye-bejnyét[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
A balesetes videó után itt egy kis motiváció:
[link]Nem tudja valaki az egészet lefordítani magyarra? Ha kell áttudom küldeni a lementet .srt feliratot.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Megjött az 1 dolláros kazetta leszedőm. Még nem próbáltam ki, de érzetre jó minőségű.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz Pttypang #29403 üzenetére
Nekem folyamatban van, a legközelebbi egy hajtókar leszedő lesz: [link]
Illetve a középcsapágyhoz egy ilyen: [link]
Kónusz kulcsom, csőkulcsom, imbusz készlet, stb. van, esetleg még a kormánycsapágyhoz fogok beszerezni valamit, de ahhoz még azt se tudom h mi kell.Más:
Nyösszen egyet a jobb pedálom, mikor erősebben megnyomom, de csak akkor ha klipszes oldal van felfele, ha megfordítom akkor nem. Szétszedtem, de szinte még új volt benne a zsír, de azért megtisztítottam és újra zsíroztam, de így is. Ötlet? Mondjuk annyira nem fontos, mert már nézegetem a spd cipő + pedál párost.
Cipőt hogy érdemes venni? Pont jó legyen a lábamra, ne legyen elől/hátul hely? Vagy egy számmal nagyobbat? Mert egy 43 -as shimano cipőt próbáltam, az tökéletes, de akkor inkább egy 44 -eset?"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Na megvan a cipő, és pedál. A cipő egy shimano r088, a pedál, ami ajándékba járt a cipőhöz, egy pd-r540. 32 ezerért szerintem nem rossz vétel.
Találomra felcsavartam az egyik cipő aljára a cuccost (mi a hivatalos neve?), majd a másikon azt lemásoltam, hogy kipróbálhassam. És eszméletlen. Sokkal jobb így tekerni, csak a lábamban az izom, amiket eddig nem használtam, jó hamar elfáradtak. A kioldás már jól megy, csak a becsatolás lassan, nehezen tudom beakasztani, de majd belejövök.
És akkor, kérhet egy jó, használható leírást hogy pontosan hogyan rakjam fel a cipő aljára talpat?
[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz HollyBoni #30029 üzenetére
2m -hez szerintem kicsi lesz az 57-es váz.
Más:
Egy lyen shimano spd-sl cleat mennyit bír? Mert pár napos használat után eléggé megkopott, pedig olyan soakt nem is használtam.[ Szerkesztve ]
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
Mennyire kell féltenem a shimano r088 -as cipőmet az esőtől és a felcsapódó víztől? Illene vennem hozzá egy kamáslit, vagy ha hagyom megszáradni akkor nem lesz semmi gond?
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
-
anorche1
őstag
válasz freelanced #31148 üzenetére
Ezt neked kellene tudnod, hogy szeretsz e pörgetni, vagy nem, és hogy milyen izomzattal rendelkezel, van e erőd elindulni 46-16-tal.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Új hozzászólás Aktív témák
- Már elérhető Steamen a klasszikus Marathon
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Spórolós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Microsoft Outlook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest